Keresés

Részletes keresés

Fecóka Creative Commons License 2000.03.24 0 0 327
"Meg még lehet ugrálni is, az legalább megkétszerezi a testsúlyunkat."

Nem a "rugózást" nézik a megállókban? Mert akkor fl-le kellene szállni, csak elég hülyén néznénk ki. :-))
Fecó

Előzmény: CsabA (322)
névtelen Creative Commons License 2000.03.24 0 0 326
Mostmár csak a pályaszámok kellenének....:)
illesf Creative Commons License 2000.03.24 0 0 325
Hozzátok el az egész családot :-)))
Előzmény: division by zero (324)
division by zero Creative Commons License 2000.03.24 0 0 324
hátizsákban is lehet vinni 1-2 téglát :-)
Előzmény: CsabA (322)
névtelen Creative Commons License 2000.03.24 0 0 323
Végülis ez a "műterhelés-tevékenység" illene a topiccímhez:

MENTSÜK MEG A TROLIBUSZOKAT!:))))))))

Előzmény: CsabA (322)
CsabA Creative Commons License 2000.03.24 0 0 322
Meg még lehet ugrálni is, az legalább megkétszerezi a testsúlyunkat.
Előzmény: John Howard (321)
John Howard Creative Commons License 2000.03.24 0 0 321
Ez az! Ha megyünk "műterhelésnek", több utazót regisztrálnak, és az jön majd ki, hogy lám, mekkora szükség is van a trolikra! :)))))
Előzmény: névtelen (320)
névtelen Creative Commons License 2000.03.24 0 0 320
mennyünk terhelésnek?:))))
Előzmény: John Howard (319)
John Howard Creative Commons License 2000.03.24 0 0 319
Ez az utasszámláló a légrugó-nyomásos szerkezet? Melyik kocsikon van ilyen (ha publikusak a pályaszámok)?

Üdv:
John Howard

cyber.greg Creative Commons License 2000.03.23 0 0 317
Nekem az rémlik, hogy sok-sok évtizede külön cég üzemeltette a buszt, vilit, földalattit, HÉV-et stb, és aztán jól egybeolvasztották, és ezzel megszüntették az egészséges versenyt (és ezzel együtt persze a színvonal emelkedésének lehetőségét is csökkentették).
Előzmény: qjon (308)
division by zero Creative Commons License 2000.03.23 0 0 316
izgi lesz!
Előzmény: MIHI (311)
Fecóka Creative Commons License 2000.03.23 0 0 315
Ez az utasszámlálás ahoz a tanulmányhoz kell, ami a trolikról szól és elméletileg február végére készen kellett volna lenni? Egyébként az most hol tart? Vagy titkos? Nem akarok vészmadár lenni, de a buszoknál milyen gyakran van utasszámlálás? Vagy ott minden buszba be van építve?
Fecó
Előzmény: MIHI (311)
illesf Creative Commons License 2000.03.23 0 0 314
Köszi az infót!
Előzmény: MIHI (311)
totyus Creative Commons License 2000.03.23 0 0 313
Az kííírály, megnézem, ahogy a 73/76-os kanyarog azokban az utcákban. Le a kalappal a trolisok előtt. Én az első nap összetörném a szabálytalanul parkoló autókat dühömben.
FOMA Creative Commons License 2000.03.23 0 0 312
Honnan van az idézet?
Előzmény: qjon (308)
MIHI Creative Commons License 2000.03.23 0 0 311
ma olvastam, hogy utasszámlálás lesz, ezért
március 27-től április 2-ig a 73-as,
április 3-tól 9-ig a 78-as,
április 10-től 16-ig a 76-os csuklós,
míg ezen idők alatt a 72-es szóló lesz.
BahnScorper Creative Commons License 2000.03.23 0 0 310
Háát bezony!

Azok a botváltós vidibuszok tényleg semmivel se kultúrosabbak a sokéves átlagnál. Menetrend tré maradt, buszok nem változtak, csak lassabbak lettek!
Nade ez Magyarország, és nem Bécs...

