Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 2000.03.16 0 0 303
mail ment
Előzmény: KáBa (302)
KáBa Creative Commons License 2000.03.15 0 0 302
division by zero

Hol, mikor jó Neked megbeszélni a trolis hompage-t. Már múltkor is említetted, hogy szívesen segítenél hát most élnék is vele.
Előre is köszi !

KáBa

Előzmény: division by zero (284)
Glück Creative Commons License 2000.03.15 0 0 301
Lehet, hogy ismétlek, de családi tanácsra le kell írnom: A TROLIKAT MEG KELL HAGYNI!!! Külön a lelkemre lett kötve, hogy azt is irjam meg, miszerint a feleségem ragaszkodik hozzá. Különben nemrég olvastam, hogy Londonban ujra inditják a villamos járatok egy részét, mert óvják a környezetet.
Előzmény: Ziuka (299)
dzsodzso Creative Commons License 2000.03.15 0 0 300
No comment.
De kicsit el kellene gondolkodni a megoldás lehetőségein is...
Előzmény: Ziuka (299)
Ziuka Creative Commons License 2000.03.14 0 0 299
Sziasztok Trolibaratok!
Elsokent udvozolnem illesf et, en tudom te ki vagy, majd felfedem magam.
Orulok ennek az oldalnak, kivaltkepp azert, mert akit megcsapott egyszer a trolik szele, az erzi igazan, mi az, hogy trolik nelkul Budapest. Spec a ligetet ziuk nelkul el sem tudom kepzelni... De gondolom, ti is igy vagytok ezzel kedves erzoszivu trolibaratok! Hat fogjunk ossze, es MENTSUK MEG A BUDAPESTI TROLIT!!!!!!!!!!!!! Nnagyon jo hogy ennyi jo fej van meg szegeny kis hazankban, akik atlatjak, hogy mar mindenben benne van a politika. Kemenyen. Csak az a gond, hogy pont azt akarjak megszuntetni, aminek ertelme van, ami kornyezetkimelo, minimalis raforditassal szinvonalas utazast tudnanak biztositani a pestieknek . De:ehelyett meg akarjak szuntetni. Vegulis a fejeseknek mindegy, aloluk ki sem szakad az Audi, nekik oly mindegy, hogy az a nagy piros vagy kek, van e ott font csapja vagy nincs, csak egy a fontos, minnel tobb penzt sikkasztani, es veszett vallalkozasokat folfuttatni ertelmetlen uzletekkel.
Nem engedhetjuk, hogy a Budapesti troli eme laikus barmok keze alatt legyen a multe!!
Koszonom, hogy levelemet vegigolvastatok, ha valamiben tudok segiteni, akkor irjatokk, es szeretnemm, ha reagalnatok levelemre.
Fecóka Creative Commons License 2000.03.13 0 0 297
Mi van a Népszabival? Nem hajlandó letöltődni.
Fecó
Előzmény: John Howard (296)
John Howard Creative Commons License 2000.03.13 0 0 296
Hello Mindenkinek!

Mai cikk: Adjunk esélyt a trolinak!

Üdv:
John Howard

PS: Dr. Del Medico Imre álláspontjával már többször egyetértettem...

.Tito Creative Commons License 2000.03.12 0 0 295
Csajok,

Kicsit OFF, de ide legalabb befer:

Kollegammal tortent a mult heten:
Atjott a 73-assal az Andrassy-n, mikor Ganxta Zolee stilusban megszolalt az intercomon a sofor:
-KIRALY! (kis szunet) ...utca kovetkezik.

:)))

Tito

SzigDani Creative Commons License 2000.03.10 0 0 294
Egy megkeresest kaptam azugyben, hogy egyik kollegam a trolis markerpontok irant erdeklodik. Amennyiben van valami anyagotok, akkor irjatok a tsanyi@kma.bme.hu cimre. Halalos koszonet!

SzigDani

NZA Creative Commons License 2000.03.10 0 0 293
Tenyleg, azt le is hagytam:

400-as kocsi, IK 411 T tipus, ez egy alacsonypadlos szolo trolibusz (narancs-zold szinu), jelenleg Szegeden maszkal, de nemsokara jon vissza Pestre.

