Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lacika810 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 7015

Hello megoldódott a hiba?nekem ugyan ezt produkálja.Mar nagyon bosszant.Segitenel?Laci

Előzmény: halmossy (7010)
FeZ_ Creative Commons License 2017.11.02 0 0 7014

Leggyakrabban az üzemanyag csőrendszerben van a hiba, ami a motoron van, ott levegősödik.

Természetesen más is lehet az oka, de 90%-ban a csőrendszer a ludas.

 

Előzmény: halmossy (7010)
FeZ_ Creative Commons License 2017.11.02 0 0 7013

A tiéd biztosan nem 1,6 HDi, mert azon nem cserélsz szűrőház fedelet. (egyben van a szűrő) Más motornál más lehet a megoldás is a problémára.

 

Előzmény: Lacika810 (7012)
Lacika810 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 7012

Szia megoldódott a probléma a kocsival?Nekem ugyan ezt csinálja csak akkor indul ha picit lejtosebb állok meg orral lefelé.Akkor nincsen ezvavgond.Sajnos meg én sem tudom mit tegyek.Gazolajszuro házat fedelet cseréltem

Előzmény: halmossy (7010)
fastdie Creative Commons License 2017.10.05 0 1 7011

Nem 'szív" levegőt, hanem dugulás miatt valószínűleg vákuumot csinál a csőben, ezt látod levegőnek, persze ugyanaz a hatása, csak az ok teljesen más! Ennek az okát inkább a gázolajszűrőt kell cserélni, vagy esetleg a nyomásszabályozó szelepnél kell a hibát keresni! Részemről egy gázolaj szűrő cserével kezdeném, az a legvalószínűbb!

Előzmény: halmossy (7010)
halmossy Creative Commons License 2017.10.02 0 0 7010

Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget. Van egy  2005-ös Citroen Xara Picasso 1.6 HDi, 120e km. Ha 2-3 napot áll, már nem indul. Néha beindul, de 10 mp után leáll. Ha légtelenítem a szűrő felett lévő pumpával, pöccre indul. Ha már megy, nem dadog, jól húz minden fordulaton, alapjárat is rendben.

 

Kérdésem, hogy lehetne megtalálni a hibát? Az átlátszó cső miben segít? Mikor szívja be a levegőt? Üzem közben, vagy ha már leállítottam? Milyen hibák merülhetnek fel?

 

Előre is köszi!

Cosimo Creative Commons License 2017.10.02 0 0 7009

Ok, köszi a visszajelzést. Erre nem gondoltam, mert nekem teljesen természetes a forrasztgatás. Igaz, már a szemem nem a régi, mint amikor Commodore gépekbe forrasztgattam ki-be a 40 lábú IC-ket, de azért ez még megy. Az SMD technikát már nem szívesen forrasztgatom. Azért örülök, hogy van megoldás, nyilván valaki ebből is él. :) Lényeg, hogy jól állítsák be, mert az műszerezettség nélkül elég macera volt...

Előzmény: rejzi1 (7005)
satya71 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 7008

Üdv. 

Segicségeteket szeretném kérni,egy peugeot partner 2000-es 2.0hdi automal kapcsolatban.Olajcsere,olajszűrő,gázolaj szűrő utén jöttelő ez a problémám.Motordiagnosztika lámpa kigyulatt,2200-2400-as fordulat a max és van ugy hogy fogja magát leáll.gépre rakva p0230-as hibakodott adott ki,ami a tüzelőanyag pumpa primer áramkör hibáját irja.hol keressem ezt az áramkört és hogy javicsam.Válaszotokat előreis köszi. 

soryton Creative Commons License 2017.09.29 0 0 7007

...az is lehet ...de akár a trafó is szarakodhat ... akár az injektor is ...  ki kellene olvasni a hiba tárolót ...

Előzmény: szedelényi jános (7006)
szedelényi jános Creative Commons License 2017.09.29 0 0 7006

Üdv Márkatársak.

Van egy olyan problémám hogy az autóm 2000-es fordulat alatt csak dadog akadozik szenvedve megy felette minden oké ez egy 1,6 benzines berlingó.

Mondtak olyat is hogy talán légtömeg mérő lehet szar. találkozott már valaki hasonlóval? 

rejzi1 Creative Commons License 2017.09.27 0 0 7005

Hali!

 

Bocsi a kései válaszért!

 

Sikeresen szétszedtem, mint ahogy írtad és a videó mutatta! Sajnos a forrasztáshoz semmilyen eszköz nem állt rendelkezésre! Úgy gondoltam/reméltem, hogy ez a műszerfal is olyan mint a videón, de jött a fájó igazság, hogy nem az! :( Szakit nem találtam rá aki merné forrasztani.... Viszont találtam céget aki műszerfal egységekkel foglalkozik és mivel kalibrálni is kell ezért velük fogom megcsináltatni ami kb. 15eHUF+ Áfa...

