Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Funk Creative Commons License 2000.10.26 0 0 127
Üdv!

Már alant írtam,hogy ez általában nagyrészt a vevő
akaratától függ.Egyébként a TLB (ha tuti)az egyik
legritkább fennmaradt széria gyártású Pannónia.
TLB=teleszkópos lengővillás burkolt.Ami árat
idáig láttam:2 éve volt egy totál szétszedett
állítólag mindene megvan=10000Ft.Ami egyben van,
eredeti papírokkal,az 30000-200000 körülig.
Ha nem muszály,tartsd meg ,mert kicsit késöbb már
hírmondója sem igen lesz,a korrodáló burkolatok
pótolhatatlansága miatt.Én szívesen átvenném szocialista megőrzésre,néha meglátogathatnád a garázsomban.

Előzmény: poligabi (126)
poligabi Creative Commons License 2000.10.25 0 0 126
Udv.

Egy kerdes. Vajon mennyit er egy 1961-es Pannonia TLB-s? Gyari zsir, keves km-rel, minden eredeti.

vwlaca Creative Commons License 2000.10.24 0 0 125
Sziasztok!

Épp most akadtam rá a topica, nagyon jó!
Olvastam a veteránvizsgákról a rémhíreket.
Én idén tavasszal vizsgáztattam le a 69-es bogaramat.Kellett hozzá egy robbantott ábrás könyv, vittem egy képeskönyvet is, meg elvittem az eredeti 69-es magyar számláját is. Ebből a számla senkit sem érdekelt, a másik két könyvet átlapozták. Az igaz, hogy a gépnek eredetinek kell lennie (fény,króm,motor,kárpit stb.) ezeket a részeket gyorsan lepontozták.
De a legérdekesebb az egész vizsgán: a legtöbb időt a SIMA VIZSGÁZTATÁSSAL TÖLTÖTTEK EL!!!!!!!!!!!!!! Persze az érvényes műszaki vizsgám ellenére!!
Az ára asszem 8000 FT. körül volt, és kb fél óra.
Nem voltak szigorúak, persze egy nem megfelelő állapotú autót biztos lepontoznának, de ha tényleg jó az autó,akkor nem kell félni.Nem kell fullrestaurálás, az is jó, ha eredeti az autó és vannak rajta kisebb használati nyomok.
Erről az évenkénti vizsgáról még nem hallottam, a kedvezményes kötelező vizsga sincs még bevezetve.
Az elég húzós lenne, ha minden évben 8 rugóért mehetnénk vizsgázni....
Szerintem a veteránozás nem erről szól

Előzmény: Funk (124)
Funk Creative Commons License 2000.10.20 0 0 124
Sziasztok!Ede!

Egyenlőre már csak egy van talpon,ez az Autó Motor Veterán,már lehet kapni újságosoknál,benzinkutaknál is,a régi példányai utánnyomásban is megrendelhetőek.
Az Auto Classic volt a másik,de az kb féléve nem jelenik meg.Valamelyik pedig több
oldalon át foglalkozott a Kr-el,és egy teljes szám a törpeautókkal.Ha akarod megnézem,és esetleg szkennelve mail-ban megküldöm,vagy faxolom,vagy ilyesmi.
üdv!

Előzmény: EdeBácsi (123)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.10.18 0 0 123
Köszi, Funk!

még csak annyit kérdeznék, hogy milyen újságok vannak
ebben a témában?

Előre is köszi
ede

Előzmény: Funk (119)
GreG Creative Commons License 2000.10.18 0 0 122
Sziasztok!
Alkatrészt keresnék nem veterán, de régi autóhoz.

Opel Rekord D (vagy Commodore B, 1972 jan-1977 aug) jobb első sárvédőt keresek sérülésmentes állapotban, lehetőleg díszléccel együtt.

Esetleg Opel-bontók címe is jöhet (ahol régebbi autók is vannak), mert én most vettem egy hónapja az autót, és még nem ismerek egyet se.

