Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.01.08 0 0 18
Az alanti – több éves topicban leírtak a mai napig változatlanulf érvényesek és aktuálisak. Ezt azért állítom, mert az elmúlt napokban felhívtak a CITIBANK – tól. A csaj Szabó Tímea néven mutatkozott be és hitelkártyát ajánlgatott. Csak annyit kérdeztem vissza: honnan tudja a titkos számomat? A válasz: a T-Mobiltól… no comment, a topicban eddig leírtak fényében a dolog teljesen világos. Miután kissé emelt hangon felszólítottam a nőt, hogy a megbízójával együtt sürgősen felejtsék el, temessék el minden általuk ismert adatomat, a helyét pedig hintsék be sóval, nehogy még egyszer fel találjanak hívni, a spinkó szó nélkül letette. Ekkor döntöttem el, hogy amint az épp aktuális hűségnyilatkozatom letelik, azonnal szolgáltatót váltok, ámbár nem biztos, hogy ez megoldja a problémát. A „Westel ügyfsz.” Korábbi nyilatkozata az ügyben: közönséges parasztvakítás, porhintés! A Balkán az Balkán marad! Úgy saccolom: vagy 50 évnek kell még itt eltelnie ahhoz, hogy a mohósághoz valami etikai érzék is társuljon!
Törölt nick Creative Commons License 2003.08.18 0 0 17
Itt a HIF válasza.

Az előfizetők személyi adataira vonatkozó információk és üzleti titok
kezelésére hatékony adatvédelmi eljárás kidolgozása és betartása a mobil
koncessziós társaságok szerződéses kötelezettsége.

A fogyasztók védelme a Hírközlési Felügyelet feladatai közé is tartozik,
amelynek érdekében a piacfelügyeleti tervben szereplő ellenőrzések során az
adatvédelmi szabályok betartására is hangsúlyt fektet.

A HÍF illetékes szervezeti egységével folytatott konzultáció alapján azt a
tájékoztatást kaptuk, hogy a felmerült problémákat érzékelik, ezért az
elkövetkezendőkben fokozottan fogják figyelni a vonatkozó előírások
betartását a szolgáltatók részéről. Amennyiben ellenőrzéseik során valamely
szolgáltató adatvédelmi eljárását hiányosnak, az adatok teljes körű
védelmére alkalmatlannak találják, akkor a hatósági jogosítványok által
adott lehetőségekkel élve kötelezik a szolgáltatót a hiányosságok
megszüntetésére.

Az internetes vitafórumok anyagában közöltek valódisága azonban a konkrét
adatok hiányában - sajnálatos módon - nem ellenőrizhető, így az Ön
bejelentése nem tekinthető hivatalosan bejelentett panasznak, ezért
célvizsgálat keretében érdemben nem vizsgálható.

Hasonló problémák jövőbeli felmerülése esetén forduljanak a szolgáltatóhoz,
és amennyiben panaszukat nem orvosolják, kérjük, keressék fel a helyileg
illetékes hírközlési területi hivatalt.

Köszönettel és tisztelettel:

Füredi Ágnes
Külső Kapcsolati osztály

carlos z. Creative Commons License 2003.07.28 0 0 16
majd újra a Westel...
viccccccc

cz.

Előzmény: carlos z. (15)
carlos z. Creative Commons License 2003.07.28 0 0 15
Gondoltam kapok választ a 12-es kérdésre, ehelyett a 11-esnél az én nickem szerepel az Westel ügyfélszolgálat helyett, amire a kérdést tettem fel.
Zindex-zindex...

cz.

carlos z. Creative Commons License 2003.07.25 0 0 14
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Kapok én vmi engedményt a havi számlámból, ha egy ilyen közvéleménykutatóval csevegek pl. az autópályán vezetés közben?
Vagy a Westel is ingyen szolgáltat ki engem?

cz.

Előzmény: Westel - Ügyfélszolgálat (13)
Westel - Ügyfélszolgálat Creative Commons License 2003.07.25 0 0 13
Kedves Fórumrésztvevők!

