Keresés

Részletes keresés

John Howard Creative Commons License 2000.03.29 0 0 342
Nem tilos, de:
1. csak egyenesen,
2. a vezeték alatt,
3. legfeljebb 5km/h-val.

Na most, amit nekünk mutattak, az egyik sem volt... :)))

Előzmény: illesf (341)
illesf Creative Commons License 2000.03.29 0 0 341
Még jó, hogy elvileg tilos a trolival tolatni:))
FI
Előzmény: cyber.greg (332)
névtelen Creative Commons License 2000.03.29 0 0 340
adtál az utsszámlálónak?????
Előzmény: Berendi Peter (339)
Berendi Peter Creative Commons License 2000.03.29 0 0 339
a 73-ason csuklós trolik járnak; utaztam is rajta!

Elég szokatlan volt!

Meg a 72-esen a Ziu is...

Előzmény: cyber.greg (338)
cyber.greg Creative Commons License 2000.03.28 0 0 338
Tökjó, úgy tűnik, elkezdődött a számlálás, mert ma láttam, hogy a 73-ason csuklós trolik járnak; utaztam is rajta!

Elég szokatlan volt!

John Howard Creative Commons License 2000.03.27 0 0 337
Pedig tolató trolit egészen közelről is láthattunk, sőt... :)))))

A Kálmán Imre utca végében minden Országház előtti megmozduláskor tolatnak a trolik. Valószínűleg a teljes forgalomelterelés miatt kell erre sort keríteni. Az Evita film forgatásánál természetesen nem lett volna képileg odaillő, ha a temetési menet jelenetben a háttérben ZIU trolik forgolódnak az argentin utcán.

Üdv:
John Howard

Előzmény: cyber.greg (332)
BahnScorper Creative Commons License 2000.03.27 0 0 336
Jézusúristen!
Már a 400-asok sincsenek?!
Nagyon befulladt Debrecenben a troliprogram... Pedig ha belegondolunk, 1986-tól kezdve egész tűrhetően ment a fejlesztés, a ZIU-k ott jó állapotban voltak/vannak... Ehhez képest eléggé tiszavirág volt mindez...
Hiába no, Debrecen már csak ilyen hely. Először majdnem az összes villamos, aztán most meg a trolik... Pedig lenne miből invesztálni amellett a tarifapolitika mellett...
Előzmény: obrian (335)
obrian Creative Commons License 2000.03.27 0 0 335
Ezt a topic-ot eddig nem is láttam, pedig már jó hosszú !

A DEBRECENI TROLIT MÁR ELKEZDTÉK MEGSZÜNTETNI !!!

Egy vonal már megszűnt (4A) !
A 400-as IK 280 már csak történelem.

lazar Creative Commons License 2000.03.26 0 0 334
Volt mar ilyen egyparszor, pl. amikor a holland kiralyno jott, akkor is tolatgattak a trolik.
Kerdes, hogy azert, mert akadalyoztak volna a forgalmat, vagy mert a BKV szegyelli az oreg lepukkant ZIU-kat :-))) ?

Armand

Előzmény: cyber.greg (332)
cyber.greg Creative Commons License 2000.03.26 0 0 333
Bocs, természetesen Kálmán I. utcát akartam írni.
cyber.greg Creative Commons License 2000.03.26 0 0 332
Gyerekek, tök érdekeset láttam szombaton!
(bocs, ha majd laikus módon fogalmazok)

A Kossuth téren ugyebár volt az a bizonyos "választásos" koncert, és ezért a 70-78-as trolik nem fordultak ki a Kossuth térre.

Ezért úgy fordultak meg, hogy a Kozma utcába fordulás után rögtön megálltak, és ott átrakták az áramszedőt arra a rövid másik vezetékre. Majd hátratolattak (azelőtt sose láttam még trolit tolatni) a visszakanyarodós részig, ott megint átrakták az áramszedőt, végül visszakanyarodtak az Alkotmány utcába.

SzigDani Creative Commons License 2000.03.24 0 0 331
Csak nehogy művi terhességnek nézzenek minket és megszakítsanak!
Debrecenben jártam, sok szép trolitt láttam, 400-as úgy hallottam akar oszolni, a 800-as (IK415) meg észt lett. A 280-asoknak olyan ZIUs a kapcsolóhengerük. (Vagy mittom én hogy hogy hívják, szóval az az izé)

SzigDani

Előzmény: John Howard (321)
MIHI Creative Commons License 2000.03.24 0 0 329
Miközben azon gondolkoztam miért pont a 73-76-78-ason lesz mérés, eszembe jutott DLala 4212-es hozzászólása a "Városi és elővárosi"-ban, mely így végződik:
És a rossz hírek. Ha tovább kell csökkenteni a teljesítményt, akkor eloször a 74A szunik meg, valamint nagy veszélyben van a 73 és a 78. Ez utóbbi kettonek gyenge a kihasználtsága, 3-4 megálló csak az eltérésük a 72-76-tól, illetve a 70-tol, ja és nagyon sok váltó kell miattuk. Egy db. troliváltó 1.4 M HUF.
a 76-osról a SzigDani írta vhol, hogy a Lehel téren WCC építése alatt épített visszaív marad, mert lehet hogy betétjáratot indítanak, és talán ennek a létjogosultságát viszgálnák.
Előzmény: Fecóka (315)
John Howard Creative Commons License 2000.03.24 0 0 328
Ne komolytalankodjunk :)))

