Keresés

Részletes keresés

Gödény Creative Commons License 2000.06.19 0 0 635
> Hogy ez akkor nem ugrott be senkinek, amikor a 83-as troli lett?

Amikor a 83-as (anno 74-es néven) troli lett, még sehol nem volt az Esso kút. A Hungária - Kőbányai sarkon semerre nem lehetett balra kanyarodni.

Előzmény: totyus (624)
KóMa Creative Commons License 2000.06.19 0 0 634

Meghalt
a 100-as... Az illetékeseknek: elismerésem, tényleg
ezt kellett, nem volt más megoldás. ???
tom sawyer Creative Commons License 2000.06.18 0 0 633
Sziasztok!
Tudtatok hogy kulonbozo orosz varosokban meg sok MTB 82,ZIU 5,MTB 82 villamos+sok egyeb jar?
Szentpetervaron pedig van varosnezo troli jarat aminek a felso vezeteke ugy van kialakitva hogy nem zavarja a menetrendszerinti jaratokat ha esetleg egyhelyben alldogal.
SzigDani Creative Commons License 2000.06.18 0 0 632
Lehet, de az nem én vagyok. Honlap (emlékoldal) készítésébe beszállok.

SzigDani

Előzmény: division by zero (630)
Zolcsi67 Creative Commons License 2000.06.18 0 0 631
Hát persze! Minkek kukkol be a troligarázsba az a "sok hülye érzelgős alak" a 37-es villamosról? :-((((
Előzmény: division by zero (630)
division by zero Creative Commons License 2000.06.18 0 0 630
"Szétbontották a 100-ast. Ő már nem létezik többé. Nyugodjék békében. "
most akkor valaki nagyon jól érzi magát?
Előzmény: Egy trolis (629)
Egy trolis Creative Commons License 2000.06.18 0 0 629
Sziasztok.

Egy-két hozzászólással előbb írták, hogy Bécsben van troli. Ott bizony nincs troli, viszont rengeteg piros villamos van, jól felépített hálózattal.

John.
Mikor írtad a levelet ide, akkor éppen a Fischer-ből indultam vissza az Őrsre. Vasárnap dolgozom 15:44-től. Műszaki pihenőben kéne beszélnünk, ha lehetne. Telefonon hívlak.

Mindenkinek.
Szétbontották a 100-ast. Ő már nem létezik többé. Nyugodjék békében.
Az MTB-82-est kirámolták belülről. Remélem azt nem akarják feldarabolni. Ha igen, akkor minden emélket is el akarnak pusztítani. Remélem nem.

Sziasztok.

John Howard Creative Commons License 2000.06.17 0 0 628
Egy trolis! Most itt vagyok, de mobilszámot is küldtem SMS-ben! (mikor gurulsz el a házunk előtt?)

Üdv:
John Howard

Előzmény: Egy trolis (622)
exPásti Tamás Creative Commons License 2000.06.17 0 0 627
A szegedit tudom , de Debrecenben hogy vannak a vonalak?
illesf Creative Commons License 2000.06.17 0 0 626
Szegeden, Debrecenben (Pozsonyban, Zsolnán, Besztercebányán, Kassán, Eperjesen, Temesváron, Brassóban, Kolozsváron?, Meggyesen, Nagyszebenben, Marosvásárhelyen? ami még közelebb van. Meg Bécsben is.)
Előzmény: exPásti Tamás (625)
exPásti Tamás Creative Commons License 2000.06.17 0 0 625
Vidéken hol vannak trolivonalak?
totyus Creative Commons License 2000.06.17 0 0 624
Aug. végéig, amíg meg nem épül a garázsmeneti drótja, addig busz jár helyette.
A Könyvesen és az Elnök utcában a vezetékek napjai meg vannak számlálva.
Helyette - valamikor a nyáron - vezeték kerül a Kőbányai út fölé a Könyvesig, ott az esso kút körül fog befordulni a troli a garázs felé.
Hogy ez akkor nem ugrott be senkinek, amikor a 83-as troli lett?.... ( régen asszem 109-es busz volt ).
Óriási csoda lenne, ha valamelyik trolis nagykutya rájönne, hogy a Könyvesig akár utasokat is szállíthatna ( 1-esre átszállás ). Nem kerülne milliókba ez a hatalmas beruházás ( pl.: a 75-ösről felszabaduló oszlop, táblakeret, kocsi, vezér, stb. ).
exPásti Tamás Creative Commons License 2000.06.17 0 0 623
Akkor most mi lesz a 83-as sorsa?
Egy trolis Creative Commons License 2000.06.17 0 0 622
Sziasztok.

