Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Move1 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 2104

Sziasztok

Tudtok abban segíteni, hogy melyik motor/évjárat ami kerülendő a kis oroszlánok esetében?

Nem úszom meg, hogy pár hónapon belül ne vegyek egyet egy friss jogsis családtagnak. :(

Jelenleg is van egy 1,4 Hdi, 68 Le-os kisautónk. (2010.10.)

Első gondolatom egy hasonló motorú megvétele, csak jóval kevesebb a diesel mint a benzines.

A fogyasztás miatt teljesen mindegy hogy melyik típus, 130-200 ezer km közöttire és lehetőleg 2010 évjárat felettire gondolok. (bár látni 1-2 egész jónak kinéző régebbit is)

Köszönöm, ha válaszoltok...

Üdv.T.Péter

laca151 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 2103

Ha jól tudom, a 90LE-s a VTi motor. Annak megvan az előítélete, mert több esetben elszakadt a vezérműlánc.

Én olvasgattam ebben a témában, mivel nekem 1.6 VTi 120 lovas volt. A probléma a 2010 előtti autókat érintette, 2010-től módosították a láncot. Másik probléma a csereperiódus figyelmen kívül hagyása, illetve a gyárilag előírtnál nagyobb viszkozitású olaj használata volt. Vásárlás után így is, úgy is érdemes cseréltetni a vezérlést, majd a megfelelő olajat használni. Onnantól nem nagyon lehet probléma vele, bár ez a csere elég költséges (nyilván ezért is próbálták páran elspórolni).

Előzmény: Dorina82 (2102)
Dorina82 Creative Commons License 2024.05.25 0 0 2102

Sziasztok! 

Véleményeteket szeretném kérni azzal kapcsolatban, hogy hány lóerős 1.4 benzines 207-est érdemes megvenni. Valaki azt mondja, hogy csak a 75 le a jó, a 90 le-t felejtsem el. Csak azt nem tudom, hogy miért nem jó. Mindenképpen csak benzinest szeretnék. Valaki tudna nekem ezzel kapcsolatban érdemleges választ adni? 
Előre is köszönöm a segítséget! 

laca151 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 2101

Azért megpróbálhatod, hogy pár decit ráöntesz, hátha attól elmúlik.

Egyébként nem feltétlenül az elektronikákkal van a baj, hanem a csatlakozók öregszenek, oxidálódnak, és lehet egy egyszerű kontakthiba miatt is hibaüzenet. Az ilyeneket viszont elég nehéz kiszűrni.

Ebben az esetben biztos, hogy olaj utántöltéssel kezdeném a dolgot, ha megoldja, akkor öröm-boldogság :)

Arra figyelj oda, hogy a VTi motorok kényesek az olajminőségre, a gyárilag megadott olajat tölts bele.

Előzmény: Gab38 (2100)
Gab38 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 2100

Most megint problémázik a 207-esem! Check Oil Level! Megnéztem az olajszintet! Tökéletes! Pont a két jel között van (habár elég hülye nivópálcája van)! Néha pedig le OK-za! Ezek szerint a szenzor nem jó? Elég sok probléma van ezeknek a francia autóknak az elektronikájával!

Gab38 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 2099

Igen! A Hőfok jeladó volt a probléma! 

Előzmény: laca151 (2098)
laca151 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 2098

Vízszint rendben van?

A leírtak alapján lehet a hőfok-jeladó adta meg magát, de akár kontakthiba is lehet.

A hűtőventilátor nyilván ilyenkor vészüzembe áll és elindul

Előzmény: Gab38 (2097)
Gab38 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 2097

Sziasztok! Peugeot 207 1.4 VTI 16V 95 Le autóm a városban indultam vele 5-10 métert majd hirtelem elkezdett csipogni a hűtőviz hőmérője maxon volt! Majd egyszercsak lement a legaljára a mutató majd fél méter mulva újra felment hirtelen maxra! Azt irta: STOP! Engine Temp High! És már mindig ez volt! Megálltam vele megnéztem a motorháztetőt. A hűtőventillátor ment, a motor hideg volt, semmi füst , a hűtő is hideg volt semmi sem adott meleget! Képtelen vooltam otthagyni a kocsit és másnap felhivtak egy szervizt , hogy megnézzék! Az ünnepek miatt csak jövő hétre tudnák megnézni! Mi lehet vele a gond?

laca151 Creative Commons License 2024.01.12 0 0 2096

Ha nincs radarod, akkor már csak az a kérdés, hogy mi adta a sípoló hangot...