Előzmény: lazar (292)
lazar Creative Commons License 2000.03.10 0 0 292
Biztos lelekben mar az ujonnan beszerzendokre gondoltal :-)))) (Ez vicc, senki nem akar beszerezni ujat jelenleg)

Armand

Előzmény: NZA (291)
NZA Creative Commons License 2000.03.10 0 0 291
B+...
Bocs!!!
300-as palyaszamuak a 435-os trolik...
Meg egyszer - sorry...
Előzmény: lazar (289)
dzsodzso Creative Commons License 2000.03.10 0 0 290
Köszi! Ez ez egyszerű hozzászólás rengeteget segített!
Eddig csak úgy voltam: "ha régi jön 76-os, ha új akkor 79-es..."
Köszi!
Előzmény: NZA (288)
lazar Creative Commons License 2000.03.10 0 0 289
Talan 300-as palyaszamuak a 435T-k, vagy nem ?

Armand

Előzmény: NZA (288)
NZA Creative Commons License 2000.03.10 0 0 288
Ma kozlekedo jarmuvek:
200-as palyaszamu trolik = IK 280-as kasztni, Ganz berendezes - csuklos trolik, a regebbi ikarusz karosszeriaval. Elofordulas: 72, 75, 77, 79, 81, 82, 83

400-as palyaszamu trolik = Ik 435 T ezek is csuklos trolik, uj kozepmagas padlos ikarusz karosszeriaval. Elofrdulas: 80 (neha 81-esen is)

800-900-as palyaszamu = ZIU-9-es tipus szolo trolik, szovjet gyartmanyuak. Elofrdulas: 70,73,74.76,78

Csak a vicc kedveert ideirom a regi tipusokat:
100-as majd, 470-480-as psz. sorozat (3 db.) MAVAG trolibusz, illetve Boveri:
100-as psz. sorozat MTB
200-300-as psz sorozat IK 60 T
400-as psz. IK 60 T csuklositva
500-as psz. sorozat ZIU 5-os
600-as psz. IK 260 T
100-as psz. sorozat: IK 280 T

700-as palyaszamsorozat nem is volt?

Előzmény: dzsodzso (287)
dzsodzso Creative Commons License 2000.03.10 0 0 287
SZiasztok!

Kezdetektől olvasója vagyok a topic-nak, de egy jó ideje már nem irtam. Ha valaki lenne oly kedves, és írna egy hevenyészett szótárat laikusoknak, akkor tudnám, hogy miket írogattok 280, lk... szóval nem mondanak sokat, mit csináljak...
Tehát nyitottabb lehetne a topic, és nem fordulna ki mindenki ahogy benézett egyből.
Csak pár szóban a Bp-i trolikról. Típusok, és külső jegyek, hogy azt mondhassam: Ja, az!
division by zero Creative Commons License 2000.03.10 0 0 286
"Egyébként ezeknek inkább a selejtek között kéne állni, mármint a 435-öknek. Csak a gond van velük.
Az Ik 280-ok sokkal strapabiróbbak. de ez külön téma. "
érdekes már a Városi... topicban is elhangzott, hogy a 280-asok strapabíróbbak mint a 435-sök, csak ott a buszokkal kapcsolatban (ha jól emlékszem Lajoska mondta)
Előzmény: Egy trolis (280)
lazar Creative Commons License 2000.03.10 0 0 285
Azt hiszem a 265-os maszkalt egy darabig felkesz allapotban, ulesek mifene felujitva, Fok-Gyem, nyisto.

Armand

Előzmény: Egy trolis (280)
division by zero Creative Commons License 2000.03.10 0 0 284
"Közel kétszáz fotóm is van a troliktól (pl.karambolos trolik, Ik411 pályaszám nélkül, stb)."
izgalmasan hangzik!!!

Trolisok! nem akartok egy honlapot csinálni?
Ti adnátok a képeket&leirásokat, szakértelmet, mi meg a számítástechnika felén (szkennelés, html szerkesztés,stb) tudunk segíteni.

Előzmény: Egy trolis (281)
névtelen Creative Commons License 2000.03.10 0 0 283
Jobbulást kívánok!!!!!!!
Előzmény: Egy trolis (281)
John Howard Creative Commons License 2000.03.10 0 0 282
Egy trolis!
Köszi az infókat! Érdekes, hogy a 210-est már egy hónapja is láttam a 81-esen (igaz, csak egy-két napig), pedig több "forrás" is említi, hogy csak mostanában lesz meg a vizsgája...

Egy - szerintem - fontos észrevétel. Hangsúlyozzuk ki most már publikusan is, amit én is rosszul tudtam (de felvilágosítottak):
A 302-es nincs selejtezve, nem is lesz, alkatrészhiány miatt áll, felújítása (kiegészítése) pénz függvényében várható! Tehát ne "írjuk le", mint alkatrészbánya!!!