Sajnos modem problémáim voltak, ezért nem tudtam itt lenni. Sorry.
Vannak fényképeim a következő trolikról:
Ik 412- az a kék fehér amiről a KóMa írt,
Ik 280- 100-as igen rossz állapotban, FF kép tökújan,
Ik 260- 600-as rossz állapotban, FF kép zsír újan,
továbbá az 1949-es átadási ceremóniáról is van egy képem.
Sajnos a honlapunk rajtam kívül álló okok miatt késik, ezért nem tudom azt mondani, hogy nézzétek meg ott. Ha valaki fel tudná rakni őket akkor kérem hívjon fel, vagy írjon emílt. W900-250-7701.
John Howarddal szeretnék beszélni, ha lehetne. Ugyis ott dolgozom ahol Ő lakik.

Ha jól tudom Áramszedő jelenleg külföldön tartózkodik trolinézés céljából. Állítólag Belgiumban.

Nemrégiben volt nálunk (troligarázs) az egyik vezérigazgató helyettes. Nem igazán tetszett neki, hogy tudjátok a konkrét pályaszámokat a vágásra ítélt, és egyéb troliknak. Hogy miért azt nem tudom, mert aki elmegy a trolgarázs mellett a 37-es villamossal, az mindent láthat. Furcsa. Mindenesetre azt mondta, hogy ez a cég dolga és nem tartozik másokra. Végül is ez csak egy dolog.

Most ennyi. Sziasztok.

Maz Creative Commons License 2000.06.17 0 0 621
Tudjátok, hogy külszíni fejtéseknél is alkalmaznak trolikat?
Dízel-elektromos hajtású dömperek vannak az ilyen helyeken. Bent a bányában használja a dízelmotort, amikor kimegy az útra elvinni a cuccost, akkor meg felrakja az áramszedőt és a dízelaggregát használata nélkül megy tovább.
tom sawyer Creative Commons License 2000.06.16 0 0 620
Ez az ominozus 100-as troli nem egy IKARUS-BKV kooperacioban keszult jarmu(ZIU-5 villamos ketyerek felhasznalasaval)??? altalaban ilyen nagy dolgoknal nem szoktak tul sokat foglalkozni a beepitett szinesfem mennyiseggel.Esetleg meglehetne probalni osszedobni az arat.Fenykep van valakinek rola(kerdojel)
illesf Creative Commons License 2000.06.16 0 0 619
Tedgnapi élmény: megyünk a trolival. Az egyik gyalogátkelőnél egy fiatal, vak lány áll a zebra előtt. Nem mert átmenni. A troli megállt, a vezető leszállt, és átkísérte a vak lányt az úton. Majd mentünk tovább.

Mégis vannak rendes emberek a világban.

Előzmény: KáBa (618)
KáBa Creative Commons License 2000.06.16 0 0 618
Sziasztok !!

Június 22-én csütörtökön lesz a trolis tanfolyamhoz szükséges első orvosi vizsgálat. Ez az EÜ 2 vizsgálat. Sajnos függetlenűl el kell végeztetni ha megvan, ha nincsen. A másik rossz hír, hogy önköltséges ami azt jelenti, hogy 5000 Ft mindenkinek be kell fizetni a helyszínen.11:30-kor van találkozó Pongrác telepen, utána együtt megyünk át a Hungáriába. A vizsgálatot követőn megbeszéljük a PÁV II-is. /akik megfeleltek EÜ 2-ön /. Ennek időpontjai Júli 04,11. A PÁV II-t a sikeres tanfolyam elvégzése után visszafizeti a BKV. / az EÜ 2-ről még nem döntöttek./
Névsor: Sarró Szilveszter, Szedlmajer László, Tarsoly András, Szijártó Lajos, Takács Gyula, Koppány Tamás, Nagy Arnold, Négródi Tamás, Horváth János, Markoja Szilárd, Lázár Armand, Szőke Bálint, Krizsán Zsolt, Nagy Andor, Izsó Zoltán, Koltói Péter
Akiknek a neve szerepel kérem jelezzen vissza, hogy OK-e?
Mail or telefon 06-20-9412-641

