Mivel a Solarisok száma az elmult időszakban kezd megnovekedni kishazánkban, és további novekedés várható, ideje ennek is egy topikot nyitni.
[és akkor nem offolom tele az Ik.FanClubot :)]
Azt tudom, hogy volt már forgalomban. A busz már több, mint 3 éves ha jól számolom. De szerintem 5 ezernél nincs benne több kilométer. És akkor még lehet túloztam is. Csak az a kérdés, hogy akkor minek vették?
Én úgy tudom,hogy a Skoda megvette a Ganz udvarán álló Solákat.A Transelektro csődje miatt nincs,aki bele építse az elektronikát.Legalábbis néhány hónapja olvastam ezt egy újságban.
Gondolom tudtok róla,hogy van ilyen: ma az Örs Vezér Terén(észak) láttam egy Solaris Ganz Trollino 18 típusú trolit. Kék-fehér csíkos fényezéssel. Éppen a hátuljában bütyköltek valamit.
Mit lehet róla tudni? már BKV-s? Jön belőle több is?
Szerintem azért építik be a trolikba is, mert van olyan ország ahol rendszám kell a trolira, vagy az önjáró üzemmód miatt. És így jóval egyszerűbb a gyártás is, mert egy gyártósoron gyárthatják szvsz a buszokkal.
Srácok ,tegnap este végre látta Solarist kivilágítva. Az odáig rendben, hogy busz-kasztniból lett a pesti Troli, de hogy a rendszámtábla világítása is megmaradjon, és üzemeljen. Jó poén :o)
A mi B7La és B7Lb Volvónkon nem tudom, hogy 'fűrészelték'-e a negyedik ajtót, de a Thökölin megy mint az állat, és még nem volt váztörés... Apropó, az 50 db-os római export ugye nagykapacitású akkumulátoros volt? Adam89
úgy, hogy kiírna a BKV egy tendert és ezen a GANZ indulna Volvó kasztnival
Igen így így gondoltam. Szerintem a Volvokal jól jártunk.
Egyébként olvastam a SZKT Volvo trolijáról a Camion Truck & Bus újságban. Praktikus de én nem olyan buszt alakítottam volna trolivá ami kétajtós és utólag szereltek be egy harmadik ajtót hátra. Ez nem gyengíti a (troli)busz kasztniját?
Igazából azt nem értem, hogy hogyan gondoltad az egészet. Ha úgy, hogy kiírna a BKV egy tendert és ezen a GANZ indulna Volvó kasztnival, akkor semmi gond sincs vele. De ha SZKT módra, akkor inkább ne.