Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hbm4 Creative Commons License 2023.07.29 0 0 67904

Köszönöm! Kezdeményeztem is az imént a fb csoportban a felvételt ;)

Előzmény: gazsi85 (67903)
gazsi85 Creative Commons License 2023.07.18 0 0 67903

A nyomógomb miatt dobja a hibát. 2015-16-os modellek érintettek talán 2017 is. Utána optimáltak a gombon. Megégnek a réz érintkezők, a nyomógombban és emiatt kontaktossá válik. El tudsz vele így közlekedni csak egyre gyakrabban fogja dobni a hibát és később már nem elég 1x megnyomni a gombot hogy történjen valami hanem többször is! Úton nem fogsz vele maradni! Én közel 1 évig jártam vele míg ki nem szedtem a gombot és meg nem javítottam. Azóta a gomb nincs 100%-ig visszanyomva, így ha ismét előjönne a hiba ki tudom könnyen szedni.  Facebookon Jazz GK fórumba írsz, akkor tudok képeket küldeni.

Szervízben új gombot akarnak adni 200 ezerért...

Előzmény: hbm4 (67886)
fehérlófia001 Creative Commons License 2023.07.15 0 0 67902

És tényleg!!! 😅 Köszönöm a tippet! Üdv!

Előzmény: Wicked Belzebub (67892)
vidi313 Creative Commons License 2023.07.15 0 0 67901

Több mint 20 év alatt egyszer sem.

Előzmény: xxgy55 (67898)
LSE7 Creative Commons License 2023.07.13 0 0 67900

nem !

Előzmény: xxgy55 (67898)
kisfo Creative Commons License 2023.07.13 0 0 67899

én 18.8 év alatt nem

Előzmény: xxgy55 (67898)
xxgy55 Creative Commons License 2023.07.13 0 0 67898

Sziasztok! 

Azt szeretném kérdezni hogy használtok-e injektor tísztító adalékot a Honda Jazzhez? 

Válaszaitokat előre is köszönöm! 

Tibi47 Creative Commons License 2023.07.12 0 0 67897

Így van! Én is szívtam vele, amire rájöttem! :-DD   Egyszerűen csak hátrébb kell húzni a kar fogantyúját!

Előzmény: Wicked Belzebub (67892)
feketefelhoo Creative Commons License 2023.07.12 0 0 67896

Tudom. Réges-rég előtt meg a többi sem :)

 

(Az 50 éves Minimnek bezzeg pöpec a váltója)

Előzmény: Wicked Belzebub (67895)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2023.07.12 0 1 67895

Reges regen nem is volt az sem szinkronizalt. De eleg egy kozelebbi pelda, a Kispolszkiban sem az. 

Előzmény: feketefelhoo (67893)
kisfo Creative Commons License 2023.07.12 0 0 67894

az 1-es en kapcsolom menet közben pl. komoly lejtö elött, vagy lejtö alján megallas elötti motorfekkel lassitashoz

Előzmény: feketefelhoo (67893)
feketefelhoo Creative Commons License 2023.07.12 0 1 67893

Akkor az 1-t sem kéne szinkronizálni :)

 

15 évig volt Jazz-em, sose volt hátramenet kapcsolással bajom. Meg semmi mással sem.

 

Tavaly lecseréltem i20-ra : minden kapcsolás kínlódás. Szinte nincs olyan helyzet, hogy ne kéne rákuplungolni egyet, hogy bevegye.

 

Úgyhogy most Hondákat nézegetek.

Előzmény: Wicked Belzebub (67891)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2023.07.11 0 3 67892

Semmi köze a gombnak a fék állapotához. A gomb csak a fogak közé beékelődő reteszt oldja ki.

Mondanám, hogy a kézifék karon lévő burkolat jött előre :)

Előzmény: fehérlófia001 (67890)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2023.07.11 0 2 67891

Nem szinkronizált, minek? Úgyis állsz, amikor oda rakod.

Úgy általában semmelyik autóban sem  :)

Előzmény: feketefelhoo (67889)
fehérlófia001 Creative Commons License 2023.07.11 0 0 67890

Sziasztok!

