Média-Marketing cég, vállalkozások részére irodai társbérletet kínál, teljes szolgáltatással, elegáns V. kerületi címen. Saját íróasztal vendég székkel, titkárság, telefonhasználat, WIFI, takarítás, nyomtatási és scannelési lehetőség, lobby használat, és tárgyaló használat beosztás alapján. Biztosítjuk a cégcsoporthoz tartozást, amely a weblapon saját aloldal fenntartására, rendszeres marketing tanácsadásra, és médiaszereplésre ad lehetőséget ingyenesen. Jobb mint egy Coworking munkahely, mert az ingyenes szolgáltatások mellett, itt fogadhatja ügyfeleit pluszköltségek nélkül. Az ár teljes rezsivel együtt, 40.000+ Áfa számlásan. Egy havi kaució + tárgyhó szükséges. Érdemes sietni, mert hamarosan betelik a lehetőség. Jelentkezni a biggnewsnetwork@gmail.com e-mail címen, érdeklődni: 0620-534-3192 telefonszámon hétköznap 09-16-ig.
Üdv Mindenkinek! Lenne egy kérdésem nem tudom tudok-e segíteni, remélem, hogy igen. Indítani szeretnék egy vállalkozást, az alap szisztémája az lenne, hogy a környező kisboltokba szeretnék árut szállítani független beszállítóként.
A kérdésem az lenne, hogyan tudom ezt megtenni? Hogyan tudok nagykerrel kapcsolatba kerülni, milyen vállalkozási formában érdemes hozzá gondolkodnom? Ha több helyről, többféle árut szeretnék beszerezni (elektromos cikkek, használati cikk, vegyszer) több nagykerrel is le lehet szerződni, anélkül, hogy köteleznének csak a saját termékeik forgalmazására? Beszerezhetem-e az áruk egy részét, vagy akár az egészet más kiskereskedelmi egységekből, esetleg webáruházakból?
Kicsit offtopic, de nagyon sokat tudnátok segíteni egy egyetemi kutatásunkban, melyben a vállalkozók bankválasztási preferenciáit és a vállalkozás alapításának nehézségeit vizsgáljuk. Ha van bennetek egy kis segítőkedv és van maximum 10-15 percetek, kérlek töltsétek ki az alábbi kérdőívet. :) Még egyszer nagyon köszönjük !
Segítséget szeretnék kérni a szakdolgozatomhoz tartozó kérdőívvel kapcsolatban, melyben a jelenleg is vállalkozást vezető, illetve korábban vállalkozóként tevékenykedők véleményére vagyok kíváncsi, hogy miként is ítélik meg a kis- és középvállalkozásokat, és a szektor működését napjainkban. Minden kitöltésért nagyon hálás lennék!!
A vezető szerepe és feladatai egy vállalkozásban címmel kutatást végzünk a szakdolgozatunkhoz. Ehhez lenne szükségünk tíz kis- és középvállalkozás vezetőivel készült rövid megkérdezéshez, adott kérdések alapján. Kérem, aki tud olyat, aki szívesen válaszolna, jelezze nekem!
Határidőnk: SZERDA estig.
Ezek lennének a kérdések:
- Milyen profilú válalkozása van? - Ön szerint mi a vezető szerepe/feladatai?
- Milyen típusú vezetőnek tartja magát? (pl: direktív, delegáló, együttműködő, konzultatív, egyezkedő)
Szeretnénk folytatni célkitűzésünket és bővíteni tudástárunkat, hogy minél több hasznos tartalmat gyűjthessünk össze fiatal és kezdő vállalkozásoknak. Arra bátorítanám a fórum olvasóit, hogyha létezik olyan könyv, amit hasznosnak ítéletek üzlet, siker, vállalatirányítás vagy egyéb kapcsolódó témában, írjanak egy pársoros személyes ajánlást, összefoglalót róla és segítsék ezzel munkánkat. Az eddig kapott ismertetőkről az alábbi linken tájékozódhatnak:
Sziasztok arra lennek meg kivancsi hogy ha festek boltot nyitok akkor a gyarto ceggel kell uzletet kotni hogy aruljam a termeket vagy nagykerben megkell vasarolni es a bolban eladni.
