Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

112Laci Creative Commons License 2023.12.02 0 0 13502

Tisztelt fórumozók ! Az vegyen ilyen 112 ladát aki szereti a kihívásokat.A rozsdásodást megnézni a hátsó rugókat támasztó felső tornyokat.Csomagtartót felnyitni kárpitot levenni felső résznél.

Rumcice Creative Commons License 2023.12.01 0 0 13501
Előzmény: Dr Dee (13500)
Dr Dee Creative Commons License 2023.12.01 0 0 13500

Üdv Mindenkinek!

 

Gondolkodom egy 110-es 2005-ős gyártású megvásárlásán. Műszaki van az autón. Elméletileg kevés kilométer van benne. Mit érdemes nézni rajta? Segítségeteket előre is köszönöm.

112Laci Creative Commons License 2023.11.06 0 0 13499

Tisztelt fórumozok! Nekem 12 éve megvan a 112 16 szelepes ladám a mai mapig. Ennek a gyenge pontja a gyújtótrafó egység elektronika túlmelegedése. Nekem csak a nyári hőségben jön elő ez a leállási probléma. évente nyáron háromszor  négyszer. Fél óra pihenés és utána minden rendben működik. Ősztől nyár kezdetéig semmi probléma. Nekem van benne Gamma ez sem jelez semmi hibát leálláskor. Hogy mikor csinálja ezt a jelenséget ez trafófüggő. Valamelyik többet bír másik kevesebbet.Nekem Most egy TESLA van benne. Ennél is előfordul. Jövőre már több időm lesz át fogom szerelni a hengerfejről. Autómat csak Húsz percet használom munkába járáshoz. Erre megfelel.Ebben az évben is tettem egy kísérletet a nyári hőségben folyamatos menetnél háromnegyed óra jön a leállás fél óra pihenő ismét rendesen üzemel.Egy kérésem van a most már egyre kevesebb hozzáértő 112 tulajokhoz ha valaki megoldotta ezt a problémát írja már meg vagy ha nem azt is. Az is lehet, hogy tévúton járok bár nem hiszem. Üdvözlet minden megmaradt egyre kevesebb 16 szelepes lada tulajdonosnak! Még egy gondolat, minden cserélgettem a több mint tíz év évben a probléma megmaradt.

112Laci Creative Commons License 2023.11.03 0 0 13498

Tisztelt tipustárs ! Probáld meg a főtengely jeladót cserélni.

Előzmény: Atti Antik (13497)
Atti Antik Creative Commons License 2023.10.22 0 0 13497

