Keresés

Részletes keresés

TWdoktor Creative Commons License 6 napja 0 0 8170

Dehogynem, a ruszki (és egyéb utódok) körülmények közé tenyésztett típusokat...:)

Előzmény: Budapesti Tátra (8169)
Budapesti Tátra Creative Commons License 6 napja 0 0 8169

Örökké, mert Budapest nem tud olyan hegymászó villamosokat beszerezni, amik felérnének a cseh körülményekhez tenyésztett típusokkal.

TWdoktor Creative Commons License 2024.05.18 0 5 8168

Azt tudom elképzelni, hogy nagyon kis ívben kanyarog a szerelvény és a csatlás kábele megtörik, vagy megnyílik a csatlásfej. 25 évvel ezelőtt volt ilyen hibákhoz szerencsém a klasszikokon, szerencsére nem volt sűrű.

 

Előzmény: király2644 (8167)
király2644 Creative Commons License 2024.05.18 0 0 8167

Ezért kérdezem, mert a félévben mindhárom alkalommal ugyanitt. Nem előtte, nem utána, nem a város másik pontján, hanem ugyanitt. Vagy inkább valami vezetéstechnikai hiba miatt?

Előzmény: TWdoktor (8166)
TWdoktor Creative Commons License 2024.05.17 0 0 8166

Elsüllyedt szégyenében...

Biztos nem bírják a mélységet, kanyart, sötétet egyszerre...:)

Előzmény: király2644 (8164)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.05.17 -5 0 8165

Én idáig úgy tudtam lerohadás a járműveknek csak hétvégére van megtiltva....vagy csak a  Hévre igaz ez?

Előzmény: király2644 (8164)
király2644 Creative Commons License 2024.05.17 -1 1 8164

Mi ez a gyakori Tátra lerohadás a Clark alagútban? Fél év alatt már a 3. esetbe futok bele munkanap reggel, ráadásul most annyira, hogy meg sem tud mozdulni, a segély már kint.

219 CLH-690 Creative Commons License 2024.05.02 0 0 8163

Feltöltöttem egy tegnapi videót az N41-esről: https://www.youtube.com/watch?v=nRJQhsU_ug0 Ugyan elsősorban a 1522-es miatt videóztam, de akad T5C5-ös is jócskán. Érdeklődőket örömmel várok.

Viko88 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 8162

Múlt héten hétfőn bevonult a Vjsz-be a 4247-es kocsi.

 

Nem tudom ment e be valami mellé.

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2024.04.12 0 1 8161

Igen, a 4059 kicsit citromsárgásabb a többinél, a kb. vele elkészült 4156 is ilyen lett. Később, 2020 áprilisától jöttek a rosszabb minőségű fényezések egy jó évig.. Ezeknek a kocsiknak ma már fehérre ki van szívva a homlokfaluk a naptól, 2021ben tértek vissza az eredeti minőségű fényezéshez. (Pont a 4160-ason szörnyülködtem ma)

Előzmény: FKU-911 (8157)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2024.04.12 0 2 8160

A villamos bal oldalán a középső ajtó mellett van alul egy szürkére mázolt 'dobozban'.

Előzmény: Tractron (8159)
Tractron Creative Commons License 2024.04.12 0 0 8159

Oh, köszönöm. Most olvasom, mi az egyáltalán. Nem gondoltam volna, hogy ez is egy szaggató.
Viszont akkor gondolom, nem a forgóvázakban van, hanem csak azért hallatszik onnan, mert ott nincs szoknya. (?)

Előzmény: f_zoli (8158)
f_zoli Creative Commons License 2024.04.11 0 1 8158

Nem lehet, hogy a statikus átalakító zümmögését hallod, pl. megállóban? Az is némelyiken hangosabb, némelyiken kevésbé.

Előzmény: Tractron (8155)
FKU-911 Creative Commons License 2024.04.11 0 0 8157

A 4059-es kocsinak csak látszólag van másfajta fényezése, mint a többinek, vagy tényleg? 

 

Ez még évekkel a felújítása után is szebb, élénk sárga, kicsit a régebbi fényezésre hasonlító árnyalatú.

Nem a mostanában használatos ronda árnyalatú, frissen sem szép; már 2-3 héttel a főműhely után pedig halvány, fakó, csúnya sárga.

TWdoktor Creative Commons License 2024.04.11 0 0 8156

Ma hallgattam őket az Egressy útnál, visít a Kátra is, csak fedi a hangot a szaggató vinnyogása.

Előzmény: Tractron (8155)
Tractron Creative Commons License 2024.04.10 0 0 8155

A régi, klasszik, nem szaggatós T5C5-ök forgóvázából miért hallatszik egyfajta sípolás? Mintha mindegyik más-más hangon zúgna.
Nem találok erről semmit. Jelenségmagyarázatot köszönök.

f_zoli Creative Commons License 2024.02.14 0 1 8154

Azóta volt egy középkocsi csere két szerelvény között, és egy másik középső kijött a végére. 

Nyomják az 1-es beugrókat és az 1A-t. 