Ha jól tudom, ez valahogy úgy működik, hogy a kocsiszekrény állandó magasságot akar tartani. Ez a terhelés függvényében úgy lehetséges, hogy a légrugókban levő levegő nyomását növeli-csökkenti az automatika. Ha többen vannak rajta, nő a légnyomás (hogy a szint állandó maradjon), ezt lehet regisztrálni, és ebből jó közelítéssel visszaszámolható a terhelés "darab-ember"-re. Ha minden igaz, ezt még az út regisztrálásával is meg lehet spékelni, így tulajdonképpen megállóközönként is értékelhető az eredmény, de ebben már nem vagyok biztos. Szakértők! Nem mondtam nagy butaságot?

Üdv:
John Howard

Előzmény: Fecóka (327)
Fecóka Creative Commons License 2000.03.24 0 0 327
"Meg még lehet ugrálni is, az legalább megkétszerezi a testsúlyunkat."

Nem a "rugózást" nézik a megállókban? Mert akkor fl-le kellene szállni, csak elég hülyén néznénk ki. :-))
Fecó

Előzmény: CsabA (322)
névtelen Creative Commons License 2000.03.24 0 0 326
Mostmár csak a pályaszámok kellenének....:)
illesf Creative Commons License 2000.03.24 0 0 325
Hozzátok el az egész családot :-)))
Előzmény: division by zero (324)
division by zero Creative Commons License 2000.03.24 0 0 324
hátizsákban is lehet vinni 1-2 téglát :-)
Előzmény: CsabA (322)
névtelen Creative Commons License 2000.03.24 0 0 323
Végülis ez a "műterhelés-tevékenység" illene a topiccímhez:

MENTSÜK MEG A TROLIBUSZOKAT!:))))))))

Előzmény: CsabA (322)
CsabA Creative Commons License 2000.03.24 0 0 322
Meg még lehet ugrálni is, az legalább megkétszerezi a testsúlyunkat.
Előzmény: John Howard (321)
John Howard Creative Commons License 2000.03.24 0 0 321
Ez az! Ha megyünk "műterhelésnek", több utazót regisztrálnak, és az jön majd ki, hogy lám, mekkora szükség is van a trolikra! :)))))
Előzmény: névtelen (320)
névtelen Creative Commons License 2000.03.24 0 0 320
mennyünk terhelésnek?:))))
Előzmény: John Howard (319)
John Howard Creative Commons License 2000.03.24 0 0 319
Ez az utasszámláló a légrugó-nyomásos szerkezet? Melyik kocsikon van ilyen (ha publikusak a pályaszámok)?

Üdv:
John Howard

cyber.greg Creative Commons License 2000.03.23 0 0 317
Nekem az rémlik, hogy sok-sok évtizede külön cég üzemeltette a buszt, vilit, földalattit, HÉV-et stb, és aztán jól egybeolvasztották, és ezzel megszüntették az egészséges versenyt (és ezzel együtt persze a színvonal emelkedésének lehetőségét is csökkentették).
Előzmény: qjon (308)
division by zero Creative Commons License 2000.03.23 0 0 316
izgi lesz!
Előzmény: MIHI (311)
Fecóka Creative Commons License 2000.03.23 0 0 315
Ez az utasszámlálás ahoz a tanulmányhoz kell, ami a trolikról szól és elméletileg február végére készen kellett volna lenni? Egyébként az most hol tart? Vagy titkos? Nem akarok vészmadár lenni, de a buszoknál milyen gyakran van utasszámlálás? Vagy ott minden buszba be van építve?
Fecó
Előzmény: MIHI (311)
illesf Creative Commons License 2000.03.23 0 0 314
Köszi az infót!
Előzmény: MIHI (311)
totyus Creative Commons License 2000.03.23 0 0 313
Az kííírály, megnézem, ahogy a 73/76-os kanyarog azokban az utcákban. Le a kalappal a trolisok előtt. Én az első nap összetörném a szabálytalanul parkoló autókat dühömben.
FOMA Creative Commons License 2000.03.23 0 0 312
Honnan van az idézet?
Előzmény: qjon (308)
MIHI Creative Commons License 2000.03.23 0 0 311
ma olvastam, hogy utasszámlálás lesz, ezért
március 27-től április 2-ig a 73-as,
április 3-tól 9-ig a 78-as,
április 10-től 16-ig a 76-os csuklós,
míg ezen idők alatt a 72-es szóló lesz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!