annyival kiegésziteném, hogy normáis utat kellene csinálni oda, mert a mostani kavicsos, kátyús út a kocsival menőknek is nagy gondot okoz.Bicajjal is megyek oda délután,de legutóbb is leesett a lánca a nagy rázkódástól, meg tempózva mentem.
A gumikerekes kisvasút el lehetne adható ha ezen menne, erdei kisvasútnak talán vagy nem?Kb.5 éve szezett be a város egy gumikerekű kisvonatot, ami tavasztól őszig jár,főleg Eresztvény és a belváros közt.Én 1 szer ültem csak rajta, mikor hozták, azután felavattam egy rövid utazást tettem vele.Helyis sofőr volt vele.
Sokmindent kihoznának ebből a városból, a turisztikai látványosságokra fókuszálva ami várat magára.Kercsegre turistaszezonban akár helyi buszjárat is mehetne,én is voltam egy 260 assal ott,mint emlitettem az előző hozzászólásban.Bár 15 éve volt már.
Lehet hülyeség de szerintetek Kercseg Lapos felé nem mehetne kisvasút vagy hasonló? Kirándulni sokan mennek oda, ezért örülnének neki.
OFFén is gyakran kinézek,bár most május 3 an voltam arra,sőt most tovább mentem, a Karancs kápolna előtt fordultam vissza.ON
Tudom hogy nem valósitják meg, de én már busszal is voltam ott, olyan 15 éve.OFFMondjuk az lazán kiment, várt 20 percet a Kercsegi elagazasnál, majd mentünk vissza.Ez CCV 519 volt ,salgótarján helyis 260 as.2008.09.27 on.
Szerintem indokolt lenne, hogy legalább a gumikerekes kisvonat ki menjen oda.
Sajnos ezen a környéken is jópár(mellék) vonalat zártak be az elmúlt időben.Bár ezek mellékvonalak, de nyilván megérint, főleg a Nógrádi része, de már a 2009. December 3.i bezárások is.Döbbenet, hogy mennyire tarvágásokat csinálnak a témában
A Diósjenő -Vác vonal se lesz hosszú életű már szerintem, az az egy ami aktív még
Én tervezem januartól hogy egyszer bejárom a szakaszokat, a sínek mellett szerintem el tudnék menni.Nem nézné senki, hiszen egy árva lélek nincs ott.
Nem vagyok nagy vasúti ember, buszos voltam kiskoromtól, vagyok is.De amióta először 10-12 éve hallottam a Lovasberényi vonal bezárásáról, (ami 2006 tájban lehetett)onnan megérint a mellékvonalak bezárása.2007.marcius 4 én ,meg 2009.decemver 9én történt hasonló tömeges pusztítás.Egyáltalán nem biztos, hogy semelyik se volt kihasznált...
Nógrádban hiszen ez a topic témája, soha nem mellékvonalaztunk , ahová mentünk többnyire vagy busszal, vagy hatvan-tarjan vonalon utaztunk.Igy nincs személyes tapasztalatom az utasszámokat nézve.Mivel szegényebb vidéken lakunk, szerintem fontos lenne hogy megfelelő kiszolgálás legyen mind vonat, mind busz szempontból.Ha nincs kihasználva ok, nem érdemes fenntartani.De buszjáratot nem vettek ki ,pedig sok kiránduláskor tapasztalom hogy alig lézeng rajtuk 4 -5 ember.Annak kell megfelelni amilyen a helyzet.
Ti jobban tudjátok,de a vonat mellékvonalai jelentős kisebbségi helyzeten van az országban,mint a falusi busz.Jóval könnyebben szüntetik meg mint a buszt.
B.Ú.É.K.! Nem bírtam magammal, így egy régi vágyam teljesült. Újabb bakancslistás képeket sikerült a mai napon megalkotnom. 2024. január 19. Becskei Alagút. 117 341(33525), 117 339 (33524)
A MÁV nagyon hallgat, ami valószínűsíti, hogy pályahiba. Amilyen katasztrofális állapotban van ott a vasút Berkenye-Szokolya között a völgyben hosszú ideje, és amennyi eső esett mostanában, nem lenne meglepő.
Mávinfó: Várhatóan december 5-én, kedden délutánindulhat újra a vonatforgalomDiósjenő és Szokolya között, addigVác-Berkenye-Nógrád-Diósjenő között pótlóbuszok szállítják az utasokat. Hosszabb eljutási időre kell számítani a Vác-Balassagyarmat vonalon.
Ilyen nehéz visszatenni egy Bz-t, vagy itt is üzemmód váltásra van már szükség a pálya állapotok miatt?