Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

attus germanicus Creative Commons License 22 órája 0 0 23250

Munkából hazafelé láttam a kék Mercedest, mondom, szép autó. Aztán láttam megint, mondom, ja, szép autó, de nem láttam én ezt ma már? 

Aztán tegnap munkából hazafelé már figyeltem, és valóban, ez két külöböző autó. Egymástól kevesebb, mint egy kilométerre állnak. 

 

toas79 Creative Commons License 2024.04.16 0 2 23249

Ravazdon foróztam, az udvaron volt még egy platós is OT rendszámmal

kkn Creative Commons License 2024.04.08 0 1 23248

Igen, a románok adták nyugatra a háromajtósat, a Citroen az ötajtósat. ( Mint ahogyan a lengyelektől jött a nyugati FIAT 126 vége is ) Csakhát a szoci országokban is elkelt volna az ötajtós is.

Előzmény: pizo (23247)
pizo Creative Commons License 2024.04.08 0 0 23247

Citroen Axelként is árulták Nyugat-Európában.

 

Zoli

Előzmény: kkn (23246)
kkn Creative Commons License 2024.04.06 0 0 23246

Elég szomjas volt a kis boxer, háromajtós kiasutó létére. Az ötajtós eredeti Visa meg maradt Citroenben, nem készült Olcit verzió. Pedig szociban többnyire a családok vettek autót. 

A Dacia sokkal ígéretesebb volt, csak jól elsilányult.

Előzmény: Dorka 57 (23244)
varjúistván Creative Commons License 2024.04.06 0 0 23245

1982 környékén próbakocsi járt magyarországon, de én úgy emlékszem, hogy csak a rendszerváltás idején forgalmazták kis darabszámban. És azt a keveset is visszavitték romániába 90 után.

Előzmény: Köny (23242)
Dorka 57 Creative Commons License 2024.04.06 0 2 23244

Ígéretes kocsik lettek volna .... igen, ha a volna nem volna és nem ott és nem úgy készültek volna.... 

Előzmény: Köny (23242)
Quattroman Creative Commons License 2024.04.05 0 0 23243

Olcit ígéretes???

oszt mit ígért? max annyit hogy pariban lesz a Tavriával

Előzmény: Köny (23242)
Köny Creative Commons License 2024.04.05 0 0 23242

Oltcit sem sok maradt, pedig ígéretes kocsik voltak ezek a MERKUR-os időkben. 

Előzmény: R100 (23241)
R100 Creative Commons License 2024.04.04 0 1 23241

Akkor sem volt gyakori darab - legalábbis a Bogárhoz képest, de mára teljesen eltűntek, évek óta nem láttam.

Előzmény: Quattroman (23240)
Quattroman Creative Commons License 2024.04.04 0 2 23240

de imádtam mindig is ezeket a VW 1600 TL-eket

Mikor inas voltam a Szabolcs utcai VW szervizben akkor voltak újak

R100 Creative Commons License 2024.04.04 0 4 23239

 

 

toas79 Creative Commons License 2024.03.17 0 2 23238

Szegeden fotóztam. 

R100 Creative Commons License 2024.03.15 0 0 23237

Ha szaporodnak is csak bátran!

Előzmény: Quattroman (23236)
Quattroman Creative Commons License 2024.03.15 0 0 23236

és most párzásra készülnek?

Előzmény: R100 (23235)
R100 Creative Commons License 2024.03.15 0 1 23235

 

Felébredtek az oldalszelepeltek!

Quattroman Creative Commons License 2024.03.14 0 0 23234
R100 Creative Commons License 2024.03.13 0 0 23233

Ott bizony!

Előzmény: liili (23232)
liili Creative Commons License 2024.03.11 0 0 23232

Rétság felé félúton?:-)

Előzmény: R100 (23226)
roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.01 0 2 23231

Egy ilyen ritkasággal találkoztam. Mivel elmúlt már 30 bemutatom itt. Még egész jó állapotnak örvend a legtöbb korabeli japán típushoz képest, akik már elrohadtak és eltűntek.

  

Sokat nem mennek vele, de nem egy garázsban tartott autó.

vt976 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 23230

Ezek szerint az új rendszámoknál a Q betűt is kiadják?

Előzmény: R100 (23226)
Quattroman Creative Commons License 2024.02.27 0 0 23229

kormánykerekének nem csontszínűnek kellene lennie mint a váltógombnak?

Előzmény: p21-feri-tb2 (23227)
Quattroman Creative Commons License 2024.02.27 0 1 23228

ilyenen nőttem fel. a mienk '61es volt és világoskék CB 80-63

Előzmény: R100 (23226)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.02.27 0 3 23227

Itt a tesója. 

Előzmény: R100 (23226)
R100 Creative Commons License 2024.02.26 0 3 23226

kkn Creative Commons License 2024.02.25 0 2 23225

Quattroman Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23224

technológiai oldala és költségvonzata is van ennek.

a mai motoroknál inkább hőálló acélt használnak ami csak barnul kissé de nem rozsdásodik. így csak a formázást kell elvégezni és kész a darab, nincs utólagos felületkezelés...

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23223

Értem, köszönöm!

Előzmény: R100 (23222)
R100 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23222

A krómozás a környezetre és az egészségre is rendkívül veszélyes munka. A régi technológia környezetvédelmi okok miatt ma már nem használható, az új meg az általad említett eredményt hozza. Erre a motorra kicsit sem vigyáznak, a múlt héten még állt rajta a hó ennek ellenére a sok krómozott alkatrésze jó állapotú. De ha megnézel egy Bogár vagy egy Zsiguli lökhárítót ott is ezt tapasztalod, szinte elpusztíthatatlan.

A másik ok az lehet, hogy a korabeli japán motorok dupla falú könyökcsövekkel készültek, úgy tudom zajcsökkentés miatt, de a hőterhelésre is jó hatással lehet. Ma már ilyesmi a költségek miatt elképzelhetetlen.

Előzmény: A210 820 08 21 (23221)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23221

Kérdeznék Tőled: az miért van, hogy az ember megnéz egy 30-40 éves XJ,XJS, vagy CB- CBF -CBX-et és mindegyiken, ha kicsit is vigyáztak rá, ilyen szép krómozott leömlőket lehet látni, maximum kicsit lilásra égve, ha meghajtották őket,  ma meg a legdrágább új motorok többségén is rozsdás, csúf csövek vannak, esetleg a legjobb esetben is csak egy krómozott kamu fedőlappal eltakarva?

Szóval ma miért nem készítenek ilyeneket?

 

Előzmény: R100 (23220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!