Keresés

Részletes keresés

V-lemény Creative Commons License 2006.12.17 0 0 1
Úgy ahogy mondod - az én N80-asom videója is rémes! A kinti felvételek talán még nézhetőek, de a benti videók egyszerűen élvezhetetlenek. Itt két rövid felvétel, amit egyszerre készítettem a N70es és a N80-asal.

 

N70: http://files-upload.com/files/30690/20061217024.mp4.html

N80: http://files-upload.com/files/30691/20061217013.mp4.html

 

Már kétszer felküldtem a N80-ast a Nokia szervizbe de, mind a kétszer (két hét várás után) visszaküldték a következő szervizi véleménnyel

 

„A készülék műszeres- és üzemszerű körülmények között történt tesztelése során a jelzett hibát nem tapasztaltuk, a készülék a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően, rendeltetésszerűen működik. A készülék a Nokia előírásoknak megfelel”

 

A felvételeket megmutattam a Pannon Gsm ügyintézőjének, valamint a helyi Nokia bolt/szerviz munkatársainak is, mind a két helyen egyetértettek hogy a kamera felvétele rossz, sőt a Nokia boltban az eladó borzasztónak titulálta a felvétel minőségét. Ennek ellenére sehol nem tudtak rajtam segíteni, mivel nincs felhatalmazásuk, hogy felülbírálják a Nokia Budaörsi főszerviz döntését. Hiába hívtam a Nokia központot, ők is azt a választ adták, hogy csak a főszerviz dönthet ebben az ügyben!

 

Múlthéten meglátogatott egy ismerősöm, aki épp aznap vett egy új N80-ast, készítettünk több felvételt és az ő N80-as videója pont olyan zajos minőséget produkált. Másnap vissza is vitte (3 napon belül), a boltban több készüléket is kipróbáltak de a videó egyiknél sem működött. Ekkor elege lett és kérte vissza a pénzét, a Pannon-nál erre azt mondták, hogy mivel 3 napon belül történt a vásárlás a készüléket ki tudják cserélni de, pénzt nem tudnak visszafizetni, míg a Nokia szerviz hibásnak nem minősíti a készüléket. Sőt mitöbb, mikor az ismerősöm, mint kompromisszum, felvetette az N70-re való csere lehetőséget csak avval a feltétellel, vállalták volna, ha eláll a 30.000 Ft különbözettől!!!

 

Na ehhez szóljatok hozzá!

 

Szerintem valami árnyékolási szériahibáról van szó, és mivel ezt software frissítéssel nem tudják megoldani a kamera problémát ugyanakkor újabb típusra anyagi okok miatt nem hajlandók cserélni, ehelyett visszapasszolják a selejt terméküket a tudatlan, jogaikat kevésbé vagy egyáltalán nem ismerő magyar felhasználókra.

 

Több külföldi fórumot is találtam a N80-as videó problémával kapcsolatos témában, persze ezekben az országokban kicserélik a készülékeket.

 

http://forums.mobileburn.com/showthread.php?t=15559&page=2

http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=46492

http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=47757

 

V-lemény

ordii Creative Commons License 2006.12.16 0 0 0

rOssz nOkia

onobody Creative Commons License 2006.12.16 0 0 topiknyitó

Sziasztok!

 

Iszonyu rossz az n80-as mobilom videofelvétele!

Mostanra sikerült beszélnem néhány n80-as tulajjal , és ugy tünik másnál is problémás a minősége.

Előtte n70-es volt  ég és föld a különbség köztük.

Ugy tünik valamit nagyon elszurhattak!

 

Tapasztalta még vlaki a problémát?

 

Üdv   Onobody

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!