Keresés

Részletes keresés

blueye Creative Commons License 2006.10.21 0 0 27
Előzmény: blueye (26)
blueye Creative Commons License 2006.10.21 0 0 26

Nekem is többnyire jók a tapasztalataim...

 


De tegnap barátomnál rendeltünk és a Marzanoból ez jött Ceasar saláta címén.

(Némi salátalevél, vékonyszelet sajt, csirkemell nyomokban).

 

EZ egy vicc.

 

 

Andreas Creative Commons License 2003.11.28 0 0 25
Az a gond szerintem hogy a Netpincérnél a beérkezett megrendeléseket telefonon továbbítják az éttermekhez. Innentől kezdve ugyanott vagy mintha telefonon rendeltél volna, "belép az emberi tényező".
evibly Creative Commons License 2001.09.25 0 0 24
Jé, van ilyen topic...?
Szóval én már többször rendeltema Netpincértől, de csak a legutolsó alkalommal volt egy kis gebasz. A Don Pepétől rendeltem egy levest meg egy pizzát, és amikor a srác kihozta furcsállottam, hogy a vártnál többet kell fizetnem. De kifizettem, ráugrás a kajára és látom, hogy két levest hoztak ki!
Jó plusz párszáz forint, de hirtelen azt hittem hogy én szúrtam el a rendelést de a visszaigazolás szerint meg nem.
Írtam is a Netpincérnek egy jóízű reklamáló levelet, akik egy teljesen korrekt választ adtak, miszerint nem ők a hunyók, hanem az étterem.
És...ennyi?!
Ja, és a párom meg jóízűen megette a zuppét este.

Ui:csak azt szeretném tudni mi lett volna a reakció ha elkezdek balhézni a futárnak...

Előzmény: Alf (14)
The Sceptic Creative Commons License 2001.09.25 0 0 23
Ebben a szent pillanatban épp elérhetetlen a Netpincér oldala, de ez nem az ő hibájuk, hanem a szolgáltatójuké, ahogy látom.
Nekem a Netpicérrel még nem volt bajom. Szolgáltatóval már volt, pl. elfelejtette kihozni a futár a savanyúságot, de ezen hamar túl(T)ettem magam:-)
Pióca Creative Commons License 2001.01.02 0 0 22
Sztrájkoljunk! Ne együnk egyáltalán!
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.02 0 0 21
Velem eddig 1x esett meg, hogy elfelejtették kihozni a kaját. De ha pl. olyan volt, hogy nem volt valami, akkor mindig felhívtak. Ez utóbbi kicsit gyakoribb...
Advanced Lamer Creative Commons License 2001.01.02 0 0 20
Miért nincsen pizzarendelés? Vagy legalább nyitva lennének.. még 23 sincs, és sehol senki. De egy nyamvadt nyitvatartást sem akasztottak ki. Ja, ez a camponás don pepe akar lenni. Éhen fogunk dögleni!! Már három órája nem ettünk:)
Bau Creative Commons License 1999.12.26 0 0 19
A Netpincér bek@phatja!

felmegyek ma a homepage-re hogy rendeljek valamit, erre mit látok:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szolgáltatásunk december 24-én és 25-én szünetel!

Köszönjük, hogy az ünnepek alatt is megtisztelt a figyelmével, és
szeretettel visszavárjuk Önt december 26-án.

Üdvözlettel,

A NetPincér

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De ma már 26 van!!!! méghogy visszavárnak.... @#$@#$@#$

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 18
Csatlakozom Ivánkához, a NetPincér teljesen korrektül viszonyult panaszainkhoz, köszönet érte.

Örömmel olvasom, hogy sokan csak jó tapasztalatokról számolnak be, ez azt jelenti van esélyünk.
Minden bizonnyal a megbízhatóság magától az étteremektöl függ elsösorban, tehát a nem mindegy ki melyik kerületben rendel és az rendelési idöpont is közrejátszhat.
Amúgy nálunk is megvolt hétfön az elsö tökéletes kiszállítás, tegnap volt egy kisebb baki, ma ismét esélyt adunk a statisztika javítására

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 17
Mi már többször is igénybe vettük a szolgáltatást, és mindig, pontosan, maradéktalanul, hiánytalanul, jót, meleget, finomat szállítottak. Sőt, egy linkért cserébe egyszer volt ingyenebéd is, de ez TITOK :)

