A fiam vett, egy 2006-os 1,6-os Cooper-t és hát, mint minden használt verdán, így ezen is vannak apróságok, de van egy igen furcsa jelenség, miszerint pár mp es alapjáraton ketyegés alatt, vörösre izzik a kipufogónak a rezoncső előtti és utáni szakasza a középdobig bezárólag, ez mi???? Így nem mer járni vele és meg is értem, van-e erre valamelyötöknek infója??
2004 es mini cooperem alatt furcsa folt jelent meg az utóbbi időben. A jobb hátsó olodalon találtam meg hogy talán onnan folyhat. Csatolok képeket. Szerintetek mi lehrt az ?
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=90320190811_090605.jpg
Elvileg 2004 novemberi Mini One-om váltója az utóbbi egy hónapban hátramenetben furán kerreg, katakol. Ha gázt adok alábbhagy, kinyomot kuplungnál újra jelentkezik. Néha, mikor elindítom, akkor is halk ütemes kattogó hang hallatszik a motortérből, kinyomott kuplungnál elhallgat, aztán elő se jön többé. Ha kinyomócsapágy lenne, akkor ez fordítva történne gondolom. Nyelestengely?
A váltó hátramenetben produkált dolgai is valószínű, hogy váltószétszedés után derülnének ki, mitől vannak...
Kell-e aggódni getrag (mert elvileg ugye az van benne) váltótól egyébként? Mással is előfordult hasonló?
Nekem R56 one van ebből az évjáratból, az vagy 5 féle ciklust is figyel. Ha motorprobléma van akkor a sárga (piros) tengeralattjáró világít a km órában.
Olajcsere után vagyok,azóta eléggé kékes-fehéres füstjön a kipufogóból,akkor,ha alapjaraton ’sokaig’ jár a motor, majd elindulok akkor akár pár száz méterig menet közben is látható a füst. Ha berakom rükvercbe menet után ismét elég sok a füst. Mintha valahova begyülni Most vásároltam az autót 125.000 Km van benne. Sajnos biztos volt pár,olyan megtett kilóméter olajcsere előtt amikor nem volt teljesen megfelelő szinten az olaj,de állítólag mielőtt vettem akkor is volt olaj cserélve,tehát nem tragikusan kevés volt benne. Nem lehetett hallani bármi féle csúnya hangot. Pontos olajfogyasztást nem tudok mondani,de biztos szereti ha ennyire látszik a füst. Most tesztelgetem. Ugyan úgy 5w30 at kapott csak más fajtát(eneos). Lehetséges,hogy az olaj nem tetszik neki? Mi baja lehet? Elég lehet egy szelepszár szimering csere vagy más probléma lehet? Hétfőn bejelentkezek a Novoth autószervízbe,de gondolom nem mostanában fogom tudni elvinni, ezért jó lenne valami megoldást találni rá addigra is.
Másik kérdés.
Tegnap óta amikor beledugom a kulcsot megjelenik sárgán egy autó, amely emelőn van. A könyv szerint a féklámpa vezérlésével van baj vagy az üzemanyag ellátás zavart, a másodikra tippelek mivel a féklámpának nincs baja. Majd azóta minden beindításnál csinálja plusz elfelejti a beállított órát és a megtett kilómétert,tehát mintha lemerülne az akksi,de együtt jelentkezett a probléma,tehát gondolom van köze egymáshoz.(Nagy ritkán felejtett már el az órát,de nem minden egyes indításnál.)
Persze miután beindítom semmit nem érzek rajta,hogy baj lenne csak látom a felkiáltójelet a megtett kilóméteróra állásnál.
Sziasztok! Hazafelé az M7-esen a sávban akkora víz volt, hogy szinte megállította az autót (2004 novemberi Mini One) Beázhatott valami, mert azóta világít a check engine lámpa. Van-e valami specialítása ilyenkor a Mininek, amit meg tudok oldani, vagy vigyem el kiolvastatni... Vagy tudom-e resetelni vhogy, mivel nem lett semmi baja... Köszi előre is a válaszokat!
Sziasztok, R50 mini one alapjáraton ég az olajnyomás lámpa.
Olaj, olajszűrő olajgomba csere után, indításkor olaj lámpa ég
1-2 kissebb gázfröccs után elalszik és leállításig nem jön vissza, dw ha újra inditom ugyanez. Valakinek valami ötlet?
Köszönöm
Sziasztok!Találkozott mar vki r50 coopernél olyannal hogy gázadáskor berángat,mintha kihagyna,ugrik egyet?!nagyon idegesítő...főleg mikor ki akarsz lőni egy kereszteződésbe es hirtelen bedadog!!Mi lehet ez?előre is köszi a tippeket!
Sziasztok, Venni szándékozom egy Minit, egy 2008as Cooper S a kiszemelt. 90 ezer Km van benne szemre kitűnő állapotban. €4800-at kérnek érte. Ha valaki leírná mik a szokásos hiba lehetőségek ennél a szériánál, azt nagyon megköszönöm. (kerestem,olvastam) De tulajok tapasztalata mindig arany. Másik kérdés, van BMW-hez mindenféle software-em, pl Carly BMW ezek mennyire használhatóak rajta? Köszönöm!
1. érdemes lesz beszerezni egy hibakód olvasót, az megmondja hogy mi a baja. Nekem az előző "gondos" tulajok miatt (is), a One 1,4/95LE-nél többször kellett mint a korábbi 10 autómnál bő 1milla km alatt.
2. -
3. one 1,4 100e km-nél semmit.
4. Nekem csak a márkaszerviz tudott kulcsot adni. Az első generációsokhoz még lehetett más úton is, ezekhez nem. Ha jól értettem ami mondtak, egy vezérlőhöz csak kb 10 kód tartozik. Hogy melyik azt csak a gyár tudja.
Új Mini Cooper 2007 (1.6 benzin) tulajdonosként szeretnék néhány kérdést feltenni nektek:
1. Kb. 300 km után felvillant a chech engine lámpa. Van esetleg klasszikus oka, ami miatt jelez?
2. Jelenleg nincs benne tempomat, de az autópályán jól jönne. Ha veszek hozzá kormányt, egy nem hivatalos márkaszerviz szerelő be tudja nekem állítani, vagy teljesen külön elektronikai rendszerrel készül a gyári tempomatos autó?
3. Milyen átlagos olajfogyasztást tapasztaltok az autónál?
4. Egy kulccsal vettem, de szeretnék hozzá még egyet. Ezt csak a hivatalos márkaszerviznél tudom megoldani, vagy van esetleg ötletetek más lehetőségre is?