Azt nem értem, miért nem dicsekednek az első ajtó fölé telepített felnyitható aramszedővel, ami az első (általam linkelt) videoban pár másodpercig latszodik.
Az Ikarus Facebook oldalán most beszélnek új fejlesztesként a moduláris alvázcsaládról, aminek nem is ertem a létjogosultságãt, ha minden Kínában fog ezután készülni.
Ami viszont új, hogy Siemens gyorstöltő került az egyik busz tetejére.
Ezek után sírjunk, vagy nevessünk?! Ennyit a nagy Szêles tervről, hogy majd ő megmenti az Ikarust. Innentől kezdve, nyugodtan lehetne minden busz típusa tisztán CRRC, az Ikarus névnek semmi értelme a továbbiakban.
Ami azt illeti én se nagyon értettem. Mondjuk amennyire nem szeretik mostanában a buszfotósokat nem csoda, viszont pont a Reformnál nem értem ezt a nagy titkolózást elvégre nem is atomtitok a létezése mint ahogy az se, hogy ex-EAG-sok tervezték meg. Ki tudja lehet egyszer a Kisalföld Volán roncstelepe is kapni fog belőle, illetve köszönöm a válaszát.
Nézd, ha nyitok egy topikot a Tyrannosaurus rexről, akkor ott nem ildomos a házi tyúkról diskurálni azzal a felkiáltással hogy a T. rex már úgyis rég kihalt.
A Wikipédia szerint a 77 76 tagú helyi flottát az ITK üzemelteti, a normál méretűekhez 4 Mercedes Sprinter és 2 Mercedes Sprinter alapú Reform-S Commute midibusz csatlakozott.
A BKV oldala sose volt és sose lesz naprakész. HB-nál én a listában 39 állományi CNG-s Van Hoolt látok a valós üzemelő állomány valahol az és a fotobusos 45 (5 kocsi ott leállítottnak van bejegyzve) van.
A KeKo kocsijainak üzemeltetője az ITK így oda vannak beírva. (Főleg hogy a 25 hibriden kívül a többinek a tulajdonosai is ők.)
A SZKT-nal valóban 18 busza (illetve ugye ebből van 2 ami már leállt de hivatalosan még állományban meg van még 3 BKV-tól bérelt Volvo ami nem állt forgalomba).
A DKV-nak meg tényleg van 200-220 kocsija bár ebből a Alfabusz által hozott kocsik már csak hivatalosan tagjai az állománynak mind le van elvileg állítva.
(((((A Conecto pedig ennyi év után is csak 1 darab n betűvel írandó.)))))
Szerintem a magyar utakon, magyar rendszámmal, magyar közlekedési társaságoknál közlekedő buszok magyar buszoknak tekinthetők - hajtásmódtól függetlenül.
Megosztott bánatunk, hogy körükben nagyon kevés a magyar gyártmány.
Köszönöm a linkeket, de egyik sem makulátlan és/vagy naprakész - igaz nem civil feladat átfogó nemzeti adatbázisokat készíteni és aktualizálni - ld. trizs77 topiktársunk kommentjei és kimutatásai.
A HBweb honlapján nincs, ám készül a fővárosi kimutatás, de a BKK partnerei között szerepel a VT Arriva és a T&J Autóbusz Projekt Kft: biztos naprakész? http://hbweb.hu/jarmu/budapest.htm
A fotobus lenyűgöző adatbázisában a magyar adatok között -nem szerepel a "Kecskeméti Gépkocsiközlekedési Vállalat" helyén a KeKo (25 Mercedes Connecto , 20 ITK Reform és 25 Mercedes CitaroG Blue Hybrid állományával) míg -szerepel a Szegedi Közlekedési Kft állományában 18, illetve a DKV állományában 222+2 autóbusz: biztos naprakész? https://fotobus.msk.ru/city/147/