Üdv:
GreG

granturismo Creative Commons License 2000.10.18 0 0 121
Üdv
Egy példányt szoktam látni a III. Huszti úton a felvonógyárral majdnem szemben a lakótelepi parkolóban (piros).
Előzmény: pizo (111)
bgeri Creative Commons License 2000.10.18 0 0 120
Szisztok!

Mz Trophy 125-höz keresek aluminíum burkolatú visszapillantó tükröket és kormányindexeket. Tud valaki segíteni????

Funk Creative Commons License 2000.10.17 0 0 119
Szia!

Ezeknek a nem túl ritka klasszikus,avagy nosztalgia kategóriába tartozó autóknak csak
annak a számára van értéke,aki ennek a típusnak a megszállottja.Eladásánál természetesen az értékét is az határozza meg,hogy vevőnek mennyire fontos.
Ha hozzáértőket keresel,akkor v.milyen veterán újságban hírdesd meg.Jó esélyed csak akkor lehet,ha nincs összegányolva,valamint mindent pontosan tudsz róla.Saját példámon tudom,hogyha
nem tudsz pontos évjáratot,típust,eredetíség %-át
+ mindent ami a kocsira szakosodott vevőt érdekli,akkor komolytalannak fognak tartani.
Én is örömmel hívtam több hírdetőt,ahol az én általam keresett
dolgok szerepeltek,de még azt sem tudta megmondani,hogy amit eladna az mikori,hány köbcentis stb.stb...

Előzmény: EdeBácsi (118)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.10.17 0 0 118
Sziasztok!

Még egyszer megpróbálom:
Az apósomnak van egy kb 20 éve (koszos) garázsban
álló Opel Rekord (Olimpia?) típusú autója.
1957-es évjáratú. Többet nem tudok.
Arra is lusta, hogy leporolja, pedig azt állítja,
hogy amikor utoljára leállította a motort (kb 1980),
akkor teljesen tökéletes volt. Csakis az idő vasfoga
árthatott neki (gumik, kárpit, fékmunkahengerek,...stb).

Segíteni akarok neki, hogy el tudja adni.

Ha valaki lát benne fantáziát, szóljon.
Ha szerintetek rossz helyen próbálkozok, akkor is szóljatok, légszi.

Köszi

Funk Creative Commons License 2000.10.16 0 0 117
Ja-ja.De új cuccot már nem igen fogsz kapni hozzá.Próba szerencse.
Előzmény: tom sawyer (116)
tom sawyer Creative Commons License 2000.10.14 0 0 116
Elég bizarr!
Előzmény: Tommmy (113)
Funk Creative Commons License 2000.10.13 0 0 115
Vagy másfél éve rogyadozik egy kabinroller az ecseri(Tangó,XVIII.Nagykőrösi út M5)piac motoros szekciójában.Próbáld meg,lehet hogy van benne motor,vagy annak egy része.Üdv.
Előzmény: Tommmy (113)
A GTV-s Creative Commons License 2000.10.13 0 0 114
Szombaton Budaőrsön veterán aukció lesz az Adler kiállítási teremben.
A Cikk a Népszabadságban is olvasható, online is.
Tommmy Creative Commons License 2000.10.13 0 0 113
Sziasztok!

Messerschmitt KR-175-höz keresnék motort. Kérlek segítsetek, nagyon fontos lenne. Képet találhattok a motort a www.siofok.com/messerschmitt oldalon.

Köszönöm

Tommmy

Funk Creative Commons License 2000.10.12 0 0 112
Bocs,nem a reményt akartam elvenni,de valami ilyesmi volt az újságban.
Előzmény: pizo (111)
pizo Creative Commons License 2000.10.05 0 0 111
Kedves Funk,

A témában hosszabb kutatásokat folytattam és a következőkre jutottam:

W313-1 -ből (Sport) 11 db. került be az országba 1960-61 -ben.

