Egy négyajtós túraautó-tanulmányt mutat be a Mazda a 39. Tokiói Autószalonon. Az autót egy új fejlesztésű, 13B-DI névre hallgató, közvetlen befecskendezéses, elektromos egységgel kiegészített Wankel-motor hajtja. A hibrid hajtás a hagyományos Wankeleknél nagyobb teljesítményt és alacsonyabb fogyasztást biztosít az 50/50 súlyelosztású kupénak. Az autónak dinamikus formát biztosítanak a nagyon rövid túlnyúlások és a különlegesen hosszú tengelytáv; a kerékjáratokba hatalmas kerekek kerültek. Bár az autó alapvetően négyszemélyes, a bőrrel borított belteret elsősorban az elöl utazók kényelmére szabták. Legnagyobb különlegessége a hibrid Wankel-hajtás mellett, hogy karosszériába simuló ajtói gombnyomásra, elektromotor segítségével nyílnak és záródnak.
> azért nem szóltam itt,mert: 1: nem gondoltam hogy ez a fórum még működik.
A masik forumrol tudod hogy mukodil, meg pont ehhez az autohoz ott kerestel alkatreszt. De hidd el nekem mindegy.
> ugy gondolom hogy igenis "leszólod "a biznicemet
Tedd azt. Gondold ugy.
En tovabbra s azt mondom, hogy a velemenyemet oszinten le fogom irni barmivel kapcsolatban, ami tema.
Egy TurboII legfontosabb resze maga a motor fuggetlenul attol hogy cabrio-e. SZERINTEM. Tehat a lenyeg hianyzik. Egy TurboII erteke durvan 1mill korul van. Biztos lehet olcsobban es dragabban is uzletet kotni, ilyen az elet. Az arkepzes mindenkinek a sajat dolga.
Egy 12A a kis 1000 Kg koruli elsogen kasztnit sem mozgatja raketakent, a convertible pedig minimum 400Kg-al nehezebb...
Nem kell szemelyeskedni es megsertodni szerintem, en nem akartam bantani senkit. Tolem itt le is zarhatjuk, max szakmai vitara vagyok hajlando. ;))
ELADÓ 12A MOTORBLOKK -szeptember első feléig kipróbálhatóan ( autóban ) AKÁR A JAPFESTEN! ;) -rendezett papírokkal ( átírhatóan ) -olajszivárgással -kompletten ( még akár váltóval is ) Ha még vmi infó érdekel, írjon mailt: rx7@freemail.hu ,vagy hívjon: 06205475599 Üdv, DUMB
azért nem szóltam itt,mert: 1: nem gondoltam hogy ez a fórum még működik.
2: ez az autó nem mindenáron,nem sűrgősen stb.eladó.én nem akarok senkit átverni,nem szoktam,és ugy gondolom hogy igenis "leszólod "a biznicemet.
nem tudom te honnan tudod hogy mennyit ér ma magyarországon egy rx-7 cabrió,én nem tudom mert nem találkoztam még eladóval sőt eggyáltalán nem is láttam ezidáig ilyet,csak képen. az árat majdnem úgy kalkuláltam mint te,csak mégsem.
ausztriában,és németországban 1,5és 1,8Mft között mozog eredeti motorral űzemképesen.ebben nem eredeti a motor,és költeni kell rá hogy teljesen egyben legyen,tehát 1,1M+300e./TIImotor/+100e/egyéb/=1,5M.és van egy olyan autója a vevőnek amiből nem sok szaladgál az országban. egyébként a kis motorral nem egy rakéta de lehet vele közlekedni rendesen.
1,1 az nevetsegesen magas ar erte. Ha igy lenne 600ezer, szerzel belevalo TII mocit mondjuk 300-ert, azt mondom megeri. Mert 12A-val nudli az a kasztni.
Es nem leszolni akarom termeszetesen a topiktars bizniszet, de itt a forumon es a masikon is, mindig realis es fuggetlen tanacsokat adunk, legjobb tudasunk szerint.
Az sem veletlen, hogy itt nem szolt rola a tulaj ;))
Elnezest, ha "kulsoskent" beledumalok, de: a kabrio kasztni eleg nehez a plusz merevitesek miatt. Egy gyengus 12A-val nem lehet egy robbanekony darab... Azaz pont az RX erzet tunik el... Azt tippelem magasabb fogyasztassal parosulva. Ha kabrioval kacerkodsz, vegyel inkabb MX-5-t, igaz nem wankel, de jobban stimmelhet az erzes.
(Vhol olvastam egy dizelre atepitett Corradorol. Brrr....)