Tisztelt Típus és Embertársaim! Én eléggé rég óta samarázok amely típusnak már talán nagyobb részben megismertem a legsarkalatosabb hibáit....Mivel a 21099 típusomhoz rendelkezem(direkt injektoros) komplex leírással és a hibakódok kivillogtatásának menetét is ismerem ezért azzal kevesebb nehézségem akadt eddig....AZONBAN év elején került hozzám egy 2110 (2000-es 16V) ami formavilágában nem megnyerő,de ígéretesnek tűnő lehetőség volt. Baráti segítséggel a szükséges szerkezeti és egy-két hiba orvosolva lett rajta és vártam volna legalább egy pár ezer kilométerig tartó megfelelő üzemet,de sajnos nem így lett és jött egy olyan probléma amivel kapcsolatban nem tudok előrébb jutni. NAGYON hasonló hibajelenséggel volt már az idők során hozzászólás és a jó szívű/szakavatott segítségeteknek köszönhetően ő meg is oldotta a bajt. A jelenség az,hogy üzem meleg felé tartó hőmérsékletű motornál(80-90 fok alatt nem csinálja-addig egészen elfogadható a menet teljesítmény és a járása is) elkezd alap és emelt járatnál is! egyre jobban rángatni az autó mint ha kihagyna egy henger/nagyon gyengül csak döcög ilyenkor, illetve hangja erősödik mint utógyújtásnál vagy üzemanyag többlet miatt a katalizátor felé tolódna el a robbanás pontja/ a lábad alatt történik meg a robbanás.Szintén cserélni javasolták nekem is a hőmérséklet szenzort(ne maradjon kint az "automata szívató" állás ezzel üzemanyag többletet okozva) Amikor ez nem oldotta meg a bajt jött a fojtószelep érzékelő potméter és vártam-hátha javul,de nincs eredmény....illetve még a gyújtótrafót is bolond helyre rakták a motor tetején így természetesen abból is vettem újat és cseréltem-nehogy az produkáljon ilyen övön aluli tréfát egy-egy kihagyó ütemmel. Az autó hozzám kerülésekor az üzemmel nem volt gond így a benne lévő gyertyák jelölése alapján szintén NGK BCPR6ES számút vettem bele és az újakkal is ment rendben az autó....most az új gyertyákat is természetesen kivettem és ellenőriztem/ ezeken fekete korom látható.A szenzoroknál az érintkezési felületek tisztítva lettek(nem wd-40 el hanem speciálisan autóvillamossági szerelő által javasolttal)és az "érintkezők szája" is finoman beszűkítve a jobb kontaktus miatt.A lambda szonda előtti kipufogó leölőknél tömített a rendszer. A Nem tudom merre tovább és eléggé tanácstalan/keseredett vagyok.Valószínűleg az volna a leg célravezetőbb ha meg tudnám "kérdezni" a motor vezérlőt az indítás után nem sokkal megjelenő hiba lámpa okáról,de itt már az én ismereteim NEM elegendőek. Annyit látok,hogy ez nem a 21099 szamara GM vezérlő hanem Lada logóval ellátott 2112-1411020-41,de a stekker azonos 12 pólusú.Jóval több bekötött szállal így nem merek a samaránál megszokott stekker pontokra rövidzárat berakni(kivillogtatás céljából) mert annak eredménye veszélyes lehet. Kérem,hogy amennyiben van szakavatott rálátása és jószívű segítsége a csoportban valakinek egy típus társatok felé akkor az jelezze felém és én biztosan NEM FOGOM ELFELEJTENI ki az aki által esetleg szabadulhatok ebből a számomra kilátástalanabb helyzetből. Előre is köszönöm megtisztelő válaszotokat! Attila Budapestről

espleono Creative Commons License 2022.05.13 0 0 13496

A minap feltettem a használt autó honlapra a LADA110 1,5 GLI 16V-s autómat. Ha valakit érdekel a 18233120 számú hirdetésnél láthatja a részleteket. Vagy érdeklődés esetén megadott elektronikus címre a kért információkat el tudom küldeni.

alex0077 Creative Commons License 2021.10.17 0 0 13495

Sziasztok! 

 

Jelenleg van nekem egy Lada 1200s és egy Samara 2108-as autóim. És gondolkodom rajta, hogy veszek egy fiatalabb Lada 2110 modellt. Írjatok már véleményt, hogy mi a tapasztalatotok erről a modellről? Érdemes venni? 

Köszi előre is a segítséget! 

 

Üdv:Alex

 

Törölt nick Creative Commons License 2021.07.29 0 0 13494

Sziasztok! 

 

Én meg ha igaz, holnap veszek egy 112-est. Remélem jó lesz!

Flex2110 Creative Commons License 2021.06.28 0 0 13493

Szia. Tudnál képeket küldeni az autóról. Előre is köszi

Előzmény: Atis.k (13485)
01favágó01 Creative Commons License 2021.06.27 0 0 13492

Szia én anno a  110es tőlük vettem anno kacni elemeket ha nincs raktáron  tudnak rendelni kintről 
oroszországba 2009be állt le gyártás egyiptomba 2015be az ukránoknál bogdna néven fut/ott nem tudom meddig gyártották
https://avtolada.hu/termekkategoria/alkatreszek/karosszeria-elemek/

Előzmény: Gábor Csesznok (13488)
5021 Creative Commons License 2021.06.19 0 0 13491

Az sajnos nehéz lesz. Mivel pár éve nem gyártják már a típust. Talán a jelenlegi importőr,a  Lada Hungary, vagy az  avtolada.hu  oldal tud benne segíteni.