Előzmény: Leiby (2095)
Leiby Creative Commons License 2024.01.11 0 0 2095

De most kipróbáltam...jól müködnek! Nem villog

Előzmény: laca151 (2093)
Leiby Creative Commons License 2024.01.11 0 0 2094

Nincs tolatóradarom

Előzmény: laca151 (2093)
laca151 Creative Commons License 2024.01.11 0 0 2093

Tolatóradarod van? Nézd meg, hogy amikor minden világít egyszerre (tolatólámpa, index, féklámpa), akkor világítanak-e rendesen a lámpák, vagy össze-vissza villog az egész. Lehet kontakthibás vmelyik hátsó lámpa (leginkább testelés-hiba szokott ilyet okozni), és bezavarja a tolatóradart.

 

Előzmény: Leiby (2092)
Leiby Creative Commons License 2024.01.10 0 0 2092

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Nekem 207SW-m van és előjött egy olyan hiba hogy amikor felkapcsolom a helyzetjelzőt, tolatólámpát, fékezéskor és indexeléskor a csomagtartóból illetve az alól (ahol a csomagtartó záródik) egy sípoló hang jelentkezik...indexeléskor intenzítebb a sípolás (szinte olyan mintha morzéznának)
Valaki tud segíteni mi lehet a gond?

Gábor 207 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 2091

Bocsánat 🙈🙈🙈

F 8 jelű biztosíték

Gábor 207 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 2090

Sziasztok !

Segítségetek szeretném kérni a következő problémánál: 2007 évjáratú 1.4 hdi indításnál -5 fok alatt nem forgat az indítómotor….

Motortében elhelyezett biztosíték táblán F 14 biztosíték “ki èg “ , csere után indul minden rendben.

Kövezkező reggeli indításkor ismétlődik.

Előre is hálás köszönettel !

kistoves Creative Commons License 2023.12.18 0 0 2089

Szia!

Megoldódott a probléma? Mi volt a gond? Megköszönném a választ, sajnos az enyémnél is ez a probléma jelentkezett.

Előzmény: Lujzaaa (2070)
carr. Creative Commons License 2023.12.17 0 0 2088

kicseréltem. 2029.01 hóig jóra. erre ugyan azt csinálja. plip batt.... blabla. próbáltam reset, valami benézek?

 

Előzmény: Törölt nick (862)
janoka9999 Creative Commons License 2023.11.19 0 0 2087

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék.

Kötött már be valaki peugeot 207-be univerzális kp. zár vezérlőt?

Hol található a gyári vezérlője?

A b.e. motorra nem tudom rákötni, mert nem találom a megfelelő szálakat. (5 vezeték, ebből mind az öt zöldsárga).

Előre is köszönöm.

 

 

Vasti Creative Commons License 2023.11.06 0 0 2086

Ha jól tudom, 207-et igazából kétfajta motorral érdemes venni: főleg városi használatra 1.4HDI, vegyes használatra meg 1.6HDI motorral ;-)

 

Nekünk egy 2008-as 1.6HDI 90 lovas van, imádjuk. Nem csak a forma jó, de meglepően kényelmes is! Ö3 Edition (full extra ;-) 2,5 éve vettük, olcsót kerestünk (tanulóautónak a lányaimnak) , 214.000km volt benne, és láthatóan nem volt könnyű élete - de belül szép és tiszta volt, úgyhogy megvettük. 25.000km-t tettünk bele, egy AGR szelepet cseréltek az első évben, és akkut + négy izzítógyertyát a másodikban, ennyi gond volt vele. Pedig mire a két gyerek megtanult rajta vezetni, az sem volt semmi ;-)

 

Annyira bízunk benne, hogy bármikor bárhová gondolkodás nélkül elindulunk vele :-)

 

