Az 1-es villamos tovabbepitesenek terveit nezegetve eszembe jutott, hogy nem lenne egyszerubb elobb kihuzni a tyukbelet a Kobanyai utra mielott
lekapjak a madzagot a tovabbi szakaszrol, mert igy akkor nem kene potolni a 83-as trolit, csak a 75-os kieso szakaszat? kevesebb busz kene a potlasra,
stb..
Ez elég felesleges dolognak tűnik. A járaton végig senki se fog utazni. Valószínűleg lenne néhány kóbor egyén, aki fentmarad a trolin - és ezáltal megspórol egy átszállást, de abban nem hiszek, hogy 2 átszállást spórolna meg - vagyis lenne a megmaradó 75-ös részről a mostani 83-as részre utas. Túl nagy kerülő.
John: Bocs, így már értem. Bennem meg tegnap bukkant fel az a gondolat, hogy valyon nem lenne-e célszerű a leendő rövidebb 75-ös trolit és a 83-as trolit egy járattá összevonni? Ki lenne használva a Kőbányai úti vezeték, és a Hungária körúton sem csak üzemi vezetékek lógnának a Kerepesi és a Kőbányai út között. Lenne ennek egyáltalán valami utasforgalmi realitása?
Megyek aludni. :-)) Hülyeség álmodozni, de néha jól esik.
Tud valaki olyan boltot Budapesten, ahol játéktrolit lehet kapni? Hároméves kisöcsém Zuglóban lakik, és bár mindenféle jármű érdekli, de a trolibusz az abszolút kedvence.
Illés, félreértettél, én a 83-ast teljesen úgy hagynám, ahogy van (pont a Fővám tér meg a Csarnok megközelíthetősége, a megszokás miatt), gyakorlatilag a 9-es buszt váltanám ki egy ÚJ trolijárattal (mondjuk 84-es)!
Minden esetben ilyen hosszú ideig tart a 300-asoknál ez a motorcsere, mint ahogy a 302-esnél tartott, vagy ez egy kivételesen hosszú időtartamú akció volt?
Szóval: maradjon a Baross utcában a 83-as a Vásárcsarnokig. DE: új vezeték kellene a Kálvin tértől a Deák térig, összekötni a Dohány utcával is. A 74-es menjen be a Deák térre, egy megállóval hosszabb, jobb átszállási lehetőségek (pl. 3-as metróra). Aztán: a Kőbányai úti kocsiszíni vezeték meghosszabbítása a Liget térig. Deák tér és Liget tér között új 84-es troli indítása, a 9-es busz emlékét pedig megőrizzük. Oké?
na de uraim, ez a topik trolibuszmentokent indult, erre most csak azt irjuk le hogy a haromkilosok mikor hol doglenek,es milyen vackok.
Tutommal 12 kocsi ki van adva a 15bol reggelenkent, ami nem olyan rossz ertek szerintem, tekintve az egy dog 300-ast is.
Amugy szivesen hallanek valamifele olyan adatokat, hogy hany dogles van melyik tipusnal milyen okkal.
lehet hogy ilyesmirol volt szo (tutommal 5 darbrol) de semmikepp nem uj elektronikaval, hanem csak tulajdonkepp teljes kasznicsererol lett volna szo.
azonban elorelathatolag a dologbol -szerencsere- nem lesz semmi, ujabb ziu nem lesz, marad a sallais felujjitas, ami olcsobbnak tunik.
Uj jarmu ha lesz a tizenot szolo lesz remenyek szerint, infok szerint ik415, ik412 borbe bujtatott elketomika (kiepe? ) nos az el. tipusat tan meg senkisem tudja.
Pénteken dumcsiztunk egyik trolis ismerősömmel, mesélte, hogy szóltak néki, hogty majdan le kéne vizsgázni valami ziu9-es félére, állítólag érkeznek (vagyis tán kilátásban van) ugyanilyen külsővel, csak teljesen új elektromos kacatokkal. Hogy mennyi a valóságalapja, azt nem tudom.
941rol irtak stimmelnek, csak eppen tervezik az ideji javitasat. na akkor meg azert kell nezni, hogy mar nem sokaig ilyen otvar kulsore, es hogy milyen szep lesz...
illes: a negykilos szegeden pihen fekhibaval, Budapestre johet, de nem tudok rola hogy kozeljovoben terveznek.
Az idei terv allitolag 15 ziu+ 10 gvm.
Osszes pszam most nem megy, de gvm a 255 lesz legkozelebb kesz, ziu a 955 960 meg ketto a kit szamszerint nem ismerek.
a 246 hazi felujjitas kapott azhiszem valami rogyas miatt(nem pontos info, a c epuletbe azt mondtak, hogy egyszeruen valami vazszerkezeti okbol szukseges volt, hogy ott helybe javitsak, teljes kulso fennyel egyutt.
a 202 a sallaiban van javitason tores miatt.
Lehet fikazni a haromkilosokat, de a szorosules az nem az o hibajuk, lehet hogy koszosak, de jobbak mint a mubor ules az tutter.
Aki teheti nezze a 941-et, 70esen jar, nagyjavitasat idenre asszem nem tervezik, ha lesz uj szolo kocsi akkor gondolom sima selejt lesz.
Extragaz a kocsi kulsore, de azert en nagyon csipem, mert
ZIUFOREVER
lac
Hát én nem tudom, de azok a 300-asok nagyon ótvarosnak tűnnek.
A plüssülések is már ránézésre is ocsmányabbak, mint a buszokon.
Kiváncsi lennék egy olyan "sötétebb" árnyalatú ülés bacileletére....:-)
KóMa, lehet válogatni, hogy melyik trolit viszitek ki? De csak amig a készlet tart, nem?.....:-)