Miután az egy parkoló... Neki eleve semmi keresnivalója nem lett volna ott, csak azt nem értem, hogy miért befelé ment a dzsumbujba, amikor már majdnem kijutott (?)
Mondjuk a végén én azt a jobbra fordulást továbbra sem értem: ha tényleg az általad leírt útvonalon haladt, akkor ott a végén már ki tudott volna menni balra.
Nem kerestem rá a cikkre, biztos így volt, ha részletesen leírták. Azt hittem simán egy 62-es volt, de akkor volt több ilyen is rövid egymásutánban, minden új füves vágányt felavattak, ahol nem busz, ott autósok. Végül csak meglépték amit mondtam ott a Kőrösi Csomán, hogy záróvonallal legyenek levezetve a buszok, közben kitalálták ezeket a KRESZ által nem ismert táblákat is, így egész sok idő eltelt ilyen esemény nélkül. Szerintem megelőzhetőek lettek volna ezek, ha eleve normálisabban adják át elsőre, de legalább utólag sikerült érthetővé tenni.
A cikk szerint a kőbányai eset egy pechszéria volt. Eleve baleset miatt le volt zárva a saját oldal, át volt terelve a másik oldalra a forgalom, a busz villamospótló volt, a sofőrnek nem volt helyismerete ezért a visszaterelésnél nem a saját úttestjére hajtott, hanem a sínekre, hogy majd a tujamegállóban vehesse fel az utasokat, csak a fűről nem tudott és későn vette észre.
Bocs, már látom illusztráció csupán másik hsz. miatt, de ott is más volt a helyzet, mint amit leírt. Korábban se mentek a buszok a vágányon, ezek pont abból adódtak, hogy felterelték őket az Élessaroknál, de normálisan nem lettek levezetve, hogy hol kell lejönni. Amióta ezt megoldották, nem is történt ilyen.
Itt viszont alapvetően a gondolat is rossz volt, hogy a késést ott hozza majd be, miközben senki nem mondhatott neki olyat, hogy ilyet bárhol megtehet busszal...
Kőbányán legalább előtte valóban a vágányon mentek (friss fejlesztésként), csak nem ment le időben a vágányról, ennyiben teljesen más szituáció. Az első ha jól emlékszem szintén Arrivás volt, aki fűre ment és csak másodiknak próbálta ki 435-össel, azzal sikerül-e. Felesleges volt ezt ide tenni.
De sokat téptem a szám akkor, hogy legyen záróvonal, ami levezeti a buszokat a vágányról...
Viszont itt egyáltalán nem megy a vágányon, csak a Bartókon, vonalismeret pedig ha új volt frissnek kéne lennie. Túlizgulta a késést, ezért a villamosok utasai késtek nem keveset. Szerencsére nem sérült senki és inkább ilyet nézzen be, mint egy kereszteződésben bármit. Ezt se kéne, de megértem, hogy a késés stresszelte. Nem tisztem eldönteni kap-e még esélyt, majd a munkaadója eldönti.
Sajnos félreértetted a hozzászólásomat. A munkanélküli az egy állapot, a "munkanélkülsokatkeresekajutúbon" egy mentalitás, én ez utóbbit írtam és tökmindegy, ki készítette azt a videót, a tartalma és az előadásmódja miatt - szerintem - akkor is csak digitális hulladék.
Ez a esemény inkább dühítő és elgondolkoztató hogy egy hivatásos jogosítvánnyal rendelkezőnek ilyen jut a kis a fejébe....
És fel vett még egy témát az oktatás minősége milyen.
Főleg olyan helyen történt az esett ahol "új pálya van" nem olyan helyen ahol régen lehet közlekedni a sínek busszal mert nagy panel volt lásd Körösi Csoma Sándor út Kőbányán
Erre szokták azt mondani, hogy "a legszebb öröm a káröröm, hisz nincs benne irigység".
Ettől függetlenül a hogy történhetett valóban felvet kérdéseket, hisz már évekkel ezelőtt is azzal volt tele minden (és nem egy elrettentő példa is megmutatta már az első füves szakasz átadása óta) hogy a fűre csak ráhajtani lehet, lejönni róla már kevésbé...
Tudtommal aláírt szerződés van és nem kevés pénzt beleöltek már, szóval kétlem, hogy sztornóznák, egyelőre az ember is kell. Viszont a tudomány mai állása szerint jó eséllyel nem lesz folytatása a dolognak, mert a törvényi feltételek is változtak, illetve lett elég hazai jelentkező.
Az attól függ, hogy milyen előélettel jön valaki. Ha vezetett már Budapesten buszt, akkor kb annyi, igen + előtte persze a kötelező orvosi vizsgálat, munkavédelem és egy néhány órás elméleti oktatás az arriva specifikus dolgokról. Viszont ha valaki "nullkilométeres", akkor ugyanúgy végig van csinálva minden, mint egy random autósiskolánál, természetesen a budapesti sajátosságokra fókuszálva.
"a legalja kategória vélhetőleg el lesz tanácsolva, illetve eleve fel se lesz véve." Ez akár azt is jelentheti, hogy a -nem kis felháborodást keltett- "külföldi" munkavállalók tervezett munkába állására sem kerül sor? Állítólag jópáran már haza is menekültek közülük...