 

Találkozott már valaki közületek azzal, hogy a kézifék karján a gomb csak pár milliméterre áll ki a karból? Behúzott állapotban is csak. ugyanennyire. A fék ugyanúgy fog, mint előtte ( nem "acélos"), amikor még rendesen kiállt a gomb. Valami tipp, hogy mi lett vele, és mitévő legyek? Használható így? (Amúgy nemrég cserélték a fékfolyadékot.)

feketefelhoo Creative Commons License 2023.07.11 0 0 67889

Üdv

 

Manuál váltós Jazz-ekben szinkronizált-e a hátramenet ? Illetve függ-e ez évjátrattól, motor/váltó típustól ?

h.c.s Creative Commons License 2023.06.29 0 2 67888

És nincs a környéken autószerelő, aki emberibb áron dolgozik?

LUK kuplung 36e, Valeo 43e.

A csere munkaideje kb 6 óra.

Aki 80ért akar nekem max 40ezres alkatrészt adni és még a munkadíjat is vastagon számolja, az nem nyúl a kocsimhoz.

Előzmény: laca1313 (67861)
laca1313 Creative Commons License 2023.06.29 0 0 67887

Mert lehet hogy nem érnék el vele hozzá, mivel én az ország északi csücskében lakok, ő meg ha jól tudom valahol Pest környékén. :)

Előzmény: szucsi1 (67862)
hbm4 Creative Commons License 2023.06.28 0 0 67886

Igen, az megvolt. Nem oldotta meg sajnos a problémát.

Előzmény: Celtis (67885)
Celtis Creative Commons License 2023.06.27 0 0 67885

Kicserélted az elemet?

Előzmény: hbm4 (67884)
hbm4 Creative Commons License 2023.06.27 0 0 67884

Egészen ma reggelig reménykedtem benne hogy igazad lesz, de sajna megint előjött a hibajelzés, pedig szerda óta nem csinálta :(

Előzmény: BekeToni (67880)
Hosziget_elek Creative Commons License 2023.06.23 0 0 67883

Sziasztok,

Holnap hoznek el egy Honda Jazzt kereskedesbol 2013 1.4 Si tetszik,

csak a hatso sarvédőnél (vagy ahol sarvedonek kellene lennie) ezt láttam.

 

Felületi korrózió? Mennyire vészes és hogyan tudnám eltüntetni?

Előzmény: Hosziget_elek (67881)
Hosziget_elek Creative Commons License 2023.06.23 0 0 67882

Sziasztok,

Holnap hoznek el egy Honda Jazzt kereskedesbol 2013 1.4 Si tetszik,

csak a hatso sarvédőnél (vagy ahol sarvedonek kellene lennie) ezt láttam.

 

Felületi korrózió? Mennyire vészes és hogyan tudnám eltüntetni?

Előzmény: Hosziget_elek (67881)
Hosziget_elek Creative Commons License 2023.06.23 0 0 67881

Sziasztok,

Holnap hoznek el egy Honda Jazzt kereskedesbol 2013 1.4 Si tetszik,

csak a hatso sarvédőnél (vagy ahol sarvedonek kellene lennie) ezt láttam.

 

Felületi korrózió? Mennyire vészes és hogyan tudnám eltüntetni?

BekeToni Creative Commons License 2023.06.22 0 0 67880

Szerintem sehol nem talál hibát. A gyenge elem miatt, néhány üzenetváltás nem sikerült. Ilyenkor többször megismétli, amíg hibás adatcsomag érkezik, és emiatt jelez időszakos hibát.

Előzmény: hbm4 (67879)
hbm4 Creative Commons License 2023.06.22 0 0 67879

Remélem valóban nem komoly. Érdekes ez az ábra, kíváncsi leszek hol találják meg a hibát. Köszi! :)

Előzmény: BekeToni (67878)
BekeToni Creative Commons License 2023.06.22 0 1 67878

Ne idegeskedj, jól mondja a szerelő, nem komoly.

Hiba akkor van, ha a keyless access indicator folyamatosan világít, folyamatosan villog, vagy egyáltalán nem világít.

 

Műkedvelőknek:

If there is a failure in the keyless access system that terminates the keyless access features, the system enters the failsafe mode and the keyless access indicator flashes

Keyless access system check:

- 1. Turn the vehicle to the OFF (LOCK) mode.

- 2. Turn the vehicle to the ON mode, and watch the keyless access indicator and the immobilizer indicator.

Does the keyless access indicator stay on or the immobilizer indicator stay on or flash?

YES Go to the keyless access system symptom troubleshooting information .

NO The keyless access system is OK. Go to step 9.

------------------------------------------------------------------------------

Keyless access system check.

- 1. Turn the vehicle to the OFF (LOCK) mode.

- 2. Turn the vehicle to the ON mode.

