Keresés

Részletes keresés

czzf50 Creative Commons License 2000.07.09 0 0 665
Köszi!

A 283 (ex-199) is Ganz-IK 280.94 vagy valami más? Miért kellett átszámozni?

Előzmény: Törölt nick (663)
SzigDani Creative Commons License 2000.07.09 0 0 664
A 199 1990-ben lett 283? (Mert ezt soha senki nem mondja el nekem :))
Milyen kütyük voltak eredetileg a 199-ben?

SzigDani

Előzmény: Törölt nick (663)
Törölt nick Creative Commons License 2000.07.09 0 0 663
Hali, infos about GVM (ik 280.94 GVM a neve):

200-206 (rancajtosok) 1987
207-232 1988
233-282 1989
283 (ex 199, trilextarcsa, bolygoajto) 1990

202 vaztorott lett tavaly-1999 oszen, igykerult ideji ev elejen a sallaiba, lassan elkeszul es gondolom osszel mar boven fog jarni.

Laca

Előzmény: czzf50 (661)
IZé Creative Commons License 2000.07.08 0 0 662
A Marx tér és a MÁV-kórház között három kocsival közlekedő 71-es trolibusz-betétviszonylat üzemét 1979. május 2-án számolták fel
Na, ettől még nem törvényszerű, hogy akkor került át. Szerintem a Kármán utcai vá.-t us hívhatták Marx térnek (Ahogy a Visegrádi-Kresz Géza is Marx térnek volt írva a villamoson). Úgy képzelem, hogy a Marx téri munkálatok legelején le kellett rakni onnan a trolit, és nem hinném, hogy két és fél év elég lett volna. Arra emlékszem, hogy hogy kerülgette a villamos a gödröt, meg hogy volt két megálló (Rudas L. és Visegrádi), de hogy mi volt a Skála helyén arra nem. A felüljárót kétoldalról építették és nem találkozott. De mikor kezdték?

czzf50
Szerintem 86-87-ben jöttek az első GVM-ek. Mielőtt a BKV vett belőle, már ment egy jópár NDK-ba és Bulgáriába.

Előzmény: John Howard (660)
czzf50 Creative Commons License 2000.07.07 0 0 661
Sziasztok!

Nemrég láttam Pestlörincnél a BKV-fömühelyben a felújított 202-es trolit, valami gyönyörüen néz ki, ráncajtós, csillog-villog. Aki tudja, írja már ide, mely években készültek a csuklós trolik.
Ez a 202 a második vagy a harmadik lehet a sorban, jól sejtem?

John Howard Creative Commons License 2000.07.07 0 0 660
Ahhha... Most értelmezem én is, amit beírtam: akkor ezek szerint '79-ben került a Szobi-Kármán végállomáshoz, és '81-re hosszabbították meg (onnan) az Arany János utcáig.
Előzmény: John Howard (659)
John Howard Creative Commons License 2000.07.07 0 0 659
BKV vonalhálózati térkép 1977 (részlet)

"A Marx tér és a MÁV-kórház között három kocsival közlekedő 71-es trolibusz-betétviszonylat üzemét 1979. május 2-án számolták fel. Az észak-déli metróvonal II/B szakaszának 1981. december 31-i üzembe helyezésével a 72-es és 73-as trolibuszok végállomását az Arany János utcához helyezték át."

Hát, valahol a két időpont között, pontosabbat én sem tudok... :(

Előzmény: IZé (658)
IZé Creative Commons License 2000.07.07 0 0 658
Bizonyára úgy van, ahogy mondod. Úgy már el is birom képzelni, bár nincsenek emlékeim, milyen volt a tér a SM előtt. Ott foghíj volt, nem? De mikor helyezték át a végállomást? Amióta ICS jár a kőrúton, kb. addig vannak emlékeim. Akkor már biztos ott volt. A Skála-Metro-t meg 1984 május elején adták át. Én akkor voltam sorozáson, és hazafelemenet meg akartam csodálni, de azért annyira nem érdekelt hogy órákat álljak sorba.
Előzmény: John Howard (657)
John Howard Creative Commons License 2000.07.07 0 0 657
A Rudas László (Podmanitzky) utcából éles jobb kisívben fordultak a Bajcsyra, majd a mai Skála Metró helyén levő üres telken, a tűzfalak tövében volt a végállomás. Itt, ha jól emlékszem, három vezeték volt egymás mellett a 71, 72, 73-as trolinak (felszállni a kocsik között, az útról lehetett), meg még egy "tárolóvágány" is a Körút felé eső oldalon. Innen kiindulva tompa jobbost vettek a Jókai utcába, és onnan fordultak vissza balra a Rudas László utca felé. Az általad írt Szobi-Kármán útvonal már a Skála Metró építesekor volt...
Előzmény: IZé (656)
IZé Creative Commons License 2000.07.07 0 0 656
A 70-es évek végén, amikor mér ZIU-5-tel jöttem haza a Szechenyiből (már untam a FAV-ot) akkor a trolik az Eötvös utca - Szobi u - Kármán utca vonalon fordultak. Én nem tudom elképzelni a Jókai utcát, de attóé még nincs kizárva.
Előzmény: NZA (653)
Zolcsi67 Creative Commons License 2000.07.07 0 0 655
Ma elkezdték a Kőbányai úton felállítani a troli felsővezetékének oszlopait a Józsefvárosi piac környékén.
cyber.greg Creative Commons License 2000.07.06 0 0 654
Köszönjük Paál Gergely értékes és lényegre tapintó hozzászólását!

