Pár évvel azelőtt egy ráncajtós kocsi volt ezen a rendszámon.
A Bamakó ralin talán egy itthon CKC 818 rendszámon 280 as is részt vett mert anno találtam sivatagi képet róla.Ez is indulhatott rajta 2007 körül.
Bár régen selejt.
Ezek egyben vannak még?
Maga a rali mindig lenyűgöz, nem tudom betelek e vele valaha.Az hogy a kocsik mellett buszok is indultak , hab a tortán, de fő attrakció nekem.
Noha tisztában vagyok vele hogy a részt vett buszok, autók általában ott maradnak legalábbis egy ideig, a rali után, de van ami sose tér haza.Sak ős versenyzők között is van hogy meghal Afrikában,és ott temetik el?
De összességében szép gesztus hogy megrendezik ezt a versenyt.rendezzék is sokáig.
A mi csapatunk, a Desert Fox Team annak ellenére, hogy a média szerint terrorveszély fenyegette a csapatokat, a Budapest-Bamako Rally eredeti szellemiségéhez híven minden probléma nélkül eljutott Bamakóig, és Mali apró falvaiban szétosztottuk a magunkkal vitt segélycsomagokat.
A hosszú út során átélt kalandjainkat elolvashatjátok a blogunkban:
Mi is jártunk a Budapest-Bamakon, 2008-ban és 2009-ben. Az ideire nem neveztünk, de talán jobb is a történtek miatt.
2010-ben, idén nyáron pedig az újonnan szervezett Retro Rally 15 napos futamára neveztem be kalandtúra kategóriában, ami Budapestről rajtol és 12 országon át 7500 km megtétele után ugyanott fejeződik be. Szóval ez is nagy kaland!
Utitársat keresek, max. 2 főt! Ezen alapszabály az, hogy legalább 20éves járművel nevezhetsz, de jó műszaki állapotú kocsim az van.
Keresnék felvételeket a Bp-Bamako 2009-es futamáról....szeretnénk kb. egy 30 perces filmet összevágni belőle, de a mi csapatunk Európában már kieset sajna..
Ez a vita zsákuta. Átnézik az autót, de nem fognak anyagszerkezet vizsgálatot végezni, hogy mikor fog átszakadni egy cső - amin jelenleg nem látszik semmi fáradás, hogy nem fogják tudni előre, hogy mikor fog elszállni egy generátor feszszabályzója...vagy éppen mikor fog egy olajpumpabetojni....betojja magát és annyi. stbstbstb...
Sok alkatrészről nem lehet megmondani mikor megy tönkre. Ha az ember meg biztosra akar menni akkor lecserélheti a kocsi teljes motorterét....vagy mehet új autóval.
Beleolvasgattam egy két blogba, és érthetetlen számomra, hogy elméletileg átnézett, leszervizelt autók beadják a kulcsot pár száz km után... A másik ami megdöbbentő, hogy nem próbálják ki a kocsikat terhelés alatt. Csomóan a rajtnál csodálkoznak, hogy milyen "érdekesen" viselkedik a kocsi.
Egy órája beszéltem a B.Tibivel azt mondta minden király még kb 500 kilóméterre vannak a következő táborhelyig nagyon rosszul értettük egymást de az óceánparton valami "BAKLA" vagy milyen nevű városnál járnak .
Holnap akarják beüzemelni a fürdőszobát!
..........Hmmm kíváncsi leszek, műkszik-e a munkám.
Egy kis vicc a határokon az ellenőrzések során az autó típusához azt írták
a határőrök, hogy GONOSZ AZ AUTÓ ELEJÉNÉL ÁLLTAK ÉS OTT BETŰZGETTÉK
ÜDV MINDEN CSEPEL TŰZOLTÓAUTÓ RAJONGÓNAK ÉS A TÖBBI BAMAKÓ FIGYELŐNEK!
Az igazság ismét eljő!
Nem homok, és nem is plexi hanem jófajta neylonzsák és egy kis ragasztószallag
menette meg a skacokat a sivatag ablakonátérkező veszélyeitől .
a legfrissebb infó szerint (09.03.perc)
{ minden ok. este buli volt a tatuin bolygón sok mindenkit megismertünk , minden király .
A DHL-es labdát élvezik a "kisniggerek" a sivatag közepén vagyunk .
Az akkuval minden rendben sikerült az energia felhasználást a két akksin egyenletesen elosztani, egész éjjel ment az állófűtés reggel a királygép pöcc-röff indult. A szelepállítás kiba...ott jó lett úgy suhan mint még soha, tudjuk tartani magunkat a középmezőnyben. Sajnos nem volt térerő ezért nem tudtunk még képet és videó küldeni de hamarosan bepótoljuk. Csuda dolgokat örökítettünk meg.
Üdvözlet mindenkinek odahaza a barátoknak és a segítőknek: KÖSZÖNJÜK! }
Szerintem nyugodtan beírhatták volna, hogy ez egy másik busz, nincs abban semmi gáz. Az első - bár megkímélt volt a honvédség által - de azért szinte eredeti állapotú, komolyabb felújítás nélkül. Ez a mostani, ahogy elnézem, egy utolsó szériás NDK-s lehet ('89 +-1év) évjáratilag, de hazakerülése után tutira kapott teljes felújítást valamelyik volánnál. Meg motorcserét is. Csak sajnos az Ikarus csillaga leáldozóban van, és ahogy beújítanak "korszerű" alig használt, vagy új külföldi vackokból, egyre olcsóbban lehet akár viszonylag jó állapotú Ikarust kapni. Gondolom így jutottak ehez is. Meg kell nézni, melyik volánnál vannak sárga buszok. Gyaníthatóan egy ilyen helyről származik (pl. Volánbusz, Szabolcs, vagy Bács Volán)
Aha, köszi, így tiszta sor. Akkor a hetesbusz.hu elég szépen félretájékoztat, az előtörténetben honvédségi karrier szerepel, a specifikációban 4 ajtó (jó, persze, ez általános leírás, de arról azért mély hallgatás van, hogy a két bekezdés közt kicserélődött a busz... vagy én vagyok vak.) Amúgy mi lett a tavalyi taligával?
A hetesbusszal kapcsolatban lenne egy hülye kérdésem.
Itt egy három bolygóajtóval rendelkező busz látszik, (fentről) piros-fehér reklámokkal. Ezeken a képeken viszont tisztán kivehető a négy ráncajtó, a reklám pedig fehér-piros.
Gondolom, nem Marokkóban alakították át egy éjszaka alatt, hanem az első link mögött tavalyi képekkel illusztrálta a szerkesztő. Erről az átalakításról viszont egy szót nem ír a hetesbusz.hu, csak az új motorról meg pohártartókról... Miért kellett az átalakítás? Egyáltalán, ugyanarról a járműről van szó?
Bennunket sok mas csapattal egyutt az Atlaszba, a vilagorokseg utjara nem engedtek fol (hoeses miatt), igy Agadir fele kerultunk. Bar lehet h aki holnap jar arra tobb szerencseje lesz.
Kocsikat nem igazán lehet jó pénzért eladni. Az árak kb. a magyar piaci árakon vannak, viszont gyorsan elmegy. Német országból érdemes lehet kocsit vinni oda. De csak 5-7000 eu körülieket.