Keresés

Részletes keresés

bzmot281 Creative Commons License 6 napja -2 0 6199

Állandó, mint a bűz Csémpusztánál :D

Előzmény: Üzemszünet (6198)
Üzemszünet Creative Commons License 6 napja -1 0 6198

Mai nap már a "szokásos" szóló,kár is ragozni......

 

M62 221 Creative Commons License 2024.05.21 -1 0 6197

Legyen a 34919 nek. Ma meg a 34910 vol szólóban.

Előzmény: r1232 (6192)
r1232 Creative Commons License 2024.05.21 0 0 6196

Ettől még szvsz vissza kellett volna vinni a melléket Fehérvárra lezárva és megnézni, hogy megfordítva ahhoz képest a motort működik-e? Éjjel pedig a szerelők rá tudták volna nézni.. Sajnos legózni kell.

Előzmény: M62 306 (6195)
M62 306 Creative Commons License 2024.05.21 0 0 6195

Ajtózáródási hiba volt a melléken. Csak a szokásos.

Előzmény: r1232 (6192)
M41 2180 Creative Commons License 2024.05.21 0 0 6194

Ahogy az a bizonyos réteg mondaná a vasúton és a minisztériumban is: "a francnak utaznak annyian"

Előzmény: Üzemszünet (6181)
r1232 Creative Commons License 2024.05.21 -2 0 6193

Műszaki hibának tűnik az ok..

Előzmény: r1232 (6192)
r1232 Creative Commons License 2024.05.20 -1 0 6192

A 34910-es soron ma is volt mellék a 34923-ig.. Hogy Komáromba miért vették le, jó kérdés...

Előzmény: Üzemszünet (6191)
Üzemszünet Creative Commons License 2024.05.20 -1 0 6191

Ma meg álltak a szóló Bz-ken...... 

 

Előzmény: r1232 (6190)
r1232 Creative Commons License 2024.05.20 0 0 6190

Tegnap volt.

Előzmény: M62 306 (6189)
M62 306 Creative Commons License 2024.05.20 -1 0 6189

Véget ért a vágányzár, de még mindig nincs mellék. Erre mi a magyarázatod?

Előzmény: r1232 (6187)
Üzemszünet Creative Commons License 2024.05.17 -1 0 6188

Az utas ebből csak azt érzékeli, hogy idézzek egy ismerős Ferérvárra járó diákot aki nem vett észre a reggeli vonatnál. Délután találkoztam vele.

"Nincs idő nézelődni azt néztem hova tudok gyorsan leülni , hogy még legyen helyem, miért kell csak egy kocsinak jönnie?"

Na...., erre nem tudtam mit válaszolni neki.

 

Előzmény: r1232 (6187)
r1232 Creative Commons License 2024.05.17 -1 1 6187

Vâgányzár van a 10-es vonalon egész héten, amiatt nincs mellék, még motorok sem forognak be Celldömölk felé. Akinek pedig a dolga lett volna, úgy látszik nem gondolt arra, hogy maradjon elég kocsi a vágányzár ezen az oldalán, módosítsa a technológiát..

Előzmény: Üzemszünet (6183)
névtelen Creative Commons License 2024.05.17 -2 2 6186

Hiba a mátrixban.

Elméletileg el kellett volna tűnni az utasoknak, hogy végre jól meg lehessen szüntetni a vonalat és kampányolni a 0 közeli utasszámokkal, hogy lám, nem kell ez senkinek.

 

Vannak még módszerek, pl, a csatlakozás menetrendszer szerinti szándékos lekésetése a 84-es vonal végnapjaiban (az akkor óránként járó Pesti gyorshoz papíron 58 perces várakozás volt, míg a gyakorlatban, amikor ott jártunk, hát.. elérte..).

Előzmény: Üzemszünet (6185)
Üzemszünet Creative Commons License 2024.05.17 -2 0 6185

A leg elszomorítóbb, hogy több mint tíz évig a MÁV azt szajkózta ,hogy nincs utas nem kell vonat. Most hogy van utas, most meg nem közlekedtet normális szerelvényeket.

Majd lehet kis idő múlva ismét hívatkozni a járatmegszüntetések előtt, hogy nincs utas igény a vonalon.(Bíznak gondolom benne hogy,csak elpártolnak az utasok addigra).

