Keresés

Részletes keresés

István Gyuri Creative Commons License 2007.05.31 0 0 132

..Nadine..: Hmm lehet, hogy Kóka utánaszámolt, hogy vonat nagyon sok geppában van.

Nem hiszem, hogy utánaszámoltak, mert akkor nem ilyen hülye terveket szőnének.

És nem a vonat, hanem a MÁV kerül sokba. És a megtakarításhoz nem járatokat kellene ritkítani. Hanem a fővonalon inkább sűríteni.

 

De ezt a megszüntetést se vegyük kézpénznek még, de azért látszik, hogy fordult a kocka.

Remélem is, hogy fordulni fog a kocka, mert nagyon úgy néz ki (lehet, hogy nem ez volt a GKM célja, csak egyesek így forgatták a fekáliát), hogy a volánoknak akarnak kedvezni.

 

Na mindegy, inkább hagyom, mert szégyellem magamat, hogy ilyen közlekedési irányultság lehet "(egyed)uralmon"...

Előzmény: ..Nadine.. (131)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.04.17 0 0 131
Hmm lehet, hogy Kóka utánaszámolt, hogy vonat nagyon sok geppában van. Most azt az évi 100 miliárdot amit odaadna a vasutnak, arra hogy a sebeit nyalogassa csak semmi uj meg ilyesmi, abból nézd csak meg hogy mennyi buszt lehetne venni. S nem alfabusz szintem mondjuk, hanem tényleg már mondjuk egy középárkategóriában :)

De nem adja ide.

Mindenesetre várjuk ki a végét. Az tuti, hogy sok helyen alválakozók is be lesznek vonva, mert nem lesz elég busz, ha hirtelen mindent megszüntetnek.

De ezt a megszüntetést se vegyük kézpénznek még, de azért látszik, hogy fordult a kocka.
Előzmény: YtuK (129)
YtuK Creative Commons License 2007.04.17 0 0 130
"Start Zrt. :))))
Először még "SzeVaSZ"-nak akarták elnevezni... :)))
Előzmény: ..Nadine.. (128)
YtuK Creative Commons License 2007.04.17 0 0 129
Fontos kérdés, hogy a fővonalakon 20-30%-kal megritkított gyorsvonatok helyett indulnak-e új buszjáratok (és mennyi). Főleg, ha valahol csak napi 3 vonat lesz (reggel, délben este), ami igen képtelen ötletnek tűnik nekem.

Ez mondjuk meglepő terv, hiszen nemrég még a buszjáratokat akarták felszámolni a fővonalak mellett (részben új vonatok indításásval?). És erről törvény v. rendelet (vagy mi...) is készült.

Vajon mennyire fogják "beengedni" a "maszek" buszos társaságokat...? A vasút drasztikus visszafejlesztéséval az ő idejük is eljöhet...
Előzmény: ..Nadine.. (127)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.04.17 0 0 128
Start Zrt. :))))

Nos, azért érdekes a cikk, s ugy néz ki, hogy egyenlőre Kóka a Vasutat akarja végipofozni, szóval a "vonatpótláson" kívül sztem nem sok dologra lehet számitani egyenlőre a buszos részekbe, de várjuk még azért ki a végét.
..Nadine.. Creative Commons License 2007.04.17 0 0 127
Hmm félig kapcsolódik.

Megszűnhet az összes mellékvonal - cikk.

Máv-nak adtak egy hatalmas pofont. Sztem volánoknak kevésbé kell félniük, ennyire gáz anyagi helyzet nincs nálluk.
..Nadine.. Creative Commons License 2007.04.16 0 0 126
Akkor vagy fejetlenség van, s nem értek a dolog végére, vagy félnek egy ellenálástól /lincseléstől, s megint csak a kezdeti hév volt nagy.
Előzmény: YtuK (125)
YtuK Creative Commons License 2007.04.16 0 0 125
Én annyi "hírt" tudok, hogy a GKM honlapjáról leszedték azt a .ppt-t, ami a reformok menetét tartalmazta. (Dec. 7-én került fel, amikor többek között a vonalbezárásokat és a kedvezmények reformját is bejelentették).

Szóval nagy a titkolózás... aszerint Nyugat-Dunántúlon és Dél-Alföldön (két "pilot"-régió) már javában zajlana a Volán-összevonás, menetrend-összehangolás, párhuzamosság-megszüntetés... ehelyett új párhuzamos járat indult nemrég...


Nem tartozik szorosan ide, de egyelőre nincs hír az új tarifarendszerről sem, pedig az eredeti tervek szerint 2 hét múlva be kéne vezetni...
..Nadine.. Creative Commons License 2007.04.15 0 0 124
Hmm :) Ez is hir végül is :)))
Előzmény: hármaskocsiállás (123)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.04.15 0 0 123
"Volt valahol járatfelszámolás már a vasút mellett?"

Zalában indítás volt! Keszthely-Bp. expresszjárat - ráadásul reggel egyszerre indul a Veneziával (csak jóval előbb felér :P )
Előzmény: ..Nadine.. (122)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.04.15 0 0 122
Nos, Mi hír a Régiósításról?