Előzmény: comer2 (2083)
comer2 Creative Commons License 2023.11.06 0 0 2085

Köszönöm!🙂

Előzmény: laca151 (2084)
laca151 Creative Commons License 2023.11.05 0 0 2084

Nekem 2012-es 1.6vti volt. 60e km-rel vettem meg, kb. 78e-rel adtam el (6 évvel később... :) ). Mivel többnyire rövid utakat tettem meg vele, csipegetett egy kis olajat (kb. 2 deci/1000km), de a belevaló 0W30 olajjal nem is csoda, hogy fogyaszt valamennyit. Ennek a vti motornak pedig állítólag az a halála, ha sűrűbb olajat tesznek bele, akkor tudja a láncot elszaggatni. Amúgy a 6 év alatt csaknem hibátlan volt az autó, egy kerékcsapágyat meg akkut kellett benne cserélni (nyilván olajon-szűrőkön kívül), meg a tolatóradarban volt vmi kontakthiba időnként. Egyszer elkezdett hibakódokat dobálni (ESP, motor, tempomat nem működött), arról kiderült, hogy a gázpedál csatlakozó volt lelazulva, az okozta.

Dízelről nincs tapasztalatom.

Előzmény: comer2 (2083)
comer2 Creative Commons License 2023.11.05 0 0 2083

Sziasztok!

Nagyon tetszik a 207 formavilága, szerintem nagyon pofás fiatalos kis kocsi!

De a motor egy nagy dilemma, 2009- 2010 es évjáratú benzinesekre is jellemző az olajfogyasztás?

Vagy esetleg dieselben gondolkojak?

Előre is köszönöm a segítséget!

Reikiwagner Creative Commons License 2023.09.28 0 0 2082

 

207 Peugeot fedélzeti komputer 99999 ír ki. Mit jelent?

 

laca151 Creative Commons License 2023.06.13 0 0 2081

Ki kéne olvastatni a hibakódokat, anélkül csak sötétben tapogatózás bármiféle találgatás

Előzmény: Ruzsonyi Balázs (2080)
Ruzsonyi Balázs Creative Commons License 2023.06.13 0 0 2080

Sziasztok !

Járt már úgy valaki, hogy (1,4 16V automata) meleg időben (csak meleg időben) lámpánál állva egyesben, hibakód, csipogás és kidob N-be, onnantól kezdve, csap pörög üresben (gyújtás le, vissza, D-be s tökéletesen indul), menet közben mindíg tökéletesen vált, semmi hiba... váltóolaj csere megvolt, de nem komfortos ugyebár és nyilván a "gearbox faulty" sem véletlen :(

 

Már nem tudok semmire gondolni, mi okozhat ilyet, értelemszerűen valami érzékelő, ami melegedést érzékel... Valakinek ötlete van, mi lehet és hogy tudnám orvosolni ? 

 

 

laca151 Creative Commons License 2023.05.25 0 0 2079

Nem lökted meg véletlenül a becsukógombot?

A tükörállító gombok előtt van a választó gomb, hogy melyik oldali tükröt akarod állítani. Azt a gombot hátrafelé húzva lehet a tükröket becsukni/kinyitni

Előzmény: joco3910 (2078)
joco3910 Creative Commons License 2023.05.24 0 0 2078

Sziasztok !

 Van egy 2010-es 207cc , 1.6-os benzines ,aminek most menet közben becsukódott mind a kettő visszapillantó tükre. és meg sem mozdul. Esetleg valakinek valami ötlete, hogy mit lehetne tenni. Előre is köszönöm a válaszotokat

laca151 Creative Commons License 2023.03.22 0 0 2077

:)

Előzmény: siraly69 (2076)
siraly69 Creative Commons License 2023.03.22 0 0 2076

Köszi! Megoldódott a rejtély .....

2 gyári kulcs van hozzá és 2 db váltózár kulcs.

Előzmény: laca151 (2075)
laca151 Creative Commons License 2023.03.21 0 0 2075

Sztem gyárilag egy távirányítós bicskakulcsot adtak hozzá és egy simát, ami csak a zárba helyezve nyitja/zárja.

Lehet rendelt hozzá külön utólag (vagy korábban vki), újonnan biztos nem volt hozzá négy.

 

Előzmény: siraly69 (2074)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!