 

4000-4336-4171

4014-4055-4015

4054-4155-4154

4288-4166-4335

4200-4320-4349

4048-4322-4272

 

Az egykaros ablaktörlő még ennél is ritkább állatfaj: a sor elejétől 4166-ig. 

Én is szeretnék kérdezni: az egykaros ablaktörlővel mi volt a konkrét baj?

Úgy emlékszem, egy ideig az nézett ki az evolúció irányának, K2-esítéskor, de hamar (?) átálltak a mai változatra.

Előzmény: f_zoli (8131)
4014 Creative Commons License 2024.02.14 0 0 8153

Közben kaptam pontosítást, eseményezett a 4040, folyamatban van a sérülésjavítása, természetesen Angyalföldön van.

Előzmény: Viko88 (8152)
Viko88 Creative Commons License 2024.02.13 0 0 8152

köszönöm.

Előzmény: 4014 (8151)
4014 Creative Commons License 2024.02.13 0 0 8151

Az még Angyalföldön van elvileg, egyelőre nem vitték el a Vjsz-be.

Előzmény: Viko88 (8150)
Viko88 Creative Commons License 2024.02.13 0 0 8150

És a 4040-es kocsival mi lehet? 02. 01-jèn jelentkezett be utoljára.

Előzmény: Viko88 (8147)
4014 Creative Commons License 2024.02.12 0 1 8149

Szokásos barossi átalakító. Ma meg holnap, illetve 26-27-én lesz ez a műsor, az első barossi 41-esek nem tudnak kiállni, ezek helyett van két forgalmi Szépilonáról a 41-esre, a 17-esen pedig ebben az időszakban 2 forgalmit átvesz Baross Ilonától. Ami többlet Tátra volt ma a 17-esen azok CAF-os forgalmikban mentek (az is csak a szokásos... :D ).

Előzmény: Gianmarco (8148)
Gianmarco Creative Commons License 2024.02.12 0 0 8148

Most is kavarás van a 17, 41-es Tátra kiadása körül:
a 17-esen több lett a Tátra, ezek Barossból kiadva,
a 41-esre pedig emiatt Baross kettővel kevesebb szerelvényt ad, így kettővel több lett a Kelenföldről kiadott.
Az oka egyelőre nem derült ki számomra, de gyanús, hogy most is valami hasonló, mint tavaly februárban volt a Baross áramátalakítóval. Így van, vagy valami más?

Viko88 Creative Commons License 2024.02.12 0 0 8147

Köszönöm szépen az információkat! 4042, 4071 és 4098-as kocsiknál lehet tudni a bevonulás napját?

Előzmény: 4014 (8146)
4014 Creative Commons License 2024.02.12 0 1 8146

4343 - balesetes, egy kamion belefordult az oldalába a Fehérvárin még novemberben.

A 4038 mellé még bevonult a 4042 is.

A 4071-4098 felújításon van szintén.

A 4266 pedig a körtüzes motorok miatt áll. Illetve szintén ezért állt a 4026 is, de az már feltámadt.

Ilonán inaktív még a 4111-4235 is, azok V2-re várnak elvileg.

Előzmény: Viko88 (8145)
Viko88 Creative Commons License 2024.02.12 0 0 8145

4343 - 2023. 12. 10 VJSZ - gondolom garanciális javítás
4300 - 2024. 01. 11 VJSZ - baleset miatt
4038 - 2024. 02. 08 VJSZ - fejújítás miatt
4071 - 2023. 12. 11 óta Leállított
4098 - 2023. 12. 07 óta Leállított
4266 - 2023. 05. 18 óta Leállított

 

Az utolsó három kocsi Leállításának okát, tudja valaki?

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2023.12.19 0 1 8144

Hát.. a láncolat bezáródott, az utolsó 4 Kásított Tátra is távozott a főműhelyből, nem is akárhova. 

A körforgás újraindul, a 2014-2015ben elkészült Angyalföldiek kapják a következő felvonást. 

 

4045-4325  VJSZ -> Angyalföld

4167-4277  VJSZ -> Angyalföld  

Swithun Tupac Creative Commons License 2023.12.13 0 1 8143

 

Amennyiben erre hivatkozva nincsenek már elképzelések sem, megindolkolva, na akkor úgy tényleg veszett fejsze nyele az egész. Mind Óbuda, mind Józsefváros esetében.

Előzmény: seadxdx (8142)
seadxdx Creative Commons License 2023.12.11 0 1 8142

Ha a főváros meg a BKV számára ez az ügy érdektelen, és nincs érdemi szándék ennek a területnek ilyen célú hasznosítására, akkor bizony a következő seftelésnél újabb, a főváros számára kevésbé értékes valami fog épülni.

 

Gondolhatod, hogy a jelenlegi felállásban mit fog kapni a főváros értékes, hasznos terület helyett.

Előzmény: Swithun Tupac (8140)
Viko88 Creative Commons License 2023.12.11 0 1 8141

Már bent van a 3. páros is, 4088-4253 személyében. Továbbá a 4343-as kocsi.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (8134)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!