Sziasztok!
Tudtatok hogy kulonbozo orosz varosokban meg sok MTB 82,ZIU 5,MTB 82 villamos+sok egyeb jar?
Szentpetervaron pedig van varosnezo troli jarat aminek a felso vezeteke ugy van kialakitva hogy nem zavarja a menetrendszerinti jaratokat ha esetleg egyhelyben alldogal.
Egy-két hozzászólással előbb írták, hogy Bécsben van troli. Ott bizony nincs troli, viszont rengeteg piros villamos van, jól felépített hálózattal.
John.
Mikor írtad a levelet ide, akkor éppen a Fischer-ből indultam vissza az Őrsre. Vasárnap dolgozom 15:44-től. Műszaki pihenőben kéne beszélnünk, ha lehetne. Telefonon hívlak.
Mindenkinek.
Szétbontották a 100-ast. Ő már nem létezik többé. Nyugodjék békében.
Az MTB-82-est kirámolták belülről. Remélem azt nem akarják feldarabolni. Ha igen, akkor minden emélket is el akarnak pusztítani. Remélem nem.
Szegeden, Debrecenben (Pozsonyban, Zsolnán, Besztercebányán, Kassán, Eperjesen, Temesváron, Brassóban, Kolozsváron?, Meggyesen, Nagyszebenben, Marosvásárhelyen? ami még közelebb van. Meg Bécsben is.)
Aug. végéig, amíg meg nem épül a garázsmeneti drótja, addig busz jár helyette.
A Könyvesen és az Elnök utcában a vezetékek napjai meg vannak számlálva.
Helyette - valamikor a nyáron - vezeték kerül a Kőbányai út fölé a Könyvesig, ott az esso kút körül fog befordulni a troli a garázs felé.
Hogy ez akkor nem ugrott be senkinek, amikor a 83-as troli lett?.... ( régen asszem 109-es busz volt ).
Óriási csoda lenne, ha valamelyik trolis nagykutya rájönne, hogy a Könyvesig akár utasokat is szállíthatna ( 1-esre átszállás ). Nem kerülne milliókba ez a hatalmas beruházás ( pl.: a 75-ösről felszabaduló oszlop, táblakeret, kocsi, vezér, stb. ).
Sajnos modem problémáim voltak, ezért nem tudtam itt lenni. Sorry.
Vannak fényképeim a következő trolikról:
Ik 412- az a kék fehér amiről a KóMa írt,
Ik 280- 100-as igen rossz állapotban, FF kép tökújan,
Ik 260- 600-as rossz állapotban, FF kép zsír újan,
továbbá az 1949-es átadási ceremóniáról is van egy képem.
Sajnos a honlapunk rajtam kívül álló okok miatt késik, ezért nem tudom azt mondani, hogy nézzétek meg ott. Ha valaki fel tudná rakni őket akkor kérem hívjon fel, vagy írjon emílt. W900-250-7701.
John Howarddal szeretnék beszélni, ha lehetne. Ugyis ott dolgozom ahol Ő lakik.
Ha jól tudom Áramszedő jelenleg külföldön tartózkodik trolinézés céljából. Állítólag Belgiumban.
Nemrégiben volt nálunk (troligarázs) az egyik vezérigazgató helyettes. Nem igazán tetszett neki, hogy tudjátok a konkrét pályaszámokat a vágásra ítélt, és egyéb troliknak. Hogy miért azt nem tudom, mert aki elmegy a trolgarázs mellett a 37-es villamossal, az mindent láthat. Furcsa. Mindenesetre azt mondta, hogy ez a cég dolga és nem tartozik másokra. Végül is ez csak egy dolog.
Tudjátok, hogy külszíni fejtéseknél is alkalmaznak trolikat?
Dízel-elektromos hajtású dömperek vannak az ilyen helyeken. Bent a bányában használja a dízelmotort, amikor kimegy az útra elvinni a cuccost, akkor meg felrakja az áramszedőt és a dízelaggregát használata nélkül megy tovább.
Ez az ominozus 100-as troli nem egy IKARUS-BKV kooperacioban keszult jarmu(ZIU-5 villamos ketyerek felhasznalasaval)??? altalaban ilyen nagy dolgoknal nem szoktak tul sokat foglalkozni a beepitett szinesfem mennyiseggel.Esetleg meglehetne probalni osszedobni az arat.Fenykep van valakinek rola(kerdojel)
Tedgnapi élmény: megyünk a trolival. Az egyik gyalogátkelőnél egy fiatal, vak lány áll a zebra előtt. Nem mert átmenni. A troli megállt, a vezető leszállt, és átkísérte a vak lányt az úton. Majd mentünk tovább.