Előzmény: qjon (308)
Fecóka Creative Commons License 2000.03.23 0 0 309
qjon:
"Vajon a vizfeju BKVnak miert nem erdeke a vonalak privatizacioja? Mert eddig berba adtak ugyan 3-4 kisjelentosegu vonalat, amely a 100egynehany vonalhoz kepest nevetseges arany. "
Mert ugye baromira tolongtak a cégek, hogy szeretnék bérbevenni a vonalakat? (Egy cég közül lehettett választani - így mit versenyeztessenek?)

"Es lass csodat azota ezeken a vonalakon szinvonalasabb buszok jarnak, az utasoknak jobb lett, a BKV megsem nagyon beszel a privatizacio folytatasarol."
1. Színvonalasabb? Legfeljebb tisztább. Nem nevezném 1999-2000-ben a magaspadlószintű buszokat, mechanikus váltóval színvonalas busznak.
2. Beszél, csak legfeljebb Te nem hallottál róla. (Konkrétumot ne kérdezz, én sem tudok róla többet, csak azt, hogy idén is szeretnének néhány járatot privatizálni)
Hozzászolásod többi részével maximálisan egyetértek.
Fecó

Előzmény: qjon (308)
qjon Creative Commons License 2000.03.23 0 0 308
Kedves Trolibaratok!

Ime egy cikkrészlet, amelyet ma reggel talaltam:

"Csaknem egymilliárd forintra lenne, szüksége a Szegedi Közlekedési Társaságnak (FKT) feladatai
maradéktalan ellátására. Az önkormányzati tulajdonú cég vezetői és a közgyűlés tagjai úgy vélik:részleges privatizációval megoldódhatna a fejlesztési program.
A cégnél KIEMELT FELADATNAK tartják a TROLIBUSZHÁLÓZAT fejlesztését, a villamospályák
felújítását, korszerű forgalomirányító és járműkövető, jegyérvényesítő, valamint utastájékoztatási rendszer kiépítését. Mindez közel egymilliárd forintba kerülne, amit csak
tőkebevonással, vagyis privatizációval lehetne
biztosítani. "

Vajon a BKV igen tisztelt vezetoinek eszebe jut e azz, hogy azon kivul, hogy allami tamogatast koveteljenek -- amiben azert van logika --, esetleg tanacskozzanak mas tomegkozlekedesi cegekkel?

Hogy lehet az, hogy Szegeden nem akarjak felszamolni a trolikat, villamosokat? Ami Pesten dragabb, az ott olcsobb, vagy hogy is van ez?

Nekem itt valahol -- magam sem tudom hol -- kilog a lolab a BKV reszerol....

Ami meg a privatizacio kerdeset illeti, nos hat Becsben is tobb ceg nyujtja a tomegkozlekedesi szolgaltatast, ha jol tudom (vannak piros-szurke es kek-feher festesu buszok, mas mas ceghez tartoznak), es lam a Becsi tomegkozlekedes szinvonalas es igenyes...

Vajon a vizfeju BKVnak miert nem erdeke a vonalak privatizacioja? Mert eddig berba adtak ugyan 3-4 kisjelentosegu vonalat, amely a 100egynehany vonalhoz kepest nevetseges arany. Es lass csodat azota ezeken a vonalakon szinvonalasabb buszok jarnak, az utasoknak jobb lett, a BKV megsem nagyon beszel a privatizacio folytatasarol.

Hogy is van ez?

Fecóka Creative Commons License 2000.03.21 0 0 307
Most olvastam egy interjút dr. Tölgyesi Vilmossal a Műszaki főmérnökség vezetőjével és a következő volt benne:
"Előnyben kell részesíteni azonban azokat az értéknövelő felújításokat, amelyek valamilyen támogatáshoz kapcsolódnak. Ily módon a környezetvédelmi alap céltámogatási pályázatán nyertes ZIU-9-esek felújítása is bekerül ebbe a körbe"
Mit jelent itt az, hogy értéknövelő? Változtatnak rajta valamit? Hány db.?
Fecó
SzigDani Creative Commons License 2000.03.21 0 0 306
Csekely allomanyommat en is felajanlom!

