Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.21 0 3 106713

A mai árverés eredménye trolifronton (jelen állás szerint):

 

Bontónak eladva: 222, 279, 300, 301, 303, 304, 305, 306, 311, 314, 352, 356, 357, 358, 361, 362, 363, 364.

Magánszemélynek eladva: 307, 709

Nincs rájuk érdeklődő: 702, 703, 706

7-es troli Creative Commons License 2024.05.21 0 1 106712

Akkor ha kisebb kapacitású akksi van bennük, mint a régebbi szériában, úgy teljesíteni tudják egyáltalán 10km önjárást, vagy többet?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106703)
LoviGabi Creative Commons License 2024.05.20 0 2 106711

OFF: A BPO-439-nek van oldala? Vagy honnan lehet tudni, mikor megy különjáratra valahova?

Emitt: https://www.facebook.com/profile.php?id=100095335594944

Mondjuk mi ott a Nezsidernél tudtuk meg, hogy a 600-as trolira 'rá volt szervezve' egy esemény ( https://www.facebook.com/events/806422498087739 ), egy Csáktornya parki együttállás-fotózás két csuklós Ikarus busszal (azt nem tudom, hogy ez végül sikerült -e nekik), amikor megállt a megállóban a BPO-551 és ajtót nyitott :D

Előzmény: 08-73 (106707)
BahnScorper Creative Commons License 2024.05.20 0 2 106710

Még ha tényleg valami eldugott sarok lenne... egy zárt épületben... de ehelyett mindig kint vannak a szabad ég alatt, az utcáról is jól látható helyen. Persze, nem cukorból vannak, de nem lehet véletlen, hogy a legtöbb német, cseh vagy lengyel helyen nem hagyják kint a szabadban a régi trolikat (és buszokat) - a folyamatos napon-esőben, sőt hóban dekkolás sem tesz jót nekik

 

Ez persze valóban nem mentség arra, hogy milyen tróger módon mehetett a felújítás... más apró részletek is utalnak erre, nemcsak a gyakori lerohadás, nekem például az, hogy milyen gyengén és lassan megy az ajtók nyitása-zárása... akár a kompresszor gyenge, akár a légvezeték veszteséges, ez sem jó.

 

 

Ha már régi járművek, bocs, ha én is ugyanazokkal a valószínűleg már megválaszolt - de nehezen visszakereshető - dolgokkal jövök:

 

1. Milyen villamosberendezést kapott az Ik60T?

 

2. Voltak, akik azt mondták, hogy mégis alkalmassá teszik pótkocsi vontatására, ehhez képest a frissen megjelent képeken jó látszik, hogy nem hagytak helyet a vonóhorognak, akkor most mégsem?

Előzmény: torqmatic (106709)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.20 -1 5 106709

Mondjuk ezért is lenne jó, ha lennének rendszeres nosztalgiajáratok, akkor talán nagyobb odafigyelést kapnának ezek a járművek is, nem az lenne, hogy egy évben 1-2 alkalommal előkotorják a garázs egy eldugott szögletéből, aztán imádkoznak, hogy bírja ki azt a néhány kört...

Előzmény: LoviGabi (106704)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.20 0 0 106708

A 74A járaton igen sokszor járt Ik-280 troli, nem pótlásként hanem oda beosztva.

08-73 Creative Commons License 2024.05.19 -3 0 106707

OFF: A BPO-439-nek van oldala? Vagy honnan lehet tudni, mikor megy különjáratra valahova?

Előzmény: LoviGabi (106706)
LoviGabi Creative Commons License 2024.05.19 0 2 106706

Jó, ott a 156 is, de gondoltam azt szóló vonalra nem akarta senki kiadni azt

Miért, azon a vonalon nem fér(ne) el a csuklós? :)


Előzmény: 7-es troli (106705)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.19 0 7 106705

+ kérdés:

facbook oldalakon vetették fel többen, hogy hogy nem volt esetleg ez ziu9 elérhető tartalékban, ami kiáll hatott volna a 600 helyére. Mert szerencsére a BKV olyan helyzetben van, hogy 3db ziu9 is a nosztalgia flotta részét képezi. (Jó, ott a 156 is, de gondoltam azt szóló vonalra nem akarta senki kiadni azt, ezért a három ziut írtam) 

Előzmény: LoviGabi (106704)
LoviGabi Creative Commons License 2024.05.19 0 7 106704

A 600-as noszi troli sajna csak 2 kört bírt menni tegnap mint N74-es járat; várható hogy az idén még kiadható lesz majd nosztalgiaforgalomban?



Itt már utasok nélkül jött el Csáktornyából, néztük is miért suhan el mellettünk a Nezsidernél... :(

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.19 0 2 106703

Kb fele az eltárolt kapacîtàsa kWh dimenzióban, alighanem evvel is összefügg

Előzmény: Wankes (106702)
Wankes Creative Commons License 2024.05.19 0 0 106702

Amúgy annak mi az oka, hogy a 4G-k önjáráskor elég lomhák, főleg az utolsó adag? Anno emlékszem, hogy 3G-knél nem lehetett szinte megmondani, hogy vezetékes, vagy önjárómódban van a kocsi. 

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106699)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.16 0 5 106701

Reményünk/szándékunk van arra h az fms-ek is megkapják

Előzmény: fberci (106700)
fberci Creative Commons License 2024.05.16 0 3 106700

Ha még lehet egy OFF kérdésem: a minden BKV dolgozó tényleg minden BKV dolgozót jelent, vagy szokás szerint csak a főállásúakat?

