Akkor Ő külsős gondolom... a 6 külsős fotós Nikon felszerelést kapott, miután a Nikon megtudta, hogy a Canon az 5 belsősnek adott teljes felszerelést:)
Nézd meg pl. a HVG-nek milyen profi felszerelése van, Ők elintézték, hogy a Nikon és a Canon is támogassa őket technikával... Ha az MTI-nél bénák (nem csak ebben), akkor sorry, nem az én saram...:)
Vitathatatlanul az Canon EOS-1D mark III a kisfilmes dSLR kategória legjobb gépe, a professzionális kategória jelképe és zászlóshajója. A 1Ds mark III lehet bármennyi megapixel majd, de az 1D tartalmazza a legújabb fejlesztéseket, mindezmellett iszonyatos sorozatrögzítési képességei vannak. Egy magára valamit is adó riporter számára nincs más alternatíva.
Láttam én már az utóbbi 5-6 évben meglepő döntéseket az EISA-díjazásnál. Naggyon!! vigyáznak arra, hogy minden nagyobb gyártó kapjon valamit, nehogy egyik-másik megsértődjön!!
Tudja-e valaki, mi a lényege az EISA díjnak ? Legjobb volt már a Nikon F90x és a Sigma 4/300, a Canon EOS 300 és a Tamron 28-300, a Minolta Dynax 7 és a Sigma 1,8/20. Tudom, hogy van profi kategória is, de ezek azonos kategóriában nyertek. Azon kívül, hogy a díj jelentősen megnöveli az eladásokat, mi alapján adják ki, az újságírók tetszése, szimpátiája határozza meg, mi nyer és mi nem ? Úgy tünik előre meghatározható, hogy a következő díjat profi digitális kategóriában valószinüleg az EOS 1D kapja majd meg mert jókor dobják majd piacra, az analóg gépeknél a Pentax MZ-S szimpatikus gép, bár néhány érthetetlen visszalépés is van, ami alighanem a felső-közép kategóriába degradálja majd. Kijött a Dynax 5 is, vajon mérkőzik az MZ-S típussal is ? A Nikon és a Canon aligha kezd most mégúj analóg sorozatba. Az EOS 300 mellett az F 65 is lehetett volna esélyes, ha előbb jön ki ? Persze, ha a Dynax 7-tel versenyez akkor egyik sem győzhet. Az ár - érték mindegyiknél elég jó, akkor mi alapján döntenek ?