Keresés

Részletes keresés

cyber.greg Creative Commons License 2000.04.10 0 0 372
Oké, oké, már meg is bántam.

BOCSÁNAT!!!

Majd délután lecserélem a hivatkozott képet, jó?

Előzmény: Berendi Peter (371)
Berendi Peter Creative Commons License 2000.04.10 0 0 371
Ritka pillanat: csuklós troli a 73-as vonalán:

... es 233 kbytebol megusztuk. Alig ket perc alatt le is toltodott a nexusrol, most ejszaka van. Ennyi ido alatt, ha kicsit sietek, de nem kapkodok, elinditok egy rajzprogramot, betoltom a kepet, lekicsinyitem a hozzaszolasban lathato meretre es az eredmenyul kapott kepet fel is tudom tolteni valahova, hiszen igy csak 25 kbyte lesz 233 helyett.

Persze ha mar veszem a faradsagot hogy tekintettel legyek a tobbiekre akik ezt a topicot olvassak, akkor nehany perc alatt azt is meg tudom csinalni, hogy csak egy linket rakok ide, es odairom hogy 233 kbyteos kepre mutat. Igaz hogy igy sokkal kevesbe feltuno... marad bennem egy kis rossz erzes hogy esetleg valaki azt hiszi rolam hogy lamer vagyok a htmlhez es nem is tudok kepet linkelni...

Előzmény: cyber.greg (367)
division by zero Creative Commons License 2000.04.09 0 0 370
nem, nem is találkoztam vele :-(
múltkor a 75-ösön láttam egyet...
Előzmény: cyber.greg (369)
cyber.greg Creative Commons License 2000.04.09 0 0 369
Fokgyemest sikerült? Én csak egyszer találkoztam vele, fényképezőgép nélkül.
Előzmény: division by zero (368)
division by zero Creative Commons License 2000.04.09 0 0 368
én is végig fényképeztem csuklóssal a 73-ast...
tegnap a 78-ast akartam, de csak egy szép felsővezetékszakadást sikerült...
Előzmény: cyber.greg (367)
cyber.greg Creative Commons License 2000.04.09 0 0 367
Ritka pillanat: csuklós troli a 73-as vonalán:
John Howard Creative Commons License 2000.04.07 0 0 366
Nagyon köszi, csúúúcs!

(Látom, divi már közkinccsé is tette...)

Üdv:
John Howard

Előzmény: John Howard (365)
John Howard Creative Commons License 2000.04.07 0 0 365
Off
KáBa! Most végre átjött... (a cégesre)
On
Előzmény: KáBa (357)
division by zero Creative Commons License 2000.04.07 0 0 364
trolitérkép 906Kb...
Hatvani Szabolcs Creative Commons License 2000.04.06 0 0 363
Nem csak háziasszonyok, hanem háziférfiak is!!! :-)

Szab

Előzmény: Gödény (361)
lazar Creative Commons License 2000.04.06 0 0 362
A 89-es busz merre is ment pontosan? Volt benne egy jo nagy hurok, ha jol emlekszem.

Armand

Előzmény: NZA (355)
Gödény Creative Commons License 2000.04.06 0 0 361
Tudod, hány háziasszony átkozna azért, ha a 83-as nem menne a Nagycsarnokhoz!
Előzmény: John Howard (352)
division by zero Creative Commons License 2000.04.06 0 0 360
Milyen térképről van szó???
lazar Creative Commons License 2000.04.06 0 0 359
El tudnad kuldeni azt a terkepet nekem is?

Armand

Előzmény: KáBa (357)
John Howard Creative Commons License 2000.04.06 0 0 358
Hát, azért a vezetéknek meg kell maradni a Stefánián, különben hol áll ki a 70-76,78-79? Ha meg ott a vezeték miért ne járhatna rajta a 75-öes, rövidítve? Még egyszer: ha marad a vezeték, maradjon a trolijárat is, mert ez "null-költség", ha megszűnik a járat, a pótlására buszok kellenek, annak a beszerzése meg plusz költség. Vagy a Stefánia és környéke kikerülne a tömegközlekedésből? Remélem, hogy a BKV nem így gondolja!