1 látható néha a Duna Plazában, 1 van a Tabányi féle veterángyűjteményben, 1 rokonomét 1978-ban szétvágták, ezt a saját szememmel láttam (darabokra), 1 fekete van a XV. ker-ben (ez erősen átalakított), 1 piros a XVIII. ker-ben, egyet eladtak előlem Bajáról Miskolcra (ezt nem láttam, csak a volt tulajjal beszéltem). Esetleg van még egy piros, ami Pellérdről (Baranya m.) került valahová. Ez 6 db.

W312 300HT tárgynyeremény keretében került be 5 db. 1964-65 -ben.

1 piros állt a 90-es évek közepén a dunabogdányi autókereskedésben, egyet szintén szétvágtak átalakítási célzattal, ez is megsemmisült. 2 db.

Így még van remény arra, hogy valahonnan előkerül ilyen autó(k). A remény örök.

Előzmény: Funk (109)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.10.04 0 0 110
Sziasztok Veteránerek!

Egy laikus szól hozzátok.
Az apósomnak van egy kb 20 éve (koszos) garázsban
álló Opel Rekord (Olimpia?) típusú autója.
1957-es évjáratú. Többet nem tudok.
Arra is lusta, hogy leporolja, pedig azt állítja,
hogy amikor utoljára leállította a motort (kb 1980),
akkor teljesen tökéletes volt. Csakis az idő vasfoga
árthatott neki (gumik, kárpit, fékmunkahengerek,...stb).

Tehát, én segíteni akarok neki, hogy eladja.
Ha valakit netán érdekel egy ilyen nemes feladat: válaszoljon ide!

Köszi

ede

Funk Creative Commons License 2000.10.04 0 0 109
Nem akarlak elkeseríteni,de az említett kocsikból 2-2 db került be anno
az országba.Az egyetlen Mo.-i veterán újság tán 2 éve foglalkozott velük,
mint nyugaton is igen ritka darabokkal.
Előzmény: pizo (108)
pizo Creative Commons License 2000.10.03 0 0 108

Sziasztok,

Nekem egy eredeti állapotú Wartburg 312-1 limuzinom van (1965-ös), emellé keresek Wartburg Coupe-t, kabriót (W 312 300 HT) vagy Sportot (W 313-1) bármilyen állapotban, esetleg ezek specifikus alkatrészeit külön is. Aki tud ilyen eladó autó(ka)t, alkatrészeket, küldjön egy E-mailt, természetesen minden használható információt meghálálok (a Duna Plazában álló Sport nem eladó, azt én is jól ismerem).

Előre is köszönöm:

Pizo

granturismo Creative Commons License 2000.09.29 0 0 107
A nyilvántartás dolog szerencsére nem egészen így működik. Mivel a rendőrségnél nyilvántartás csak a 70-es évek elejétől van. Azok a járgányok amelyek még 70 előtt ki lettek vonva a forgalomból nem szerepelnek a nyilvántarásban. Az én 65-ös Velorexem például semmilyen nyilvántartásban nem szerepelt. Ezért csak azt nézték meg, hogy szerepel e a számai alapján a kőrözött járgányok között (persze nem) és kész.
Ezek alapján szerintem külföldi járgányt is legalizálni lehet.
Előzmény: Bati (106)
Bati Creative Commons License 2000.09.29 0 0 106
csak az a gáz ezzel ha hatoság rákeres a kocsira az alvázszám alapján (nem tul bonyolult)akkor azonnal kiderül hogy sohasem volt magyar a kocsi
persze csak gondolom
de azért jo volna ha igazad lenne
Előzmény: A GTV-s (105)
A GTV-s Creative Commons License 2000.09.25 0 0 105
Behozatallal kapcsolatban van egyfajta elképzelésem (féllegális-szürke):
- Megveszed a verdát, a tulaja elhozza Magyarországra.
- Hazamegy gyalog, te leteszed a tanyán a trágya alá a kocsit.
- Egyszer csak ráakadsz vidéken egy gané alatt egy autóra, ami a rég halott nagypapáé volt, vagy a szomszédé, de ki tuggya eszt, mert a papírok már régesrég elkallódtak, hiszen vagy 20 éve a trágyában állt a kocsi.
- Írtok egy adásvételit a trágyadomb tulajdonosával, hogy a kocsi mától a tiéd.
Happy end.
Vagy nem?

