Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bati Creative Commons License 2000.09.29 0 0 106
csak az a gáz ezzel ha hatoság rákeres a kocsira az alvázszám alapján (nem tul bonyolult)akkor azonnal kiderül hogy sohasem volt magyar a kocsi
persze csak gondolom
de azért jo volna ha igazad lenne
Előzmény: A GTV-s (105)
A GTV-s Creative Commons License 2000.09.25 0 0 105
Behozatallal kapcsolatban van egyfajta elképzelésem (féllegális-szürke):
- Megveszed a verdát, a tulaja elhozza Magyarországra.
- Hazamegy gyalog, te leteszed a tanyán a trágya alá a kocsit.
- Egyszer csak ráakadsz vidéken egy gané alatt egy autóra, ami a rég halott nagypapáé volt, vagy a szomszédé, de ki tuggya eszt, mert a papírok már régesrég elkallódtak, hiszen vagy 20 éve a trágyában állt a kocsi.
- Írtok egy adásvételit a trágyadomb tulajdonosával, hogy a kocsi mától a tiéd.
Happy end.
Vagy nem?

Előzmény: Bati (101)
RENTON Creative Commons License 2000.09.20 0 0 104
Homokszórás - szerencsére a munkahelyemen van egy szórógép, sajnos csak 80 x 50 centis kamrája van,
de elég sokmindent lekezeltem már vele. Gyári fényezett alkatrészekrol fémig nem tisztít, a zománcot leviszi, de az alapozót nem , csak felmattosítja. Le kell zsírtalanítani a felületet, mert abba csak beleragad a homok.
Én szívesen szórózom le az alkatrészeket, rengeteg
idot megspórolok vele, és szebb lesz a felület
mintha csiszolnám. A kromofágot nem igazán
szeretem, max csak nagy, sima felületeken mert
utálom kapargatni, visszaszárad a festék, stb.
Homokszórni, esetleg fémszórni a töredékébe kerül,
legalábbis ha van rá lehetoség.
Van a közelben egy cég, egy kiló anyagot 350 Ft-ért galvánizálnak, felni darabját 150 Ft-ért fémszóróznak. Muanyagoztatni sem drága. Pesten milyen árak vannak?
maszületett Creative Commons License 2000.09.08 0 0 103
Szervusztok Mesterek!

A topic elment a motorok irányába, de vettem a bátorságok és autó ügyben kérném a segítségeteket.

Birtokában vagyok NSU PRINZ 4L típusú szgk.-nak ami lassan lassan alakulgat. A kasztni 1972-es, a motor 1968-as.
A kettő külön adás-vételben került hozzám de már egy egységet alkot. A forgalombahelyezés esélyeivel kapcsolatban is érdekelne testreszabott válaszotok, de az még odébb van, úgy 2000.03.
Ami kellene hozzá:
kipuffogódob, hátsó lámpabúrák, j.e. lámpa és első indexek.
+ Mi a véleményetek a homokfúvásról?
Ki vállalja kompletten a kasztni letisztítását?

Minden egyéb info érdekelne ezzel kapcsolatban.

köszike

Mijo Creative Commons License 2000.09.05 0 0 102

Köszönöm, még nem láttam, de keresem !

Mijo

Előzmény: RENTON (100)
Bati Creative Commons License 2000.09.05 0 0 101
GTV

pedig van 1 sárgát aránylag gyakrabban látok de még nem sikerült utolérnem (mindig az ellenkezö irányba halad ha látom)
pedig nekem ilyen kell!!!!
külföldröl milyen feltételekkel lehet behozni egy 30 év körüli autot
legálissan vagy nem az nem érdekel csak forgalomba tudjam helyezni

RENTON Creative Commons License 2000.09.04 0 0 100
Sziasztok! Egy haver vett egy 62-es, 150 ccm es
szovjet robogót. Mivel orosz tudásunk kissé megkopott( :-))) ) ezért nem is tudjuk
pontosan mi is a neve. Valami "Vjátká" , de nem biztos. " B " az elso betu. aztán a "já" betu, ezt még felismerem. Utána : " mka " . Nagyon jó állapotban van. 3 sebességes, kormányváltós.
Ha valaki tud valamit, súgja meg nekem! Mijo, dobtam egy mélt, lehet hogy tdok segíteni.
A GTV-s Creative Commons License 2000.09.04 0 0 99
2 éve keresek egyet, reménytelenül...
Előzmény: Bati (98)
Bati Creative Commons License 2000.09.04 0 0 98
sziasztok

szerintetek hozzálehet jutni idehaza felujitásra váro (esetleg felujjitott)
ALFA ROMEO GIUKIETTA GT vagy GTA, gtv hez
66-72ig volt gyártásban

Funk Creative Commons License 2000.09.04 0 0 97
'reggelt mindenkinek!