Off
Sajnos a mail most sem jött át, nincs ötletem, mi lehet a gond...
On

Üdv:
John Howard

Előzmény: KáBa (357)
KáBa Creative Commons License 2000.04.05 0 0 357
John
Örülök, hogy Te még bízol...
Én nem vagyok róla 100%-ig meggyőződve, hogy marad a 75-ös rövidített útvonalon. A 83-as helyzétét sokkal bíztatóbbnak tartom. /Kőbányai út/
A térképet elkűldtem reggel is és most is...

KáBa

Előzmény: John Howard (356)
John Howard Creative Commons License 2000.04.05 0 0 356
Igen, sajnos nem biztos, hogy minden döntéshozó pozícióban hozzáértő ember ül... De talán olvasnak minket, adjunk nekik ötleteket! :)))

NZA, akkoriban a 89-es mellett a 95-ös busz trolisításáról is szó volt. Ez is teljesen lekerült a napirendről, úgy látszik.

Üdv:
John Howard

Előzmény: lazar (353)
NZA Creative Commons License 2000.04.05 0 0 355
Azert a Nepliget fele ment, mert akkor meg ugy gondoltak, hogy az idokozben megszunt 89-es buszbol is troli lesz. Annak idejen pedig a 89-esnek volt forgalma, leginkabb a vonal menten elhelyezkedo Mezo-garazs indokolta fenntartasat.
Előzmény: lazar (353)
v_peti Creative Commons License 2000.04.05 0 0 354
A Debreceni 4A-ról szeretnék minél több részletet megtudni!
Előzmény: obrian (335)
lazar Creative Commons License 2000.04.05 0 0 353
Tudod mi a baj ezzel, hogy nem minden nagyokos hajlando ezt igy vegiggondolni.
Amugy soha nem ertettem, hogy miert a Nepligethez vittek anno a 83-as garazsmeneteit. Kinek volt jo az a nagy kerulo?

Armand

Előzmény: John Howard (352)
John Howard Creative Commons License 2000.04.05 0 0 352
Hello Mindenkinek!

Nyugi, a 75-ös marad, de csak a Váci út és a Kerepesi út között, tovább nincs is értelme, ha kész a villamos. Az azonban valószínű, hogy az építés alatt nem fognak járni, tényleg nem biztos, hogy mindig (akár hetente) "utánahúzzák" a vezetéket az éppen használható útpálya fölé. Ha kész a szélesítés, akkor lehet félteni 83-ast, ez már nehezebb eset. Ha a 75-ös vezetékét végleg leszednék a Könyves Kálmán körútról, üzemi kapcsolat nélkül maradna, és elhalna.

Szerintem az egyik legjobb megoldás az lenne, ha a Kőbányai útra tennének vezetéket, majd a Pongrác úton menne a garázsba, és mindkét végét meghosszabbítani: 1. a Madách térig, összekötve a 74-es vezetékével; 2. a Liget (vagy Szent László) térig, ezzel a 9-es buszt lehetne temetni. Sokkal több értelme lenne ennek, mint egy csak "nemrég" visszaépített trolivonalat egyszer és mindenkorra megszüntetni.

Plusz kocsit ez talán nem is jelentene a trolinak, a 75-ösről levett kocsik - szerintem - a hosszabb 83-as forgalmára is elegek lennének, ha meg megszűnne, a 9-es buszt kellene sűríteni a Baross utcai kieső kapacitás miatt, ehhez pedig plusz buszok kellenének, vagy egy betétjárat az Orczy térig, de ahhoz is kellene még kocsi, csak kevesebb, mint ha a teljes vonalon sűrítik.

Tehát hosszú távon(!) ezt tartom olcsóbbnak, annak ellenére, hogy a vezeték kiépítése természetesen egy most jelentkező, de egyszeri költség lenne. Persze, ehhez azért nem ártana a Kőbányi út burkolatát is egy kissé helyrepofozni...