Sok helyről kaptam olyan hireket, amit csak pletyinek kezelek eddig, hogy várják az új menetrendet ami jön a minisztériumból.

Ezek útán csak lesz majd valami. Volt valahol járatfelszámolás már a vasút mellett?
..Nadine.. Creative Commons License 2007.02.14 0 0 121
Ötödével csökkenhet a Volánnál dolgozók száma

Elkezdődött a kéttucat Volán-társaság regionális összevonása. Az átalakítás eredményeként a dolgozók 18-20 százaléka veszíti el munkáját - mondta el a Magyar Nemzetnek Ordasi György, az Autóbusz-közlekedésben Dolgozók Uniójának tisztségviselője.

Az átszervezések során átvilágítják a járatokat, és a kis kihasználtságúakat megszüntetik. Így az elbocsátások mellett sok kisebb településen lecsökkenhet a buszközlekedés.

A tisztségviselő elmondása szerint egyrészt probléma, hogy a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium felől nem tapasztalnak érdekegyeztetési szándékot; másrészt a Volánbusz-menedzsment részéről visszaélések mutatkoznak az alvállalkozói szerződések megszerzése irányába. Az egyes Volánt-társaságoknál a járatok 5-30%-a alvállalkozóknak van kiadva - számol be a lap.

Cikk
..Nadine.. Creative Commons License 2007.02.11 0 0 120
Hehe jaja, nem egy pörgős. Ez a téma nem sok embert érdekelt, de azért inditottam, mert nagyon nem jött sehonnan info, hátha itt könnyebben összejön.

Üdv itt Nolan ;)
Előzmény: Törölt nick (119)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.11 0 0 119

létezik, hogy ezt a topicot én még nem vettem észre?

egész érdekes. magam is filózok ilyeneken néhanapján.

..Nadine.. Creative Commons License 2007.02.08 0 0 118
Hmm Köszi a Cikket! Érdekes.

>> A tárca tervei szerint a kéttucatnyi Volán céget regionális társaságokba vonnák össze. Szakmai álláspont szerint ezzel viszont megkönnyítik a privatizációt. Ezt a folyamatot egyelőre az is nehezíti, hogy a regionális társaságokkal – egy-egy ilyen társaságba három-négy Volán cég kerülne – új közszolgáltatási szerződést kellene kötnie a szaktárcának. <<


Új Szerződést? Miért? Ezt nem értem. :)

Meg nagyon a privatizáción vannak. Ha meg is alauk egy- egy Regionális cég, lehet hogy nem sokáig "él", mert eladják, s az uj tulaj uj nevet is adhat neki, vagy beolvaszthatja a már meglévő Cégébe (pl ha szomszédos országban van, EU megengedi ezt lehetőséget már) Vagy tévedek? Csak a céget kapja meg?

PL MAtáv is T Mobile lett, nem maradt meg a neve.

A Volánbuszos részhe. A gödöllői telep sincs már már, már a Fóti telep megépülése előtt felszámolták. Szentendrei telep helyén is valszeg Pláza lesz, de addig az még él amig nem készül el az M0 hid Északon, utána csukják be.

Előzmény: V_Carvalho (117)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.02.08 0 0 117
http://www.mno.hu/index.mno?cikk=396010&rvt=5
Irisbus Creative Commons License 2007.01.13 0 0 116

Így van.

 

Pénz spórolás, hogy a márkaszervíz egy köpésre legyen! :)

 

Mindegy, szívesen látnék Inter Regio kat és KMB-s Regiokat (telephelyezve) Egerben :)

(mert ugye KMB-s regijó jár már Miskolcról... de azt akarom h innen járjon mindenhova:) )

Előzmény: ..Nadine.. (115)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.01.13 0 0 115
De ez már egy uj cég lesz. Ki tudja mi lesz. Fejek is hullhatnak.
Előzmény: alex_86 (114)
alex_86 Creative Commons License 2007.01.13 0 0 114

Ez így tűnne a leglogikusabbnak, hát nemtudom... szerintem marad minden a régiben, a BV-n belül eddig sem az volt a fő szempont, hogy pl. a MAN-ek esetében milyen messze van Tiszaújváros, azokat is elég vegyesen osztották el.

Meg ez az Alfa-Man csere sem lenne olyan egyszerű, Tiszaújban 2 db zsírúj B12B-s Gerio van összesen, azokat meg érdekes lenne 3-4 éves Agriás helyközi MAN-re cserélni, Miskolcon is inkább KMB-sek vannak, az új SÜ313-asokra meg mint távolsági kocsira nemtudom szükség lenne-e még egyáltalán Miskolcon. Tudom, helyettük egy-két Marcopolo vagy hasonló jöhetne Egerbe, de ezek már elég nagy kavarások lennének.

