Úgy ahogy mondod - az én N80-asom videója is rémes! A kinti felvételek talán még nézhetőek, de a benti videók egyszerűen élvezhetetlenek. Itt két rövid felvétel, amit egyszerre készítettem a N70es és a N80-asal.
N70: http://files-upload.com/files/30690/20061217024.mp4.html
N80: http://files-upload.com/files/30691/20061217013.mp4.html
Már kétszer felküldtem a N80-ast a Nokia szervizbe de, mind a kétszer (két hét várás után) visszaküldték a következő szervizi véleménnyel
„A készülék műszeres- és üzemszerű körülmények között történt tesztelése során a jelzett hibát nem tapasztaltuk, a készülék a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően, rendeltetésszerűen működik. A készülék a Nokia előírásoknak megfelel”
A felvételeket megmutattam a Pannon Gsm ügyintézőjének, valamint a helyi Nokia bolt/szerviz munkatársainak is, mind a két helyen egyetértettek hogy a kamera felvétele rossz, sőt a Nokia boltban az eladó borzasztónak titulálta a felvétel minőségét. Ennek ellenére sehol nem tudtak rajtam segíteni, mivel nincs felhatalmazásuk, hogy felülbírálják a Nokia Budaörsi főszerviz döntését. Hiába hívtam a Nokia központot, ők is azt a választ adták, hogy csak a főszerviz dönthet ebben az ügyben!
Múlthéten meglátogatott egy ismerősöm, aki épp aznap vett egy új N80-ast, készítettünk több felvételt és az ő N80-as videója pont olyan zajos minőséget produkált. Másnap vissza is vitte (3 napon belül), a boltban több készüléket is kipróbáltak de a videó egyiknél sem működött. Ekkor elege lett és kérte vissza a pénzét, a Pannon-nál erre azt mondták, hogy mivel 3 napon belül történt a vásárlás a készüléket ki tudják cserélni de, pénzt nem tudnak visszafizetni, míg a Nokia szerviz hibásnak nem minősíti a készüléket. Sőt mitöbb, mikor az ismerősöm, mint kompromisszum, felvetette az N70-re való csere lehetőséget csak avval a feltétellel, vállalták volna, ha eláll a 30.000 Ft különbözettől!!!
Na ehhez szóljatok hozzá!
Szerintem valami árnyékolási szériahibáról van szó, és mivel ezt software frissítéssel nem tudják megoldani a kamera problémát ugyanakkor újabb típusra anyagi okok miatt nem hajlandók cserélni, ehelyett visszapasszolják a selejt terméküket a tudatlan, jogaikat kevésbé vagy egyáltalán nem ismerő magyar felhasználókra.
Több külföldi fórumot is találtam a N80-as videó problémával kapcsolatos témában, persze ezekben az országokban kicserélik a készülékeket.
http://forums.mobileburn.com/showthread.php?t=15559&page=2http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=46492http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=47757
V-lemény