Előzmény: Gábor Csesznok (13490)
Gábor Csesznok Creative Commons License 2021.06.13 0 0 13490

Köszönöm a választ.Sajnos elfelejtettem megemlíteni,hogy újak kellenének.

5021 Creative Commons License 2021.06.13 0 0 13489
Előzmény: Gábor Csesznok (13488)
Gábor Csesznok Creative Commons License 2021.06.12 0 0 13488

Tisztelt fórumozók!Érdeklődnék honnan tudnék Lada 112-es karosszéria elemeket vásárolni? Válaszokat előre is köszönöm.

5021 Creative Commons License 2021.06.06 -1 0 13487

Üdv mindenkinek!
Lehet,hogy rossz helyre írok, akkor így jártam,de Priorás fórumot nem találtam. Áprilisban vettem egy használt,11-éves  2171-es kombi Priorát. A vásárlásért nyugodtan hülyének tarthattok, ugyanis 2x-ese áron vettem, mint a vele versenyben levő 18 éves  112-est. Igazából 3 dolog döntött a javára: a kettő légzsák és az ABS. Sajnos ez a 112-ben nem volt. Én meg hét közben pesten vagyok, ahol sok autó van és sokan mennek állat módjára is, így jobbnak éreztem egy olyan autót venni, amiben megvannak ezek a biztonsági felszerelések. Igazából szívem szerint mindkét autót megvettem volna,csak pénzem nem volt rá. A Priora harmadik tulaja vagyok. Az első egy német volt, (ahogyan a legtöbb magyarországi Priora is vagy Németországból vagy Ausztriából van) aztán tőle vette a székesfehérvári magyar tulajdonosa még 2018-ban. Aztán tőle vettem én. A tapasztalataim vegyesek. Máig van 2 kapcsoló (egy a kormány bal oldalán és egy a középkonzolon) amiről nem tudom,hogy mire való. A középkonzolon lévőről a tulaj sem tudta mire való, állítólag még a német építette be, eléggé otromba, nagy zöld billenőkapcsoló. A másikat azt már jóval a vásárlás után vettem észre,amikor a kormánymagasság állítót kerestem. Még megpróbálom majd elérni vele kapcsolatban a tulajt. Mert a német nyelvű használati útmutatóban egy szót nem találtam. Igaz nem is nagyon használtam,mert hiába az volt az első idegen nyelv,amit életemben tanultam,ráadásul 10 évig, akár kínaiul is írhatták volna. Kiadási dátum alapján megkerestem az orosz eredetiét a könyvnek a Lada gyári honlapján, de abban sem írtak semmit arról kapcsolóról. Az autó egyébként nem a maximális luxus változat, a két hátsó ajtón az ablakok tekerősek,és ülésfűtés, ködlámpa sincs. Viszont mindenhez megvan a kiépítés, ha esetleg a tulaj bővítené a felszereltséget. Negatívumok: a 112-essel ellentétben több helyen is rozsdás egy kicsit,még a nyáron el kell vinnem karosszériáshoz,hogy a folyamat megfogható legyen. Nincs meg a gyári, távirányítós központi záras kulcsa. Állítólag még a német tulaj hagyta el. A jobb első ajtó elég ramaty állapotban van rozsdásodás szempontjából. Az alján megindult és a tetején is. Az utóbbit az átvétel előtt sajnos nem vettem észre és a tulaj sem reklámozta. A tetején is kezdett beül rozsdásodni az ajtó, amely láthatóan egy megpálcázásból ered. Az orosz okosan, úgy csinálta az oszlopokat, hogy fentről lefelé van egy kiugró megszélesedő rész,hogy ne nagyon lehessen odadugni a pálcát,plusz nyilván a kellő vastagsághoz, merevséghez is jól jött az ütközésbiztonság szempontjából. Benne hagyták a kulcsot valószínűleg, ezért pálcázták, szerintem az alsó rozsdásodás is innen ered annál az ajtónál,hogy lent is próbálták feszegetni, leverve a festéket. A legnegatívabb tapasztalatom, az,hogy lecserélték rajta a gyári rádióantennát,hogy a német, vagy a