Az adagoló felè nem vezètel ki áramot az azèrt lehet akkor? Vagy valami relè lehet rossz esetleg? Ha az elektronika hal be akkor azt csak a szètszedèst követően lehet meg állapítani? Bocs csak probálok meg oldást találni de nem akarom feleslegesen se szètszedni az elektronika házat meg elvagdosni a vezetèkeket. Ezèrt szeretnék ki zárni más hiba lehetőségeket.
Sziasztok. Kèrdèsem a következő. Van egy 2005 Transitom 2.0abfa motorkódos. Le cserèltem az olajat majd be indítottam ellenörzès cèljábol pöcc röff ahogy idáig mindig majd fèlre álltam vele. Dèlután indulnák vele ès nem indult be. Önindító hajt de nem indul. Ami èrdekes hogy semmi rendellenes nincs minden úgy működik. Izzitó spirál nem villog hogy valami baj lenne. Hiba kód szerint 1664,1554 de erre nem lehet alapozni. Biztosítèkok rendben vannak le lettek ellenőrizve. Kèrdèsem járt már valaki így ès ötlet esetleg. Nem tudom táp szivattyú van e rajta hátha az nem jó. Ha valaki tud segíteni meg köszönöm.
a vp30 feltanításról tudna valaki konkrétabban írni, hol, ki, hogyan, milyen programmal? Felkerült egy felújított adagoló (pixelfix) viszont a P1665 /befecskendező szivattyú vezérlő modul komunikációk/ hiba van jelen és nem is indul az autó.
Szép napot! Vettem pár hónapja egy 2007-es Transit Jumbot. 2.4-es motor és klímát. Két gondom van. Turbónál nyomó oldalon hallom hogy magasabb fordulatnál sziszegő hanggal szökik a levegő. Valamelyik nyomócső lehet? Mennyi lehet kb. a szerelés díja? A másik gond az, hogy nem működik a fűtéscsap. Vákuum vezérelt a csap és a fülkébe menő vákuumcső teljesen összelapult az nem vezérel semmit. Hol találok róla javítási útmutatást? Üdv a Gall!
Akkor szeintem tudod jól mire van szükséged :D A 15"-ból nekem egyszer volt fent 225/70, na az brutál volt, az már határa a soknak, de mondom, csak szerintem. (mellesleg rezonancia keletkezik a túlzott áttételtől, de ez is csak saját tapasztalat, az említett srácnak "semmi gondja nem volt") 215/70 15 és váltótársai biztos hogy már jelentősebb változást hoznának, nekem is volt fent már pár méret. Amúgy bármilyen méretnél a /80 már ugyanaz mint a per nélküli sima R14-ed. Nem tudok róla hogy lenne /90 vagy 100 és ha lenne is, 90% biztos hogy instabillá válna egy 2 tonnás busz, vagy horror ára lenne a kevlár erősített oldalfal, rgo felesleges.
Sziasztok. A motor 2.2-es 155 Le. Találkozott valaki olyan hibával, hogy a motor dadog mintha 1 henger kihagynia. Hibakód kiolvasva nincsen. Alapjárat ingadozik. A kartersapka levéve füstöl.
Mai napig nem botlottam bele olyan felnibe ami egy az egyben rámegy és 15 vagy 16. A srácnak akit említettem (és az én télikerekem is) az egyel újabb transit felnije került fel, ami 5*160 lyukosztású, viszont a tőcsavarjai vastagabbak 2 milivel. Esztergáltatni kell alátéteket, ami egyben betét és a kerékanya kúposságára van kialakítva. Írok ha végre elérem a srácot a 16 gumiéret miatt.