Balázs

division by zero Creative Commons License 2000.06.16 0 0 617
a telep bejáratánál készült még fénykép, ahogy egymás mellett áll az utolsó "hosszú 75" és a -remélhetőleg csak rövid ideig- utolsó 83-as
Előzmény: division by zero (616)
division by zero Creative Commons License 2000.06.16 0 0 616
83-ast is búcsúztattunk az Elnök utcán át (már aki le nem maradt a futásban...), igaz nem az utolsót...
226 volt az utolsó "hosszú 75"
division by zero Creative Commons License 2000.06.16 0 0 615
még a külföld is jobb lenne, mint a kohó...
division by zero Creative Commons License 2000.06.16 0 0 614
a városi topicban az írta Takilaci:
"Európa sok VK múzeuma örömest megveszi és helyreállíttatja.
Amszterdamban havonta-kéthavonta jár KÖZFORGALOMBAN a mi 28xx-as villamoskocsink.
Kb. 1970 körül selejteztük.

A 100-as trolira is lenne önként jelentkező !
Nem kellene sokat hírdetni. "

Soma L. Creative Commons License 2000.06.15 0 0 613
Ha jól értelmezem az eddigieket, akkor a 100-ast már eladták a Fefének. Tehát tőlük lehetne megvásárolni. Az értéke nem lehet túl sok, kb. ócskavasár + színesfémhulladék - szétvágás költsége. Nagyságrendileg százezer forint körül gondolom. A felújítás költségei viszont már aggasztóbbak lehetnek.
Előzmény: illesf (606)
KóMa Creative Commons License 2000.06.15 0 0 612
Nemolyan túl régen próbáltak itt pesten egy 412-es Ik-t, világoskék-fehér volt, azt láthatta aki figyelte. Próbarendszámmal. Ganz elektronikával. Valahova az nagy szovjet utódállamokba készült. (nem jó nekik a ZIU???)

*már készülök a 75-ös búcsúra...*

KóMa Creative Commons License 2000.06.15 0 0 611
A 100-as megvásárlása ócskavas áron lehetséges. Erre KáBa talán érdemben tud válaszolni. Azthiszem olyan 9/kg. Talán. *12200kg... , ja de ennek nem teljes állománya ócskavas.
Előzmény: illesf (606)
KóMa Creative Commons License 2000.06.15 0 0 610
Korong utca:
ebben az utcában lakott József Attila. (a város peremén) A mozgássérült iskolánál meg is van az emléktábla. Már amikor ő itt lakott is "osztottpályás" volt, ugyanis annakidején ez lett volna kijelölve *Városba bevezető nagyforgalmú sugárút*-nak a következő nyomvonal is egyértelműsíti: Ajtósi Dűrer sor-Korong utca-Kerékgyártó utca-***akkor még bolgárkertészet meg káposztaföld volt arra kifelé, így azt nem tervszerűen építették be.
Előzmény: takilaci (590)
KóMa Creative Commons License 2000.06.15 0 0 609
A ZIU-k ajtóműködtetése valóban elektronikus volt, ám azzal is voltak bajok. Pl: amikor (mert előfordul) hogy odazáródik valaki, akkor az elektronikus ajtózáráskor azt egy baromi erős villanymoitor végezte. És bizony egy erős villanymotor ereje a szuszt is kinyomta belőled. Mert nem olyan kuplungos volt, mint most a Tátra T5C5 ajtaja.
Előzmény: laczi (588)
tom sawyer Creative Commons License 2000.06.15 0 0 608
Sziasztok trolibaratok! Mar egy ideje olvasom ahozzaszolasaitokat.nekem ez a masodik(az elsot kb.2 perce kuldtem a varosi topicba) Imadom a pesti trolikat(atobbi jarganyt is villinger,busz satobbi)Az en kapcsolatom a trolikkal 1995-ben kezdodott amikoris a pesti rokonomhoz jartam nyaralni.Felejuk a 79es jar.Egyszer kiserlet keppen felszaltam egy ZIU-ra.Azota ha ott vagyok mindenhova ahova csak lehet trolival jarok.Foleg azokat a vonalakat latogatom ahol ZIU-k jarnak(70,73,76,78)hat egyenlore ennyi.Udv mindenkinek.
illesf Creative Commons License 2000.06.15 0 0 607
Elnök utcai vonalat nem búcsúztatunk? Az is ma szűnik meg - vagyis holnap - a Fővám térről 0.15-kor indul az utolsó járat.
Előzmény: SzigDani (603)
illesf Creative Commons License 2000.06.15 0 0 606
Kérdés: mennyiből jönne ki a 100-as megvásárlása kb?
Előzmény: Lajoska (575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!