Keresés

Részletes keresés

Racilaci Creative Commons License 2024.04.04 -1 0 71238

Igen, épp azt írta, hogy a 15 éves csere a minimum, Ha az alá megy, akkor az már nem oké.

Előzmény: torqmatic (71237)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.04 -1 0 71237

Feltaláltad a melegvizet: igen, általában 15 év egy busz élettartama...

Amúgy tavaly az arriva 10 évesen cserélte le a Citarókat, ott meg pont az volt a sok "szakértő" baja, hogy ilyen fiatalon minek, ez pazarlás, bezzeg a német az okos, mert használtan megveszi és még évekig járatja.

Nem jó nektek soha semmi, szerintem ezzel le is zárhatjuk a dolgot, lapozzunk.

Előzmény: juxx (71234)
Dante001 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 71236

Az még hagyján, de lassan cserélni lehetne a régi típusú Credokat is, EC, IC, LH széria..azokból is van pár 100 db ami bőven 2010 előtti.

Előzmény: Racilaci (71235)
Racilaci Creative Commons License 2024.04.03 0 0 71235

Pláne, hogy 25+-os buszokat kellett cserélni.

Előzmény: juxx (71234)
juxx Creative Commons License 2024.04.03 -1 3 71234

5 év alatt egy harmad, az azt jelenti, hogy 15 évig kell túlélnie egy busznak. Szerintem ez nem az optimum, hanem a minimum. Ha ez alá megy, akkor 16...20 évig megy egy busz. ha az rendben van, akkor lehet örülni.

Előzmény: torqmatic (71232)
Dante001 Creative Commons License 2024.04.03 0 1 71233

Ez így van.

 

Mondjuk ha kell gyorsan szállítani, tudok egy tuti befutót ;)

Már tavaly augusztusban is kb. 10 next szóló állt az udvaron Győrben, el sem merem képzelni az azóta eltelt 8 hónapban hol járhatnak..

Előzmény: torqmatic (71232)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.03 -3 2 71232

Tényleg nézőpont kérdése, ha valaki nagyon a szart akarja látni mindenben, akkor lehet úgy csűrni-csavarni a dolgokat, hogy igaza legyen, csak éppen az értelmét nem nagyon látom ennek... A tavalyi tenderek tudtommal az év vége felé lettek kiírva, így nem csoda, hogy ezekből akkor nem lett semmi, de számít ez egyáltalán valamit? Ha a Credós tendert például néhány héttel később írták volna ki, akkor már átcsúszott volna januárra a buszok pedig ugyanúgy megérkeztek volna még tavaly, de ez most így mivel lett volna jobb?

 

5 év alatt 2500 vadonatúj buszt állított forgalomba a cég, ezzel a flotta több mint a harmadát lecserélték, ezt azért elég nehéz lenne elbagatellizálni... És a beszerzések folytatódnak.

Előzmény: Dante001 (71229)
félinfós Creative Commons License 2024.04.03 0 0 71231

Leginkább azért, mert az önkormányzat ingyen, vagy még olcsóbban szerente mindent. Nem a mostani, a mindenkori. Több próbálkozás is volt az elmúlt 10-15 évben. Az Agria Volánnal/KMKK-val közösen próbáltak egyedi árazású jeggyel, illetve bérlettel is járatokat közlekedtetni elsősorban a Színház mh-től, de megfelelő számú érdeklődés hiányában a szezon végén leálltak a járatok. Illetve rájött az önkormányzat, hogy nem lesz rá plusz pénz. Az utóbbi 2 évben az egyik helyi magáncéggel, a Szebusz-szal szerződtek le, és az Egyetemtől ment óránként egy Sprinter, vagy Iveco Daily a Szépasszonyvölgybe. Ha jól tévedek 500 Ft körül volt egy irányba a jegy. Egészen éjfélig volt közlekedés kora délutántól. Ritkán volt telített a járat, általában 0-3 fő utas volt a buszokon. 

Több tervezet is volt arra, miként lehetne ellátni megfelelően a Szépasszonyvölgy, a kórház és az Almagyar domb/Leányka út részeket. A legkézenfekvőbb megoldás 1 (+1 tartalék) midi jármű beállítása lenne egy dedikált vonalra, ami ezt a 3 fontos részt lefedi. Volt menetrend-tervezet, és költségvetési-tervezet is, de végül ugyanarra a polcra került fel, mint az intermodális csomópont...

Előzmény: -Smiley- (71215)
kristoof Creative Commons License 2024.04.03 0 0 71230

Pontosan. A 2023-as beszerzési tervre gondoltam, ugyanis az idézet cikk a 2024-es tervezett beszerzésekről, illetve tenderekről szól.

Előzmény: Dante001 (71229)
Dante001 Creative Commons License 2024.04.02 0 2 71229

Minden nézőpont kérdése, tehát a 22-ben megkötött tenderekből éltek.

 

Ilyen szempontból krisi nem mondott hülyeséget, a VB 2023-as közbeszerzési tervéből 0 db busz állt forgalomba.

Előzmény: torqmatic (71227)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71228

Látom 3 (+n) gyökér fordítva van bekötve: ők biztos akkor boldogok, ha minél rosszabb a buszközlekedés :D

 

Előzmény: torqmatic (71225)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71227

A 200 darabos Credo tender az 2022 decemberi volt (tehát majdnem 2023) és bőven az év vége előtt le is szállították az összeset.