Az előfizetőink titkos hívószámaira, illetőleg bizalmas adataik kiadására vonatkozó észrevételeikre az alábbiakat hozzuk a szíves tudomásukra.

A Westel évek óta folytat piackutatásokat, saját ill. külső erőforrások (közvéleménykutató cégek) felhasználásával. Az ilyen megrendelések esetében a külső partnereinkkel kapcsolatosan alapvető szabály, hogy titkos kezelésű hívószámokat eleve nem kaphatnak meg semmilyen formában. A nem titkos kezelésű számok esetében is a külső partnereinket - a vonatkozó törvények szigorú betartásával kötött - szerződésekkel kötelezzük ügyfeleink adatvédelmi jogainak és érdekeinek maximális tiszteletben tartására. Ez azt is jelenti, hogy azok az előfizetőink, akiknek hívószáma ugyan nem titkos minősítésű, azonban tilatkoznak a közvélménykutatói megkeresések ellen, szintén kikerülnek az adatbázisból.

A Westel Mobil Rt. a leghatározottabban elhatárolja magát minden törvénysértő cselekménytől és kijelenti, hogy titkos adatokat illetéktelenül soha nem ad és nem adott ki, illetve nem adott és nem ad el semmilyen cégnek. A levelezésben említett, állítólagos "Aktuális Piackutató Kft."-vel soha semmilyen kapcsolatban nem álltunk (annál is inkább, mert a hatályos cégnyilvántartás szerint ilyen nevű cég oda bejegyezve egyáltalán nincsen...)

A fentiek azt is jelentik, hogy a Westel minden, e tárgyban hozzá érkező konkrét, bizonyítható adatokat tartalmazó bejelentést megvizsgál és szükség esetén haladéktalanul megteszi a szükséges jogi lépéseket. Éppen ezért azt kérjük, hogy amennyiben valaki ilyen adatokkal, értékelhető információval rendelkezik, úgy azt szíveskedjék a tudomásunkra hozni (e-mail címünk: ugyfelszolgalat@westel.hu) a gyors és hatékony kivizsgálás érdekében, melynek eredményéről a panaszost természetesen értesíteni fogjuk.

WESTEL Mobil Távközlési Rt.

rebecca Creative Commons License 2003.07.24 0 0 12
tárgyázza=tárcsázza
imerősöm=ismerősöm

Jó hogy átolvastam :)

Előzmény: rebecca (11)
rebecca Creative Commons License 2003.07.24 0 0 11
Néhány hete a Matáv számunkat is, ami titkos, hivogatta félóránként egy szám, ha felvettem, akkor foglaltjelzés volt csak benne.
Volt hívószámkijelzése, felhívtam, egy másik telefonos szolgáltató volt, mindegy melyik, ott sikerült elérnem egy ügyintézőt, akinek elmondtam mi a helyzet.
Erre elmondta, hogy gép tárgyázza a számokat (bár ettől még lehet előre betáplált számsorozat is) és elvileg amikor felveszem egy kezelőhöz kéne jutnom, de biztos valami gond van a rendszerrel. Egyébként valószínüleg a netes részlegük akar ajánlatot tenni. Mondtam hogy nem érdekel és ne hívjanak többet. Megigérte hogy intézkedik, de a hívások még 3 órán át jöttek, percre pontosan fél óránként, majd a 4. órában sikerült a vonal végén embernek lenni. Neki is elmondtam, azóta nem hívtak.
Kb 1 éve meg a titkos (nem W) mobilszámomon jelenkezett egy cég, valami hitelt akartak ajánlani. Ott azt mondták, hogy egy imerősöm adta meg a számomat, de hogy ki, azt nem akarta elárulni. Mondtam, hogy nem érdekel a dolog, de azért megkérdezte hogy mondanék-e én is két nevet és telefonszámot.
Lehet hogy a faggatózások rövidrezárása végett hivatkoznak a szolgáltatóra, elhiszed és aztán dühöngsz. Persze ez is csak egy feltevés.

jegyzőkönyv Creative Commons License 2003.07.24 0 0 10
A tisztességes az lenne, ha fordítva működne a dolog, ha megkérdeznének, hogy hozzájárulok-e.
de hát kevesen lennének.
Előzmény: kzs1974 (9)
kzs1974 Creative Commons License 2003.07.24 0 0 9
Én az üzletszabályzatot néztem meg, és abban az szerepel, h az előfizető előzetes beleegyezése nélkül nem adhatóak ki az adatok közvéleménykutatás stb céljára.