Előzmény: Cosimo (6996)
jolessz?! Creative Commons License 2017.09.12 0 0 7004

Udv!citroen c2 2004 vtr  egyiknaprol a masikra nem akar indulni, gepre kotve immo hibat ir Economy mod aktiv toltes jelzo villog ! Esetleg valaki jart mar igy ?Merre keressem a hibat, mit csereljek mit nezzek at ? kiidegel a kis meregzsak semmi gond nem volt vele reggelre meg ezzel a hiba jelenseggel vart! 

soryton Creative Commons License 2017.09.01 0 0 7003

...mindig tanul valamit az ember ...   :-))

Előzmény: FeZ_ (7000)
kárpittisztító mester Creative Commons License 2017.09.01 0 0 7002

Nos, megvan a probléma megoldása. Mint említettem, kivettem az akkut a kocsiból, és áttettem egy másikba. Eközben sikerült az akkuval a mellette lévő, piros gumisapkás, - állítólag - baleset esetén "áramtalanító" kapcsolót megütni, ami ettől szétugrott. Összerakni nem tudtam, mert nem lett meg minden darabja.

Ma elmentem egy Renault bontóba, vettem helyette egy másikat, és du.-án kicseréltem. Amikor kész lett, egy sugallatom támadt, és rápróbáltam az indításra, és láss csodát, azonnal beindult. 

Szóval mint kiderült, az a kapcsoló nem áramtalanító, - mert nélküle is volt gyújtás, és az önindító is forgott, ezért is nem gondoltam rá, mint lehetséges hibaforrásra, - hanem csak motorleállító, mert baleset esetén az immo letilt.

Szóval ezért nem indult be.

Memphis90 Creative Commons License 2017.09.01 0 0 7001

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Citroen Berlingo 2.0hdi üzemanyag tankban lévő szivattyún milyen méretű csövek vannak a két hajlékony cső érdekel. Azt szeretném cserélni lehet azt cserèlni? Köszönöm a segítséget!!

FeZ_ Creative Commons License 2017.09.01 0 0 7000

Jellemzően az immo tiltás nem eredményez indítás-tiltást is a legtöbb autónál.

Tudtommal a Renault-nál sem. (legalábbis amikkel én találkoztam, nem)

 

Előzmény: soryton (6999)
soryton Creative Commons License 2017.09.01 0 0 6999

...nem volt soha Kango-m de szerintem ha az immo letilt/nem működik  az önindítót sem tekeri meg ... 

Előzmény: kárpittisztító mester (6998)
kárpittisztító mester Creative Commons License 2017.09.01 0 0 6998

Ja, és azt elfelejtettem mondani, hogy a kulcs nyitja-zárja az ajtókat, de a műszerfalon a piros immo lámpa nem alszik el 3 mp után; jelezve, hogy felismerte volna a kulcsot. Se a távirányítóst, se a tartalék nem távirányítóst.

kárpittisztító mester Creative Commons License 2017.09.01 0 0 6997

Üdv mindenkinek!

SOS segítség kellene. 2006 Kangoo 1.5dci. 

Kivettem az akkut az autóból, hogy áttegyem egy másikba autóba beindításhoz, és amikor visszaraktam, teker az önindító, de a Kangoo nem indul be. Az immora gyanakszom, de mi a fenét csináljak vele, hogy beinduljon a kocsi?

A segítséget előre is köszönöm!

Cosimo Creative Commons License 2017.08.29 0 0 6996

Üdv!

 

Igen, a javított fordulatszám-mérő óra azóta hibátlanul üzemel.

Bevallom, én is a netről voltam ilyen okos, mert saját kútfőből nem mertem volna nekilátni.

Először is, a műszerfal szétszereléséről van itt egy nagyon jó kis videó:

 

https://www.youtube.com/watch?v=gDG6DJpnbiI

 

Ha nincs szükség ekkora műtétre, akkor elég csak a műszerek előtti díszkeretet levenni, amit egyrészt néhány látható csavarral meg lehet oldani, és a rádió felől is támadni kell, meg a középen lévő szellőző rácsot is kivettem. Sajnos a teljes sikerhez, ha jól emlékszem, a kormány borítást is le kellett bontani az index körül. Ha a keret lent van, akkor a műszercsoportot csak négy csavar tartja, amit elölről ki lehet csavarni. Nálam le kellett húzni a két csatlakozót, és már kint is volt. Potom fél óra. Célszerű levenni az akku sarut, mert fene tudja mi van áram alatt, és széthúzni meg összedugni nem akartam úgy. Persze lehet, hogy ez csak felesleges para volt.

 

Maga a javítás menete meg ezen a kis filmen látható. Ezt kell óvatosan elkövetni, ügyelve hogy semmi ne törjön és szakadjon. őszintén szólva ez nem egyszerű, én is leizzadtam párszor, és nagyító alatt csináltam, mert a szemem már nem a régi...