A többi az tudtommal korábbi, de ott az év elején vagy közepén álltak forgalomba a buszok.

Előzmény: torqmatic (71225)
Dante001 Creative Commons License 2024.04.02 0 3 71226

Ezekből volt is olyan, amit 2023-ban írtak ki?

Előzmény: torqmatic (71225)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.02 -4 5 71225

A 2023-as "semmi":

 

- 200 db Credo Econell 12

- 47 db Credo Econell Next 18

- 48 db BYD

- 40 db Mercedes Intouro M

- 50 db Volvo 8900 LE

 

(Elnézést, ha kihagytam valamit...)

Előzmény: kristoof (71224)
kristoof Creative Commons License 2024.04.02 -5 4 71224

Tavaly is így volt, aztán semmi sem lett belőle. Sebaj, majd jövőre!

Előzmény: Dante001 (71221)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71223

Maga burzsúj.

 

Ugyan innen indultam pár éve.

Már klasszikus DOTTO-val.

És nem járt hozzá pohár bor.

 

 

Előzmény: FOMA (71222)
FOMA Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71222

Viszont a jegyárban benne volt egy pohár bor is, ami ellensúlyozta a komfort hiányát.:-)

 

Előzmény: trizs77 (71220)
Dante001 Creative Commons License 2024.04.02 0 1 71221
Előzmény: Törölt nick (71208)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71220

Amúgy arra mi a logikus magyarázat hogy szépasszonyvölgybe nem jár ki a városi volán?

 

----------------------------------------------

 

Kettő borzalmas állapotú DOTTO szerelvény jár oda ki.

Kapacitásban elég.

de nagyon kényelmetlen.

Előzmény: ckg471 (71216)
M62,306 Creative Commons License 2024.04.02 0 1 71219

Bocs, azt evidenciában kezeltem, hogyha az önkormányzat helyi közlekedést akar a területre, akkor az ehhez szükséges infrastrukturális feltételeket is teljesíti.

Előzmény: Mr. SziD (71218)
Mr. SziD Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71218

A másik válaszban adott tábla viszont önmagában nem kizáró ok

 

Ellenben ha megnézed a területet, ott a busz visszafordulni csak jelentős beavatkozás után tud, aminek a zöldfelület is kárát szenvedi, arról nem is beszélve, hogy az útra teljes és szigorú parkolástiltás kellene.

Előzmény: M62,306 (71217)
M62,306 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 71217

Eger város önkormányzatánál tessék érdeklődni, miért nem rendel meg oda helyi közlekedést. Ezerszer volt már téma itt is, helyiben az adott önkormányzat az ellátásért felelős.

A másik válaszban adott tábla viszont önmagában nem kizáró ok, mivel az a menetrend szerint közlekedő helyi járatú és távolsági buszokra nem vonatkozik.

Előzmény: -Smiley- (71215)
ckg471 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 71216

Amúgy arra mi a logikus magyarázat hogy szépasszonyvölgybe nem jár ki a városi volán?

 

Ez:

https://maps.app.goo.gl/PXFo4ozbjSzH134w8

-Smiley- Creative Commons License 2024.04.01 0 1 71215

Köszi. Azt hittem valahogy Y-oznak, mert én is láttam hogy a fordulóba van terelve a forgalom és nincs normális fordulójuk. 

 

Amúgy arra mi a logikus magyarázat hogy szépasszonyvölgybe nem jár ki a városi volán? 

Oda inni megy ki az ember, miért nincs busz ide? 

Előzmény: LSU 106 (71214)
LSU 106 Creative Commons License 2024.03.31 0 0 71214

A "kivéve Volán" tábla alapján ott.

https://maps.app.goo.gl/Y78BKw9hT7gvRQbz7

Előzmény: ckg471 (71213)
ckg471 Creative Commons License 2024.03.31 0 0 71213

A falu vége után van elvileg a buszforduló az erdőben, de úgy tudom, az út egyenes iránya le van zárva, most a forduló irányban folyik a forgalom a Google Street View szerint. Feljebb a barátvögyi buszmegálló előtt is van egy parkoló, talán ott fordulnak, de egy egri majd biztos kijavít, ha nem úgy van.

Előzmény: -Smiley- (71211)
LGX-441 Creative Commons License 2024.03.31 0 0 71212

Bennem egy olyan - költői? - kérdés fogalmazódott meg, nézve ezeket a leírásokat, hogy azok a mínusz tonnák nem fognak-e valamilyen módon hátrányt jelenteni - pl. erős oldalszélben?

Előzmény: 7-es troli (71210)
-Smiley- Creative Commons License 2024.03.31 0 0 71211

Még egy kérdés: Felsőtárkányban hogy fordulnak a csuklós buszok azon a szűk úton?

 

7-es troli Creative Commons License 2024.03.31 0 0 71210
Előzmény: -Smiley- (71209)
-Smiley- Creative Commons License 2024.03.31 0 0 71209

Pedig ezek az új csuklós MAN-ok (talán 1 évesek) nekem nagyon tetszenek. Kényelmes, tágas, csendes.

Az új csuklós Credókon nem utaztam még, Kazincbarcika környékén láttam őket, külsőleg nagyon modern hatású. Belülről milyenek? Olyan mint a régi vagy azért javítottak rajtuk valamicskét?

Előzmény: trizs77 (71204)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!