Keresés

Részletes keresés

totyus Creative Commons License 2000.06.13 0 0 591
Köszi takilaci, de hogy fejből csak ennyit tudsz...:-)))
Hát ez a 413-as ( vagy mi ) is olyan szűk belsejű lesz mint a 412-es?...-(((
Nem lenne jobb a 415-ösre építeni? Az se olyan magas, és a belső tere sokkal tágasabb, valamint talán a szar utakat is jobban bírná.

Apró:
Elcserélném józsefvárosi lakásomat ( ahol a szüleim laknak, ja és már nem jár az utcában a hangos 23-as sem ), vagy a keresztúri albérletemet ( a kifejezetten "halk" Pesti út szélétől 15 méterre ), hangos fogas melletti lakásra. Ráfizetést kérek ( füldugó )...-)
Jelige: hát nem is tudom......

cyber.greg Creative Commons License 2000.06.13 0 0 589
laczi Creative Commons License 2000.06.13 0 0 588
"Hát ha nem sípol, hanem berreg, akkor az valószínüleg a légsűrítő hangja. (az termeli a levegőt, pl az ajtók működtetéséhez, fékezéshez)"

Ha jol emlekszem, az orosz troliknak is elektromos ajtomukodtetesuk volt valamikor. Az sokkal csendesebb. Az uj trolik ajtajai pneumatikusak. Zajosak, rosszabb hatasfokuak, telen befagyhatnak a levegovezetekek, es meg sorolhatnam a hatranyokat. A kompresszor hangszigetelese pedig igen gyenge, ha egyaltalan van neki. Lehetne javitani rajta, nem is tul nagy koltsegek aran. Hogy szeretett trolibuszaink ne zajban versenyezzenek a buszokkal.

Előzmény: Fecóka (587)
Fecóka Creative Commons License 2000.06.13 0 0 587
"egyébként micsinál a troli, mikor berreg?"
Hát ha nem sípol, hanem berreg, akkor az valószínüleg a légsűrítő hangja. (az termeli a levegőt, pl az ajtók működtetéséhez, fékezéshez)
Fecó
Előzmény: sip pista (586)
sip pista Creative Commons License 2000.06.13 0 0 586
szia,
hát nemtom, buszvégállomás fölött még nem laktam ... egyébként micsinál a troli, mikor berreg? vagy inkább olvassam el a topika elejét is?
p
Előzmény: Fecóka (584)
Gödény Creative Commons License 2000.06.13 0 0 585
Azért nem ártana a halkabb légsűrítő egy-két öregebb járgányba.
Előzmény: Fecóka (584)
Fecóka Creative Commons License 2000.06.13 0 0 584
sip pista:
"hali, bocs, nem olvastam el az eddigieket...
a megmentésnél figyeljetek arra, hogy a 76/73 végállomása itt van az ablakunk alatt - ezt kéretik szó szerint
venni, egyszer kib@szta az ablakunkat egyik a csápjával .. és útálom,
hogy berreg. ezt ~~~reggel 4:30 és este 11 közt csinálja, máskor szinte soha..
p"

1. Ez bizony tényleg szar lehet, nem irigyellek.
2. Én meg minden reggel meghallom az első 49-es buszt. :-(
3. Mennyivel lenne jobb, hogyha reggeltől estig a buszok pöfögnének az ablakod alatt? (Ez a topic ugyanis akkor indult, amikor szóba került, hogy megszüntetik a trolikat, és buszokkal pótolják őket)
4. Nem tudom mióta laksz ott, de elképzelhető, hogy amikor megvetted a lakást/odaköltöztél, már akkor is ott voltak a trolik, akkor pedig tudtad hova mész.
5. Reménykedjél, hogy hamar vesznek sok új, korszerű trolit, amik esetleg halkabbak, jobban árnyékoltak, kevésbé zavaróak.
Fecó
kicsit OFF:
Ui: A fogasnál mesélték, hogy állandóan mennek a panaszos levelek a BKV-nak, hogy hangos a Fogaskerekű. Ezzel csupán csak két bibi van.
1. A fogast amikor építették 1873-ban a környéken nem voltak lakóépületek, tehát valószínüleg a fogas építése után épültek azok a házak amikben most panaszkodnak, tehát lehetett tudni, hogy egy hangos valami mellé építkeznek.
2. A fogas mellett nem lehetett kiadni építési engedélyt, tehát vagy építési engedély nélkül épültek a házak, tehát vagy elvtársi esetleg pénzügyi segédlettel, akkor meg megint nem sok alapja van a panasznak.