Ha veterán vizsgával akarod elkerulni az átíratást,az nem biztos hogy hosszútávon
megtakarítás.Az igaz,hogy a súlyadó alól men-
tesulsz,de cserében évente hordhatod vizsgára.Most tervezik bevezetni hogy az így
nyílvántartásba vett jármuveket folyamatos felulvizsgálatra fogják kötelezni,hogy az ne fordulhasson elo,hogy v.ki megvesz egy ilyet,és csak az elonyeit élvezi(nuku súlyadó,kedvezményes
kötelezo biztosítás stb)azután meg disznót szállít vele,vagy egyéb módon szétbarmolja.
Valamilyen szinten korlátozni akarják a veteránnak minosített jármuvek adás-vételét is
(külföldre nem eladható),de ami a leghúzósabb,az az hogy ez csak a forgalomba helyezés 31.-ik
évfordulójától lehet kezdeményezni,eredeti muszaki dokumentumokkal igazolt szinte teljes
gyári állapotra hozással.Nem lehet más felni,nagyobb motor,korrodált kaszni,szar fény stb.Ez iszonyú pénzt emészt fel.Egy ismerosom aki megcsinálta,annak csak a korabeli korhu kárpit
métere kerult 12000 Ft-ba.A kárpit anyaghoz iszonyú nagy szerencsével egy 80 feletti vén
kárpitosnál talált rá,aki az ötvenes évek óta lökdösött egy véget a muhelyében.Tehát megfontolandó a dolog. Üdv:Funk

Előzmény: A GTV-s (95)
tom sawyer Creative Commons License 2000.09.03 0 0 96
A GTV-s!

Köszi a tippet megnézem.Rendorségi értesülések szerint tényleg nem kell átiratni,pont ezt akarom elkerülni mert csak a gép 200000HUF és 11150cm3,+eredet vizsgálat+biztositás,....stb.

lehet számolni:-))))))))))))

Előzmény: A GTV-s (95)
A GTV-s Creative Commons License 2000.09.03 0 0 95
Beszéltem az Autóklubban egy emberkével, aki azt mondta, hogy az átiratást és eredetvizsgálatot el lehet kerülni azzal, hogy az eladó kivonja a forgalomból a gépet, és amikor rendbetetted, akkor az Autóklub "veteránvizsgájának" ajánlásával el lehet vinni újra forgalomba helyeztetni a járművet, levizsgáztatni stb.
Imho: elvileg nem lehet közlekedni vele még vontatva sem, hiszen a jármű hatósági jelzésekkel, műszaki vizsgával, kötelező biztosítással nem rendelkezik, ergo nem vehet részt a forgalomban. Meg kéne nézni a Kreszt, (a www.totalcar.hu/kresz-n fent van.
Előzmény: tom sawyer (89)
Mijo Creative Commons License 2000.09.02 0 0 94

Köszönöm a tippet !

Mijo

Előzmény: Funk (93)
Funk Creative Commons License 2000.09.02 0 0 93
Vedd meg a már újságárusoknál is kapható
veterán autó-motort,ebben kb.:6 oldal apróhír-
detés van,csak veterán új és bontott alkatrészek
témájában.Sok sikert!
Előzmény: Mijo (90)
Mijo Creative Commons License 2000.08.31 0 0 92

Megláttam, beleszerettem, még nem jártam vele, de amint megtörténik, regélek róla.
Egy kedves öregúré volt, aki mint a gyermekével úgy bánt vele, dédelgette.

Mijo

Előzmény: CsA (91)
CsA Creative Commons License 2000.08.31 0 0 91
Sajnos a segítségedre nem lehetek, de írhatnál bővebben a GÉPről...
CsA
Előzmény: Mijo (90)
Mijo Creative Commons License 2000.08.30 0 0 90

Urak ! Egy 39 éves Skoda Octavia második gazdája vagyok, pár apróságra lenne hozzá szükségem, van-e közöttetek olyan, aki esetleg segítségemre lehetne ?

Köszönet: Muity Mijo
Baja

tom sawyer Creative Commons License 2000.08.18 0 0 89
Hali!

Tudja valaki közületek a következoket.
Forgalomból végleg kivont gépet át kell e iratni?
A haza vitelhez adnak e útvonal engedélyt?
A vontatáshoz kell e útvonal engedély?

tom sawyer Creative Commons License 2000.08.10 0 0 88
Hali!

Funk!

Lehet hogy horgany,vagy matt króm

Előzmény: Funk (86)
Kusztos Péter Creative Commons License 2000.08.08 0 0 87
Figyelem !
Ha valakit érdekel,akkor jó eseménynaptár mindig frissítve megtalálható a www.externet.hu/motor oldalon. Q P
Funk Creative Commons License 2000.08.08 0 0 86
Halihó!