Június 22-én csütörtökön lesz a trolis tanfolyamhoz szükséges első orvosi vizsgálat. Ez az EÜ 2 vizsgálat. Sajnos függetlenűl el kell végeztetni ha megvan, ha nincsen. A másik rossz hír, hogy önköltséges ami azt jelenti, hogy 5000 Ft mindenkinek be kell fizetni a helyszínen.11:30-kor van találkozó Pongrác telepen, utána együtt megyünk át a Hungáriába. A vizsgálatot követőn megbeszéljük a PÁV II-is. /akik megfeleltek EÜ 2-ön /. Ennek időpontjai Júli 04,11. A PÁV II-t a sikeres tanfolyam elvégzése után visszafizeti a BKV. / az EÜ 2-ről még nem döntöttek./
Névsor: Sarró Szilveszter, Szedlmajer László, Tarsoly András, Szijártó Lajos, Takács Gyula, Koppány Tamás, Nagy Arnold, Négródi Tamás, Horváth János, Markoja Szilárd, Lázár Armand, Szőke Bálint, Krizsán Zsolt, Nagy Andor, Izsó Zoltán, Koltói Péter
Akiknek a neve szerepel kérem jelezzen vissza, hogy OK-e?
Mail or telefon 06-20-9412-641
a városi topicban az írta Takilaci:
"Európa sok VK múzeuma örömest megveszi és helyreállíttatja.
Amszterdamban havonta-kéthavonta jár KÖZFORGALOMBAN a mi 28xx-as villamoskocsink.
Kb. 1970 körül selejteztük.
A 100-as trolira is lenne önként jelentkező !
Nem kellene sokat hírdetni. "
Ha jól értelmezem az eddigieket, akkor a 100-ast már eladták a Fefének. Tehát tőlük lehetne megvásárolni. Az értéke nem lehet túl sok, kb. ócskavasár + színesfémhulladék - szétvágás költsége. Nagyságrendileg százezer forint körül gondolom. A felújítás költségei viszont már aggasztóbbak lehetnek.
Nemolyan túl régen próbáltak itt pesten egy 412-es Ik-t, világoskék-fehér volt, azt láthatta aki figyelte. Próbarendszámmal. Ganz elektronikával. Valahova az nagy szovjet utódállamokba készült. (nem jó nekik a ZIU???)
A 100-as megvásárlása ócskavas áron lehetséges. Erre KáBa talán érdemben tud válaszolni. Azthiszem olyan 9/kg. Talán. *12200kg... , ja de ennek nem teljes állománya ócskavas.
Korong utca:
ebben az utcában lakott József Attila. (a város peremén) A mozgássérült iskolánál meg is van az emléktábla. Már amikor ő itt lakott is "osztottpályás" volt, ugyanis annakidején ez lett volna kijelölve *Városba bevezető nagyforgalmú sugárút*-nak a következő nyomvonal is egyértelműsíti: Ajtósi Dűrer sor-Korong utca-Kerékgyártó utca-***akkor még bolgárkertészet meg káposztaföld volt arra kifelé, így azt nem tervszerűen építették be.
A ZIU-k ajtóműködtetése valóban elektronikus volt, ám azzal is voltak bajok. Pl: amikor (mert előfordul) hogy odazáródik valaki, akkor az elektronikus ajtózáráskor azt egy baromi erős villanymoitor végezte. És bizony egy erős villanymotor ereje a szuszt is kinyomta belőled. Mert nem olyan kuplungos volt, mint most a Tátra T5C5 ajtaja.
Sziasztok trolibaratok! Mar egy ideje olvasom ahozzaszolasaitokat.nekem ez a masodik(az elsot kb.2 perce kuldtem a varosi topicba) Imadom a pesti trolikat(atobbi jarganyt is villinger,busz satobbi)Az en kapcsolatom a trolikkal 1995-ben kezdodott amikoris a pesti rokonomhoz jartam nyaralni.Felejuk a 79es jar.Egyszer kiserlet keppen felszaltam egy ZIU-ra.Azota ha ott vagyok mindenhova ahova csak lehet trolival jarok.Foleg azokat a vonalakat latogatom ahol ZIU-k jarnak(70,73,76,78)hat egyenlore ennyi.Udv mindenkinek.