Hehe akkor en ismertelek !!!!:-)))
negyedik be
Ofo,Tori,Francia "Kis Pipin"Kis Martonne Zellei Eva
Tesu Okros :o) Rulez Somfait megusztam .o)
biológia:Lukacsne
kemia,fizika Visy Eva
matek hajdu Janosne, de az minket tanitott utoljara, utana ement
angol: Samu Agi sucks
magyar: Kovendy, plane sucks
rajz: Kopócsy
ének: Beiczer Ödönné ugyebár.
foldrajz:"Csirke"
Technika: egy noci volt, szemuveges, pedig ebbol erettsegiztem is :o)
ja mi kezdtuk el a bombariadokat :o)), negyedikben, akkor abbol mar te is kaptal:o))
utana feszek klub :o)
jaja a Kölcsey-be én is trolival jártam.. viszont most a 82est használom ha csak nem rohanok nagyon. ugyan kószál az mindenfelé, de retenetesen jó móka nézelődni /a vezért utca sokkal érdekesebb mint a nagylajoskirálynéútja/
Ja, és még egy. A Kálvin téri aluljáró metró üvegkalickájában, a könyvesbolt mellett van egy újságos. (most jegyirodának álcázza magát). Lehet kapni mindig egész érdekes postai képeslapokat, most a mozdonyok vannak spiccen, de azért egy Ikarus csuklós troli is van, + metró, miegyéb. Valamikor régi, századfordulós lapok is voltak reprint kiadásban, ma ezeket nem látom (Üdvözlet Erzsébetfalváról). De a trolirajongóknak lehet küldeni szülinapra egy 81-es trolis lapot.
Még középiskolában jártunk sokat a 72-essel. Kb. ugyanolyan emlékeim vannak róla. Lehetséges, hogy nem pont 20%, de ha este 9-kor leáll az Ajtósi D. sor közepén, ahol igazán nincs mire átszállni és ki kell gyalogolni az 1-es villamoshoz, majd átbucskázni a 25-öshöz, minimum 20 perccel megnyújtva a hazaérkezés idejét, az azért beledomborít rendesen (u.i. ha a busz lerobban jön utána a következő, ha a troli, akkor szinte biztos, hogy nem) :((
De mondom: maradjon a troli, csak ne úgy szerepeljen a BKV ajánlatban, hogy metrók, buszok, villamosok és a bizonytalansági tényező.
Jahh, na meg a ligeti váltó... (de ma kétszer is átsiklott alatta, 0,5 uszkve 1 km/h-s sebességgel)
November! ha igazak a te tapasztalataid, akkor sokat romlott a színvonal...
én úgy 84-90 között jártam sokat a 74-essel meg 70-essel, és a tapasztalataim alapján simán el tudom fogadni azt a 0.8%-ot.
90-94 között meg a 81-es volt a mindennapos járatom, és szintén nem igen volt panaszom rá.
Soha nem rázott meg se engem, se ismerősömet troli.
TomAce, ha itt vagy még:
kaptam választ kérdésedre. Kopipészt:
Igen, van kapcsolat: mindketten ugyanarról artak, csak az egyik újságíró, a
másik nem :-)
idézet vége.
Egyébként nekem is volt kalandom a lassú felfogású pótlóbuszvezetővel. A 76-os nem kanyarodott be a Podmaniczky utcába a Kölcsey gimihez, hanem továbbment! A következő utcánál eszébe jut, be jobbra, én leszállok. És vajon mit szólt az a néhány szerencsétlen utas, aki a gimi előtti megállóban az egészből csak egy elsuhanó kék valmit látott??? :-))))
Bostonban egy trolinak annyi esélye sincs, mint Velencében...
Hacsak nem kétéltű...
Azt azért szerintem mondhatjuk, hogy a troli belvárosi közlekedési eszköz...
Aki szerint a prolibusz elavult közlekedési eszköz, az
-- vagy autóbuszsofőr;
-- vagy olajat talált a telke alatt Zalában;
-- vagy egyszerűen belém akart kötni! :-)
"Tudomasom szerint azt csak kiprobalasra kapta a BKV, nem az ove (azaz nem valoszinu, hogy Budapesten fog tovább járni)"
Stimt. Mármint, hogy kipróbálásra kapta a BKV. Utána el is vitték körutazásra. De állítólag a végén mégiscsak visszajön, és az első komolyabb gondjáig (lsd ezek szerint Szeged) járni fog Pesten. Aztán mivel nem lesz pénz megcsinálni (hisz ez csak egy troli, nem autóbusz!) ezért gondolom, majd selejtezik, és szétvágják.
Fecó
"Azóta esőben sosem kapaszkodom ha felszállok. És ez az újabb Örs vezér tér környéki csuklós trolikon is előfordult, nem csak a ruszki vörös villámon."
Nagyon helyes! Komolyan azt hitted, hogy a kapaszkodót direkt neked rakták oda? :-) A viccet félretéve, állítólag a troli minden vizsgálatákor, szerelésekor, azt is megnézik, hogy "nem ráz-e". Mellesleg tényleg elég kényelmetlen, de legalább nem olyan veszélyes. (Pacemakeresek előnyben!)
"Az a kulonleges szinezesu 400-as troli, allitolag jon vissza Budapestre. Milyen kar, hogy csak az az egy korszeru szolo trolibusz lesz Pesten!"
Tudomasom szerint azt csak kiprobalasra kapta a BKV, nem az ove (azaz nem valoszinu, hogy Budapesten fog jarni tovabb). Egyebkent most Szegeden van, allitolag ott lerobbant, es felreallitottak (utolso info szerint annyira, hogy az osztrak szakemberek sem lelik a hibat).
Ja, mikor viharos időben egy iszonyt nagy menydörgést hallasz, de akkorát, hogy a melletted ülő lány ijedten hozzádsimul, aztán rájöttök, hogy á semmi, csak nem sikerült túljutni a ligeti váltón (nekem nagyon a bögyömben van az a szerkezet)
Aproró vihar: tudjátok mikor ráz a troli?
Az egyik lábaddal pocsolyában állsz, a másik a levegőben van, ahogy lépnél fel a lépcsőn, és csak az egyik kezeddel kapaszkodsz a középső korlátban, nem azt fogod amelyik az ajtón van. Kb. 15 áramütöttel beszéltem, mindet így csapta meg, ennél a mozdulatnál. Azóta esőben sosem kapaszkodom ha felszállok. És ez az újabb Örs vezér tér környéki csuklós trolikon is előfordult, nem csak a ruszki vörös villámon.