Szerbusztok ! Segítségeteket szeretném kérni ! W221 s500 l évjárat 2009 szeretném a jobb első ,alsó lengő kart kicseréltein ! Kérdésem az lenne hogy valaki tudja hogyan lehet szerviz mód /szerviz állásba mert azon a lengő karon ül a légrúgóm. Előre is köszönöm a segítségeteket :)
Köszönöm. Ritkán és csak egészen kis súlyra /pl. könnyűszerkezetes kempingágyra, ami ugye még összehajtva se nagyon fér be az A170-es cipősdobozba :-) /.
Attól függ, hogy mire és milyen gyakran akarod használni. A gyári is jó megoldás, akár használtan is. Westfalia, Thule, Oris készít gyári logóval EU-s autómárkáknak tartót.
Saját tapasztalat, hogy az áramvonalas keresztrúd halkabb ,mint a négyzet keresztmetszetű, az alu nem rohad, zárható legyen. Illetve az áramvonalas rúd is tud fütyülni, ha nincsen minden alkatrész ( a nút-ban a gumi, a rögzítő takaró műanyagok) a helyén.
Esetleg rejtőzik köztetek egy-két MB spéci.., Clk W208 2000 puha tető müködésre vonatkozó speciális ismeretekkel és néhány jó gyakorlati észrevételt megosztana???
A tető Mechanikusan Zárható-Nyitható. Az elektromos tetö nyitás-zárás funkció viszont egyáltalán nem müködik-,magyarul el sem indul!!! Biztositékok 100% jók.., elektromos ablakemelök mindkét üzemmódban jók--fejtámlák megsemozdulnak! Fejtámlák müszerfali kapcsolóról sem müködnek.,,esetleg gyenge relészerűkattanást hallani a csomagtartóból...
Mechanikus tetőnyitáskor ablakok lefutnak...., Fejtámlák meg se mozdulnak....ezzel vége is mindennek...
MB Start-Xentry-t és hasonlót ismerjük és nagyon végsőesetben tudunk kérni kölcsönbe ., de eddigi guglizásom szerint jelentős segitsége ., pláne a facelift elötti modelleknél annyira mégsem mindenható..,Tehát egy gyakorlati tanács nyilván többet ér.., legalábbis ez jött le idáig., kivált mivel diagolás jelenleg nem elérhető...
Kérdésem: 1. Milyen " biztonsági" feltételeknek kell "együttállni" egy kifogástalan rendszer esetén., a korrekt müködtetés lefutattatásához?? Nyilván vannak jónéhányan....,
2.Milyen tipikus hibák tudják leggyakrabban blokkolni a mükődés elindulását??? Pl a rakás mikrokapcsolóból melyik-ek a leggyakoribb hibásak? Minden segitséget nagyon szépen köszönök!!!
Sziasztok. Tudnátok abban segíteni hogy akkumulátor töltése után feltettem a pozitív sarut és valószínűleg kiment valamelyik biztosítékom a táblát elöl hátul átnéztem de nem találtam semmit.Ajtó kinyitásnál feléled a műszerfal de gyújtás állásban semmi.w212 200cdi 2011es.
Ja persze, igazad van, nem cáfolni akartalak. Én amúgy is a mechanikai hibák, rezonanciák betege vagyok. A karcolások kevésbé zavarnak, mint ezek a hibák. Készítem is a lelkem meg a pénztárcám egy komplett futómű cserére. Csak egy kicsit fáradt el minden része az elmúlt 20 évben, hiába mondta a futóműves, hogy nem lóg sehol, de 10 éve vettem az autót, akkor finoman siklott, most meg....
Lehet, hogy a váltó sz@rakodik, de a többit azért ki kell zárni. ;-) Csak olcsóbb 1 hardy csere, mint 1 váltó felújítás. :-)
Szemre azért jól meg lehet állapítani, ha pl repedezett a hardy, vagy ha megrángatod kézzel a tengeiyt, és lóg a csapágy. A csapágy is tud morogni. ;-)
Annak idején ezek ez a kérdés nálam is felmerültek a w211-nél, cseréltük is ezeket az alkatrészeket, csak más sorrendben,mint ahogy Te írtad. Nálam volt rezonancia is, különböző tartományokban. A rezgések elmúltak, aztán egy felújított váltó megoldotta morajló hangot.