Helló! Érdeklődnék,hogy RS 50 gazdák vannak itt? Vettünk egy Rs 50es motort,és nemigen találok hozzá leírást,adatokat. Elméletileg 2010es. Van rajt egy 17,5es Dellorto karbi. Ez vajon gyári méretű lehet? Egy régebbi évjárat leírásában 14es karbit említenek. Egyébként kókányolás mentes gyári állapotúnak tűnik. A levegőszűrőt és a karbit összekötő gumi"tölcsér" szerüség eléggé el van málva,de sehol se kapni hozzá. Szóval,ha esetleg valaki itt Rs 50 fan,akkor lenne pár kérdésem! Köszi!
Sziasztok! Az imént csatlakoztam a fórumhoz. meg szeretném kérdezni hogy tudna e valaki esetleg Aprilia mx 50 motoromhoz kilóméterórát? Vagy hogy hol tudom megrendelni. Köszönöm :)
Aprilia Pegaso 650 hez keresek hátsó állítható lengéscsillapítót. Tud valaki ebben segíteni? Vagy sachs állítható telóhoz felújítókészletet ajánlani? Előre is köszönöm. Sajnos a képviselet is a hitben látta a segítséget:)))
Az 1994-es Tuareg 600-as típusról tudnátok vmit mesélni? Leginkább a megbízhatósága érdekelne. Közútra kéne. Hiába kerestem róla tesztet, sehol sem találtam. Előre is köszi a segítséget.
Én magam is Atlantic 500-ra szavaztam, és azt hajtom. Tapasztalatok: Keveset eszik, egy személlyel kb 3,6 100-120-as tempónál, ugyanez utassal kb 4,2. A csomagtér kicsi, a kesztyütartó vicc, de igen dinamikus, és rettentően stabil. Mivel bejáratós, nem mentem még vele 120 felett, de még itt sem rángatja az előttem haladó autó keltette légörvény a gépet, az én felsőtestemet viszont annál inkább! a szélvédő alacsony, kell egy magasabb. És kell utasnak háttámla, mert mindig elalszik menet közben! Az aprilia magyar honlapján a fórumot keresd fel, ott van külön atlantic topic. Vezetni egyébként nagyon jó, csak megszokást igényel a kis kerekek miatt nagyobb tempónál a nem túl jó utakon egyensúlyozni vele, igaz nekem ez az első robogóm.
sziasztok! egyik barátomnak leszakadt a rotax blokkban egy darab a mágnesből, és az apriliában elég kövér árat mondtak neki, merthogy az egészet a gyújtással együtt cserélni kell... tud vki segíteni? ja, ráadásul a darab meg is akasztotta, szerencsére nem menet közben.. fasza..
A mult héten vettem egy 99-es Aprilia SR 50 nagytestü robogót, a régebbi design-nel de már az ujabb fajta motor van benne.
Első tapasztalatra egész jónak tzünik
15 000 km van benne, de nagyon jó hangja és kinézete van. Egy két apró karctól elteknitve hibátlan.
Kérdésem az lenne hogy ékszijat kell -e esetleg benne cseréln i vagy estleg ami el szokott romolni, mert azért döntöttem e márka mellett ,mert ismerősek tapasztalati alapján nagyon sokat birnak, nahh meg gyönge 90 kilóm alatt 95 KM/h-t tud.
Tanácsokat szivesen fogadok bárkitől ezzel a tipussal kapcs
Tudnál mondani még pár dolgot róla, mert érdekelne, én is ilyet szeretnék. Mennyire szervíz igényes, mennyire kopnak az alkatrészek, most akarok venni, mire figyeljek oda? Mennyi rá a kötelező bizt, illetve mennyi a műszaki időtartama? Lehet, butaságokat kérdezek, de érdekelne a válaszod. Köszi.
A gond ott lesz, h. ezek szerint te pörgetted a gépet. A bejáratásnál nem a sebesség az elsődleges szempont, hanem a fordulatszám, nem szabad nagyon pörgetni, és óvatosabban kell gyorsulgatni is vele ( a hirtelen fordulatszámnövekedést sem szereti.
500 km megtétele után már lehet kicsit dinamikusabban menni (egyesek szerint 1000 km után).
Hali!
Tulajdonomban van egy Aprilia Red Rose papíron 50 ccm-s, amugy 70 ccm-es Pollini-dugattyús gép. Fel lett fúrva a hengere, új dugattyút kapott. Bejáratós lett, extra olajozással, keveréssel. Röpke 170 km után leállogat, mint kiderül beragadt a dugattyú. A szerelő egyszerűen nem hiszi el, hogy 6 ezres fordulatnál jobban nem ment, kíméletesen lett hajtva, max 45-50-es sebességgel.
Létezik, hogy elbarmoltam valamit, vagy nem gondolunk valami extra hibára a bejáratás során?
Aki tud valami ötletet, kérem írja meg!
Olasz vagy japán?Sokan modják az olasz motorok/robogóknak csak a designjük jó?A motorjuk viszont nem élég erős.Malaguti,Gilera,Aprilia,Piaggio egy kalap alatt.