 

https://www.youtube.com/watch?v=MHdX1q4B-J8

 

Fontos a kis stiftet átmérőre jól kiválasztani, mert ha lötyög, akkor nem az igazi.

Van benne (az órában, a tengelyen) egy kis rugó. Ennek a pozícióját sem árt jól megnézni, még lehetőleg szétszedés előtt, mert anélkül nem jó a műszer. Átlátszik a plexin, érdemes a kérdéses dolgokat esetleg fotózni.

 

Még valami. A mutatókat le kell szedni, és semmi sem pozicionálja. Vagyis, csak úgy nagyjából tudja az ember visszatenni. Mindenképp szívás, nekem is többször szét és össze kellett szerelni, mert csak működés közben derül ki, hogy mit mutat. Elsősorban a hőmérővel és a benzinmérővel szívtam meg, de most már nagyjából jól áll. Ezt sajnos nem nagyon lehet megúszni.

Sok sikert hozzá!

 

 

 

Előzmény: rejzi1 (6992)
Cosimo Creative Commons License 2017.08.29 0 0 6995

Köszönöm!

Előzmény: FeZ_ (6991)
soryton Creative Commons License 2017.08.28 0 0 6994

...igen le kell venni a tankot csak ezután férni hozzá ...  de van még másik két lehetőség is amiért nem indul esetleg .... az egyik a kettős relé ami maga kapcsolja a szivattyút .... és esetleg az inercia kapcsoló ami "baleset " esetén lekapcsolja az üzemanyag ellátást ... 

Előzmény: Gábor Tornyosi (6993)
Gábor Tornyosi Creative Commons License 2017.08.28 0 0 6993

Sziasztok!

Van a páromnak egy 2008-as 1,4 benzines Berlingo Multispace autója, ami nem indul. A gyújtást, ha ráadom, nem indul el az AC pumpa egy pillanatra sem. Az önindító szépen forog, akksi jó.

Az lenne a kérdésem, hogy hol találom ebben az autóban az üzemanyag szivattyút, mert az ülés alatt nincs szerelőnyílás?

Lehet, hogy le kell venni a tankot ahhoz, hogy hozzáférjek?

Köszönöm, ha valaki segít és válaszol.

rejzi1 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 6992

Kedves Cosimo!

Érdeklődnék, hogy a javítás sikeres volt-e és azóta "tökéletesen" működük a fordulatszámmérő? 

Hasonló problémával küzdök én is km/h megy, de a fordulatszámmérő csak berreg leállításkor. Tanács amit kaptam az műszerfal csere, de látom, hogy te megtaláltad a probléma megoldását! A műszerfal leszerelésében tudsz tanácsot adni?

Válaszodat előre is Köszönöm!

 

Előzmény: Cosimo (6980)
FeZ_ Creative Commons License 2017.08.24 0 0 6991

Elvileg ahova a két nyíl mutat, arrafelé szokott lenni a motorszám.

 

 

Előzmény: Cosimo (6990)
Cosimo Creative Commons License 2017.08.24 0 0 6990

Üdv! Valaki meg tudná mondani, az alábbi fazonú benzines 1.4-es Berlingo motor hol tartja a motorszámát? Én egy fél órás nézegetés és törölgetés után feladtam. Azt hittem, valami jól látható helyen, a blokkon kéne lennie, hiszen a vizsgán sem bontják szét emiatt sehol. Ami a legfurcsább, hogy az eredeti, német forgalmijában sincs feltüntetve. Mindenhol csak az alvázszám szerepel... mit nem tudok?

 

vviktor1 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 6989

Előzmény: soryton (6988)
soryton Creative Commons License 2017.08.17 0 0 6988

...ha dobnál róla egy fotót ide talán könnyebb lenne beazonosítani...

Előzmény: vviktor1 (6987)
vviktor1 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 6987

Megmértem, 4,5 centis ez a kis kupakszerű cucc, anyaga fekete műanyag... Holnap behallgatok a motortérbe jobban, de inkább az utastérből gyanús, kívülről nem is feltűnő. Amíg nincs meg a helye addíg robogózok, baja nem akarom hogy legyen (valami bekerül a lyukon vagy ilyesmi.)

Előzmény: vviktor1 (6986)
vviktor1 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 6986

Sziasztok, 1,9D Berlingo I -emnek lyukas kipuf hangja lett de nem lyukas sehol, még rozsda sincs rajta, a "sportos" hang a motor környékéről jön, ezzel egyidőben az udvaron találtam egy 6-8 cm körüli átmérőjű műanyag kört némi merevítéssel (enyhén olajos). Jól gondolom hogy ez esett ki valahonnan, és vajon honnan ? Köszönet !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!