Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 8 órája -1 0 486026

Véglegesen vagy időlegesen?

Előzmény: r1232 (486024)
zjakabfi Creative Commons License 8 órája -1 0 486025

Vicces bemondás Kelenföldön:

A Stuttgartig es Zürichig közlekedő EN a vonat küldföldi késése miaþ 30 percet késik...

 

r1232 Creative Commons License 8 órája -1 2 486024

Csak már elfogyott az idő. Tömegesen fognak leállni a villanygépek is rövid időn belül, ha nem lesz változás finanszírozási oldalról..

Előzmény: Zugbegleiter (486022)
Zugbegleiter Creative Commons License 9 órája 0 0 486023

A vázat érintő nagymértékű korrózió miatt.

Előzmény: NoHABlaty (486018)
Zugbegleiter Creative Commons License 9 órája 0 0 486022

Aki időt nyer, életet nyer.

Előzmény: superconductor (486019)
1047 005-2 Creative Commons License 9 órája 0 1 486021

Mert nem volt gazdaságos a korszerűsítésük.

Előzmény: NoHABlaty (486018)
zjakabfi Creative Commons License 10 órája 0 2 486020

Villanyból talan könnyebb újítani.

Előzmény: superconductor (486019)
superconductor Creative Commons License 10 órája -1 3 486019

De ez csak egy átmeneti állapot. Lehet hogy a szilik meg a flirt-ök most még jobb üzemkészséget mutatnak a csörgőknél meg a Bz-knél, de egyszer ezek is elöregszenek. Akkor mi lesz?

Előzmény: Zugbegleiter (486017)
NoHABlaty Creative Commons License 10 órája -2 0 486018

Azt lehet tudni, hogy a lengyel kocsikat miért irtották ki szinte teljesen? Pedig jóval régebbiek is még javában futnak a vasúton.

Előzmény: r1232 (486005)
Zugbegleiter Creative Commons License 10 órája -3 3 486017

Ha Füredig se lenne drót, az biztos jobb lenne? Így legalább a páros Kék Hulla, a Vízipók és a Katica pedig mindkét irányba többnyire megbízható. A Füreden túli rész és a páratlan IC egy rémálom, ez tény.

Előzmény: K. Oszkár (486011)
zjakabfi Creative Commons License 11 órája -1 0 486016

Feltehetően igen.

 

Előzmény: hory004 (486014)
1047 005-2 Creative Commons License 11 órája -1 1 486015

"Gyakorlatilag csak az Akiem féle hosszú távra megkötött bérleti szerzödés az, ami működhet, mert azt nem merik lehúzni úgy az üzleti tervből...s cserében az alkatrészbeszerzés sem a használó gondja..."

 

 

Van az AKIEM-nek mindkét féle konstrukciója Mo-n.Meg is lehet nézni a francia mozdonyok üzemkészségét!

 

 

A Dórémik meg nem AKIEM karbantartásúak és nem is a használó végzi.Nem véletlenül járnak-kelnek folyamatosan Fradi és Linz között.

Előzmény: mcg (486013)
hory004 Creative Commons License 11 órája 0 0 486014

⏰ A Nagykanizsáról 18:50-kor Pécsre továbbinduló Pannónia InterRégió (IR 8996) várhatóan 60 perces késéssel közlekedik Gyékényestől, mert bevárja a Budapest felől késve érkező Agram-Tópart InterCityt (IC 204).

 

Erre mi a magyarázat, volt átszálló utas Barcs felé?

mcg Creative Commons License 12 órája 0 0 486013

Van azért a piacon több minden ..nagyobb dízel is,amire jobban is lenne igény, START oldalon is.

És emellett ma már kvázi fontos szempont, ki milyen konstrukcióban adja, mert a saját körű karbantartás az a jelenlegi finanszírozás mellett a legrosszabb, hiszen bármilyen spórolás kell papíron, mindig a karbantartás/járműkorszerűsítés az első, amiket lehúznak.

Gyakorlatilag csak az Akiem féle hosszú távra megkötött bérleti szerzödés az, ami működhet, mert azt nem merik lehúzni úgy az üzleti tervből...s cserében az alkatrészbeszerzés sem a használó gondja...

Előzmény: segélyvonókészülék (485975)
DJ. Bakter Creative Commons License 12 órája 0 6 486012

Nem gondolnám. Egy kivitelezőnek bizonyos keretek között mindegy, hogy melyik vonalon dolgozik. Az a lényeg, hogy legyen munka, és fizessenek.

A 29 es vonal éppen még a nehezebbek közé tartozik. Az, hogy a magyar közlekedéspolitika 35 éve nem tudja, hogy mit akar, honnan hova akar eljutni, vagy ha éppen tudni véli, az a periodus általában 2 évig tart (utána megváltozik), nem egy kivitelező cég hibája.

