Szerintem ez a céggel való kompromisszum kérdése is.
Mivel neten keresztül tekintetted meg az árut, nyolc napod van arra, hogy ha nem tetszik, visszaküldd, mindenféle indoklás nélkül és a cég visszafizesse a teljes vételárat (30 napon belül). Kérdezz rá az értékesítőnél, hogy tudja-e postázni az alkatrészeket hiánytalanul a nyolc napon belül, ha nem vállalja, akkor visszaküldheted az egész pakkot.
úgy értem a fogyasztóvédelmi törvény milyen állásponton van ezzel kapcsolatban? érdemes hatóságokhoz fordulni, amennyiben, nem adják át ingyen a hiányzó alkatrészeket?
Interneten rendeltem egy árut személyes átvétellel, azonban az átvétel után pár órával derült ki, hogy pár alkatrész hiányzik a csomagból. Azt tudom, hogy 3 napig vissza kell fizessék a termék árát, de arra van lehetőségem, hogy után rendelem azokat az alkatrészeket, a kereskedő számlájára (hiszen ők adták át hiányosan a terméket!), amelyek kimaradtak a csomagból?