Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2023.11.12 0 0 4789

Miért pont 12 év?

 

 

A nevezett jármű szanatóriumban van.

Előzmény: gumidani (4788)
gumidani Creative Commons License 2023.11.12 0 0 4788

12 év alatt mi is megváltoztunk.

Előzmény: braun (4786)
C50 Creative Commons License 2023.11.12 0 0 4787

:-)

Előzmény: braun (4786)
braun Creative Commons License 2023.11.12 0 1 4786

Szerencsére, már nem így néz ki :)

Előzmény: gumidani (4785)
gumidani Creative Commons License 2023.11.12 0 2 4785

Előzmény: braun (4782)
C50 Creative Commons License 2023.11.12 0 0 4784

Bbmot.

Előzmény: braun (4782)
rm40 Creative Commons License 2023.11.12 -1 0 4783

Bbmot rulez!

Előzmény: braun (4782)
braun Creative Commons License 2023.11.12 0 1 4782

Ki vagyok én?:)

 

rm40 Creative Commons License 2023.10.15 -1 0 4781
Előzmény: segélyvonókészülék (4780)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.10.15 0 1 4780
Előzmény: rm40 (4779)
rm40 Creative Commons License 2023.10.15 -1 1 4779

Járműfelirat-mániásoknak egy 1976-os fénykép:

https://www.tyrphon-trains.fr/photos/displayimage.php?album=111&pid=2857

rm40 Creative Commons License 2023.10.11 -1 0 4778

És kimondta:

Előzmény: rm40 (4769)
alkotasu Creative Commons License 2023.10.11 -1 0 4777

De, igazad van.

Előzmény: _Tapicska_forgalmista (4776)
_Tapicska_forgalmista Creative Commons License 2023.10.11 0 0 4776

Ilyen alapon azt is betilthatta volna, hogy a 342-est kacsának hívják.

Nem inkább pulyka?

Előzmény: alkotasu (4770)
Bárdos Imre Creative Commons License 2023.10.11 0 0 4775

Csanádi a MÁV Vezérigazgatója volt, de a cég akkor még a KPM egyik főosztályaként múködött. 

Előzmény: alkotasu (4770)
turntable Creative Commons License 2023.10.11 0 3 4773

Etikai kódex 0-ás verzió :)

Előzmény: rm40 (4769)
gumidani Creative Commons License 2023.10.10 0 0 4772

Az Andrássy út 73-75-öt (az elizé palotát) akkoriban csak "főosztály" néven említették.

Előzmény: gumidani (4771)
gumidani Creative Commons License 2023.10.10 0 0 4771

Abban az időben a KPM I. sz. Vasúti Főosztályának a vezetője egyszemélyben volt a MÁV vezérigazgatója.  

Előzmény: alkotasu (4770)
alkotasu Creative Commons License 2023.10.10 -2 3 4770

Abszolút beleillik a "múltat végképp eltörölni" strófába. Még szerencse, hogy 50 év sem kellett ahhoz, hogy megbukjon az az idióta rendszer. (Bár így is túl sok volt belőle.) De azért érdekes, hogy egy vasúti osztályvezető (ma igazgató lenne) azzal foglalkozik, hogy minek neveznek egy motorvonatot. Ilyen alapon azt is betilthatta volna, hogy a 342-est kacsának hívják.

Előzmény: rm40 (4769)
rm40 Creative Commons License 2023.10.10 -1 1 4769

Mikre nem bukkan az ember a történelem szemétdombján:

alkotasu Creative Commons License 2023.08.13 -1 2 4768
alkotasu Creative Commons License 2023.07.30 -1 0 4767

Meg az elején keveredik a motorvonat és a motorkocsi fogalma. Az Árpád motorkocsi volt, nem motorvonat. A két egységest pedig én már inkább motorvonatnak mondanám, mint motorkocsinak. Amúgy érdekes az írás, nem ismertem az egyipomi Árpádokat.

Előzmény: segélyvonókészülék (4766)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.07.30 0 0 4766

"Gloggnitz—Semmering közötti 285 kilométeres vonalon."

 

Ööö, izé, elírtuk a tizedest, az csak 28,5km.

Előzmény: RhB (4765)
RhB Creative Commons License 2023.07.29 0 0 4765
FejesAntal Creative Commons License 2023.07.18 -2 2 4764

Már csak kékre kell átfényezni :)

Előzmény: braun (4761)
rm40 Creative Commons License 2023.07.09 -1 1 4763

...mármint bevonatként tartósnak.

Előzmény: rm40 (4762)
rm40 Creative Commons License 2023.07.09 -1 1 4762

Az igaz, de a festés sem változik évtizedek óta: amennyire helytelen, szerencsére olyannyira tartósnak tűnik.

Előzmény: braun (4761)
braun Creative Commons License 2023.07.09 -1 0 4761

Szvsz ennek a festésnek úgyis mindegy. 

Előzmény: rm40 (4760)
rm40 Creative Commons License 2023.07.09 -1 0 4760

Ezekre a helytelen karakterekkel felfestett osztályjelzésekre feltétlenül szükség volt?

rm40 Creative Commons License 2023.06.03 -1 1 4759

Életképek az 1950-es évekből - 3.

 

Forrás: Gazdasági Figyelő 1957. július 4. (12. szám)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!