köszönöm a válaszod, hát valahogy igy tervezte a dolgot hogy saját bolt és bolti eladó alkalmazottal. akkor ha úgy vesszük, egyéni vállalkozóként vezethetek ilyen üzletet ha engedélyt kapok rá.
jónapot, arra lennék kíváncsi hogy egy festék és építő ipari anyag árúsító üzletet szeretnék nyitni egyéni vállalkozóként, és hogy szükséges lenne-e ehet valamiféle végzettség mert az én végzettségem Festő, Mázoló és Tapétázó.
Érdeklődni szeretnék, hogy egyéni vállalkozó lehet-e 90%-os tulajdonos egy kft-ben. Ebben az esetben az év végi eredmény miként adózik? Például kft eredménye 10millió forint EV eredménye szintén 10millió. Az egyéni vállalkozónak mi az adóalapja. Egybe számolható a két vállalkozásból így 19 millió lesz az adóalapja, vagy külön ki kell vennie mindkét helyről 9 millió és 10 milliót?
Valaki tudna ajánlani cégalapításhoz egy ügyvédet Pesten? Elég sürgős lenne. Köszönöm előre is!
Illetve azt is szeretném valahol megtudni, hogy induló vállalkozásnál, miért jobb az egyéni vállalkozás a kft-nél és később miért jobb kft-t alapítani inkább.
Az lenne a kérdésem, hogy ha főállás mellett akad egy-egy tervezési, műszaki ellenőrzési munkám, az abból származó jövedelemből az szja mellett meg kell fizetnem az eho-t is? Eddig mint magánszemély szja-t fizettem... Ha ez így van, akkor nagyon elgondolkodtató a dolog, ugyanis semmiféle üzemanyag, gépkocsi átalány elszámolására sem vagyok jogosult. Nem tudok annyit kérni, hogy nekem megérje....:) Vicc az egész.
Viszont ha rendszeresen lesznek utalásos számlák, akkor én azt szoktam javasolni az ügyfeleimnek, hogy nyissanak egy olcsó második lakossági számlát, amit csak és kizárólag a vállalkozós ügyekben használnak. Így én - mint könyvelő - látom az utalásos pénzmozgásokat, viszont nem látom az ügyfél privát életét, mert egyrészt ahhoz semmi közöm, másrészt meg marhára nem is érdekel.
Remélem valaki tud tanácsot adni a következő kérdésben.Már a kezdetek óta KATA-s egyéni vállalkozásom van és eddig minden számlát készpénzes-ként állítottam ki és fizették ki.Mostani partnereim átutalásos fizetési módot választanának,ami nem is lenne probléma,de nekem sima lakossági folyószámlám van és nincs vállalkozói számlám,mivel nem vagyok ÁFÁ-s,ezért nem is kötelező tudtommal a jelenlegi jogszabályok szerint.Eltérőek a vélemények,mert valaki szerint továbbra sem kötelező,mert érkezhet az összeg a lakossági folyószámlára mivel a vállalkozás,mint írtam ÁFA mentes.Mások szerint viszont meg kell nyitni az új vállalkozói számlát mindenképpen,mert átutalással rendezett fizetést nem lehet magánszámlán fogadni,még úgy sem hogy a vállalkozás ÁFA mentes,azaz alanyi adómentes.Ebben kérném az állásfoglalásotokat,mert nem szeretnék jogszabályba ütközni,köszönöm előre is...
