Hat a K&H-ra raferne egy kicsi: Kicsit beszarasnak erzem, a K&H hozzaallasasat. Ugyi megvette az ABN-AMRO lakossagi csapatat es egyben fiokjait. Mar cirka 1 eve megtortent az egyesules. Papiron. A hirlevelben is reklamoztak honapokik. Erre 2002 aprilisaban, mint naiv ugyfel betevedek az Petofi hid pesti hidlabanal levo fiokba (meg a hirdetotabla is ott van a villanyoszlopokon, hogy K&H), erre kiderul, hogy meg az sem tudjak megmondani, hogy el e, az evekkel ezelott megnyitott devizaszamlam. Nemhogy arra meg penzt tegyek be. Aszonta a no, hogy majd csak szeptembertol fogjak a szamitogephalozatot egyesiteni. Na mondom, akkor elmegyek a Moriczra. Aszongya a holgy oda se menjek ott sem fogjak tudni. Felhivtam a 3000000-n az ugyfelszolgalatot. Hat ott is megerositettek, hogy tenyleg igy van.
Nemtom, de cirka 10 eve az OTP-nel volt hasonlo elmenyem, hogy a masik telepulesen nyitott szamlam egyenleget, csak hosszas telefonbeszelgetesek utjan tudtak egyeztetni
Nos nem az OTP-nél dolgozom de szívesen veszek minden jó ötletet.
zsengevagyok:
"Opcionálisan lehetővé tenni, hogy kártyával fizetés esetén addig ne utaljon át, amig én magam vissza nem jelzek SMS-ben, hogy mehet a tranzakció."
Ezt az sms visszajelzést nem értem, hogy gondolog pontosan.
Egyébként az sms küldés sajna biztonsági okokból nem lehet még megolnani mert ha ellpoják a telcsidet akkor lenyúl6ják a pénzedet is.
Interneten egyenleg lekérdezése (részletes kimutatással a forgalomról (minimum olyan szinten, mint a havonta kapott levélben), átutalás.
Telefonon szintén.
Bármilyen forgalomról azonnali SMS értesités. Opcionálisan lehetővé tenni, hogy kártyával fizetés esetén addig ne utaljon át, amig én magam vissza nem jelzek SMS-ben, hogy mehet a tranzakció.
Hmmm... Melyik bankban dolgozol? ;-)))))))))))))))))))
(én ugyan bankos vagyok, de azt hiszem, ilyesmibe nem nagyon van beleszólásom... Ahogy elnézem még a saját dolgaimba is egyre kevesebb :-( )
MOndjuk kártya külföldre küldetését még nem próbáltam, de szerintem minden lehetséges.
A többi pedig működik, pedig én aztán nem vagyok semmi advancebb:))
Csak azt mondd meg, mi a szöszt csinálsz a kártyáiddal?
Hát nekem vannak ötleteim.
Pl örülnék, ha tudnék interneten pénzt átutalni, meg egyenleget lekérdezni. Meg ha az útlevelemre is kiadnák a pénzt, ha elhagyom a személyimet. Ez megesik néha, és nagyon bosszantó olyankor. Meg ha kiküldenék külföldre új bankkártyámat. Legutóbb pl. elég stresszes dolog volt egy 24 órás buszút több százezer cash-el a zsebemben. Meg ha nem törnének olyan gyakran össze a bankkártyáim.
Bár lhet, hogy egy advanced-ebb ügyfél már kápes mindezekre...
P.
Attika68 -nak,
Attika54 -től :)
Nagyon örülök, hogy végre van valaki a bankok környékén, aki erre is kíváncsi!
Most gyorsan leírok egyet, aztán még majd visszajövök!
Nekem nagyon sokat számítana, ha érezhetném azt, hogy pl. az a banki ügyintéző akivel tárgyalok pld. egy jelzáloghitel kapcsán, van valami lövése a dologról, és van valamire jogosítványa....
mármint azon kívűl, hogy feltart.
Persze lehet, hogy csak az bosszant, hogy az aki ténylegesen dönt, (illetve döntésképes) azzal kapcsolatba sem kerülök sohasem??????
Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan fejlesztenéd egy bank szolgáltatását? Mit vársz el egy banktól mind lakossági mind vállalkotói oldalon? Ha megvalósítható dolgot írsz akkor lehet, hogy fox vele találkozni a 7köznapjaidban is.