Előzmény: Bati (101)
RENTON Creative Commons License 2000.09.20 0 0 104
Homokszórás - szerencsére a munkahelyemen van egy szórógép, sajnos csak 80 x 50 centis kamrája van,
de elég sokmindent lekezeltem már vele. Gyári fényezett alkatrészekrol fémig nem tisztít, a zománcot leviszi, de az alapozót nem , csak felmattosítja. Le kell zsírtalanítani a felületet, mert abba csak beleragad a homok.
Én szívesen szórózom le az alkatrészeket, rengeteg
idot megspórolok vele, és szebb lesz a felület
mintha csiszolnám. A kromofágot nem igazán
szeretem, max csak nagy, sima felületeken mert
utálom kapargatni, visszaszárad a festék, stb.
Homokszórni, esetleg fémszórni a töredékébe kerül,
legalábbis ha van rá lehetoség.
Van a közelben egy cég, egy kiló anyagot 350 Ft-ért galvánizálnak, felni darabját 150 Ft-ért fémszóróznak. Muanyagoztatni sem drága. Pesten milyen árak vannak?
maszületett Creative Commons License 2000.09.08 0 0 103
Szervusztok Mesterek!

A topic elment a motorok irányába, de vettem a bátorságok és autó ügyben kérném a segítségeteket.

Birtokában vagyok NSU PRINZ 4L típusú szgk.-nak ami lassan lassan alakulgat. A kasztni 1972-es, a motor 1968-as.
A kettő külön adás-vételben került hozzám de már egy egységet alkot. A forgalombahelyezés esélyeivel kapcsolatban is érdekelne testreszabott válaszotok, de az még odébb van, úgy 2000.03.
Ami kellene hozzá:
kipuffogódob, hátsó lámpabúrák, j.e. lámpa és első indexek.
+ Mi a véleményetek a homokfúvásról?
Ki vállalja kompletten a kasztni letisztítását?

Minden egyéb info érdekelne ezzel kapcsolatban.

köszike

Mijo Creative Commons License 2000.09.05 0 0 102

Köszönöm, még nem láttam, de keresem !

Mijo

Előzmény: RENTON (100)
Bati Creative Commons License 2000.09.05 0 0 101
GTV

pedig van 1 sárgát aránylag gyakrabban látok de még nem sikerült utolérnem (mindig az ellenkezö irányba halad ha látom)
pedig nekem ilyen kell!!!!
külföldröl milyen feltételekkel lehet behozni egy 30 év körüli autot
legálissan vagy nem az nem érdekel csak forgalomba tudjam helyezni

RENTON Creative Commons License 2000.09.04 0 0 100
Sziasztok! Egy haver vett egy 62-es, 150 ccm es
szovjet robogót. Mivel orosz tudásunk kissé megkopott( :-))) ) ezért nem is tudjuk
pontosan mi is a neve. Valami "Vjátká" , de nem biztos. " B " az elso betu. aztán a "já" betu, ezt még felismerem. Utána : " mka " . Nagyon jó állapotban van. 3 sebességes, kormányváltós.
Ha valaki tud valamit, súgja meg nekem! Mijo, dobtam egy mélt, lehet hogy tdok segíteni.
A GTV-s Creative Commons License 2000.09.04 0 0 99
2 éve keresek egyet, reménytelenül...
Előzmény: Bati (98)
Bati Creative Commons License 2000.09.04 0 0 98
sziasztok

szerintetek hozzálehet jutni idehaza felujitásra váro (esetleg felujjitott)
ALFA ROMEO GIUKIETTA GT vagy GTA, gtv hez
66-72ig volt gyártásban

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!