Keresés

Részletes keresés

BP-1 Creative Commons License 2 órája 0 0 18310

Szerintem egyszerű hiszti van.

Amíg az Andorban nincs más csak Conecto, addig a Bogáncsban kaphat esetlen MAN-t is.

Előzmény: .BPO-346. (18309)
.BPO-346. Creative Commons License 2 órája 0 0 18309

Ezt köztudott tény, de mióta a Bogáncsba került az a pár db, azóta eszméletlen amit leművelnek :D

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18308)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 3 órája 0 2 18308

Én úgy tapasztalom, hogy az összes NCA (és amúgy itt OFF további Conecto) ugyanakkora hulladék.

Előzmény: .BPO-346. (18307)
.BPO-346. Creative Commons License 3 órája 0 0 18307

Sziasztok!

2 kérdésem lenne:
- Az AA HY-824 mennyire lett gatya, mikorra várható vissza a 220-ra?
- Mi az oka a siralmas, mindennapi teljesítménynek, a Bogáncsos NCAk-nak a 8E- n, míg az Andorosok vígan szelik a napokat végig?

bz79 Creative Commons License 4 órája 0 2 18306

Vannak ilyen chatbot szinten tengődő lények,akik valamikor vitába keveredtek valakivel,és az utána bármit ír,bárhova minuszolják.Nekem is lehet 3-4 ilyen "cimborám".Mondjuk közelről tojok rá,nehogy mellémenjen.Szóval ne keress logikát benne.

Előzmény: Farkasvölgyi (18305)
Farkasvölgyi Creative Commons License 5 órája 0 1 18305

aki mínuszolta a bejegyzést, most kivételesen megindokolhatná...

Előzmény: Peti817172M (18303)
Farkasvölgyi Creative Commons License 5 órája 0 2 18304

amikor a nyugdíjas néni azt hiszi az ajtón levő kapaszkodóra, hogy mászóka...

Előzmény: Bobeno23 (18302)
Peti817172M Creative Commons License 6 órája -3 3 18303

Ajtóhiba jelzése.

Előzmény: Bobeno23 (18302)
Bobeno23 Creative Commons License 11 órája -1 1 18302

MAN A21 pilóták figyelmébe.

Hétvégén sikerült egy PDN-nel utaznom, és az egyik megállóban a szokásosnál tovább szólt az indításjelző. A jól ismert hang, de dupla olyan sűrűn szólt és hosszabb ideig. Egyszeri alkalom volt es eszembe jutott hogy pár éve már tapasztaltam hasonlót.

Mitől van ez?

Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.05.18 0 0 18301

Erre celoztam, hogy vegulis akkor a jelenlegi mennyisegbol csak 100 "garantalt" az Arrivanak csuklos teren (tudom, az is csak akkor, ha mar itt vannak), a tobbi meg vagy ok vagy mas.

Előzmény: 18-09 (18300)
18-09 Creative Commons License 2024.05.18 0 0 18300

Nem, mert az ITK volt az eCsuklósnál a másik ajánlattevő. 

Előzmény: Fenyőfatalp (18297)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.18 0 0 18299

Csak az a biztos, ahol már a szerződés is meg van kötve, ez pedig egyik rész esetén se történt még meg.

Előzmény: Fenyőfatalp (18297)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.18 0 2 18298

Ezt a számot nem csak az adott típus "jósága" befolyásolja, hanem egyéb tényezők is, jellemzően a balesetek vagy az utastér váratlan beszennyeződései; például nálam is előfordult már többször is, hogy behánytak, vagy borult ki tej, festék is. 

Ráadásul valószínűleg egyszerűbb rögtön az elején egy nagyobb, egységes flottát venni, mint később esetleg egyesével vásárolgatni még hozzá valami hasonlót.

Előzmény: Peti817172M (18290)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.05.17 0 0 18297

Azt mar tudjuk, hogy az a 20 elektromos az Arriva lesz?

Előzmény: 18-09 (18295)
Peti817172M Creative Commons License 2024.05.17 -2 0 18296

Meg az is kavarhat, ha a két típus kiadás szempontjából nem lesz "csereszabatos", tehát mindenképp 25 elektromos és 50 dízel példányt kell kiadni.

Előzmény: hamzsabusz (18292)
18-09 Creative Commons License 2024.05.17 0 0 18295

Egyezik. A B4 120 forgalmi kocsival megy, 2025-től fokozatosan fut ki ez a szerződés. Ennek a helyére jön a C2+C4 50+50 csuklós majd az E1 20 eCsuklóssal. Az kiadja a B4 120 forgalmiját. 

 

Itt a járműállomány teljes méretében lesz változás, az vélhetően növekszik 5-7 kocsival. 

