Keresés

Részletes keresés

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.03.06 0 0 18198

Mondjuk a sarkon álló autót látva arra se biztos, hogy kifért volna.

Előzmény: torqmatic (18192)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.05 0 2 18197

Ha igazak a pletykák, akkor egy újonc volt (és a nap végén még a garázst se sikerült megtalálnia), ez mondjuk megmagyarázza a szerencsétlenkedést...

Előzmény: IAtilla (18196)
IAtilla Creative Commons License 2024.03.05 0 1 18196

Na, azt én sem.

Esetleg már annyira bestresszelt, hogy arra nem is gondolt, hogy ott menjen ki, hanem mondjuk körbe akart volna menni, vissza oda, ahol bement.

Előzmény: torqmatic (18192)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.04 0 6 18195

Miután az egy parkoló... Neki eleve semmi keresnivalója nem lett volna ott, csak azt nem értem, hogy miért befelé ment a dzsumbujba, amikor már majdnem kijutott (?)

Előzmény: MCA-001 (18194)
MCA-001 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 18194

Mindig beparkolják:(
Ezt ő előre nem láthatta...

Előzmény: torqmatic (18192)
BP-16-63 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 18193

Annó 212-esen 1 hétig próbáztuk még teljesen új volt, a többiek meg Localoval jártak.

Előzmény: Aron_son (18187)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.04 0 2 18192

Mondjuk a végén én azt a jobbra fordulást továbbra sem értem: ha tényleg az általad leírt útvonalon haladt, akkor ott a végén már ki tudott volna menni balra.

Előzmény: IAtilla (18190)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.03.03 -2 6 18191

Jónak tűnik az elmélet, én még annyit hallottam hozzá, hogy állítólag az utasok közreműködése is kellett ehhez.

Talán ők "segítettek" ezzel az útvonallal, hiszen az Ignissel naponta ott járnak...

Előzmény: IAtilla (18190)
IAtilla Creative Commons License 2024.03.03 0 6 18190

Az elméletem a következő. Ez lenne a tervezett útvonal a Gloriett-lakótelep felől jövet:

Nyilván elfelejtett balra kanyarodni, ment tovább egyenesen. Ha még a körforgalom előtt kapcsol, akkor nem lett volna semmi gond:

De továbbment a körforgalmon. Ekkor szerintem ez lehetett a terv:

Gondolom, a Pennynél úgy mérte fel, hogy nem fér el, ezért továbbment egyenesen, majd csak lesz valahogy:

Végül a Csontváry Kosztka Tivadar utca 26. előtt feladta, segítséget kért.

Előzmény: MCA-001 (18189)
MCA-001 Creative Commons License 2024.03.03 -1 1 18189

Ezt hogy hozta össze a sofőr?

forrás FB.

Aron_son Creative Commons License 2024.02.25 0 9 18187

MHU-843 oktatóbusz:

négyszázas Creative Commons License 2024.02.24 0 0 18186

Winmenetrend alapján nem.

Előzmény: Farkasvölgyi (18185)
Farkasvölgyi Creative Commons License 2024.02.24 0 0 18185

az nem lehet, hogy pótolni küldte a BKK?

Előzmény: MOS-265 (18184)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.01.29 0 2 18183

Nem kerestem rá a cikkre, biztos így volt, ha részletesen leírták. Azt hittem simán egy 62-es volt, de akkor volt több ilyen is rövid egymásutánban, minden új füves vágányt felavattak, ahol nem busz, ott autósok. Végül csak meglépték amit mondtam ott a Kőrösi Csomán, hogy záróvonallal legyenek levezetve a buszok, közben kitalálták ezeket a KRESZ által nem ismert táblákat is, így egész sok idő eltelt ilyen esemény nélkül. Szerintem megelőzhetőek lettek volna ezek, ha eleve normálisabban adják át elsőre, de legalább utólag sikerült érthetővé tenni.

Előzmény: A210 820 08 21 (18182)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.01.29 0 5 18182

A cikk szerint a kőbányai eset egy pechszéria volt. Eleve baleset miatt le volt zárva a saját oldal, át volt terelve a másik oldalra a forgalom, a busz villamospótló volt, a sofőrnek nem volt helyismerete ezért a visszaterelésnél nem a saját úttestjére hajtott, hanem a sínekre, hogy majd a tujamegállóban vehesse fel az utasokat, csak a fűről nem tudott és későn vette észre.

Előzmény: Közlekedésguru (18181)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.01.28 0 1 18181

Bocs, már látom illusztráció csupán másik hsz. miatt, de ott is más volt a helyzet, mint amit leírt. Korábban se mentek a buszok a vágányon, ezek pont abból adódtak, hogy felterelték őket az Élessaroknál, de normálisan nem lettek levezetve, hogy hol kell lejönni. Amióta ezt megoldották, nem is történt ilyen.

 

Itt viszont alapvetően a gondolat is rossz volt, hogy a késést ott hozza majd be, miközben senki nem mondhatott neki olyat, hogy ilyet bárhol megtehet busszal...