(Hogy milyen topik ez? Népszerű! :-)))

Egész nap otthon ülni és számítógépezni is baromi érdekes lehet, de engem érdekel a külvilág! a környezetem! a városom!

Biztos bennem van a hiba...

Előzmény: JUDGE (651)
NZA Creative Commons License 2000.07.06 0 0 653
A trolik ha jol tudom a Jokai utcaba fordultak be. Ez a Skala metro es az aluljaro megepitese utan lehetetlenne valt.
Előzmény: MIHI (652)
MIHI Creative Commons License 2000.07.06 0 0 652
hadd kérdezzek vmit: az M3 előtti időkben a Podmaniczky utcai trolik a Nyugati térhez jártak, körbejárták a háztömböt. metrókapcsolat ott is lett volna, akkor mi indokolta az Arany János utcához vitelt? Valami gond volt a trolikkal az ex-Marx téren? köszi
JUDGE Creative Commons License 2000.07.06 0 0 651

GREG!!!!! Mijjen Topic ez???????
Te beteg vagy! :-)))))
Ennyire unalmas az eleted?? Bezzeg ha FIFAznal velem, es nem mindig ezt valaszolnad "neeee", akkor nem ernel ra ijjen topicot nyitni!!!!!!!!!!!!!!!!!

VISIT: http://www.extra.hu/JUDGE1

KáBa Creative Commons License 2000.06.30 0 0 650
Sziasztok !

Tarsoly András 07.04.
Takács Gyula 07.11.
Szíjártó Lajos 07.11.
Koppány Zsolt 07.04.
Sarró Szilveszter 07.11
Nagy Balázs 07.04.
Németh Zoltán Ádám 07.04.
Izsó Zoltán 07.04.
Négrádi Tamás 07.04.
Horváth János 07.04.
Lázár Armand 07.04.
Tobak Csaba 07.11.
Markoja Szilárd 07.04.
Tóthné Varga Orsolya 07.11.

Adott napokon 07:45-kor találkozunk az Örs Vezér téren az oktatási központ elött. /Metró mellett spenót színű /

KáBa

Lajoska Creative Commons License 2000.06.24 0 0 649
Sziasztok trolleybuzzerek!

Mai megfigyelés:

szerelik a 75-ös vezetékkapcsolatait a Stadionnál.
A stadioni 75-77 megálló előtt lesz közvetelnül egy váltó, a 75ről lehet átmenni a 77-re vagy egyenesen garázsba. Gondolom a kitérő állás lesz a szabvány, de valamiért a váltón is és az "összefutón" is a 75-ös iránya van kiszigetelve.

Pótlás: 75 és 77 teljes hosszon, a 75-öt a Récsei és a Kilián, a 77-est az Óbuda adja, előbbi 280,az utóbbi 260-assal.

Holnap nem lesz 80-as sem, talán a 77-es végállomásánál mahinálnak valamit, hogy a 75 tudja kerülni a 77-et.

Minekutána holnap viszem be a PÁVos csikket meg a jelentk. lapot ezért megnézem és beírom a tapasztaltakat.

SENKI NE FELEJTSE EL BEFIZETNI A PÁVCSIKKET ÉS A JELENTKEZÉSI LAPPAL EGYÜTT VISSZAVINNI A TROLIBA LEGKÉSŐBB HÉTFŐ REGGEL MONDJUK 7-IG!!!!!

Üdv KáBa-nak, minden trolibuzzernek és sofőrjelöltnek!

Lajoska

KáBa Creative Commons License 2000.06.23 0 0 648
jövő héten megy, kb 30 db van a jobbakat küldöm.
Előzmény: MIHI (647)
MIHI Creative Commons License 2000.06.23 0 0 647
sziasztok, mostanában sok szó esett az ik41x trolikról, ezért elővettem két idevágó képemet, az észt 412-es hiányzik, őt 1x láttam a Népligetben.
esetleg tud valaki képet a neten a Romániában levő 415-ös trolikról?
KáBa Creative Commons License 2000.06.23 0 0 646
Sziasztok !

Mindenkinek aki jelentkezett a trolis tanfolyamra !!
A sajnos igen szük határidőt kaptunk a PÁV II. csekkek befizetésére. Hétfőn kell vinnem a listát, a jelentkezési lapot és a befizetett csekkeket. Ez azt jelenti, hogy a jelentkezési lapokat, csekkeket leteszem a troli diszpécser szolgálatánál, és hétfőn reggel 08:00-ig kellene kitőltve, befizetve ezeket visszajuttatni uaoda. A csekket BKV Rt Trolibusz Üzemigazgatóság 1980 Akácfa u 15 töltsétek ki, mert csak így tudjuk majd visszafizetni. / feladó /

Adjátok le az EÜ 2-nél kapott papírokat is hétfőn.