SzigDani

Előzmény: KáBa (302)
Törölt nick Creative Commons License 2000.03.20 0 0 305
Aramszedo Ur:
Miert pont a 305,307 jar tobbnyire a 81-esen, a kicserelt, nagyobb teljesitmenyu motor indok?
302-essel mizus? A ZIU_k idei nagyjavitasaval mi van? Van mar valamelyik kocsi soron?

KaBa:

Latom kertel segitseget sitekeszites ugyeben, ha szukseges enis szivesen folajanlom szereny segitsegemet, mondj egy idopontot a megbeszelesre.

Laca

Előzmény: KáBa (302)
Fecóka Creative Commons License 2000.03.17 0 0 304
Kicsit Off:
Mi Brusz Lee (igy kell irni?)kedvenc jarmuve?
???
Hat a tro-lee!
division by zero Creative Commons License 2000.03.16 0 0 303
mail ment
Előzmény: KáBa (302)
KáBa Creative Commons License 2000.03.15 0 0 302
division by zero

Hol, mikor jó Neked megbeszélni a trolis hompage-t. Már múltkor is említetted, hogy szívesen segítenél hát most élnék is vele.
Előre is köszi !

KáBa

Előzmény: division by zero (284)
Glück Creative Commons License 2000.03.15 0 0 301
Lehet, hogy ismétlek, de családi tanácsra le kell írnom: A TROLIKAT MEG KELL HAGYNI!!! Külön a lelkemre lett kötve, hogy azt is irjam meg, miszerint a feleségem ragaszkodik hozzá. Különben nemrég olvastam, hogy Londonban ujra inditják a villamos járatok egy részét, mert óvják a környezetet.
Előzmény: Ziuka (299)
dzsodzso Creative Commons License 2000.03.15 0 0 300
No comment.
De kicsit el kellene gondolkodni a megoldás lehetőségein is...
Előzmény: Ziuka (299)
Ziuka Creative Commons License 2000.03.14 0 0 299
Sziasztok Trolibaratok!
Elsokent udvozolnem illesf et, en tudom te ki vagy, majd felfedem magam.
Orulok ennek az oldalnak, kivaltkepp azert, mert akit megcsapott egyszer a trolik szele, az erzi igazan, mi az, hogy trolik nelkul Budapest. Spec a ligetet ziuk nelkul el sem tudom kepzelni... De gondolom, ti is igy vagytok ezzel kedves erzoszivu trolibaratok! Hat fogjunk ossze, es MENTSUK MEG A BUDAPESTI TROLIT!!!!!!!!!!!!! Nnagyon jo hogy ennyi jo fej van meg szegeny kis hazankban, akik atlatjak, hogy mar mindenben benne van a politika. Kemenyen. Csak az a gond, hogy pont azt akarjak megszuntetni, aminek ertelme van, ami kornyezetkimelo, minimalis raforditassal szinvonalas utazast tudnanak biztositani a pestieknek . De:ehelyett meg akarjak szuntetni. Vegulis a fejeseknek mindegy, aloluk ki sem szakad az Audi, nekik oly mindegy, hogy az a nagy piros vagy kek, van e ott font csapja vagy nincs, csak egy a fontos, minnel tobb penzt sikkasztani, es veszett vallalkozasokat folfuttatni ertelmetlen uzletekkel.
Nem engedhetjuk, hogy a Budapesti troli eme laikus barmok keze alatt legyen a multe!!
Koszonom, hogy levelemet vegigolvastatok, ha valamiben tudok segiteni, akkor irjatokk, es szeretnemm, ha reagalnatok levelemre.
Fecóka Creative Commons License 2000.03.13 0 0 297
Mi van a Népszabival? Nem hajlandó letöltődni.
Fecó
Előzmény: John Howard (296)
John Howard Creative Commons License 2000.03.13 0 0 296
Hello Mindenkinek!

Mai cikk: Adjunk esélyt a trolinak!

Üdv:
John Howard

PS: Dr. Del Medico Imre álláspontjával már többször egyetértettem...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!