Előzmény: Piszkozat (106698)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.16 -1 9 106699

Nyomozásom részleges sikerrel járt, a kollegáim végigmérték a SST 3 és 4 kocsikat, mind szólót, mind csuklóst. Az álló és menet közbeni töltés között nincs jelentős különbség, se légkondi se fűtés a mostani körülmények között nem befolyásolt, 10%-konkénti töltöttségi állapotú akksikat kezdtünk visszatölteni. 

Az összes mért érték átlaga az, hogy mintegy 45 másodperc az 1 százaléknyi visszatöltés ezeken a kocsikon, amit úgy kell értelmezni, hogy ez egy 10 éves beszerzés, azaz mintegy 10 éves technológia kb. 

Hogy lefordítsam: átlag 10 perc vá. állással ami nem sok de talán forgalomba illeszthető, alig 10% tölthető vissza, ami legtöbbször édeskevés, ennél összetettebb megoldás kell vagy jármű oldalon vagy forgalomszervezési oldalon.

Piszkozat Creative Commons License 2024.05.16 -2 7 106698

A MÁV-Volán csoport munkavállalói ezt, mint 'Vállalati országbérlet' a MÁV appban tudják kiváltani, egy egyszeri 1250.- forintos adminisztrációs díj ellenében. Az áprilisi Szentkirályi-Lázár megállapodás és a hozzá tartozó propaganda kampány szép színjáték volt, mint látszik van aki el is hitte, igaz, hogy már február végén megvolt a megállapodás a főváros és az állam közt és a vállalati országbérletnek a bevezetése a kisasszony bejelentésekor már bőven előszítés alatt állt a BKV-BKK dolgozók részére... de pl. a kinyomtatjuk (kinyomtathatjuk egyáltalán?) papír alapon és a mennyi idő alatt tudjuk a Budapest GO appba minden szempontból megfelelően átültetni kérdések között pingpongozott a dolog (persze, egyszerűen ez se megy..). Mostanra körvonalazódni látszik, de annál többet amit Lacus mond, még senki nem mondana most se hivatalosan. Nyugtával dícsérjük..

Előzmény: John Howard (106692)
gumikrumpli74 Creative Commons License 2024.05.16 0 1 106697

Márpedig igaz, akár kampány van akár nincs.

Előzmény: John Howard (106692)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.16 0 1 106696

A MÁV-Volán csoport Munkavállalói vásárolhatnak vállalati bérletet a MÁV-Volán csoport járataira.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (106695)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.05.16 0 1 106695

A MÁV dolgozói is ennyiert kapnak a Volánra is érvényes bérletet.

Előzmény: John Howard (106692)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.16 0 0 106694

Talán elegánsabb lenne így fogalmazni: làssuk meg. Néhàny hèt.

Előzmény: John Howard (106692)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.16 0 0 106693

Igen, ott a pont! 6 a helyes szám

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (106691)
John Howard Creative Commons License 2024.05.15 0 2 106692

Azért ezt szerintem vegyük át még egyszer:

 

Szóval "hamarosan" a BKV-dolgozók jogosultak lesznek havi 100 forintért (az évi 1200 erre utal - értem én, hogy nem lesz "törése", de mégis) az egész országban(!) ingyenesen utazni a MÁV és a VOLÁN járatain, korlátlanul? Itt valami biztosan "nem igaz", ennyire azért nincs kampányidőszak... Még ha Pest vármegyei bérlet lenne, de akkor is "túl szép, hogy igaz legyen"...

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106680)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 106691

Tudtommal 4+2 a szegedi állomány.

Előzmény: 7-es troli (106690)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.15 0 0 106690

Mármint az 5db Szegeden levő példány közül kettő db jött alkatrésznek, amiből az egyik mintha valamelyik szektorban állna, míg a másik a füvön. Ezen kettőre gondoltál, ugye?

Előzmény: 1047 005-2 (106688)
r1232 Creative Commons License 2024.05.15 0 2 106689

Hát nem. A tények tudtommal mást mondanak.

Előzmény: * 13 * (106682)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 106688

A 3 db pesti GVM-ből,a nem használható példány.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106686)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.15 -1 0 106687

Ez mondjuk egy olyan kérdést is felvet, hogy alvázszám nélkül hogy tudják üzemeltetni a trolikat, mert itthon ugye minden műszaki vizsgán le kell fényképezni (legalább is a buszoknál, de gyanítom a troliknál is így megy), persze ha korrodált vagy sérült, arra is van szabályos, törvényes megoldás...

 

Közlekedtetni is akarják amúgy vagy csak nézegetni? Itthon vajon ha valami magánszemély, múzeum, egyesület trolit szeretne üzemeltetni a budapesti, szegedi, debreceni hálózaton, vajon lenne rá lehetősége?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106664)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.15 0 0 106686

Az mi?

Előzmény: 1047 005-2 (106684)
IZé Creative Commons License 2024.05.15 0 0 106685

Bárki. De azért respect annak, aki ezt megcsinálta. Mert nemrég még:
https://www.flickr.com/photos/motionspotter/31555939917

 

Tényleg, a bolgárok  majd átalakítják trilexesre meg ráncajtósra?

Előzmény: 1047 005-2 (106683)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 106684

A szegedi alkatrészbányával mi a középtávú terv?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106678)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!