magyar tulaj, azt nem tudom. Pár napja megnéztem és a tetőkárpiton apró,barna pöttyök jelentkeztek. Szóval valószínűleg ezzel az antennacserével megoldották, hogy a tetőnél elinduljon egy kis rozsdásodás. Mivel az antenna ami benne van, nem fért rendesen a helyére,hanem úgy van odaerőltetve, és nem védi a gyári védő műanyag burkolat sem. Így ott szabadon be tud jönni a víz az antenna mellett. Arra kell szereznem egy védőburkolatot, de egyelőre nem sikerült. Hibák, amik jelentkeztek: a fűtőventillátor, ami az utastérbe nyomja a fűtéstől és a légkonditól a levegőt, elég gyakran nem akart bekapcsolni. Az előző tulaj ezt ütéssel oldotta meg(motorháztető felnyit, majd izomból odavert, ahol a ventillátor és a levegőbeszívó található. Akkor elindult. Volt amikor simán bekapcsolt. Én elvittem Budapesten egy szervizbe. Ott kitakarították,de azt mondták,hogy ugyanolyan bizonytalan mint volt, kéne venni újat, de nem kapni, mert nekik azt mondta a Lada Magyarország,hogy a Priora sosem volt forgalmazva Magyarországon, ami nem igaz, mert ugyan nem ők, de a HungaroLada forgalmazott Priorát, még ha sajnos sokat nem is tudtak eladni( a hallott történetekből,hogy miként álltak a vásárlóhoz a HL-nél, nem is csodálkozom ezen, szegényektől valószínűleg még a sivatagban ivóvizet sem vett volna senki, mert úgy álltak a vevőhöz,tisztelet a kivételnek), de megpróbálnak szerezni magától a gyártól ilyet. Ahogyan jobb első ablakemelő motort is. Igen gyengén tolta fel az ablakot, egyszer megijedtem,hogy nem is fogja felhúzni. A szervizben kitakarították,bezsírozták,ahol kellett, de azt mondták,hogy szerintük gyenge a motor. Utána viszont sokkal jobb lett ez is, és a fűtésventillátor is. A szerviz egyébként márkafüggetlen,a XVI kerületben van. Egyetlen negatívumot azért róluk is tudnék mondani: valószínűleg valamelyik szerelő aki kiállt a kocsival az udvarra, Szamarát vagy kockát láthatott utoljára a Ladák közül, mert nem találván a kézi szivatót úgy megpumpálta a gázpedállal a kocsit, hogy az szépen megszívta magát benzinnel, és én elhozáskor alig tudtam elindítani, traktor hangja lett, plusz tized másodpercekre felvillant a "sárga tengeralattjáró", kissé ijesztő volt. Főleg,hogy amikor indultam a szerviz udvarról, mindenki eltűnt. Elmentem vele a lakás előtti parkolóig (gyalog 10 perc kb,autóval persze rövidebb) aztán motorháztető felnyit, minden csatlakozót megnéztem rendesen össze van e dugva, aztán újra beindítottam, és már semmi, ahogy mondani szokták úgy járt a motor, mint a Doxa óra (áprilisban 151500 km-el vettem, most vagyok vele 154400-nál,ha igaz amit az óra mutat). További apró gondok: a km óra indőnként kifekszik, de csak rossz úton,tegnap előtt autópályáztam először vele, ott végig tökéletesen mutatott mindent. Az elektromos szervo is néha bevillog, hosszabb időre is, de az is csak rossz úton. Eddig összesen egyszer éreztem,hogy ténylegesen el is ment,de aztán újra visszajött. 