Üdv:
John Howard

Előzmény: Egy trolis (280)
Egy trolis Creative Commons License 2000.03.10 0 0 281
Sajnos kérdőre vonták, hogy mennyi közöm van a trolihoz. Próbálok érthetően, hétköznapi nyelven válaszolni, feltételezve, hogy nem mindenki jártas műszaki téren. Ez baj?
Na mindegy, vitázni utálok.
Egyébként akkor pár szót magamról:
1994 tavaszán jöttem trolibuszvezetőnek, azóta ezt csinálom. Mint sokan, én is a 70-en kezdtem, de már 2 éve csuklós vonalon dolgozom. Belépésem óta, a BKV-nál forgalomban lévő összes trolibusz típust vezettem már, azaz mindegyikre van típusvizsgám. Nagyon szeretem csinálni a munkámat, éppen ezért is bánt, hogy meg akarják szüntetni. Közel kétszáz fotóm is van a troliktól (pl.karambolos trolik, Ik411 pályaszám nélkül, stb).
Tehát egyáltalán nem állok messze tőle.
Ja, nem tudtam pontosan, hogy hány darab kék busz van a troligarázsban? Persze, mivel 2 hete betegen fekszem itthon.

Na, ennyit magamról.

Ui.: 2 hétig biztosan nem leszek, mert a kórházi lakosztályt fogom koptatni.

Üdv mindenkinek: Egy trolis...

Egy trolis Creative Commons License 2000.03.10 0 0 280
81-en 435-ös.

A 435-ök a 80-as vonalhoz tartoznak. Ezekből 15 darab van, de a 302-es fél éve félre van rakva alkatrész hiány miatt. (Meg most ebből pótolják a többi hiányát.) Szóval van 14 darab. Ha véletlenül mind jó, akkor marad belőlük 4. Ezeket be lehet osztani más vonalra is, főleg a 81-re. Ezért van ott sokszor 3-4 is. De. Ha a 80-on Ik 280-as megy, akkor a kocsikiadót nem érdekli a munkája és ezért odamegy a kocsi, ahova éppen sikerült írni. Sajnos ez van.
Egyébként ezeknek inkább a selejtek között kéne állni, mármint a 435-öknek. Csak a gond van velük.
Az Ik 280-ok sokkal strapabiróbbak. de ez külön téma.

Fok-Gyemes kocsik a következők: 205, 208, 212, 214, 215, 217, 224, 225, 234, 236, 237, 244, 256, 260, 263, 265, 274, 277.
Hamarosan kész, vagy már kész is van: 202, 210, 227, 255, 271 (?).

Előzmény: John Howard (278)
John Howard Creative Commons License 2000.03.09 0 0 279
Áramszedő, köszi! (Ugye találkoztunk a troligarázs-látogatáskor?)

Üdv:
John Howard

Előzmény: John Howard (278)
John Howard Creative Commons License 2000.03.08 0 0 278
Na most, hogy ez miért ment el kétszer? 'ámítástechnika!

Hozzáértők! Minek alapján kevernek be a 81-esre naponta egy-négy 435-öst is? Azt hinném, hogy azok a 80-asra vannak beosztva, és elég rapszodikusan fordulnak elő itt is. Mi az elv a vonalra kibocsájtásoknál?

Előzmény: John Howard (277)
John Howard Creative Commons License 2000.03.08 0 0 277
210, 244, 248, 260, 263. Mind Fok-Gyem, és egyik sem +.
Előzmény: John Howard (274)
John Howard Creative Commons License 2000.03.08 0 0 276
210, 244, 248, 260, 263. Mind Fok-Gyem, és egyik sem +.
Előzmény: John Howard (274)
Törölt nick Creative Commons License 2000.03.08 0 0 275
Szerintem a korábban említett okok miatt láthatad (pótlás), de lehet hogy a söfőr direkt beállította neked, hogy tudjál miről írni!
Előzmény: division by zero (273)
John Howard Creative Commons License 2000.03.08 0 0 274
A 81-esen nagyon sok pluszos kocsi szokott járni, és most már - azt hiszem - mindegyik Fok-Gyem-es. Mindjárt kinézek az ablakon... :)))
Előzmény: division by zero (273)
division by zero Creative Commons License 2000.03.08 0 0 273
81-es is plusz lett? az Örsön egy pluszos kocsit láttam (225?) 81-eseként ma...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!