neked még a biztosíték táblában van az OBD csatlakozód ha jól gondolom. ez esetben még a vezetőülés alatt van egy relésor, azt kellene átmolyolni, ott szokott még csoda oxidosodás előfordulni
Csak amit én a garázsban saját eszközökkel el tudtam végezni azt irtam le.
Persze egy profi program szinte mindent tud.
Lehet, hogy hülyeséget irok, de mintha milliós tétel lett volna a villamossági szaki programja.
Számomra az volt akkor a "leesett az állam effektus", hogy a telefonos, Fiatrol beszélek, benzin turbo, azt irta map szenzor, hibát kiütöttem, aztán elmentem a Bosch szervizbe, bosch gép már nem látta a map hibát, mert kiütöttem, az azt látta, hogy nyomásszabályzó szelep,azt is kiütötték. Aztán elmentem a számomra profihoz, ő már nem talált semmi hibát. Viszont, itt esett le az állam! Minden elektromos kütyüt egyesével le tudott ellenőrizni, minden alkatrészt külön tudott működésileg vizsgálni. Ja és csak ugy indult, hogy rendszám, alvázszám stb..mindent be kellett táplálni.
Dígó verdák diagolása 2017 -ig nem akkora truváj, ne ess tőle hasra. Van kafa olcsó gyári diag hozzájuk(Multiecuscan).Hivatalos, mindent tud az ingyenes verzió is, csak időkorlátos a használata, aztán újra kell indítani. A korlátlan verzió talán 30 pénz volt, mikor utoljára néztem.
Tudom, hogy ezek csak alap vagy még annyira sem valók.
Igazából csak hozzátettem, hogy volt egy masik olvasás is. De azt legalább tudom, hogy mindhárom gyertya jó. Villanyt nem kap, biztositékok jók.
Köszi a telefonszámot, majd visszakeresek, de az autó működik, én csak azt szeretném hogy ez is jó legyen.
Rendben hogy van egy profi szaki, de én most nem igazán szeretnék egy diag mérésre felgurulni Bp-re( 225km).
Nekem sajna helyben kell megtalálnom azt aki szintén képben van.
Van is,már irtam, hogy Lineámat milyen szinten tudta tesztelni. A Bosch szerviz csak jelenthetett neki.
El fogom vinni, de most nem érek rà.
Ennyi időm volt, hogy megnézzem, amiket leírtam.
Nem azért irtam az obd-t, hogy idegesítselek vele!
Most ott tartok, hogy fogok venni egy bontott izzitásvezérlőt, ha kell ha nem. Elfér a tartalékok között. Mivel én jelenleg nem tudok más hibára gondolni. Persze egy profi obd csak csak többet tud, mint az én okoskodásom.
én pedig azt hogy ne telefonos obd-vel meg ilyen kinai vacakkal (lincos) próbálkozzatok hanem a gyári Star diaggal, mert csak az kezeli normálisan a mercis dolgokat.
olvass vissza ezerszer beírtam Ördög Zoli telefonszámát Ő ezzel foglalkozik.
attól hogy valami szakiban Te megbízol az még nem jelenti azt hogy a Smarthoz is van felkészültsége
Egy hete lettünk, illetve lett asszonyom Smart tulajdonos. 2003-as CDI, félautomata.
Közben én meg próbálom szépítgetni, rendberakni, hogy minden oké legyen.
4. autó a családban, de igencsak szeretjük!
Azt szeretném kérdezni, hogy nem jelzett vissza a kézifék, kivettem a műszerfalat és nem volt benne izzó foglalatostúl. Tettem bele, de több izzó is hiányzik belőle. belepróbáltam másikakat, hogy lássam rendben van-e, mert van aki így hárítja el sajnos a hibát.
Az izzításból is hiányzik!
Tettem bele és sajna az izzítás így folyamatosan világít.
Az autó renben diesel léttére csendben működik.
Mi lehet a hiba? Merre induljak el? Izzítógyertya, izzítórelé? Most akkor elvileg menet közben is folyamatos az izzítás vagy egy csak egy kontrol visszajelzés valami hiba miatt?
Valamint van rajta külső hőmérséklet érzékelő, de a műszerfalon ez a jel, hőfok nem jelenik meg.
Ma próbáltam a gombot nyomogatni, de csak az össz km és a napi km számláló van, illetve tudom, hogy működik a napi nullázója, valamint, ha gyorsan rányomok, akkor megjelenik a 2db villáskulcs és kiírja, hogy 9600km. A facen azt az infót kaptam, hogy szoftveresen fel kell tanítani, hogy mutassa a külső hőmérsékletet. Esetleg nincs valami más egyszerűbb variáció?