Ez van.

Előzmény: Gyötör (7)
Timna Creative Commons License 2003.07.24 0 0 8
nem értem miért kell a fontos infókat lábjegyzetekbe meg hivatkozásokba rejteni. de tényleg.
Előzmény: Gyötör (7)
Gyötör Creative Commons License 2003.07.23 0 0 7
Az igazság félúton van...hasonlóan jártam tavaly nyáron.

Előzmény: a barátnőm "szervuszos" előfizetéséhez - aminek egyébként titkosítva volt a száma - vásároltunk társkártyát, így az ehhez tartozó szám is - amit csak én használtam egyébként - az ő nevén szerepelt.

Cselekmény: egy bizonyos pénzügyi csoport cégei havi rendszerességgel hívták a számomat, név szerint a barátnőmet keresve biztosítási, banki, befektetési ajánlatokkal. Kicsit paprikás lettem a második hívás után - éppen Franciaországban voltam - kértem, felejtsenek el, nem érdekel az ajánlatuk, vegyenek ki az adatbáziuskból és egyébként is sokba kerül ez a hívás mindkettőnknek. Ezek után még kétszer keresték a lányt a számomon, hasonló ajánlatokkal. Mindkétszer lekoptattam őket, és kértem hagyják már abba, illetve mondják már meg, honnan kapták ezt a számot és nevet. Naná, hogy nem mondták meg. Ezután bepörögtem a Westelre - csakis az ő számlázási adatbázisukban szerepelhetett az adott számhoz kapcsolva az a bizonyos női név - és hasonló reakciókkal csattantam be az ügyfélszolgálatukra, mint a kedves topicindító.
Válasz: a társkártya kiváltásakor a szerződés egy hetvensokadik lábjegyzetében szerepel, hogy az előfizető nevét, számát marketing célra továbbadhatják - mint ahogy ott a helyszínen elismerték, tovább is adták annak a bizonyos pénzügyi csoportnak - de ha kérem, ezt a számot is titkosítják, és természetesen a marketing adatbázisból is törölnek, első kérésemre...Azóta titkos a számom és így negyedik (három telefonos egy személyes) jelzésem után valóban nem kerestek többet.

Tanulság: olvassátok el, mit írtok alá!
Illetve: ne lázadj, előbb járj utánna!

kzs1974 Creative Commons License 2003.07.23 0 0 6
"Szóval aki azt mindta neked, hogy a Westeltől kapta a számodat, az jó nagyot hazudott."

Akkor az illető qrva nagyot fog szívni.
Ugyanis tudom a nevét, és már elment a panaszlevél a Westelhez.
Max. ők fogják a pasit beperelni hitelrontásért.

Bár szerintem épeszű ember nem dobálózik ilyenekkel, hogy innen v onnan kapta a számot, hacsak valóban nem abból a forrásból szerezte meg.

Azt meg, hogy milyen elemi érdeke van egy szolgáltatónak a mai világban, inkább hagyjuk....

