Keresés

Részletes keresés

RhB Creative Commons License 2024.04.05 0 1 34047

Hmmmmmmmmmm, most összezavartál.... Ezek mikori kocsik? Újból kiadták volna az 537-es csoportot? Esetleg fotó?

 

Korábban ezek az üzemi pőre és nyitott kocsi voltak (30 55 537 xxxx, később 40/44/80/84 55 537 xxxx), azon belül a sorszám a szakágtól függött.

 

Az üzemi 537-eseknél az általad említett csoportokban kiadott sorszámok az 5xxx (anyaggazdálkodás) ill. a 6xxx/7xxx (pályafenntartás) csoportban az 5000-5009, 6000-7277, 7500-7732, ez utóbbiak az ex-482 8xxx 6-tengelyes sínszállítók.

 

Pár fotó csak úgy, az utolsó az ex-84 55 537 1520-8.

 

 

 

 

 

Előzmény: tamasi 48.-49. (34039)
alkotasu Creative Commons License 2024.04.04 -1 2 34046
Előzmény: alkotasu (34045)
alkotasu Creative Commons License 2024.04.04 -1 0 34045

Ha már behivatkoztad a cikket, beteszem azt az írást is, amiben Lovász György pontosítja a korábban leírtakat. A 11. oldal második felétől releváns, de a személykocsik iránt érdeklődők az előtte levő cikket olvassák csak el!

Előzmény: róbertke (34038)
alkotasu Creative Commons License 2024.04.04 -1 1 34044

Gyönyörű lett! Mintha a múltkor Győrben (februárban talán) még nem lett volna rajta pályaszám. Vagy rosszul emlékszem?

Előzmény: rezgaras (34035)
rezgaras Creative Commons License 2024.04.04 -1 2 34043

Már írom.

Előzmény: fed-2 (34042)
fed-2 Creative Commons License 2024.04.02 0 3 34042

Rézgaras modelljei is igaziak :-)

Az biztos, hogy minden apró részletét Ő gyártotta. Kiváncsian várjuk, a honlapra mikor kerülnek föl a részletek ! 

Előzmény: Zsivany3 (34037)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.04.02 -1 0 34041

Is-is. Köszi!

Előzmény: rezgaras (34040)
rezgaras Creative Commons License 2024.04.01 -1 2 34040

"ezek más kocsik alvázára készültek és nem új alvázt gyártottak nekik?"

 

Az igazi, vagy a modell? Az igazi a leírások szerint a Jz kocsi alvázára készült.

 

A modellhez nem használtam más alvázat, mert a Jz kocsi modelljét nem gyártja senki.

Előzmény: Zsivany3 (34037)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2024.04.01 0 0 34039

Sziasztok!

 

Jaj de régen írtam már ide a topicba... A segítségeteket szeretném kérni információ terén!

 

Valaki meg tudná nekem mondani azt hogy az:

 

Eanos 31 55 537 ötezres valamint az Eanos 31 55 537 hatezres pályaszámcsoportokból pontosan mennyi darab kocsi készült?

 

Elkezdtem ezeket a kocsikat is össze fotózni magamnak de nem tudom hány darabot gyártottak belőlük. A hatezres szériából eddig a legnagyobb pályaszámú kocsi amivel találkoztam az a 6319-es... Az ötezresekből pedig az 5014-es a legnagyobb pályaszámom.

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

róbertke Creative Commons License 2024.04.01 0 2 34038

Vasútgépészet 2021/1 szám 51.oldal.  

 

http://vasutgepeszet.hu/wp-content/uploads/12_komoroczky-malatinszky.pdf 

 

 

A Ganz gyár kifejlesztette és 1926- tól elkezdte gyártani a nagynyomású kéttengelyű földgázszállító kocsikat. A töltő, lefejtő és biztonsági berendezések hosszú évtizedeken keresztül kielégítették az akkori biztonsági előírásokat. Az 1,5 tonna gázsúlyt 150 bar üzemi nyomással 24 darab ún. szivar alakú tartályokban szivattyúzták be. A lefejtés reduktoron keresztül 10 bar nyomáson történt. 

 

Előzmény: Zsivany3 (34037)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.04.01 -1 1 34037

Jól gondolom, hogy ezek más kocsik alvázára készültek és nem új alvázt gyártottak nekik?

Milyen kocsi alvázát használtad fel?

Előzmény: rezgaras (34035)
róbertke Creative Commons License 2024.03.31 0 1 34036

Ez ütősen néz ki! 