Előzmény: sip pista (583)
sip pista Creative Commons License 2000.06.13 0 0 583
hali, bocs, nem olvastam el az eddigieket...
a megmentésnél figyeljetek arra, hogy a 76/73 végállomása itt van az ablakunk alatt - ezt kéretik szó szerint venni, egyszer kib@szta az ablakunkat egyik a csápjával .. és útálom,
hogy berreg. ezt ~~~reggel 4:30 és este 11 közt csinálja, máskor szinte soha..
p
Peto Creative Commons License 2000.06.13 0 0 582
" A 82-es tervezett meghosszabbítása nem a Róna utcán végig és onnan a 74-es vonalán a Kacsóh P. útig hanem a Róna utca-Korong utca (Úzsóki korház)- Mexikói út- Amerikai út-Korong utca-Róna utca. "

Elnézést, hogy beleszólok. Ez VOLT a terv, ugyanis a XIV. kerület legújabb elképzelése szerint a troli a Róna utcán menne az Erzsébet királyné útig és azt megelőzően fordulna vissza kb. úgy, ahogyan most azt a Thököly út előtt teszi. Legalábbis ilyen tervet küldtek szét mindenfelé a Róna utca osztottpályásra való átépítésével összefüggésben. (A Korong utcát valószínűleg sokáig nem fogják kiépíteni)
Az egy másik téma, hogy ebből a hosszabbításból mikor és hogyan lesz valami, de a troli fordulót előre bekészítik.

Előzmény: takilaci (571)
totyus Creative Commons License 2000.06.12 0 0 580
Milyen hosszú egy ZIU?
DLala Creative Commons License 2000.06.12 0 0 579
Hmm, mennyi is ennek a 413-nak a tengelytávja? Mert a hossz önmagában nem minden, attól még fordulhatna jól. A 412-esekkel pl. mind a 15-ösön, mind a 16-oson sokat szívnak a soforök, tessék megnézni a kanyarodásoknál, mekkora íveket kell venni. Szvsz a 412-es tengelytávja egy fél méterrel nagyobbra sikeredett, mint kellene és ezen nem segít a jobban kitérítheto kormányzott kerék sem. A Wesselényi és a Dohány utca pedig jóval szukebb, mint amerre a 15-ös és a 16-os jár. De a Terézvárosi utcák sem az a kimondott autópálya.
De ettol még lehet jó ez a 413. Van valakinek összehasonlító adathalmaza a szóló jármuvek (ZIU, 260, Skoda troli, 411, 412, 413, 415) hossz- és tengelytávjáról, fordulási ívrol? Ja és fotó vagy rajz?
John Howard Creative Commons License 2000.06.10 0 0 577
"Még az elején volt szó a Budai trolivonalról.
Az a vonal, vonalak voltak.
1953-1964 között Budán a Bem J.utca- Tölgyfa utca- .....utca-......utca által határolt szabálytalan alakú négyszög oldalain trolivezeték húzódott, ott próbálták a felújított MTB 82-es és IK 60-as trolikat, lévén a vezeték által bezárt területen az FVV felújító üzeme."

Tölgyfa utca-Henger utca-Fekete Sas utca által határolt területen, igen, így van. Vezeték volt ugyan, dehát ez nem "vonal" volt, csak egy "próbapálya". (Egyébként a falihorgok a mai napig megtekinthetők a környező házakon.) A volt Pálffy-telep körül volt ez a vezetékszakasz (akkor már nem villamosremíz volt, hanem trolifelújító-üzem), a felújítandó trolikat a Jászai Mari térről teherautóval vontatták át a Margit hídon át ide.

Előzmény: takilaci (571)
Lajoska Creative Commons License 2000.06.10 0 0 576
A 23-as menthetetlen...
Amúgy: ott van még kismillió villamosvonal, troliból meg csak 13+1, szóval féltsük a trolit!

Lajoska

Előzmény: exPásti Tamás (574)
Lajoska Creative Commons License 2000.06.10 0 0 575
KóMa:

kérdés: a 958 mitől menekült meg? Ki volt jelölve selejtre? És ha megmenekült, kap sallait, v. csak simán járni fog, v. csak félreáll?

Többieknek:
én is úgy tudtam hogy a 100 a vágnivaló és a 156 marad meg. Ezért van a 156on pályaszám. Én is tudom hogy kisablakos meg hogy az első darab, de SZVSZ örüljünk ha a 600-as megmenekül, és egyszer ki lesz állítva...
Amikor pedig ZIU-t vezettünk januárban, az AV robbant. Belefagyott az áram. :-)))

Lacus Ur! Itt van?