Előzmény: Törölt nick (3)
johevi Creative Commons License 2003.07.23 0 0 5
Már van egy ilyen topic, ahol a Vodások panaszkodnak ugyenerre, hogy az ő titkos számaikat meg a Voda adja ki. Ilyen indokkal kár váltani, mind ezt csinálja. Az sem kizárt, hogy egymás közt is cserélgetik.....
Előzmény: kzs1974 (-)
rocher Creative Commons License 2003.07.23 0 0 4
Ezt gondolom nem nekem írtad, én a Matávról beszéltem. És ki van zárva, hogy random belehívnak egy számtartományba, mert mindig megkérdezik, hogy xy lakás. Ha random hívna, akkor nem tudná a nevet. Ha meg tudja, akkor visszajutottunk az elejére.
Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3
Ne haragudj, de ez jó nagy butaság. Ugyanis az adatvédelmi törvény szabályozza az előfizetők adatinak kezelését. A piackutató cégek azt csinálják, hogy véletlenszerűen belehívnak egy-egy számmezőbe. ma már ez nem nagy kunszt, hiszen 7.5 milliós mobiltelefon táborral rendelkezik az ország. Ezt persze csak azok a piackutató cégek csinálják, akiknek nincs pénzük megvenni a BM adatbázisát. Persze az sem tartalmaz mobiltelefon számot, mert a szolgáltatók kínosan ügyelnek arra, hogy az előfizetőik adatait védjék. Szóval aki azt mindta neked, hogy a Westeltől kapta a számodat, az jó nagyot hazudott.

Sajnos ilyen világot élünk, de abban biztos lehetsz, hogy a mobiltelefon társaságok nagyon vigyáznak az adataidra. Elemi érdekük.

Előzmény: rocher (2)
rocher Creative Commons License 2003.07.23 0 0 2
Matáv se jobb:-((( Szig. titkos számunk van, ehhez képest hetente hívnak fel mindenféle piackutató lóf@szok. Meg ajánlanak mindent, ami baromira nem érdekel és nem válaszolnak arra, hogy honnan szedik a számomat.
Előzmény: jegyzőkönyv (1)
jegyzőkönyv Creative Commons License 2003.07.23 0 0 1
Szia!
A kedvesem egyik barátja járt úgy, hogy az előfizuja mellé vett egy feltöltőkártyás telót is, ami szigorúan titkos volt. Arra használta, hogy ha nem akart társaságot, kikapcsolta a publikus előfizut és a másik volt csak bekacsolva, amiről 3X kérdezte meg, hogy biztosan titkos lesz-e a szám. Naná, bejelöltük a szerződésen-jött a válasz.
Aztán valaki felhívta, akinek nem is adta meg az új számot. Kiderült, hogy a tudakozó minden további nélkül kiadta a titkosított számot.

A helyedben én bemennék és ráborítanám az asztalt Westelékre.

Előzmény: kzs1974 (-)
Timna Creative Commons License 2003.07.23 0 0 0
erk0lcs!
Előzmény: kzs1974 (-)
kzs1974 Creative Commons License 2003.07.23 0 0 topiknyitó
Vasárnap du 2 óra. Cseng a mobilom, a számot nem jelzi ki.
Fiatal férfihang, az Aktuális Piackutató Kft. munkatársa (a név nem fiktív, tényleg ez a neve), aki érdeklődik, hogy a közeljövőben tervezek-e építkezést, felújítást.
Kedvesen közlöm, nem vagyok megfelelő célcsoport a vizsgálódására, és úgy báj dö véj, megkérdezem, honnan tudja a számomat.
Tudniillik titkos, és csak az tudja, akinek én megadom.

Erre közli, hogy a Westeltől kérték el (nyilván nem ingyen) a számokat, és náluk reklamáljak, mert ők (mármint ez a piackutató) biza nem tudják, melyik szám titkos, és melyik nem.
Ők csak megkapták a számokat és kész. Elnézést kérni még véletlenül sem jut eszébe...

A probléma csak az, hogy tudtommal az előfizetői szerződés nem tartalmaz olyan kitételt, hogy a szolgáltató, t.i. a Westel a beleegyezésem nélkül ki-/eladhatja a számomat mindenféle tinglitangli cégecskéknek...

Mi lesz legközelebb???
A havi tampon felhasználásomról/ alkoholfogyasztásomról netán szexuális szokásaimról fognak érdeklődni hajnal 3-kor vagy mi a franc?!

A pofátlanságnak is van határa, kérem!!!!
Vagy csináljunk mindenből pénzt és a többi nem számít???

Komolyan fontolgatom, hogy szolgáltatót váltok, bár azt hiszem, ez esetben egyik kutya, másik eb....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!