Keresés

Részletes keresés

V43-1145 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 77
Mail ment!
Előzmény: Törölt nick (75)
V43-1145 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 76
Szép jó reggelt kívánok!

Hogy bírjuk a meleget? Megy valami ventilátor? :-)

Tudnátok-e segíteni két időpontban? Mikor indult el a FOR, és mikortól vannak benne a tehervonatok is? Köszönöm!
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 75
Szép pult. Légy oly kedves küldd már el nekem az e-mailemre a róla készült fotókat, meg esetleg ha vannak még a vonalról/másik vonalról pult fényképek, azok is jöhetnek. ;-)
Előzmény: V43-1145 (71)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 74
Sajnos előfordul. Elég gyakori ilyenkor, hogy összenyomja a sín a szigetelő betétet hevederzárlatot okozva, ebből eredően pedig hamis foglaltság van.
Előzmény: Bahn (73)
Bahn Creative Commons License 2010.06.09 0 0 73
Meg a szigsín hamisfoglaltságok is.
Előzmény: Törölt nick (72)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 72
No úgy látom, hogy a nyárral együtt elkezdődtek a felsővezetékszakadások is.:-( Itt 28 fok van, úgyhogy őszinte részvétem az épp szolgálatban levőknek.
V43-1145 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 71
De fotóztam, valóban nagyon szép lett a Domino, van is egy kis tábla rajta, hogy felújítva 2009-ben. Amúgy Gyomát Mezőtúr irányítja számítógépről, de ki tudják adni a parancsot Gyomára is, de Gyomán csak Dominoról lehet irányítani.
D55 Gyoma, 2010
Előzmény: Törölt nick (66)
V43-1145 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 70
Nem az irodában, hanem kint, és a csikket beviszik a hamutartóba. :-) Amúgy meg szerintem nem ez a lényeg.
Előzmény: H.Rail.Control (58)
Bahn Creative Commons License 2010.06.07 0 0 69
Hehe. :-))) S mit szoktál neki mondani?

Ordibál vele egy sort, ismerem.:-)

Egyébként a mir felül tudja írni a neki nem tetsző kódokat. Csak az már az ő sara.
Előzmény: Törölt nick (64)
Bahn Creative Commons License 2010.06.07 0 0 68
B-t nem érdekli a -3' belefáradt az egésznapos semmittevésbe, nem jelent A-nak

Erre máris jó az a kód, amit említettem. Aztán majd a kivizsgálják, hogy miért nem lett a valóságnak megfelelően lenaplózva.
Előzmény: H.Rail.Control (55)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.07 0 0 67
"Oké, de a D55 egy kiforrott és megbízható rendszer."

Ehhez képest mégis az elektronikus biztbereket nyomatjuk...
Előzmény: Bahn (35)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.07 0 0 66
Pultot nem fotóztál? Azt hiszem most ott megcsinálták LED-esre.
Előzmény: V43-1145 (56)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.07 0 0 65
De hogy kívánnád másképp letesztelni? A SZIR is kezdetekben kb. használhatatlan volt. A laborban nem tudod úgy tesztelni, mint ahogy a valóságban.
Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.07 0 0 64
"És ha ráütöm a késésre, akkor az OK gomb megnyomása után 2 másodperccel már csörög is a MIR (tisztelet a kivételnek), hogy mit képzelek?:)"

Hehe. :-))) S mit szoktál neki mondani?
Előzmény: Herr Director (47)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.07 0 0 63
Arról nem beszélve, hogy áramellátás is kell hozzá...
Előzmény: Törölt nick (36)
M44 409 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 62

Igyekszem, köszönöm!:)

Pénteken 29-es, jövőhét elején munkavédelmi fejtágítás, és végül a jól megérdemelt nyári gyakorlat Db-ben...:)))

Előzmény: Törölt nick (61)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.07 0 0 61
Az se rossz. Kitartás!:-)
Előzmény: M44 409 (60)
M44 409 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 60
Jó lenne, de sajna van akinek forgalmi oktatás...
Előzmény: Törölt nick (59)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.07 0 0 59
Na mi az, tán szolgálatszünetelés van? :-P
H.Rail.Control Creative Commons License 2010.06.06 0 0 58
Jól látom??? Dohányoznak az irodában... Megfelel ez az MVSZ helyi függelékék előírásainak?
Előzmény: V43-1145 (56)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.06 0 0 57
SH rendelkezői készülék, induktoros telefon, szeneskályha, 1 db rongyszőnyeg, falikút...Nyugi a legtöbb forgalmiban nincs high-tech felszerelés! :-)
Előzmény: V43-1145 (56)
V43-1145 Creative Commons License 2010.06.06 0 0 56
Így néz ki egy korrekt forgalmi iroda:
(Gyoma)
Forgalmi iroda Gyoma, 2010Ez mind szép és jó, hogy ilyen modern, de ha belegondolunk, mégse annyira jó, mert a forgalmisták szerepe teljesen lecsökken...
H.Rail.Control Creative Commons License 2010.06.04 0 0 55

18,40 az piros - tehát a rendszer által számított.

Ha számított, akkor bele lehet lépni és át lehet írni. Gondolom olyan állomás adata, ahol nincs terminál.

 

A-----B----] jogosultsági határ [---- C---

 

Te C állomáson dolgozol.