Lajoska

Előzmény: KóMa (555)
exPásti Tamás Creative Commons License 2000.06.10 0 0 574
A 83-as és a 80-as összekötése azért az üzemi kapcsolat szempontjából fontos lenne , és egésznapos betétjárat közlekedne a Csertő utca és a Keleti között.
Nem is tudtam hogy a 23-as villamos megszünik. Jó tudom ez a trolimentést célzó honlap , de a 23-ast ne mentsük meg?

exPásti Tamás Creative Commons License 2000.06.10 0 0 573
A 83-as és a 80-as összekötése azért az üzemi kapcsolat szempontjából fontos lenne , és egésznapos betétjárat közlekedne a Csertő utca és a Keleti között.
Nem is tudtam hogy a 23-as villamos megszünik. Jó tudom ez a trolimentést célzó honlap , de a 23-ast ne mentsük meg?

Törölt nick Creative Commons License 2000.06.10 0 0 572
Ez nem jo hir.
Tessek nekem megmondani hogy egy 14 m hosszu szolo kocsi hogy fog elmanoverezni mondjuk a Kiraly utca- Nagymezo sarkan?
Amugyis, minek nekunk ilyen speci cucc?
Egyszeru honfitarsainknak a 412 is fajintos lenne, abbol legalabb az eszt elvtarsaknak gyartottunk nehanyat....

Lac

Előzmény: takilaci (571)
SzigDani Creative Commons License 2000.06.10 0 0 569
Sajnos ezeken a hasábokon is volt már róla szó, hogy a kijelölt troli a 156-os. Nem értem miért, mert a 100-as még keskeny ablakos is ráadásul, meg amúgy is a 100-as.
Ha valami kell és tudok segíteni, szóljatok, többen tudjátok a telefonomat is.

SzigDani

Előzmény: KóMa (555)
KóMa Creative Commons License 2000.06.09 0 0 567


MENTSÜK
MEG A TROLIBUSZOKAT!

John Howard Creative Commons License 2000.06.09 0 0 566
Nosza! A házunk előtt "csinálok" neki parkolót, addig jön a vezeték!
Előzmény: KóMa (564)
KóMa Creative Commons License 2000.06.09 0 0 565
Az vezérlés az 833-asban igencsak kisérleti stádiumban volt még, mikor ott voltatok. Azóta a szakértők próbálgatták, hangolgatták, cirkumveniálták. Állítólag mostanra kiforrott jó technika AZ FEKETEDOBOZKETYERELEDEKKEL vala. (Majd megláttyuk monta a vak. Az Ziu az már csak egy ilyen csodagép.)
Ja amúgy lefényképeztem a vágás pillanatait meló előtt. Tud valaki olcsóér előhivatni?
Előzmény: John Howard (559)
KóMa Creative Commons License 2000.06.09 0 0 564
Beszéltük mi is benn, hogy akár még ide a házunk elé is lehetne tenni, ha máshova nem...Mert ugyebár a buszoknak kell a hely, és máshol nem fér. A mozgathatóságról meg annyit, hogy áramszedő föl, néhány drót összeköt, aztán nagy menet... hehe...
Előzmény: division by zero (562)
KóMa Creative Commons License 2000.06.09 0 0 563
A száguldozás csak ennél a 10 kocsinál lesz emígyen korlátozva. Minap a 910-essel mentem, magam sem hittem a fülemnek, olyan hangon pörgött...És még el sem értem a végét...
Előzmény: division by zero (558)
division by zero Creative Commons License 2000.06.09 0 0 562
el kéne dugni őket valahova...
csak nem tünnek túl könnyen mozgatható állapotúnak...
Előzmény: KóMa (561)
KóMa Creative Commons License 2000.06.09 0 0 561
Én is ezt mondtam elsőre a lángvágós mandrónak, hogy a testemen keresztül!, mire ő azt felelte, nem bánja, ha vágja vágja, ha nem nem. Egyébként hétfőn pünkösd, nem vágnak. Keddig meg majdcsak kifundálunk valamit, és talán Menyhért urat is sikerül elérni.
Előzmény: John Howard (556)
division by zero Creative Commons License 2000.06.09 0 0 560
jó büdős volt, meg nagyot is csattant...
Előzmény: John Howard (559)
John Howard Creative Commons License 2000.06.09 0 0 559
A 833-asban füstölt el AZ a vezérlés, amikor ott voltunk? Pedig nem is mentünk 50 fölé... :)))
Előzmény: division by zero (558)
division by zero Creative Commons License 2000.06.09 0 0 558
"Továbbá 55-nél kiejt, és csak ha 50 alá lassul kapcsol ismét vezérlést."
vége a száguldozásnak? :-(((
Előzmény: KóMa (555)
division by zero Creative Commons License 2000.06.09 0 0 557
NA NEEEEEEEEEEE!!!!!!!
mit tudunk segíteni?
Előzmény: KóMa (555)
John Howard Creative Commons License 2000.06.09 0 0 556
A 100-ast nem engedem! Ha kell, a testemmel állom el a lángvágó útját!! Segítsetek!!!
Előzmény: KóMa (555)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!