én öt nevet ismertem fel, de őket se kedvelem. Az ismeretlen nevek közül a Pink Dragon tetszett a legjobban, őket hallgattam meg. De megbántam, mert a zenéjük közel se olyan jó, mint a nevük.
szívesen, egyúttal mindkettőnk érdekében remélem, hogy nem lesz telezsúfolva indienek és alternatív zenének hazudott dilettáns, hallgathatatlan macskazenével:-)
Ha jól látom, még csak 28 éves, nincs elkésve. Megnéztem az instagram oldalát, úgy látom, vannak más projektjei is, csak gondolom, ott se könnyű olyan szerzőket találni, aki szép, nagy ívű, olyan Adele stílusú lírai popdalokat tudnak írni, és még inkább olyan impresszáriót, aki erre fel tud építeni egy énekesti karriert.
Alexandra Rotan zseniális szerintem, és a durva az, hogy szerintem erre még nem jött rá. Mivel a csapat neve összeforrott az Eurovízióval, ebben a formációban nem fog kiugrani, szólóénekesként futhatna majd be igazán.
még annyit, hogy az szőke énekesnőnek és a kopac basszusnak olyan énekhangja és énektechnikai tudása van, ami popzenében kiemelkedő. A fiút simán el tudnám képzelni Wotánként. :-)
Kissé lejjebb adták a Monument, Unbreakble, Nights of Thunder, Alt Du Kan Se dalok óta, de fura módon rákattantam erre a rágógumira. Valahogy ezt is jobban csinálják, mint az átlagos popelőadók.
Ezen a cosplay pop shown Rammstein is elverzett volna, mert ami kozonseg ennyire vevo a finn cha-cha-cha -ra (valami 5-10 masodpercet birtam belole), az esetleg megutkozne meg egy visszafogottabb Rammstein eloadason is.
A német zene, ami "sose volt annyira népszerű világszerte": nálunk ha retro előadókról kérdezel akárkit, a Boney-M és a Modern Talking ott lesz az első három között (a 3. az ABBA). Nálunk a teljes 80-as, 90-es éveket uralta a német zenei ízlés (Sandra, Alphaville, C.C. Catch), később pedig tele volt a magyar éter az összes német techno együttes zenéivel (Scooter, Marusha, Westbam, Cascada + még rengeteg előadó), és ez ma is így van, miközben amerikai zenéket szinte alig adnak.
Az USÁ-ban annyira nem volt népszerű sose a német zene, hogy Nena, Lou Bega, Milli Vanilli első helyezettek voltak a Billboard slágerlistáin, ezek közül van, amelyik többször is. Peter Schilling, Kraftwerk és Enigma se panaszkodhat az amerikaiakra amúgy.
A 90-es években a Real McCoy lett az az együttes, amelyik a leghosszabb ideig szerepelt az amerikai rádiós top 40 listán (több, mint 50 hétig), és számos daluk bejutott a Top Tenbe. Ugyanebben az évtizedben Haddaway, La Bouche, Captain Hollywood Project és Culture Beat formációk meghatározó szereplői voltak az amerikai (tehát nem az európai), ill. az angol slágerlistáknak, az első kettő több slágerrel is befutott odaát (is).
Néhány meghatározó név a jelenből: Robin Schulz, ClockClock, Zedd, Kim Petras, Zoe Wees. Azt hiszem, itt a kör be is zárult.
A meleg propaganda nem fér össze a szittya mentalitással bíró közszolgálati médiával. Nem véletlenül bojkottáljuk hosszú ideje az Eurovíziónak csúfolt lmbtq propagandát.
Rakd hozz a rasszizmust is es migráns ellenességet!
A sved győzelem után is egyből ment a fúj marokko nyert.
Németország utolsó helye viszont botrányos. Mit kellene még tenniük,I ne utolsók legyenek kérdem én..
Miért?
A nemet zene azért sosem volt a világon annyira népszerű a klasszikusok óta (egy-két világsiker mint Scorpions, Raimstein and Kraftwerk. Kb ennyi is összesen)
Ellenben az Brit zene! na nekik az utolsó helyezés az valóban szegyen és gyalázat.
Persze otthon egyből jött a nem baj, azért büszkék vagyunk rad...
Azért az érdekes hogy mit a zeneiparban világvezető az angol zene, az Eurovízión meg képtelenek akar első 5-be jutót választani mar 25 éve.
Persze nem csoda hiszen viccnek tartják az egészet, a poénért nézik csak a TV-ben.
Valóban kitűnő énekesnő kiváló hanggal. A mostani versenydala elég gyenge ABBA-utánérzés volt, sokkal jobb dalokat érdemelne. Az egész idei mezőny gyenge volt.
vagy Eurovision light-synth pop contest. Mert ugy fest barmi, ami kicsit is kemenyebb, mint amit mostansag a billboard slagerlistarol le lehet tolteni, az a no go zone. A nemeteket leszamitva az osszeset lenemitottam, mert electro-pop nem erdekel. Tele van veluk az osszes radio, bevasarlokozpont, de meg munkahelyek is. Hanyinger. A nemet bandat ismerem mar nehany eve, ez itt egy gyengebb szam toluk, de a 3 perc limitbe nehez is. Azert megnezem, az osszes elottuk vegzo resztvevobol hanyan fognak stadiont akar csak fele annyira megtolteni, mint amennyire ok kepesek.
Sokan színpadon nem jók, élőben nem tudnak énekelni.
Loreen az Euphoriátban, ahol kellett mozogni, és itt, ahol fekve, guggolva, ülve, görnyedve kellett énekelni, tisztán végig nyomta, energia van benne bőven.
Kinek mi a karizmatikus. Szerintem a cirkuszba való ez a nő, nem egy zenei műsor színpadára. Mondjuk túl sok dalt nem hallottam. Lehet, hogy tényleg ez volt a legjobb, de akkor az a többiről állít ki szegénységi bizonyítványt.
Részemről öröm mindig valami új, jó, különleges vagy bármit adó dal, tulképp ezért szoktam nézni, ezek alapján az idei is nagyon tetszett. A svédek ismétlődő arculatának bölcsőmelege meglep, de gratulálok, és hát akkor jövőre!