Előzmény: A210 820 08 21 (18179)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.01.28 0 4 18180

Kőbányán legalább előtte valóban a vágányon mentek (friss fejlesztésként), csak nem ment le időben a vágányról, ennyiben teljesen más szituáció. Az első ha jól emlékszem szintén Arrivás volt, aki fűre ment és csak másodiknak próbálta ki 435-össel, azzal sikerül-e. Felesleges volt ezt ide tenni.

 

De sokat téptem a szám akkor, hogy legyen záróvonal, ami levezeti a buszokat a vágányról...

 

Viszont itt egyáltalán nem megy a vágányon, csak a Bartókon, vonalismeret pedig ha új volt frissnek kéne lennie. Túlizgulta a késést, ezért a villamosok utasai késtek nem keveset. Szerencsére nem sérült senki és inkább ilyet nézzen be, mint egy kereszteződésben bármit. Ezt se kéne, de megértem, hogy a késés stresszelte. Nem tisztem eldönteni kap-e még esélyt, majd a munkaadója eldönti.

Előzmény: A210 820 08 21 (18179)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.01.28 0 1 18179

(forrás: iho.hu)

Előzmény: exvérmezö15 (18176)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.01.28 0 0 18178

Sajnos félreértetted a hozzászólásomat. A munkanélküli az egy állapot, a "munkanélkülsokatkeresekajutúbon" egy mentalitás, én ez utóbbit írtam és tökmindegy, ki készítette azt a videót, a tartalma és az előadásmódja miatt - szerintem - akkor is csak digitális hulladék.

Előzmény: Peti817172M (18177)
Peti817172M Creative Commons License 2024.01.28 0 0 18177

Aki youtube-ra feltöltötte, speciel nem munkanélküli. Nézd meg a többi videóját, és rájössz, mit dolgozik.

Előzmény: A210 820 08 21 (18161)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.01.27 -2 0 18176

Ez a esemény inkább dühítő és elgondolkoztató hogy egy hivatásos jogosítvánnyal rendelkezőnek ilyen jut a kis a fejébe....

És fel vett még egy témát az oktatás minősége milyen.

Főleg olyan helyen történt az esett ahol "új pálya van" nem olyan helyen ahol régen lehet közlekedni a sínek busszal mert nagy panel volt lásd Körösi Csoma Sándor út Kőbányán

Előzmény: Nbbarcs (18174)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.01.27 0 0 18175

MHU-843 ma a Keletiben forgott-pörgött 19:20-kor. 

Nbbarcs Creative Commons License 2024.01.26 0 0 18174

Erre szokták azt mondani, hogy "a legszebb öröm a káröröm, hisz nincs benne irigység".

 

Ettől függetlenül a hogy történhetett valóban felvet kérdéseket, hisz már évekkel ezelőtt is azzal volt tele minden (és nem egy elrettentő példa is megmutatta már az első füves szakasz átadása óta) hogy a fűre csak ráhajtani lehet, lejönni róla már kevésbé...

Előzmény: exvérmezö15 (18160)
torqmatic Creative Commons License 2024.01.26 0 0 18173

Hasonló, de ott több oktatás és vizsga van.

Előzmény: Obus (18171)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.01.26 -1 2 18172

Nem kell sztornózni semmit sem, erről egy amerikai ünnep gondoskodott tegnap. :D

 

Ide nekem vissza a 220-omat! :D

 

BKK <3

Előzmény: torqmatic (18170)
Obus Creative Commons License 2024.01.26 0 0 18171

Értem, köszi. A BKV is ugyanígy csinálja?

Előzmény: torqmatic (18169)
torqmatic Creative Commons License 2024.01.26 0 0 18170

Tudtommal aláírt szerződés van és nem kevés pénzt beleöltek már, szóval kétlem, hogy sztornóznák, egyelőre az ember is kell. Viszont a tudomány mai állása szerint jó eséllyel nem lesz folytatása a dolognak, mert a törvényi feltételek is változtak, illetve lett elég hazai jelentkező.

Előzmény: hamzsabusz (18167)
torqmatic Creative Commons License 2024.01.26 0 2 18169

Az attól függ, hogy milyen előélettel jön valaki. Ha vezetett már Budapesten buszt, akkor kb annyi, igen + előtte persze a kötelező orvosi vizsgálat, munkavédelem és egy néhány órás elméleti oktatás az arriva specifikus dolgokról. Viszont ha valaki "nullkilométeres", akkor ugyanúgy végig van csinálva minden, mint egy random autósiskolánál, természetesen a budapesti sajátosságokra fókuszálva.

Előzmény: Obus (18166)
nemeza Creative Commons License 2024.01.25 -1 5 18168

Halkabb a villamos, mert a fű nem visszaveri, inkább elnyeli a hangot. (mint a pár centi hó)

Előzmény: f_zoli (18163)
hamzsabusz Creative Commons License 2024.01.25 -1 0 18167

"a legalja kategória vélhetőleg el lesz tanácsolva, illetve eleve fel se lesz véve." Ez akár azt is jelentheti, hogy a -nem kis felháborodást keltett- "külföldi" munkavállalók tervezett munkába állására sem kerül sor? Állítólag jópáran már haza is menekültek közülük...

Előzmény: torqmatic (18165)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!