Szép pult. Légy oly kedves küldd már el nekem az e-mailemre a róla készült fotókat, meg esetleg ha vannak még a vonalról/másik vonalról pult fényképek, azok is jöhetnek. ;-)
No úgy látom, hogy a nyárral együtt elkezdődtek a felsővezetékszakadások is.:-( Itt 28 fok van, úgyhogy őszinte részvétem az épp szolgálatban levőknek.
De fotóztam, valóban nagyon szép lett a Domino, van is egy kis tábla rajta, hogy felújítva 2009-ben. Amúgy Gyomát Mezőtúr irányítja számítógépről, de ki tudják adni a parancsot Gyomára is, de Gyomán csak Dominoról lehet irányítani.
Így néz ki egy korrekt forgalmi iroda: (Gyoma) Ez mind szép és jó, hogy ilyen modern, de ha belegondolunk, mégse annyira jó, mert a forgalmisták szerepe teljesen lecsökken...
18,40 az piros - tehát a rendszer által számított.
Ha számított, akkor bele lehet lépni és át lehet írni. Gondolom olyan állomás adata, ahol nincs terminál.
A-----B----] jogosultsági határ [---- C---
Te C állomáson dolgozol.
A nem kezel - mert nála rendes. Meg kék..
B-t nem érdekli a -3' belefáradt az egésznapos semmittevésbe, nem jelent A-nak, had'szoljon, át is haladt rendkívüli módon, majd valaki csinál vele valamit
C érkezik minusz 20... de a gép szerint akkor még B-n van. Szólok B-nek - kezeltesse: "ne zavarjam éjjel ilyen hülyeséggel"
A-nak nak is szólok: nincs rá kapacitása, meg B sem szólt. Csörög D, kezeljem már... nem tudom, A-ra várok...eltelik 60 perc és jön a hiánylat...
Más kérdés, hogy van-e erre ideje a fszt-nek? Általában nincsen, hiszen van egyéb más feladat is.
NINCS...Mi lenne a megoldás: terminált minden állomásra és kezelje mindenki. Mennyi papírt megsprórolnánk. Másik: ne csak a SZIR adjon át adatokat, hanem pl. az Elektronikus menetigazolványok MFB
olyan merev a rendszer, hogy mifelénk is inkább csalnak, mert minden tetves percet meg kell igazolni.
A legszebb, hogy sokszor nem is lehet a kisebb késés pontos okát tudni, legalábbis én így figyeltem meg. Ilyenkor is jön a kamuzás. De így meg értelmetlen az egész.
Mifelénk két szokás van:
"31" és a két rendelkező állomás neve
"21" és menetidőt nem tart.
Vagy a PFT-re vagy a mozdonyvezetőre irjuk - De magunkra tuti nem.
Azok a szép idők, mikor a SZIRben 4 (19) percig nem kellett késést igazolni....
Azóta magasabbak a minőségi elvárások.:-)
Én csak egyet várnék el: aki ezt kitalálja az próbálja meg csinálni is..
Itt már csak az lesz a jó, ha az MFB még csiszolódik picit, és mondjuk lehet rajta pötyögni ilyen-olyan kékési okokat, főleg ha kérdezik (időjárás, nem kezelt bejárat/kijárat, bizt.ber, egyéb... SMS-szerűségre gondolok.). Habár rendkívüli megállás/meghibásodást most is lehet rajta nyomni, de ez csak ennyi, semmi konkrétabb. Bár a MIR még mindig megcsöröghet ha valami annyira érdekli...
18,40 az piros - tehát a rendszer által számított.
Ha számított, akkor bele lehet lépni és át lehet írni. Gondolom olyan állomás adata, ahol nincs terminál. Más kérdés, hogy van-e erre ideje a fszt-nek? Általában nincsen, hiszen van egyéb más feladat is.
olyan merev a rendszer, hogy mifelénk is inkább csalnak, mert minden tetves percet meg kell igazolni.
A legszebb, hogy sokszor nem is lehet a kisebb késés pontos okát tudni, legalábbis én így figyeltem meg. Ilyenkor is jön a kamuzás. De így meg értelmetlen az egész.
Azok a szép idők, mikor a SZIRben 4 (19) percig nem kellett késést igazolni....
18,40 az piros - tehát a rendszer által számított.
olyan merev a rendszer, hogy mifelénk is inkább csalnak, mert minden tetves percet meg kell igazolni. Azok a szép idők, mikor a SZIRben 4 (19) percig nem kellett késést igazolni....
Amúgy ez annyira jellemző: sorra rendelik meg az ilyen-olyan elektronikus rendszereket, de soha nem várják meg, hogy kiforrjon. Rögtön béta állapotában bevezetik, szegény dolgozóknak meg fő a feje a dupla adminisztráció és a hibás rendszer miatt.