De ez csak egy átmeneti állapot. Lehet hogy a szilik meg a flirt-ök most még jobb üzemkészséget mutatnak a csörgőknél meg a Bz-knél, de egyszer ezek is elöregszenek. Akkor mi lesz?
Ha Füredig se lenne drót, az biztos jobb lenne? Így legalább a páros Kék Hulla, a Vízipók és a Katica pedig mindkét irányba többnyire megbízható. A Füreden túli rész és a páratlan IC egy rémálom, ez tény.
"Gyakorlatilag csak az Akiem féle hosszú távra megkötött bérleti szerzödés az, ami működhet, mert azt nem merik lehúzni úgy az üzleti tervből...s cserében az alkatrészbeszerzés sem a használó gondja..."
Van az AKIEM-nek mindkét féle konstrukciója Mo-n.Meg is lehet nézni a francia mozdonyok üzemkészségét!
A Dórémik meg nem AKIEM karbantartásúak és nem is a használó végzi.Nem véletlenül járnak-kelnek folyamatosan Fradi és Linz között.
⏰ A Nagykanizsáról 18:50-kor Pécsre továbbinduló Pannónia InterRégió (IR 8996) várhatóan 60 perces késéssel közlekedik Gyékényestől, mert bevárja a Budapest felől késve érkező Agram-Tópart InterCityt (IC 204).
Erre mi a magyarázat, volt átszálló utas Barcs felé?
Van azért a piacon több minden ..nagyobb dízel is,amire jobban is lenne igény, START oldalon is.
És emellett ma már kvázi fontos szempont, ki milyen konstrukcióban adja, mert a saját körű karbantartás az a jelenlegi finanszírozás mellett a legrosszabb, hiszen bármilyen spórolás kell papíron, mindig a karbantartás/járműkorszerűsítés az első, amiket lehúznak.
Gyakorlatilag csak az Akiem féle hosszú távra megkötött bérleti szerzödés az, ami működhet, mert azt nem merik lehúzni úgy az üzleti tervből...s cserében az alkatrészbeszerzés sem a használó gondja...
Nem gondolnám. Egy kivitelezőnek bizonyos keretek között mindegy, hogy melyik vonalon dolgozik. Az a lényeg, hogy legyen munka, és fizessenek.
A 29 es vonal éppen még a nehezebbek közé tartozik. Az, hogy a magyar közlekedéspolitika 35 éve nem tudja, hogy mit akar, honnan hova akar eljutni, vagy ha éppen tudni véli, az a periodus általában 2 évig tart (utána megváltozik), nem egy kivitelező cég hibája.
Hölgyek, Urak, keresek egy vasutas videót, mely talán az 1950-es években készült és lényege, hogy egy "csupa jó" és egy "csupa rossz" teherkocsi egy napját mutatja be, hogy milyen jól szervezik a "csupa jó" kocsi felhasználását, meg hogy össze-vissza szabotálják a "csupa rossz" kocsit, meg a kis Pistának kell kifutnia a földekre, hogy fogjanak ki a jószágokkal, mert azonnal meg kell rakodni a rendelt teherkocsit és a tsz. vezetőnek nincs elég állata a szállításhoz. Szóval ilyesmi, elvileg YouTube-on is fent van, de most sehogy nem találom.
Másfél milliárd forintosnál is nagyobb veszteséggel zárta 2023-at a Vasútvill Kft. a most leadott éves beszámoló szerint. Ez az az építő vállalat, amelyben 2017 után Homlok Zsolt lett a közvetett tulajdonos, épp akkor, amikor távozott a Swietelskytől, és összeházasodott Mészáros Lőrinc lányával, Mészáros Ágnessel – a nagy felfutása is ez után indult, gyakran a Mészáros-cégek alvállalkozójaként.
Kb. mint a sportérem, oklevél, jubileumi ajándék, kitüntetés stb. Aki eredetileg kapta és megdolgozott érte, annak felbecsülhetetlen, hozzátartozóknak a legtöbb esetben szemét, a gyűjtők meg amennyit adnak érte 🙂.