 

 

Előzmény: K. Oszkár (486011)
K. Oszkár Creative Commons License 13 órája -1 0 486011

Ennek a nagy szerelemnek köszönhető a Balatonfüredig tartó villamosítás.

Ők nem már többé nem, mi viszont rákeféltünk erre a fél-re sikerült projektre.

Előzmény: Geronimoo (486006)
gereblyepörkölt Creative Commons License 14 órája -1 1 486010

Köszi mindkettőtöknek!

Snake-Mojzi Creative Commons License 15 órája 0 2 486009
Előzmény: gereblyepörkölt (486007)
Fizolti Creative Commons License 15 órája -1 2 486008
Előzmény: gereblyepörkölt (486007)
gereblyepörkölt Creative Commons License 15 órája -1 0 486007

Hölgyek, Urak, keresek egy vasutas videót, mely talán az 1950-es években készült és lényege, hogy egy "csupa jó" és egy "csupa rossz" teherkocsi egy napját mutatja be, hogy milyen jól szervezik a "csupa jó" kocsi felhasználását, meg hogy össze-vissza szabotálják a "csupa rossz" kocsit, meg a kis Pistának kell kifutnia a földekre, hogy fogjanak ki a jószágokkal, mert azonnal meg kell rakodni a rendelt teherkocsit és a tsz. vezetőnek nincs elég állata a szállításhoz. Szóval ilyesmi, elvileg YouTube-on is fent van, de most sehogy nem találom.

Geronimoo Creative Commons License 17 órája -1 0 486006

https://hvg.hu/kkv/20240531_mar-a-fizeteskeptelenseg-fenyegeti-a-vasutvillt-miutan-homlok-zsolt-es-meszaros-lorinc-lanya-elvaltak

 

Másfél milliárd forintosnál is nagyobb veszteséggel zárta 2023-at a Vasútvill Kft. a most leadott éves beszámoló szerint. Ez az az építő vállalat, amelyben 2017 után Homlok Zsolt lett a közvetett tulajdonos, épp akkor, amikor távozott a Swietelskytől, és összeházasodott Mészáros Lőrinc lányával, Mészáros Ágnessel – a nagy felfutása is ez után indult, gyakran a Mészáros-cégek alvállalkozójaként.

r1232 Creative Commons License 19 órája -1 0 486005

De, akartak, csak nem lett belőle semmi, állítólag a járműjavító nem vette át őket, így azóta is ott rohadnak.

Előzmény: M41 2180 (486002)
segélyvonókészülék Creative Commons License 21 órája -1 2 486004

Hú bakker, megnyugtató, hogy nem is vagyok olyan vén... ahhoz képest... 🤣

Előzmény: Vendégsín (486001)
_nyunyuka Creative Commons License 24 órája -3 0 486003

Kb. mint a sportérem, oklevél, jubileumi ajándék, kitüntetés stb. Aki eredetileg kapta és megdolgozott érte, annak felbecsülhetetlen, hozzátartozóknak a legtöbb esetben szemét, a gyűjtők meg amennyit adnak érte 🙂.

 

Amúgy meg minden elismerésem! 

Előzmény: Vendégsín (486001)
M41 2180 Creative Commons License 25 órája -1 0 486002

Nem akartak semmit. Úgy végzők majd mint az Ohat-Pusztakócson, Dombóváron, Szegeden stb helyeken tárolt kocsik. Egyszer csak mennek Sátoraljaújhelyre.

Előzmény: bzmot281 (486000)
Vendégsín Creative Commons License 27 órája -1 8 486001

Mennyit ér a használtcikk piacon? :-)

 

bzmot281 Creative Commons License 1 napja -3 0 486000

Sziasztok! Székesfehérváron már hosszú évek óta rohad két Bo kocsi, esetleg valaki tudja, hogy miért vannak még ott, mit akartak velük kezdeni?

koller andor Creative Commons License 2 napja -2 1 485999

Egymásnak ajándékozzák a cégeket. :-) Mikor melyik van szabadlábon.

 

A Train Europe cégben a hölgy csak stróman volt.

Előzmény: nazareth (485998)
nazareth Creative Commons License 2 napja -1 0 485998

Mert sikerült leültetni Gruját? Amennyire tudom, volt egy-két ítélet ellene (jogerős is!), mégis mindig megoldotta, hogy elkerülje a börtönt.

Előzmény: koller andor (485997)
koller andor Creative Commons License 2 napja -3 2 485997

Eszerint valamelyik Sztojka testvér éppen szabadlábon van.

Előzmény: 1047 005-2 (485995)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!