Szóval, mi nagyon meg voltunk velül elégedve.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 16
Alf, igazad van, azóta már egyébként hozzátok is fordultunk és meg kell hogy mondjam, hogy nagyon kultúráltan és segítőkészen reagáltatok. Le a kalappal. Jó lenne, ha minden cég, szervezet így reagálna a panaszokra.
Szóval tényleg le vagyunk nyűgözve, és köszi NetPincér. Jó lesz ez, csak egy kicsit türelmesnek kell lenni az elején.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 15
Sziasztok!
Veletek ellentétben nekem csupa jó tapasztalataim vannak a Netpincérről. Én már kb. 15-ször rendeltem tőlük és egyszer sem volt problémám. Pedig nem is ugyanattól az étteremtől volt ez a sok megrendelés. Szerintem a kezdeményezés elég jó, mert minket szörfözőket segit, ezért tényleg jobb lenne ha a problémáitokkal inkább Alf-hoz fordulnátok, mert ha valaki, hát ő valószinűleg orvosolni tudja.
Alf Creative Commons License 1999.05.15 0 0 14
Sziasztok elégedetlenkedők!
Elsőként hadd mutatkozzam be nektek, mint a NetPincér munkatársa.
Kicsit értetlenül állunk ez előtt a fórum előtt, hiszen miért az Internettora írjátok meg a panaszokat?!
Két hónapja kezdtük meg a működésünket, s igyekeztünk jó éttermeket kiválogatni, akik viszonylag népszerűek a rendelgetések körében.
Két fontos észrevételem lenne:
- A legtöbb panasz ahogy olvasgatom magukra az étteremekre jön, akikkel eddig hetente egyeztettünk. Mivel e-mailes visszajelzés csak néhány érkezett problémákról hozzánk, ezért nem csodálkoztunk, amikor az éttermek sem említettek gondokat. Ezek szerint azonban valahol baki van!!! Elismerjük, hogy az elégedtlenkedés nálunk csapódik le, de ezen csak akkor tudunk segíteni, ha visszajelzést is kapunk róla.
- A fentiek alapján kérünk mindenkit, hogy írja meg a gondokat (rendelés ideje, étterem, probléma)! A rendszer és az ötlet, úgy gondoljuk, hogy ha kinövi - s biztosan gyorsan növi majd ki - ezeket a gyermekbetegségeket, akkor a netezők kényelmét fogja szolgálni. Kíváncsiak lennénk, hogy mikor volt valakinek is - mondjuk -egyszerre hat-hét étterem kínálata a kezében, ha ételt akart rendelni.
Zárásul még egyszer: ne csak a nagyvilágba kiabáljátok bele ezeket a sorokat, hanem juttassátok el hozzánk is: netpincer@mail.swi.hu
Mindenkinek válaszolunk!
Kár, hogy ezekre a dolgokra minden fáradozásunk ellenére, így két hónap elteltével derül fény...
Vikorio Creative Commons License 1999.05.15 0 0 13
A minap 3-an válogattunk a kínálatból. Mivel nagyon éhesek voltunk, szerepet játszott a házhozszállítási idő. Találtunk is egy olyat, ami 45 perc alatt szállítja az üzemanyagot. A gyors válogatást követően a "Rendel" gombot is megnyomtuk. Hajszál pontosan 45 perc múlva csengett is a telefon. Gyomrok korrantak, szemek csillogtak stb, de nem az lett amit vártunk, miszerint engedjük be a csákót, hanem ha biztos akarjuk az alábbi kajákat (beolvasta az egész rendelést a telefonba :-P ), akkor még 1 óra minimum. Vártunk. Másfél óra múlva csöngettek (KAJAAA). Amikor az árat mondta a gyerek, akkor már gyanús volt, de mire kipakolt nem volt kétséges: a vacsi sültkrumpli uborka és paradicsom salátával... (Nekem a Pulyka Gordon blue maradt le :-)
korx Creative Commons License 1999.05.15 0 0 12
Yfel: Ha mi beszélgetni, akarunk miért iragatunk itt, miért nem hívjuk fel egymást? :))

Szóval van ez a szolgáltatás, tetszik, hogy nem kell emberekkel dumálni csak clickelgetni. Kiprobáltuk. Megbízhatatlanul müködik. Szídjuk. Most majd egy ideig biztos visszatérünk a telefonhoz, vagy leugrunk a sarokra mint eddig.

Előzmény: Yfel (9)
John Zero2 Creative Commons License 1999.05.15 0 0 11
Yfel:
A telefon penz, az internet meg kabeltv-n jon ;-)
Amugy pedig kenyelmesebb... Vegigbongeszem az arakat, mi mennyi, je, itt van 42cm-s pizza is, valasztok, kesz.
Előzmény: Yfel (9)
John Zero2 Creative Commons License 1999.05.15 0 0 10
Nekem tobbnyire jok a tapasztalataim...
Kb. 4-6 rendeles volt eddig.
Legeloszor lehagytam az emeletet (nem is volt ra mezo), es a kattintastol szamitott kb. 5 (!!!) percen belul visszahivtak, mar az etterembol, hogy aruljam mar el neki, hogy hanyadikon lakok. (Amugy ez Theo Papa volt.)

Tobbnyire elegedett vagyok, 1 rendelest viszont elszurtak, masfajta pizza jott, mint aminek kellett volna (nem meretben, hanem tipusban).