Üdv:
John Howard

Előzmény: névtelen (350)
John Howard Creative Commons License 2000.04.05 0 0 351
Hello Mindenkinek!

Nyugi, a 75-ös marad, de csak a Váci út és a Kerepesi út között, tovább nincs is értelme, ha kész a villamos. Az azonban valószínű, hogy az építés alatt nem fognak járni, tényleg nem biztos, hogy mindig (akár hetente) "utánahúzzák" a vezetéket az éppen használható útpálya fölé. Ha kész a szélesítés, akkor lehet félteni 83-ast, ez már nehezebb eset. Ha a 75-ös vezetékét végleg leszednék a Könyves Kálmán körútról, üzemi kapcsolat nélkül maradna, és elhalna. Szerintem az egyik legjobb megoldás az lenne, ha a Kőbányai útra tennének vezetéket, majd a Pongrác úton menne a garázsba, és mindkét végét meghosszabbítani: 1. a Madách térig, összekötve a 74-es vezetékével; 2. a Liget (vagy Szent László) térig, ezzel a 9-es buszt lehetne temetni. Sokkal több értelme lenne ennek, mint egy csak "nemrég" visszaépített trolivonalat egyszer és mindenkorra megszüntetni. Plusz kocsit ez talán nem is jelentene a trolinak, a 75-ösről levett kocsik - szerintem - a hosszabb 83-as forgalmára is elegek lennének, ha meg megszűnne, a 9-es buszt kellene sűríteni a Baross utcai kieső kapacitás miatt, ehhez pedig plusz buszok kellenének, vagy egy betétjárat az Orczy térig, de ahhoz is kellene még kocsi, csak kevesebb, mint ha a teljes vonalon sűrítik. Tehát hosszú távon(!) ezt tartom olcsóbbnak, annak ellenére, hogy a vezeték kiépítése természetesen egy most jelentkező, de egyszeri költség lenne. Persze, ehhez azért nem ártana a Kőbányi út burkolatát is egy kissé helyrepofozni...

Üdv:
John Howard

Előzmény: névtelen (350)
névtelen Creative Commons License 2000.04.05 0 0 350
Akcióterv?

Hogyan mentsük meg Őket?

BahnScorper Creative Commons License 2000.04.05 0 0 349
tiszta Szeged...
Előzmény: SzigDani (347)
Fecóka Creative Commons License 2000.04.05 0 0 348
SzigDani Creative Commons License 2000.03.31 0 0 347
Ottjartunkkor a kovetkezo dolgokat hallottuk: 1994-ig naiv es nyeretlen vezetese volt Debrecennek. Ugy gondoltak, hogy a villany tisztabb a varosban, mint a gazbusz. Aztan jott 1994., lecsereltek a politikusokat, es rogton visszatert a Volan lobby (nem akarom a Volanosokat megserteni, de ez teny). A villanydelejnek kevesebb befolyasos embere maradt, igy csak 11 uj villamosa van a varosnak, van meg trutyi palya, es a troli doglodik. A DKV emberei viszont lelkesek, elszantak es nagyon szeretik a villanydelejt! Amugy fotok papiron a jovo heten, scan az idok soran majd eccer...

SzigDani

Előzmény: BahnScorper (336)
lazar Creative Commons License 2000.03.30 0 0 346
Lusta volt sofor :-)), vagy nem ertett hozza.

Armand

Előzmény: cyber.greg (345)
cyber.greg Creative Commons License 2000.03.30 0 0 345
Ma is volt egy okosság:
mentem egy kölcsön-fokgyemes 73-ason, és a kijelző végig Péterfy Sándor utcát és 06:15-öt mutatott!
division by zero Creative Commons License 2000.03.29 0 0 344
az oktatópályán a tanulótrolival bemutatták a vizsga feladatot: előre és hátra(!) szlalom, időre...
Előzmény: cyber.greg (343)
cyber.greg Creative Commons License 2000.03.29 0 0 343
Mér, mi történt?
Előzmény: John Howard (342)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!