A pozitívumok: fogyasztás eddig 5,8 és 6,6 l között mozog 100km-en,pedig mindenki azt mondta,hogy: "ne vegyél Ladát, mert az 100-on 10 l benzint és minimum 2 liter olajat eszik".Kiváló úttartás,könnyű kormányzás, hatlmas helykínálat. A csomagtartó annyira nagy, hogy simán elfért benne mind a négy kerék üléslehajtás nélkül,amikor felvittem otthonról pestre a kerékcseréhez,plusz még az utazótáskám is. Klasszul megy, pontosabb a váltója mint a 112-esnek volt, a sebességkiosztás ugyanúgy van, mint a Samaránál és a 112-esnél. Ha hátramentbe teszed a váltót, akkor zenél :) A légkondi is egy csoda,villámgyorsan tolja be a hideget,ha kell. A fűtésre nem sokat volt szükségem, de az is nagyon jó,hamar leszedi a párát is az ablakról. A tükrök elektromosan állíthatóak,és jól tartják a helyüket. Eddig egy jó, megbízható kocsinak tűnik, remélem a későbbiekben is így marad, meg azt is,hogy az M6-oson nem készült rólam sztárfotó. A világítása is csodálatos, a tompított,a reflektor és a belső fények is. A csomagtartólámpa kis túlzással annyira erős, hogy műteni is lehetne mellette. A kesztyűtartó belső lámpája szintén. Vissza egy kicsit a 112-eshez,amiért kissé vérzik a szívem: 18 éves, de sokat állt garázsban, az autót Kalocsán vette a jelenlegi tulaj egy rokona még 2003-ban,a Verda Kft HungaroLada márkakereskedésben. Az autóban 42000km volt óra szerint, rozsdamentes volt teljesen, kivéve egy ütközés helyén, amihez már megvolt a csere elem. A balos tükröt letörte valahogy a tulaj,de az nem akadályozta meg abban,hogy Budapestre járjon fel vele :D Az autó a szervo hiánya miatt kicsit nehezebben volt irányítható, de nem ez befolyásolt a döntésben. Korábban vezettem már szervo nélküli Nivát és Samarát is, vissza tudtam volna szokni rá, bent a BP-i belvárosban pedig nem tervezek parkolni, ahol igazán hatalmas előny a szervo. Csak az aktív biztonsági felszerelések(ABS, vezető és utasoldali légzsák) vittek el  a Priora felé. A Priora formailag jobban tetszik, de ettől még megvettem volna a 112-est, ha ezek a biztonsági felszerelések benne vannak. Érdekes módon a Lada tudott az osztrák és a német piacokra injektoros szervo kormánnyal és légzsákkal ellátott Samarákat szállítani a 90-es évek második felében. A HungaroLada pedig még a 110-es családból sem volt képes behozni olyat amiben lett volna ABS vagy légzsák a 2000-es években.  
Összességében tetszik a Priora.  Az alkatrészbeszerzéssel valószínűleg jóval több gondom lesz,mint a 112-nél volna,de már dolgozom az ügyön, plusz az előző tulaj becsületére legyen mondva,hogy mondott egy olyan embert,aki neki is segített. Lehet,hogy sokat ekéztem az egykori HLadát, de sajnos komoly szerepük van abban,hogy a Priorából ilyen kevés fut Magyarországon. Érdekes, hogy 2011-ben,amikor ők már megszűntek, akkor a Lada Deutschland GMBH (a német Lada forgalmazó) adta el a legtöbb új Ladát az EU- területén. Az ezért kapott kitüntetésük fotója máig megtekinthető a FB-oldalukon. Ezek szerint, lehet, hogy mégsem a termék volt olyan szar, ahogy egyesek megpróbálták beállítani, hanem inkább a korábbi importőri hozzáállással volt a gond Magyarországon. Összességében a Ladáról az a véleményem, hogy már mint önálló szereplő sajnos nem fognak tovább létezni. A franciák megalázzák és megeszik őket,amit rendkívül gusztustalannak tartok. A következő Lada már a renault CF-B nevű alvázára készül, aki olvassa az orosz autós oldalakat, az persze úgyis tudja. Jó volna, ha Putyinék kipakolnák onnan őket, de szerintem erre most pont nincs pénzük. Lassan csak az UAZ marad az egyetlen önálló, orosz autógyár. A GAZ pedig sajnos jó ideje nem gyárt már személyautókat. A jó hosszú hsz végére annyit tudnék még írni, hogy ha valaki tud külső antenna védőburkolatot a Priorára,az ne tartsa magában :)