Brandépítéssel, arculattervezéssel és marketing tanácsadással foglalkozom (http://ungvaripeter.hu), elsősorban középvállalatokat célzok, de vannak kisvállalkozó ügyfelek is. Kérdés: van olyan közösség, ahol ezek a vállalkozók összejönnek? Eddig a BNI-ről hallottam jókat, és a szakmai expót tartom még lehetségesnek (utóbbinál hátrány, hogy csak egy-két iparágból vannak résztvevők), van más ötletetek? Hideghívásokkal, és hasonlókkal nem kívánok foglalkozni - ezt tudom ajánlani mindenkinek, a legkevésbé hatékony, főleg B2B vonalon.
Startup körökben könnyebben lehet 1-1 meetupon elcsípni vezetőket, de itt nem tudom, hogy merre :)
Köszi, mindenkinek nagyon sok sikert a vállalkozásához!
Az Önkormányzatnál kell működési engedélyt kérned, s ők értesítenek minden hatóságot, akik majd meglátogatnak kb. 2-6 héten belül. Tehát sorrend, járkálás nincs.
(Gyakorlatban persze mire kijönnek, kell a HACCP (kémiai kockázatelemzéssel), kiürítési terv stb. amit megbízott vállalkozók csinálnak meg Neked, nem 1-2 nap alatt...)
Egy új munka áll előttem.. Egy büfé/falatozó jellegű vállalkozást indítunk a közeljövőben. A helyiség meg van már bérleti szerződéssel most következnek ugyebár az engedélyek és a hosszas idegeskedések és a több tízezer papírmunka költség.
Pontosan ebben a fázisban szeretném a kedves hozzáértők segítségét, hogy egy ilyen jellegű vállalkozásnál (büfé) milyen engedélyek kellenek pontosan és hogy melyik követheti a másikat tehát egy sorrend. Amit tudok, hogy az önkormányzatnál kell kezdenem ez biztos.
Szeretném ha tudnátok nekem ebben segíteni, hogy hova kell menjek és milyen papirok, dokumentumok kellenek mindehhez.
email címem publikus tehát írhattok oda is. Előre is nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét még akkor is ha csak egy picit lettem tőle okosabb :)
Véleményetekre vagyok kíváncsi, illetve arra hogyha ti nem tudtok segíteni, akkor hová fordulhatnék.
Magánszemély vagyok, vállalkozás indítását nem tervezem. Most készülünk megvenni egy bedőlt hiteles ingatlan. Ebben lakott az eladó és van neki egy vállalkozása is, ugyanide bejelentve. Nagyon nehéz helyzetben van. Az adásvételi szerződésünk úgy szól, hogy el kell költöztetnie a vállalkozását. Sajnos ez tőkeemeléssel járna, melyre nincs pénze. Ha megszüntetné a vállalkozását, akkor elveszítené a munkáját. Albérletbe költözne, oda nem jelentheti be a vállalkozását.
Ennek az ingatlannak van egy melléképülete. Arra gondoltunk, hogy ezt bérbe adnánk neki, ott tarthatná a dolgait, ha szeretné. Neki olyan a munkája, hogy ő jár ki az ügyfelekhez.
Van-e valami jogi/adózási akadálya, illetve hátránya, hogy én ezt a kis házat neki bérbe adjam. A székhely megmaradhatna itt.
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket, válaszotokat.
Tudnátok segíteni abban, hogy 36 órát meghaladó munkaviszony mellett, egyéni vállalkozóként (TAM) mit kell fizetni, milyen gyakorisággal és milyen bevallásokat kell leadni.
De csak, hogy biztos legyen a dolog, be kell adni egy nyomtatványt JH0110KER_adatvaltozas (http://nyilvantarto.hu/hu/evig_adatvaltozas_bejelentes - innen töltöttem le), ennek a másnapjától ha minden jól megy szünetel a vállalkozásom.
Illetve említetted ezt a T101E-t, amit a nav felé kell küldenem következő hónap 12-ig? Én úgy tudtam, hogy csak az elsőt kell beadni, a másodikat letöltve ki is írja, hogy az önkormányzatnál kell jelentenem az adatváltozást. :S