Előzmény: M62 306 (6184)
M62 306 Creative Commons License 2024.05.17 -3 1 6184

Következő fokozat: Pótlóbusz

Előzmény: Üzemszünet (6183)
Üzemszünet Creative Commons License 2024.05.17 -1 0 6183

Nem számít itt már semmi,🥲

Pedig most már arra se lehet hívatkozni, hogy nem jó a fűtés a mellékben, mint ahogy télen tették párszor. 

Ma Móron még csak 1-2 embernek kellett állnia. De aki csókában, bodajkon szárazréten szállt fel, már nem kellett leülnie.

Mór

Előzmény: M62 221 (6182)
M62 221 Creative Commons License 2024.05.17 -2 0 6182

Kezdik a vasútról való leszoktatást. Mai napon ismét  szóló Bz.

Üzemszünet Creative Commons License 2024.05.16 -1 0 6181

Igaz, főleg ha  még egy két kerékpáros is haza akar jutni estefelé, a hétvégéken erős a késő délutáni utasforgalom. 

Előzmény: r1232 (6180)
r1232 Creative Commons License 2024.05.16 0 5 6180

Szerelvényforduló szerint továbbra is kellene mellékkocsinak lennie. Hogy azt miért nem sikerül kiadni több napja, az egy jó kérdés. De amúgy is át kellene gondolni a fordulót, mert péntek, szombat, de főleg vasárnap a 34911-re nem elég a forda szerinti szóló motor.

Előzmény: Üzemszünet (6179)
Üzemszünet Creative Commons License 2024.05.16 0 3 6179

A start legújabb agymenése!

A Heringjárat. 

A 34919 - es a héten harmadszor szólóban kiállítva. 

https://www.facebook.com/share/p/X1dzaDRCD5adEuif/

Fizolti Creative Commons License 2024.05.12 0 3 6178

Olyan vélemény is van, ami szerint Sárszentmihályon, Sárpentelén is lenne utas P+R-rel.

 

Az meg egy nem túl szép dolog, hogy hivatkozunk itt precízen kiszerkesztett menetrendekre, ahol egy másfél perces megállás napi 2-3 pár csúcsidei, erős irányban közlekedő vonatnál már tarthatatlan lenne, miközben egyes vonalakon naponta borul össze a menetrend a pályaállapotok miatt, vagy épp percekkel korábban érnek be vonatok valahova.  

 

Hivatalosan nagyon sok vonalon kéne már Bz-nek járnia feltételes megállással, vagyis haladnia kéne a leszállásjelzősítésnek is, de addig egy szóló motorkocsinál elégnek kéne lennie a vjv-vel leegyeztetni. 

Előzmény: Lovrin (6176)
Üzemszünet Creative Commons License 2024.05.12 0 4 6177

Látom mindenki idegenkedik itt a Mohai megállástól, pedig látható hogy egyre többen kombinálják(-nálnák) az utazást.

Mohán mivel van szolgálat, a kerékpárral az állomásig közlekedők szívesebben hagynák a valamennyire felügyelt tárolóhelyen mint a senki földjén kerékpárjukat. Az autós lejárásnál  nagyon nagy szabad terület van az állomáson parkolásra.

Most ezzel a menetrenddel a versenyképes eljutási időkkel, a környező településekről igénybe vennék nagy valószínűséggel a vasútat.

A menetidőbe bőven beleférnének a feltételes megállások , ha csak a terelésben bekerült lassúmeneteket megszüntetnék, ha a többit is akkor nem is kéne feltételhez kötni a megállásokat és lazán tarthatók lennének a csatlakozások.

A peronok pedig a vonalon máshol is alacsonyak, Ászárt kéne kissé rendberakni, ez nem lehetne akadály..

Lovrin Creative Commons License 2024.05.12 -1 5 6176

ami régen még lehet, hogy jó volt, de ma már nem elfogadható

 

Gondolom a vonalon is csak desiró jár, ha bézé lenne akkor inkább nem jár semmi mert ma már nem elfogadható?