Az otlet jo, a megvalositas egy gyenge kettes... De azert elegseges...

Yfel Creative Commons License 1999.05.15 0 0 9
Aha... és miért nem használjátok a telefont, ha pizzát akartok rendelni? Csak egy gondolat... :)))

Yfel

Secret Agent Creative Commons License 1999.05.14 0 0 8
Legutobb a Mr Pizza, korabban peldaul a Speedy Pizza. Majnem mind.
A Theo papa nem szurta el, viszont tegnap es ma azt mondtak, hogy ma epp nem szallitanak az V.keruletbe.

SA

Előzmény: Becee (7)
Becee Creative Commons License 1999.05.14 0 0 7
Miért nem írjátok meg, hogy melyek azok az éttermek amelyek elszúrták a rendeléseiteket?
Ivánka Creative Commons License 1999.05.14 0 0 6
Becee,

Szerintem is nagyon jó ötlet, ezért is próbáltam használni a szolgáltatást és abban is egyetértek, hogy valószínűleg ha valami gond van, akkor az esetek nagy százalékában az étterem szúrja el a dolgot. De ha a netpincér jól csinálja a dolgokat, az éttermek pedig elszúrják, akkor mi értelme van az egésznek? Olyan ez, mintha a 911 diszpécsere azt mondaná, hogy kéremszépen én vettem a hívás, de a tüzoltók összezavartak valamit, azért nem értek oda. Valahogy talán szankcionálni kéne a netpincérnek a sokat hibázó éttermeket. A pozitív tapasztalatokról meg annyit, hogy eleinte (2-3 rendelés után) nekem is csak azok voltak, de minél többet rendelek, annál több rossz tapasztalatra teszek szert. Sőt mostanra már több a rossz, mint a jó.

Secret Agent Creative Commons License 1999.05.14 0 0 5
De csunyan fogalmaztam, csak egy ujjal gepelek, tele van a kezem burgerrel. (mintegy karpotlas a Mr. Pizza altal elszurt netpinceres megrendelesert.)

SA

Előzmény: Secret Agent (4)
Secret Agent Creative Commons License 1999.05.14 0 0 4
4-5 oraja...

Minden letezo ettermet kiprobaltunk, nagyon nem megy a dolog. Szerintem az ettermekben a netpinceres megrendeles egy huszadrangu dolog, es szarnak ra.
Tehat az ettermek hibaja a dolog, ugyanakkor en a netpincer szolgaltatasat vettem igenybe, es veluk lepek kapcsolatba megrendeleskor, tehat szamomra az o szolgaltatasuk a rossz.

SA

Előzmény: Becee (3)
Becee Creative Commons License 1999.05.14 0 0 3
Én az ötletet nagyon jónak tartom, és nem sok másik működőről tudok Budapesten. Nekem eddig csak pozitív tapasztalataim volt velük, úgyhogy valószínüleg vagy az étterem vagy ti bénáztátok el a rendelést, amiért persze a netpincért nem hiszem, hogy lehetne hibáztatni.
Biztosra veszem, hogy jövő héttől meg lesz a lehetőség a reklamációkra, de mailt eddig is lehetett küldeni nekik.
Egyébként Secret Agent: Mikor rendeltél rajtuk keresztül utoljára?
Ivánka Creative Commons License 1999.05.14 0 0 2
Hát az ötödik kerületbe már mindegyik (2 kivételével) étteremből rendeltünk legalább egyszer. Olyan még nem volt, amelyikkel soha nem volt probléma, de olyan igen, amelyikkel mindig.
Szerintem az a fő gond, hogy nincs lehetőség reklamációra. (maximum annyi, hogy minden lehető fórumon anyázza őket az ember) Szánalmas az egész.
korx Creative Commons License 1999.05.14 0 0 1
Sültkrumplit ettem uborkasalátával. A Netcincér valahogy lefelejtette a csirkémet. Az ubisalátát amúgy nem én rendeltem (paradicsomot kértem, de az nem jött), hanem a kolléga, de neki a rakottkrumpli maradt le mellöle, mivel nem akart puszta ubisalit ebédelni rám hagyományozta, majd éhenpusztult.
Ezen kívül nekem jutott az ajándék Pepsi is, de nem vagyok elégedett. Nem ilyen ebédre vártam 2.5 órát.
Előzmény: Secret Agent (-)
yol Creative Commons License 1999.05.14 0 0 0
Secret Agent Creative Commons License 1999.05.14 0 0 topiknyitó
Nem tudom probaltatok-e a netpincer szolgaltatast, de katasztrofalisan mukodik. 10 rendelesbol 8-at nem, vagy hianyosan szallitottak. (6-7 ettermet probaltunk, tobb keruletben).
Nem akarom, hogy mas is kellemetlen helyzetbe keruljon veluk.

Fejes Balazs

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!