 

(lehet megkövezni érte, de az agria-borsod alfái NEM rosszak MÁR :))

Én nem mondok ilyet, szerintem is Alfa inkább, mint MAN :))

Előzmény: Irisbus (113)
Irisbus Creative Commons License 2007.01.13 0 0 113

Ne felejtsd el, hogy Tiszaúj MAN márkaszervíz, Eger pedig Volvo :)

Úgyhogy szerintem ilyen téren is el lehetne indulni...

Egerből elvinnék a Mancikat Miskolcra és Tiszaújba, és elhoznának onnan pár Alfát :)

(lehet megkövezni érte, de az agria-borsod alfái NEM rosszak MÁR :))

Mercedes szakszervízt most így hirtelen nemtudok...

Előzmény: alex_86 (107)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.01.13 0 0 112
de hosszutávon el el fognak tünni a helyi szinek s lesz egy egység. Erre gondolj ;-)) Időnként szoktak fényezni + uj kocsik
Előzmény: RAN 19-77 (110)
alex_86 Creative Commons License 2007.01.13 0 0 111

Vagy csak zöld-fehér csíkot kapna, aztán menne helyizni Egerbe ;)

Lassan oda is elég lesz a 3 ajtó... :│

Előzmény: RAN 19-77 (108)
RAN 19-77 Creative Commons License 2007.01.13 0 0 110

az,hogy gazdaságilag egy egységbe fognak tartozni még nem jelent "egy egység,egy színt"

 

nameg az átfestések sem 2 forintba kerülnének

szerintem

 

én arra céloztam,hogy örülnék ha Egerbe kerülne

Előzmény: ..Nadine.. (109)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.01.13 0 0 109
Sztem az egész régióban borsod volános szinek fognak dominálni, mert Mifkolc lesz a központ.
Előzmény: RAN 19-77 (108)
RAN 19-77 Creative Commons License 2007.01.13 0 0 108

az egyesítés után néhány üzemre szükség lesz-e (elsősorban a mezőkövesdire gondolok, ugye az 25 km-re van Egertől

 

naa...

kíváncsi lennék JIW-435-re kékben   ;o)

Előzmény: alex_86 (107)
alex_86 Creative Commons License 2007.01.13 0 0 107

Olyan nagy átcsoportosítások itt szerintem nem lesznek. Ha csak a Borsod Volán jelenlegi üzemegységeit nézzük, nekik is eléggé nagy "önállóságuk" van, persze Miskolcon dőlnek el a fő dolgok, de eddig sem arra törekedtek, hogy egy helyre csoportosítsák a hasonló típusú járműveket (hogy a "saját" példánkat emítsem, itt Saújhelyen 1 MAN, 1 Credo, 1 Alfa, 1 Merci, 1 C80-as van ...)

Jelenleg üzemegységen belül sem gyakran cserélgetik a buszokat, az ilyenekhez akár több hetes egyeztetések szükségesek, nem úgy működik, hogy "vigyetek el egy buszt, aztán kész"...

Szóval én optimista vagyok, az Észak-keleti regionális volán esetén lesz egy "új" egri, hatvani, gyöngyösi, sálgótárjáni, balassagyarmati meg bátonyterenyei üzemegység, de ezeknél a járműállomány nagyjából a jelenlegi marad majd.

Persze az is a jövő zenéje, hogy mondjuk az egyesítés után néhány üzemre szükség lesz-e (elsősorban a mezőkövesdire gondolok, ugye az 25 km-re van Egertől, a dél-borsodi térséget meg mondjuk Tiszaújvárosból is ki lehetne szolgálni)... ez már érdekesebb kérdés, de szerintem ebben sem várható változás.

Előzmény: Cpt.Dave (102)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.01.13 0 0 106
Jó hát elvi lehetőség ez isegyenlőre. Előbb merje megcsinálni az egyesitést a miniszter :)))
Előzmény: Jump424 (105)
Jump424 Creative Commons License 2007.01.13 0 0 105
Azért páran tuti fognak nyafogni.... pl. a lakosok, a pohik... Mert a buszoknak van egyfajta imázsuk. Ami részben a korukkal is arányos. Meg még csomó szubjektív dolgoktól is függ... Meg attól, hogy ki nézi :) Ettől persze eljátszhatják. De általában nem szokták merni :)
Előzmény: ..Nadine.. (104)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.01.13 0 0 104
MAx régión belül lesznek sztem mozgások. Mert egy cégé lesz az össz kocsi, igy ugy sakkozik vele ahogy akar. Pl x tipust ide gyült Y-t oda.
Előzmény: Cpt.Dave (102)
Jump424 Creative Commons License 2007.01.13 0 0 103
Nalunk is vannak buszok, amiket nem szívesen látnék Zegen :) Mondjuk az esélyes lenne, hogy az összes Credo átkerülne hozzánk :) Mármint lehet, elküldenék őket hozzánk örökbe,cserébe meg kérnének pár IK263-ast. A felénk lévő IK-ok sincsenek rossz passzban, legalábbis a helyköziek. A helyiekkel kevéssbé vagyok elégedett.
Előzmény: Cpt.Dave (102)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!