 

Ászár egy létező engedélyezett megálló ami akármikor újranyitható. A minőségi körülményeket meg ráérünk később javítani ha kell. Jelenleg ha az ászári utas 2,5 kilométert gyalogol/biciklizik ki kisbérre az rendben van csak hogy elkerüljük hogy egyszer nagyot kelljen lépnie. (De akár egyszer kivonulhat építeni a pft használt betonaljas sk15 peront, aminek megint csak rutinnak kéne lennie.)

 

Az hogy "nincs alkalmas jármű" az csak a Startot minősíti, mert még épült is néhány leszállásjelzős bézé, de semmilyen országos program nem lett belőle, a klímásításhoz kékítéshez képest minimális munka. Kevés az esélye hogy a feltételes megállás bevezetésével gyakorlatban több menetidő lenne mint most, még a plusz megállással is. Mohában, Fehérvárcsurgóban nem látok fantáziát, de Ászár lakott terület mellett van. A 81-es út átjárójánál jobb lenne, ha újra kéne építeni inkább oda raknám át, de amíg nem kell, gyakorlatilag papírmunka hogy a régi megálló üzemeljen.

Előzmény: r1232 (6171)
bzmot281 Creative Commons License 2024.05.12 -1 0 6175

Itt OFF (sajnos), de a bevethető Desirok száma is hétről hétre csökken, ahogy látom :(

Előzmény: r1232 (6174)
r1232 Creative Commons License 2024.05.12 -1 0 6174

Legutóbb tegnap néztem meg az ászári "peront" jelen állapotában sk mínuszos már inkább. Bodajkon, Móron van legalább peronszegély is. Nyilván nem lenne bonyolult egy a szárazrétihez hasonló megoldás, kérdés a jelenlegi helyzetben lenne erre fordítható forrás?

Ráadásul pont ezek szűkössége miatt sajnos várható menetidő növekedés is a jövőben..

Előzmény: M62 306 (6173)
M62 306 Creative Commons License 2024.05.12 0 1 6173

Két megállás biztos nem férne bele. A Móri keresztnél van még 4-5 perc tartalék(párosnál 4 perc, páratlannál 5-6 perc) abba talán egy plusz megállás beleférne ami szvsz Ászári megállás lenne. Annak a megállónak forgalma is lenne mivel egy elég nagy településrész közelében van. Ászáron SK 00 peron van, ahogy Móron és Bodajkon is. De egy SK 15-ös peron elkészítése sem jelenthet nagy problémát. 

Előzmény: r1232 (6171)
M62 221 Creative Commons License 2024.05.12 0 1 6172

r1232 Creative Commons License 2024.05.11 -3 3 6171

Nincs alkalmas jármű, a jelenlegi helyzetben erről álmodozni sem érdemes, ezeknél fontosabb dolgokra sem jut..

A másik, hogy sem Mohán, sem Ászáron nincs utasforgalomra alkalmas peron, mindkét helyen sk mínusz van, ami régen még lehet, hogy jó volt, de ma már nem elfogadható.

A harmadik, hogy párosban a plusz két megállással már bukod a győri csatlakozást is.

Páratlanban pedig már csak 2-3 perc lesz Bp. felé az átszállási idő a gyorsra, ami már túl bizonytalanná tenné azt és amivel nagy eséllyel bukod azokat az utasokat, akik a gyorsabb eljutás miatt választják a vonatot.

Jelenleg van egy működő rendszer, biztos szét kell verni a bizonytalanért?

Előzmény: Üzemszünet (6167)
Fizolti Creative Commons License 2024.05.11 0 0 6170

Ha a Moha-Székesfehérvár bejárás a prioritás: 

 

Életszerűen egy, vagy két reggeli vonat Székesfehérvár felé, három délutáni Komárom felé álljon meg. 

Ha lenne is feltételes megállás, akkor is be kell építeni hozzá valamennyi időt. 

 

Kérdés, hogy a kb. tiszta ütem fontosabb-e, illetve a székesfehérvári átszállások mennyire biztosak (egy olyan szinten leterhelt vonal esetében, mint a 30a, nekem a 6 perc is szűk, délutáni csúcsban ha van kb. 10 perccel korábbi és nem sokkal lassabb vonat, érdemesebb lehet ahhoz adni a csatlakozást, akkor is, ha még a módosított 5-ös vonali menetrend mellett is maradna 4-5 perc átszállni a Tópartról). 

Előzmény: Godolloi HEV (6168)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!