Nagyon jól sikerült! 

Gratulálok!! :-)) 

 

 

Előzmény: rezgaras (34035)
rezgaras Creative Commons License 2024.03.31 -1 9 34035

De nagy itt a csend.

scsabi Creative Commons License 2024.03.21 0 1 34034

Igazán nagyon szívesen. Én örülök, hogy megtaláltam, mert ismét új helyen volt elrejtve.

Előzmény: gumidani (34033)
gumidani Creative Commons License 2024.03.20 0 0 34033

Nem én kértem, de köszönöm.

Előzmény: scsabi (34032)
scsabi Creative Commons License 2024.03.20 0 5 34032

A típusszám-sorozatjel összerendező táblázat (jelenleg) itt található:

 

https://www.era.europa.eu/registers/evr_en#oe-content-paragraph-302

 

Az "Assignment of EVN - Appendix 6 Part 9" excel-táblát tessék nézni.

Előzmény: lacki (34030)
Zolcsi67 Creative Commons License 2024.03.20 0 2 34031

tpiri Topictársnak (évek óta nem járt erre) volt valami hasonló.

Előzmény: lacki (34030)
lacki Creative Commons License 2024.03.19 0 0 34030

Sziasztok! 

 

Ismertek olyan adatbázist, ami a teherkocsikat csoportosítja pályaszámaik  alapján? 

 

Pl. 530-560 Easx

Zsivany3 Creative Commons License 2024.03.18 -1 0 34029

Tudna valaki segíteni rendet rakni? Miből mi lett?

 

426 000 - 426 110 Nav? -> 482 9 Sap

426 000 - 426 110 Nav? -> 387 2 Rmmp ?

426 110 - 426 126 Nvy? -> ?

426 130 - 426 279 Navvyh ? -> ?

Nayyh? -> 480 0 Sa -> 482 15 Sammp

427 000 - 427 369 Nayy? ->482 10 Sammp

429 000 - 429 035 Nayy? -> 482 8 Sap

róbertke Creative Commons License 2024.03.16 -1 2 34028

Holcim Bükkösdi Kőbányájából hordja a mészkövet a Szentlőrinci Holcim telephelyre.

Előzmény: Atis57 (34027)
Atis57 Creative Commons License 2024.03.16 0 1 34027

Szia!

 Ilyen kocsikat láttam  Szentlőrincen...

 

Előzmény: Zsivany3 (34015)
gumidani Creative Commons License 2024.03.14 0 0 34026

Gyanítom, hogy az eltelt 132 évben volt még néhány egyéb pályaszáma is.

Előzmény: gumidani (34025)
gumidani Creative Commons License 2024.03.14 0 1 34025

Nem tudom. Másoltam valahonnan. De ilyen biztosan volt:

  

Előzmény: Zsivany3 (34024)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.03.14 -1 0 34024

K és 151? Az nem fedettek számcsoportja? Vagy ez még korábbi számrendszer szerinti?

Előzmény: gumidani (34021)
rezgaras Creative Commons License 2024.03.14 -1 0 34023

Szóval ez egy nesselsdorfi kocsi! Már régen is, amikor Istvántelkén fényképeztem csodálkoztam, hogy mennyire szokatlan arányai és elrendezése van.

Előzmény: gumidani (34022)
gumidani Creative Commons License 2024.03.14 0 2 34022

De, van:

Előzmény: gumidani (34021)
gumidani Creative Commons License 2024.03.14 0 1 34021

Nesselsdorf (máma: Kopřivnice) 1892. 3,6 m tengelytáv, 

K 151077

30 55 536 6111-0 Xp

40 55 117 9591-7

kép nincs 

Előzmény: RhB (34019)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.03.14 0 0 34020

Értem, köszi!

Előzmény: RhB (34019)
RhB Creative Commons License 2024.03.13 0 1 34019

Nemigazán. Előtte Xp 2030 volt a száma, de ezeknek nekem nincs meg az előélete, azt sem tudom milyen kocsi. Amúgy valami múzeumi dolog lehet, mert ő a 117 9591.

Előzmény: Zsivany3 (34016)
róbertke Creative Commons License 2024.03.13 0 0 34018

SNCF/FRET használja őket a Marseille-Lyon-Párizs útvonalon, persze nem a TGV vonalon. :-))

Néha idetéved egy-két példánya Magyarországra. 

Előzmény: v431185 (34011)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!