Egészen precízen nem tudom Neked megmondani,csak körül írni.Nem fényes krómozott,
hanem v.milyen galván réteg,amely fém színu,nem
rozsdásodik,de totál matt kivitel,leginkább
a forrasztóónra hasonlít.Most felvan dúlva a ház,de ha megtalálom az eredeti leírását,az lehet
hogy a pontos fogalmakat említi,s akkor bepötyögöm.Legközelebb Szigetszentmiklóson a kéktói borze lesz szeptember elején.Üdv.

Előzmény: granturismo (85)
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 85
Funk

Légyszives írd már meg, hogy szerinted a Panni kerekek gyári kivitele szerinted milyen volt. (Melyik rész milyen felületkezelésu.)
Elore is köszi
GT

Kusztos Péter Creative Commons License 2000.08.07 0 0 84
Hali Kinetic!
Nekem is voltak problémáim a krómozással,de megtudtam oldani,ugyanis nállunk van egy galván üzem,ahol ha jóleméxem felnit 3500-ért krómoznak.
A simlit a lámpára zsír újat szigetszentmiklóson vettem 1000 zsetonért.A régit újra krómozni nem volt érdemes.Egy pár kipuffogót,furulyával,gumival,bilincsel 10000 zseton volt.
Új könyököket 7500 volt.
A felujítani valókat úgy láttam,hogy nem érdemes vele foglalkozni,ezért vettem meg ezeket.
Ha érdekel bővebben a Pannóniám akkor itt megtalálod: W3.swi.hu/qplap
Hali: Q P
Ui.A küllőket anyával 90-ért krómozzák.
Előzmény: Kinetic (65)
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 83
Üdv neked Funk barátom!

Bár már kicsit késve. De XXI. Szechenyi István u.-Temesvár u. sarok, Rákóczi-kert. Sebaj majd novemberben. Amúgy frankó volt a börze. Panni alkatrész is sok volt. Sikerült km-órahajtó bowdent (gyári új) szereznem.

GT

Funk Creative Commons License 2000.08.05 0 0 82
Helló GT!

Ecsetelhetnéd,mert én még csak a régi
helyszínen jártam.

Üdv:Dr Walter Funk

Előzmény: granturismo (81)
granturismo Creative Commons License 2000.08.04 0 0 81
Emberek!
Ilyen címmel nem süllyedhet el egy topic!

Holnap veterán alkatrészbörze Csepelen. Az egyik legnagyobb az évben. Van valaki akit az gátol az eljövetelben, hogy nem tudja hol van pontosan a börze. Annak szívesen leírom.

ÜDV GT

Funk Creative Commons License 2000.08.02 0 0 80
Üdv GT

Most sajna "csak" egy öreg Bogár,fél pannónia,
másfél panni,no meg egy ötvenkilós csendor bicikli.Elképzeléseim határtalanok,de leginkább még valami magyar motort akarnék,leginkább egy lemezvillás WM csepelt a 40-es évekbol.

üdv

granturismo Creative Commons License 2000.07.31 0 0 79
Üdv Funk!

Részletezhetnéd a járgányidat.

Üdv GT

Funk Creative Commons License 2000.07.30 0 0 78
Elvileg a km.óra nem volt -szerény tudomásom szerint-alap felszerelés,ez korabeli extrának számított,annyira,hogy az enyémen a lámpafej tetején a helyét egy látszólag gyári lemezbetét
foglalja el.Csepelen van egy veterán motor bolt,ott esetleg lehet ilyesmit beszerezni,de a
Veterán AM hirdetési rovatában biztos hogy találsz,és viszonylag olcsón elküldik akár utánvéttel is.Motor alkatrészek,bowdenek,stb.közül egy csomó dolog megegyezik a Berváéval
csak az pedálos,és mindkét oldalán lukas a blokk fedél a Panniétól eltérően.


üdv

ha a felélesztéséig eljutsz,megírhatnád

Előzmény: granturismo (77)
granturismo Creative Commons License 2000.07.28 0 0 77
T. Funk

Köszönöm a felajánlásodat de a doksikat már sikerült beszereznem. A klubról is hallottam, mitöbb az alapító Berkó Pistit személyesen is ismerem. Alkatrész fronton azonban nem állok olyan jól mint te. Hiányzik még: Az ülés alá való szerszámtartó lemez, kilóméterórahajtó bowden, gyújtásoldali blokkburkolat és kilóméteróra(eredeti). De talán a jövő heti Csepeli veteránbörzén sikerül szerezni. Ha esetleg te is tudsz valahol ilyen alkatrészekről vagy van ilyened ne tartsd magadban az infót.
De én hétfőig kiszállok. Csá!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!