Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 5 napja -2 5 50851

Örs vezér tere - Cinkota/Kerepes között a végletekig fent kell tartani a HÉV vasúti forgalmat, akkor is ha csak 20 km/h-val megy majd ott a szerelvény.

 

Cinkotától/Kerepestől kifelé Gödöllőig lehet beszélgetés témája a mit és a hogyan.

 

Előzmény: Gordon Zsigmond (50850)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja -3 2 50850

Mert a H8/9 rekonstrukciója (+ járműbeszerzés) százmilliárdos tétel lenne, még akkor is, ha csak konzerváljuk a jelenlegi állapotot, és nem lesz belőle M2G89.

 

Erre pedig nincs pénz, és nem is lesz.

Belátható időn belül nem.

Előzmény: MOS-265 (50848)
király2644 Creative Commons License 5 napja -1 3 50849

És ha nincs? Akkor miért nem akkor csinálják meg, amikor majd lesz, annyit kibír még a pálya. Így meg lehet, fél év után lehet kukázni. Szépvölgyin is ott vannak az új sínek, gondolom ott is lesz átépítés. Ott viszont 5 méterre lakóházak. Ott is el fogják ezt játszani?

Előzmény: _Nyuszi (50846)
MOS-265 Creative Commons License 5 napja 0 2 50848

Mitől lenne olcsóbb a busz? Utaztál már esetleg kora reggel itt? Mert elég nagy utasmennyiség jön befele Gödöllőről, illetve kifele is…

Előzmény: Gordon Zsigmond (50847)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 6 napja -4 0 50847
_Nyuszi Creative Commons License 6 napja -1 3 50846

Gondolom MÁV. Amit én kérdeznék, hogy van-e érvényes hegesztési szerződés.

Előzmény: király2644 (50845)
király2644 Creative Commons License 6 napja -1 5 50845

Pár hete kicserélték a Filatorigáton az átjárót STRAIL rendszerűre. Ez tök jó, de hevederes sínillesztésekkel lettek visszarakva a sínek. Csattog mint a k... élet (főleg Bákásmegyer felé). Jó, hogy nincs lakóház a közelben, mert ez szégyen. A sínvégeken már most látszik, hogy nem szeretik ezt. Miért nem hegesztett illesztések lettek 2024-ben Magyarország legnagyobb forgalmú vasútvonalán?

MOS-265 Creative Commons License 2024.05.12 0 0 50844

Miután a 901,905,907,919,931 máshol vendégeskedik, a 933 meg főműhelyben, valahogy tartani kell a kiadást, sokszor tartalék vonat nélkül.

Előzmény: EMD sound is music (50843)
EMD sound is music Creative Commons License 2024.05.11 -1 3 50843

Vicces kis adalék :

 

Hosszabb idő óta először jártam Cinkotán. Odafelé vittek autóval, visszafelé pedig mikor az állomáson jobban megnéztem az Örs felé induló vonat szerelvényét, hát mi a pályaszáma?

 

973-985.

 

Jót nevettem...

EMD sound is music Creative Commons License 2024.05.11 -1 2 50842

991 szintén újra megy már, a 1103 pihentetve van, valószínűleg túlfutott, ha égető szükség lépne fel beállna. 1111 és 1125 darabokban a nyugatiban, azok még jó ideig biztos nem fognak menni. 1109 eléggé el van dugva, talán a csarnokban van és készül, de alkatrészek hiányoznak hozzá. 1147-tel meg elkészültek, a próbák már zajlanak.

Előzmény: dani1988 (50837)
EMD sound is music Creative Commons License 2024.05.10 0 1 50841

1147 ezekben a percekben indul Batthyány térről, próbafut éppen...

Előzmény: dani1988 (50837)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.04 0 0 50840

Összeütközött egy HÉV és egy autó Csepelen, ezért a H7-es HÉV a Szent Imre tér és Csepel között nem közlekedik, a Szent Imre tér és a Boráros tér között váltott vágányon jár, írja az MTI. A baleset a XXI. kerületi Szent Imre téren történt, az esethez a fővárosi hivatásos tűzoltókat riasztották, akik áramtalanítják az autót. Ezen a szakaszon a 35-ös, a 36-os, a 38-as, a 138-as, a 148-as, a 151-es, a 159-es és a 238-as buszokat ajánlja a BKK

exvérmezö15 Creative Commons License 2024.04.28 -2 4 50839

Nem Szépvölgyi útnál állt kifelé...

Ja szegény busz nem tudja hogy hétvégén nem szabad elromlania mert te utazol....

Előzmény: király2644 (50838)
király2644 Creative Commons License 2024.04.28 -2 0 50838

Úgy tűnik, egyszerre két helyen is kéne akkro lenenm, mivel ma HÉV pótlók is estek ki. LMG-125 a Tímár utcánál állt délután lerohadva....erről is én tehetek vajh, mivel nem szereltem meg????

Előzmény: exvérmezö15 (50836)
dani1988 Creative Commons License 2024.04.23 -1 2 50837

Ezeken kívül 6 kisegység áll, ami szentendrei. (991; 1103; 1109; 1111; 1125; 1147)

Előzmény: BU1048 (50835)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.04.22 -7 2 50836

Van felvétel....igaz Ráckeve. Próbáld ki

 https://karrier.mavcsoport.hu/allasajanlataink/5053

Előzmény: király2644 (50833)
BU1048 Creative Commons License 2024.04.22 0 0 50835

Szerintem az is csoda, hogy úgy ahogy de megy a járműkiadás. A 70-es évek második felétől járnak ugyan ezen szerelvények. Igaz, 30 éve még 951-től 1149-ig mind ott volt. Ma már csak 971-től felfelé, de ebből is a 973, 985, 999 Cinkotán, 1107, 1127, 1143 Csepelen van jelenleg és nem tudom mennyi áll.

tr411-400 Creative Commons License 2024.04.22 0 5 50834

A járművek tudják, hogy hétvége, vagy hétköznap van?