Előzmény: Fenyőfatalp (18294)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.05.17 0 0 18294

Kavaras a csuklosoknal is lesz, mert ott se egyezik a darabszam.

Előzmény: fberci (18293)
fberci Creative Commons License 2024.05.17 0 0 18293

Ami még itt közrejátszhat, hogy ezeket be tudják állítani az MAN-ek helyett is, emiatt kalkulálhatnak itt nagyobb pufferrel. Az újabb, 4 ajtós kocsit feltételezem kötbér nélkül be lehet állítani a régebbi, 3 ajtós helyett, de fordítva nem. Ha jól emlékszem, az NCA - MHU viszonylatban is felmerült ez a szempont (ott az ajtók száma helyett az Euro besorolás volt érdekes).

Előzmény: hamzsabusz (18292)
hamzsabusz Creative Commons License 2024.05.17 0 1 18292

Ne felejtsük el, hogy nem 8+2, hanem alapból 10 éves futással terveznek, ami azt jelenti, hogy az utolsó évben is ki kell tudni adni forgalomba a szükséges mennyiséget, és ezt a kiadást valószínűleg ennyi járművel tudják majd teljes bizonyossággal vállalni. Ezen túlmenően a majdan futott kilométereken is több jármű osztozik, így az egységnyi járműre jutó végső futás vélhetően kevesebb lesz, ami további előnyökkel járhat.

Előzmény: Peti817172M (18290)
Peti817172M Creative Commons License 2024.05.17 0 0 18291

Ha a 82 NAY-ból indulunk ki, akkor 28+55 fog kelleni.

Előzmény: 18-09 (18286)
Peti817172M Creative Commons License 2024.05.17 0 0 18290

Tehát a 75 busz kiadásához az eddigi 82 helyett 85-87 járműre lesz szükség. Az ember azt gondolná, hogy az újabb típusoknak magasabb a rendelkezésre állása.

Előzmény: 18-09 (18286)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.05.16 0 1 18289

Igen, kozben leesett.

Előzmény: 18-09 (18286)
riezaK Creative Commons License 2024.05.16 0 4 18288

Miert, az off szolo reszet megnyero ceg meg Isuzu importor, es Isuzuval indult :)

 

Elsosorban penzt keres mindenki, nem dicsoseget.

 

Van neki egy kisbusz, Isuzu, kisbusz.... 

 

Előzmény: Fenyőfatalp (18258)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 18287

Az elektromos 25=29-30

A Volános és külföldi példákat látva bátor dolog. 😃

Előzmény: 18-09 (18286)
18-09 Creative Commons License 2024.05.16 0 2 18286

A szolgáltatásbeszerzésre kiírt tendereken a forgalmi kocsik száma szerepel. Azaza a 82 NAY-ból 75 amit ki kell adni. Tehát az 50 szóló dízel kocsira valószínűleg 56-57, a 25 elektromos szólóra 29-30 jármű lesz beszerzeve. 

 

A "150 MAN" is 162... 

Előzmény: Fenyőfatalp (18264)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.05.16 0 2 18285

Bízzunk benne, hogy nem a 3 betűs társcégre akarják rásózni.

Előzmény: beni19 (18281)
hamzsabusz Creative Commons License 2024.05.16 0 1 18284

Már új korukban is teljesen más az utazási komfort a két típuson, ennyire használtan meg pláne. S ilyen szempontból inkább Citaro mint pl. a MAN. pláne Conecto.

Előzmény: Fenyőfatalp (18283)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.05.16 0 0 18283

Hala az egnek. :)

 

Az allapotuk tenyleg eg es fold, meg igy, utaskent is latszik.

Előzmény: beni19 (18281)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.16 0 0 18282

Nyilván az üzemeltetőre gondoltam, mert egyértelmű, hogy nem jótékonykodni akarnak, hanem a saját üzleti érdekeiket tartják szem előtt.

Előzmény: Fenyőfatalp (18279)
beni19 Creative Commons License 2024.05.16 0 5 18281

Vételárban nincs akkora különbség a két típus között, Arrivának közvetlen tapasztalata van mindkét típussal. Már egy jó ideje azt az álláspontot képviselik (szerencsére), hogy Conectót nem fognak venni. Hosszabb távon több a kínlódás, drágább üzemeltetni, rosszabb minőség és nehezen adhatók tovább, mint a C2-esek. Elég összehasonlítani tavalyi évből a 10 éves MHU-k állapotát a mostani NCA-kal, nehéz elképzelni ki venné meg/bérelné ezeket ilyen állapotban. 

Előzmény: Fenyőfatalp (18279)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!