- 3. Check the keyless access indicator. Does the keyless access indicator come on for 2 seconds?

YES Go to step 2.

NO Do the gauge control module self-diagnostic function . If the indicator does not come on, replace the gauge control module .

2. Keyless access system check.

- 1. Check the keyless access indicator. Does the indicator blink once, then stay off?

YES Intermittent failure, the system is OK at this time.

NO Go to step 3.

 

Sokat beszélget a kulcs a vezérlővel...

 

Ez a rendszer. (nem is bonyolult...)

 

Előzmény: hbm4 (67877)
hbm4 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 67877

Nem a távkapcsoló, hanem az autóban lévő piros  ENGINE START/STOP gombra tippeltek. Viszont a diagnosztika azt rendben találta. Az elemet is kicserélték azért a kulcsban, de nem az volt sajna a gond. Valahol a vezetékekkel lesz a probléma a számítógép szerint, amit most nem tudtak körbetesztelni, vissza kell mennem. Azt mondták, hogy figyeljem a hibajelzés hány ciklust csinál. Megfigyeltem, 3 ciklust csinál. Indításnál bevillan - leállítom - indításnál bevillan  - leállítom - indításnál bevillan - leállítom - aztán a következő indításnál már nem villan be újra és így is marad, aztán egyszercsak megint bevillan a sokadik indításnál. Elméleteileg a ciklusok száma segíthet a probléma helyének meghatározásában .. Idegesít nagyon a dolog, de a szerelő szerint nem komoly... Tavaly cserélték a csomagtér ajtót, talán ott nem lett valami rendesen összekötve, ami egy erősebb lecsukásnál elmozdult... Meglátjuk...

Előzmény: vidi313 (67876)
vidi313 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 67876

Teljesen logikus megközelítés a távkapcs. nyomógomb meghibásodása. A Saxómnál 11 évig bírta, szétrongyolódott addigra. Más rendszerű volt mint a Jazz-é. Házat nem lehetett hozzá kapni, hogy átszereljem a belsejét, mint több más autónál, pl. Mercedes, Audi stb. Addigra már az új távkapcsoló 1/4 autó árát tette ki.

Előzmény: hbm4 (67874)
hbm4 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 67874

Bocsánat, megpróbálok egy hozzászólásban mindenkinek válaszolni :)

 

Előzőleg 2007-es Jazzünk volt, 2011-ben vettük, 2016-ban cseréltük a mostanira. Fogalmam sincs abban milyen elem volt, mert nem kellett cserélni, talán még most is az van benne :)

 

Volt egy 2009-es Focusunk, amit idén, 14 évesen adtunk el, a kulcsban a gyári elemmel és szintén nem volt töltve benne a klíma, igaz mindössze 62.570 Km volt csak benne. Egyébként az eladás előtt a kulcsot megtisztítottam, emiatt szét is szedtem. Panasonic elem volt benne, úgyhogy megnézem a Panasonicot és az Energizert is, köszi a tippet ;)

 

Amikor először lemerült a Jazz kulcsban az elem, akkor az Aldiban vettem a pénztárnál sajátmárkást. Használtuk korábban műszaki cuccokhoz (mérleg, hőmérő, ledes lámpa, orvosi eszközök, stb.), jó volt a tapasztalat vele. Az kibírt kb. 3-4 hónapot, párszáz forint volt a 3 db, belefért. Aztán átcsomagolták az elemet, a minősége is romlott, heteket bírt csupán, úgyhogy vettem Grundigot, az volt könnyen elérhető. Ami most a kulcsban van, az kb. február végén/március elején került bele.

 

Nem tudom régen jobb autókat csináltak-e, mindenesetre nem volt bennük ennyi elektronika az biztos. Hogy ez jó vagy rossz azt mindenki egyénileg dönti el, szerintem amikor használjuk ezeket a vezetést segítő dolgokat akkor jó, amikor elromlik, akkor rossz.

 

Visszatérve az eredeti problémára. Tegnap reggel ugye kigyulladt a visszajelző és világított végig amíg a párom beért a munkahelyére. Aztán a munka végeztével délután beült az autóba, de nem jött elő újból, pedig több helyre is ment még. Így nem cseréltem ki egyelőre az elemet a kulcsban, már csak azért sem, mert tegnap megbeszéltem a szervízzel, ahová járunk, hogy ma beugrok hozzájuk és ránéznek. A tippjük egyébként az indítógomb meghibásodása volt, állítólag ez több Jazznél is előjött már. Ma kiderül.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!