Előzmény: király2644 (50833)
király2644 Creative Commons License 2024.04.21 -1 1 50833

Most már hétvégén is rendszeres lesz a jármű hiba, tessék mondani?

dani1988 Creative Commons License 2024.04.08 -2 1 50832

Mindeközben 1146 kisegységként rohangál a legnagyobb reggeli csúcsban H5-ön....

Más: vonatok külső takarításával mi a helyzet? Várjuk a tavaszi esőket, hogy megoldják a MÁV helyett? Rég voltak ilyen retkesek, valamint Batthyány tér is rég volt ennyire mocskos!

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (50831)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.04.08 0 0 50831

1128 Csepelen van

dani1988 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 50830

Sosem lesz visszaállítva szerintem, csak az ígérgetés megy, sőt, abban sem vagyok biztos, h ennél nem lesz még rosszabb is. Reggel állandósult a tömeg, korábban ennél több fokkal jobb volt a helyzet, már békáson megtelik a békásról induló vonat a város felé.  

Előzmény: király2644 (50829)
király2644 Creative Commons License 2024.03.22 -2 1 50829

Miért van az, hogy a máv-hév képtelen mentrendszerint leközlekedtetni bizonyos vonatokat a H5-ön? A csúcsidő vége - szerintük - f8-kor elkezdődik Békáson (máshol ez 8, n9), így sikerült kiritkítani a menetrendet pluszba. A Szentendréről 7:28-kor induló HÉV minden egyes nap Békásról eleve 2 perc késéssel jön, szerdán Kaszáson már 4 perc késésnél járt (amikor 6 perc a követés), tegnap meg 3 perc volt. Közben ezen a vonaton tömegnyomor van kedd, szerda és csütörtökön. A havi kb. 20 munkanapból ez a vonat 1 alkalommal tud menetrendszerint leközlekedni. Miért? Mikor lesz elég vonat az 5 perces követés visszaállításához? Mellesleg az látható, hogy a Szentendre-Békás szakaszon tarthatatlan a menetrend.

 

Ep128 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 50828

A "Sport szelet" 1131 -es vége valami iszonyat kockakerekű lett... (Kíváncsi vagyok, mikor jut el talpmasszázsra.)

Ep128 Creative Commons License 2024.03.08 0 2 50827

Na látod, ez egy jó kérdés! nem tudom, de bízom benne, hogy tanultak a pár évvel ezelőtti bakiból. (Tartok tőle, hogy most mindenképpen áterőltetik majd valahogy ezt, mert "presztízskérdést" csináltak belőle. Valahol jogosan... Csak ennek lehet az a következménye, hogy végül valami "butított" verziót fogadunk el a szent cél érdekében. Amiből majd ez is, az is, amaz is hiányzik, hogy ne legyen a rászánható keret feletti ára.)

Előzmény: Fizolti (50826)
Fizolti Creative Commons License 2024.03.07 0 1 50826

És ha most is drágább ajánlat jön, vagy csak nem tudna senki szállítani az elszámolási időszak végéig, akkor megint nem jön semmi? 

Esetenként 20-30%-kal drágább projekt lesz törölve, aztán évekkel később még drágábban valósul meg valami. 

Előzmény: Ep128 (50825)
Ep128 Creative Commons License 2024.03.07 0 0 50825

A HÉV esetében nem (sem ;-) ) olvashattunk másikat. Anno szintén megvolt az adott összeg, csak amikor jöttek az ajánlatok, akkor kiderült, hogy a legolcsóbb is jóval drágább, mint amennyi pénz van rá.

Előzmény: Vendégsín (50821)
Ep128 Creative Commons License 2024.03.07 0 0 50824

Ez nem is arról szólt, hogy holnap kiírják a pályázatot. Arról szólt, hogy él a project, terveznek vele és a folytatásával. Az épp erre költendő pénzmennyiségre pedig "van ötletük honnan szedjék össze rá". Semmi egyéb. (De eddig "ennyi" sem volt. :-) )

 

Előzmény: NAR (50823)
NAR Creative Commons License 2024.03.07 0 2 50823

Felsorolnak 50+ projektet, hogy ezek a "kiemelt projektek", aztán felsorol három halmazt, amire "Szerződéseinek forrását [...] hazai társfinanszírozáson felüli felhasználásával biztosítja a [...] támogatói döntések meghozataláig" - azaz ezekre a magyar adófizetők pénzéből pluszban költenek. Ebben a három halmazban nincsenek benne a földmunkával járó dolgok (ha jól néztem), tehát a tervezgetésre van pénz, az új szerelvényekre addig nincs, amíg nem hozzák meg a "támogatói döntéseket".

Előzmény: Ep128 (50820)
18-09 Creative Commons License 2024.03.07 0 0 50822

Speciel, azért ezek a projektek, amiket most a Közlönyben vannak, futnak a háttérben. Pár hete volt közöm egy Kelenföld IMCS-s témához és meglepett, hogy létezik ez a projekt még, erre most meg is jelent az MK-ban:)

Előzmény: Vendégsín (50821)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!