Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"A Dacia / Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.
Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Köszönöm, már próbáltam, de Kroegergő azt írta vissza, hogy van neki minden, de nem segít , mert a tudtomon kívűl azt az autót vettem meg amit ő már régóta üldöz.
Azóta megbeszéltük a dolgot, de a csalódottsága nagyobb(meg gondolom neki is kellenek, ha sikerül venni egyet), hát így jártam.
>Egyébként nekem is 1.616V 7sz. MCV van. Ez már a 2. Loganom.
De Te először rendeled meg az autót és csak utána olvasod el a témába vágó sorokat? Egyébként csak egy kicsit olvass vissza, máris választ kapsz a kérdésedre...
múlt héten foglalóztam le és decemberre (......) lesz kész a 7 üléses dacia loganünk, 1.5 dci 90 lovas.
4 mila körül néztem egy pár autót de a nepperekből elegem lett.
van cégünkben 10 éves CLIO 1.5 DCI motorral, kulcs kézről kézre jár, motor pöccre indul 90.000 km és mint a villanymotor húz 4500-5000 fordulattal. nyilván nem millió kilóméterekig lesz jó mint legendás toyota d4d-k, de a loganban is csak 100-150e km-ot kell kibirjon majd a 10 év alatt.
183 centi vagyok, beültem a LEGHÁTSÓ ülésbe, a balatonra el birnék utazni ott szóval a most 3-5 éves gyerekeknek elég lesz 15 éves korukig.
tetősín lesz rajta, a tetőcsomit meg ajándékba kaptuk hozzá a szalonban, JETBAG meg van már, vonóhoroggal nem fogom büntetni.
keresek olyan fórumot ahol műszakilag, és ergonómiailag (kihasználhatóság stb) jó tanácsokat lehet kapni. aki 10 milliós autóban ül, vagy nincs gyereke, nem tudja milyen 3 gyerekkel, vagy esetleg köpködős románozós, dácsiázós az kíméljen a véleményével.
Ez a baj itt, hogy pénzük is olyannak van rá, kinek fingja sincs a vezetéshez, de az ilyennek van a legnagyobb hangja, ha a kamionost kell szidni és regulázni... :(
Még csak most látom, hogy egy BMW -vel van a barma... !!!:(
A BMW kár az ilyen kezébe, az autót tudom csak sajnálni. :(
Senki Magyar ne értsen félre, nem vagyok Rom NYASGENY, de nekem bejön a DACIA külalakra, főleg a hátulja tetszik és az ajtó nyitás valamint annak az ajtó elrendezése az 1/3 osztása. :)
Továbbá a csomagtér megnyerő nagysága az, ami igazán vonzó még benne, egyébként ennyire láttam már Én BMW, Mercit vagy VOLVOT is összetörve, sőt még jobban is, úgy-hogy nem vagyok beájulva azoktól sem, csak hát azok a Trendy autók ma már és micsoda égés lenne a zsíros Magyarnak, ha egy DACIA állna a háza előtt, nem igaz... ?:(
Nekem, ami nagyon gázos a kocsiban, az a vékony karosszéria és a kevés LE-ő, és a kicsi cm3, egy 1,3 1,4 1,5 a legnagyobb motor választék és 105LE a Benzinesnél is… :(
Hát egy 5 személyesnél is, ma azért egy 5 tagú család esetében ajánlott, min. az a 1,9-es motor, de a 2.0-es még inkább a 7 személyes esetében meg simán a 2.4-2.5-ös motor és akkor még az esetleges utánfutó használatról már nem is szólva, persze ezt Én mind benzinesben értem... :)
Ami még igazán jó lenne, ha a két hátsó oldalsó ajtó, elhúzva nyílna, mint a C. Berlingó vagy a VW-en Caddy Life MAXI esetében is van, na akkor tudna igazán üttni a DACIA a piacon, de nem ezzel a nevetséges LE-kel... :)))
Az mondjuk fel menne 3,5-4 millára, de inkább megérné ezt az új irányzékot követni, ha nem csak a közeli jövőt vették célba, mint fennmaradást... :(
Helló. Érdeklődnék Dacia tulajoktól menyire hajlamos rohadni (előjelekre gondolok) a francia/román csoda. És ha fogyasztással, vagy bármivel kapcsolatban van tapasztalat, írjátok már meg!!! köszi
2010 első négy hónapjában Románia első számú exportőre az Automobile Dacia volt. A második helyen a Kolozs megyében működő Nokia áll, a harmadikon pedig a Rompetrol Rafinare. Az első húsz között van még az Arcelor Mittal, az OMV Petrom, a Petrotel Lukoil, a Renault Industries, a Honeywell Technologies, a Continental Automotive, az Autoliv, a Lisa Draxlmaier, az Alro, a Daewoo Mangalia, a Takata–Petri, a Schaeffer, a Flextronics Manufacturing, a Celestica, a Philip Morris, a Michelin és a Samsung Electronics. Az első húszban hat személygépkocsi- és autóalkatrész-gyártó van, négy cég gyárt elektronikai és informatikai berendezéseket, a kőolajipart pedig három vállalat képviseli.
Na ez már kezd alakulni :) Lassan teljes jogú tag leszel a másik fórumban :D Ott sincs bajunk az ilyennel mint te, csak az olyanokkal akik egyedüli autónak a Logant tartják. Most nem akarom név szerint nevezni Sheme-t :D
Minden tisztelet a tiéd, amiért elő tudtad halászni azt a régi hozzászólást.
Nem adtam el az autót, azóta is megelégedéssel használom, illetve mégsem.
Ugyanis nevelőszülők vagyunk, jelenleg 6 fő a családi létszám, tehát sokkal jobb lenne, ha egy 7 személyes LOGAN tulajdonosa lennék.
Egyébként azóta már nem értem magamat sem miért csináltam olyan nagy felhajtást körülötte, már a LOGAN klubba sem járok. Egy autó a ház előtt, ami arra szolgál hogy beleüljünk, és eljuttason a célig. Bizony azóta már sok autóban ültem, és egyikben sem fértem olyan kényelmesen a 120 kg-al mint ebben.
Hogy ki mit mond rá? Hát azóta ez annyira de annyira nem érdekel. A lényeg hogy 38 ezer van benne, és olajcserén kívül nem kellett hozzányúlni.
A másik meg az, hogy olyan mindennapos autó lett a LOGAN, ott áll kint esőben fagyban, pedig van garázsunk. Namármost , mennyire sajnálnék egy luxus autót? A LOGANT meg erre találták ki :-)))
Még a végén újáélesztjük a topicot :-))))
A másik topic még tartja magát? Biztos jó társaság jött össze . :-))))