A nem kezel - mert nála rendes. Meg kék..

B-t nem érdekli a -3' belefáradt az egésznapos semmittevésbe, nem jelent A-nak, had'szoljon, át is haladt rendkívüli módon, majd valaki csinál vele valamit

C érkezik minusz 20... de a gép szerint akkor még B-n van. Szólok B-nek - kezeltesse: "ne zavarjam éjjel ilyen hülyeséggel"

A-nak nak is szólok: nincs rá kapacitása, meg B sem szólt. Csörög D, kezeljem már... nem tudom, A-ra várok...eltelik 60 perc és jön a hiánylat...

 

 

Más kérdés, hogy van-e erre ideje a fszt-nek? Általában nincsen, hiszen van egyéb más feladat is.

NINCS...Mi lenne a megoldás: terminált minden állomásra és kezelje mindenki. Mennyi papírt megsprórolnánk. Másik: ne csak a SZIR adjon át adatokat, hanem pl. az Elektronikus menetigazolványok MFB


olyan merev a rendszer, hogy mifelénk is inkább csalnak, mert minden tetves percet meg kell igazolni.

A legszebb, hogy sokszor nem is lehet a kisebb késés pontos okát tudni, legalábbis én így figyeltem meg. Ilyenkor is jön a kamuzás. De így meg értelmetlen az egész.

Mifelénk két szokás van:

"31" és a két rendelkező állomás neve

"21" és menetidőt nem tart.

Vagy a PFT-re vagy a mozdonyvezetőre irjuk - De magunkra tuti nem.

Azok a szép idők, mikor a SZIRben 4 (19) percig nem kellett késést igazolni....

Azóta magasabbak a minőségi elvárások.:-)

 

Én csak egyet várnék el: aki ezt kitalálja az próbálja meg csinálni is..

Előzmény: Bahn (53)
YCbCr Creative Commons License 2010.06.04 0 0 54
Itt már csak az lesz a jó, ha az MFB még csiszolódik picit, és mondjuk lehet rajta pötyögni ilyen-olyan kékési okokat, főleg ha kérdezik (időjárás, nem kezelt bejárat/kijárat, bizt.ber, egyéb... SMS-szerűségre gondolok.). Habár rendkívüli megállás/meghibásodást most is lehet rajta nyomni, de ez csak ennyi, semmi konkrétabb. Bár a MIR még mindig megcsöröghet ha valami annyira érdekli...
Előzmény: Bahn (53)
Bahn Creative Commons License 2010.06.04 0 0 53
18,40 az piros - tehát a rendszer által számított.

Ha számított, akkor bele lehet lépni és át lehet írni. Gondolom olyan állomás adata, ahol nincs terminál.
Más kérdés, hogy van-e erre ideje a fszt-nek? Általában nincsen, hiszen van egyéb más feladat is.

olyan merev a rendszer, hogy mifelénk is inkább csalnak, mert minden tetves percet meg kell igazolni.

A legszebb, hogy sokszor nem is lehet a kisebb késés pontos okát tudni, legalábbis én így figyeltem meg. Ilyenkor is jön a kamuzás. De így meg értelmetlen az egész.

Azok a szép idők, mikor a SZIRben 4 (19) percig nem kellett késést igazolni....

Azóta magasabbak a minőségi elvárások.:-)
Előzmény: H.Rail.Control (52)
H.Rail.Control Creative Commons License 2010.06.04 0 0 52

18,40 az piros - tehát a rendszer által számított.

olyan merev a rendszer, hogy mifelénk is inkább csalnak, mert minden tetves percet meg kell igazolni. Azok a szép idők, mikor a SZIRben 4 (19) percig nem kellett késést igazolni....

Előzmény: Bahn (51)
Bahn Creative Commons License 2010.06.04 0 0 51
A FOR-ban negítv késést hogy kezelsz le ilyen leleményesen?

Felénk a késett vonatok rendesre naplózása a jellemző.

Pl. előző állomásról indul a gép szerint 18.40 hozzád érkezik ténylegesen 18.39?

A 18:40 az számított vagy naplózott?
Előzmény: H.Rail.Control (48)
Bahn Creative Commons License 2010.06.04 0 0 50
És ha ráütöm a késésre, akkor az OK gomb megnyomása után 2 másodperccel már csörög is a MIR (tisztelet a kivételnek), hogy mit képzelek?:)

Csak látnám, hogy valamelyik hiánylatot küld ez miatt!
Érdekes, hogy ilyennel kapcsolatban még sohasem kellett igazoló jelentést írnom.

Különben ami ki van adva késési kód, az használható is. Persze csak akkor, ha indokolt.
Előzmény: Herr Director (47)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.04 0 0 49
Amúgy ez annyira jellemző: sorra rendelik meg az ilyen-olyan elektronikus rendszereket, de soha nem várják meg, hogy kiforrjon. Rögtön béta állapotában bevezetik, szegény dolgozóknak meg fő a feje a dupla adminisztráció és a hibás rendszer miatt.
H.Rail.Control Creative Commons License 2010.06.04 0 0 48

A FOR-ban negítv késést hogy kezelsz le ilyen leleményesen?

Pl. előző állomásról indul a gép szerint 18.40 hozzád érkezik ténylegesen 18.39?

Előzmény: Bahn (46)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!