Valami nem tiszta hívjatok :06-20-9412-641

KáBa

KáBa Creative Commons License 2000.06.23 0 0 645
Sziasztok !

Mindenkinek aki jelentkezett a trolis tanfolyamra !!
A sajnos igen szük határidőt kaptunk a PÁV II. csekkek befizetésére. Hétfőn kell vinnem a listát, a jelentkezési lapot és a befizetett csekkeket 14:00-ra. Ez azt jelenti, hogy a jelentkezési lapokat, csekkeket leteszem a troli diszpécser szolgálatánál, és hétfőn 12:00-ig kellene kitőltve, befizetve ezeket visszajuttatni uaoda. A csekket BKV Rt Trolibusz Üzemigazgatóság 1980 Akácfa u 15 töltsétek ki, mert csak így tudjuk majd visszafizetni. / feladó /

Valami nem tiszta hívjatok :06-20-9412-641

KáBa

John Howard Creative Commons License 2000.06.22 0 0 644
Vérnyomás, vércukor, Patella (térdreflex), színlátás (könyv a felismerhetetlen számokkal), látásélesség (falitábla), látáskoordináltság (követni kellett a reflexkalapács útját szemileg) hallásküszöb (suttogott valamit a doki a szoba túlfelén, hogy meghallom-e), egyensúly (csukott szemmel, és előretartott kézzel előremenet), szívhangok... talán nem hagytam ki semmit.
Előzmény: division by zero (643)
division by zero Creative Commons License 2000.06.22 0 0 643
és miből állt ez az Eü2?
Előzmény: John Howard (640)
John Howard Creative Commons License 2000.06.22 0 0 642
Püfff...

Off
Jó a Landy-d, mellettem álltál vele...
On

Előzmény: Alfred (641)
Alfred Creative Commons License 2000.06.22 0 0 641
John Howard:
Az egyik jelölt úrnak javasolta a doktor, hogy a lehetőségekhez képest szerezzen be egy olyan szemüveget, amellyel hatékonyabban korrigálná látáshibáját.
Előzmény: John Howard (640)
John Howard Creative Commons License 2000.06.22 0 0 640
Tanuló-jelöltek!
Ugye mindenkinek megvan az Eü2? :)))

Üdv:
John Howard

Előzmény: Alfred (639)
Alfred Creative Commons License 2000.06.20 0 0 639
Megismétlem, hogy senki érintett el ne felejtse!

"KáBa válasz erre | adatok | e-mail 2000-06-16 06:58:49 (617)

Sziasztok !!

Június 22-én csütörtökön lesz a trolis tanfolyamhoz szükséges első orvosi vizsgálat. Ez az EÜ 2 vizsgálat. Sajnos függetlenűl el kell végeztetni ha megvan, ha nincsen. A másik rossz hír, hogy önköltséges ami azt jelenti, hogy 5000 Ft mindenkinek be kell fizetni a helyszínen.11:30-kor van találkozó Pongrác telepen, utána együtt megyünk át a Hungáriába. A vizsgálatot követőn megbeszéljük a PÁV II-is. /akik megfeleltek EÜ 2-ön /. Ennek időpontjai Júli 04,11. A PÁV II-t a sikeres tanfolyam elvégzése után visszafizeti a BKV. / az EÜ 2-ről még nem döntöttek./
Névsor: Sarró Szilveszter, Szedlmajer László, Tarsoly András, Szijártó Lajos, Takács Gyula, Koppány Tamás, Nagy Arnold, Négródi Tamás, Horváth János, Markoja Szilárd, Lázár Armand, Szőke Bálint, Krizsán Zsolt, Nagy Andor, Izsó Zoltán, Koltói Péter
Akiknek a neve szerepel kérem jelezzen vissza, hogy OK-e?
Mail or telefon 06-20-9412-641

Balázs"

IZé Creative Commons License 2000.06.19 0 0 638
Kolozsvár utánról leveheted a kérdőjelet,
Nagybányát vedd fel a listára,
Meggyes nincs, Medgyes van.

És akkor ezek szerint Bécset is húzd ki.

Előzmény: illesf (626)
division by zero Creative Commons License 2000.06.19 0 0 637
Az Élessarok meletti ócskavas telep (a szokásos...) tele van piros Ikarus darabokkal, ha nem tévedek a 100-as troli földi maradványai :-(((
Ha valaki be tud jutni oda, megcsinálhatná az utolsó szomorú képeket róla :-(((
Gödény Creative Commons License 2000.06.19 0 0 636
Azért a 100-as sorsával kapcsolatban egy dolog még érdekelne. A hullámverés - takilaci révén - még a visszavonhatatlan vég előtt eljutott a csúcsra. Ő sem akarta, hogy megmaradjon, vagy ilyen keveset ér a főnök szándéka ?
Előzmény: KóMa (634)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!