Ferencsoft Creative Commons License 2021.04.30 0 0 13486

Kedves tagok! 112 Lada szervószivattyú konzolt és szervótartály tartó konzolt keresek, tud valaki eladó darabot ? Köszönön a segítséget.

Atis.k Creative Commons License 2021.03.10 0 0 13485

Sziasztok! 

 

Az lenne a kérdésem hogy egy ilyen 110-es lada 1700 km-es( igen tényleg annyi) futással mennyit érhet kb? Nem találtam ilyen állapotú és futású jelenleg eladó példányt. Ismertek olyat aki gyűjtene ilyet?

 

Előre is köszönöm!

208D Creative Commons License 2021.02.01 0 0 13484

2112 16v motor eladó bontásból, illetve váltó és 15"-os alufelnik stb.

rgzuri Creative Commons License 2020.07.29 0 0 13483

Ha a motort nem forgatja az önindítóval akkor az nem az immo hibája, az csak benzint nem ad, de indítózni tudnál és szikra is lenne.

A műszerfal feléled ha elfordítod a kulcsot? (Ha nem akkor a középkonzolban lévő reléket nézd meg/szedd ki, cserélgesd át, mind egyforma.)

Ha a műszerfal megy és az immot ki tudod oldani a kulccsal akkor meg először a biztitábla mögött lévő reléket szedd ki és rakd vissza, ha így sem megy akkor a gyújtás ráadásával, az immo kioldása után az önindító behúzójára közvetlen áramot adva kellene hogy forogjon a motor legalább, addig nem érdemes kinlódni az immoval ameddig az önindító se forog.

Előzmény: Rónyai (13481)
Kraklitius Creative Commons License 2020.07.16 0 0 13482

Üdv.

Kikötni az immót nem lehet, az immónak ép az a funkciója, hogy egy sima mechanikai eltávolítással, vagy vezeték levágással, áramtalanítással, ne lehessen beindítani a gépkocsi motorját.

Az immó algoritmusa a motorvezérlőben van eltárolva kód formában.

Tudod milyen típusú motorvezérlő van benne???

Előzmény: Rónyai (13481)
Rónyai Creative Commons License 2020.07.03 0 0 13481

Sziasztok Vettem egy 110 es ladát de nem indul be és a motort sem forgatja! Immo lesz de hogy lehet ezt kikötni ,lehuzni vagy bármi! szervizkulcs nincs meg hozzá amikor odaérintem  a villogóhoz akkor fogja és  pittyeg majd eltünik aztán gyujtás és semmi de közbe villog..

nyemi Creative Commons License 2020.04.14 0 0 13480

Tipikus fojtószelep potméter - 21120-1148200-06 hiba. Cseréld a linkeltre.

Előzmény: LordHelmet (13478)
Csabi.112 Creative Commons License 2020.01.15 0 0 13479

Üdvözlet !

Tuti, hogy gyújtótrafó .Az nemjelent semmit hogy fél éve cserélted.Az orosz elég vacak .

Nekem már a harmadik van benne. Orosz 20 ezer kb tesla 20 ezer körül NGK 40 ezer kb.

Nem olcsó szar helyre tervezték.

Előzmény: LordHelmet (13478)
LordHelmet Creative Commons License 2020.01.12 0 0 13478

Üdv.

Én is egy ilyen "csodálatos" autót használok, (2000-es gyártású 110 16v) azaz csak használnám, ugyanis az üzemanyagpumpa cseréje után kb 2 hétig problémamentesen üzemelt, pöccre indult hidegben is, a korábban előforduló rángatások is megszűntek, és érzésre az ereje is rendben volt.

Csakhogy kb. 2 hete elkezdett egyre gyakrabban rángatni, előfordult hogy üresjáratban leállt, dadogott, mintha nem menne mindegyik henger.

Aztán egyik reggel kb 3-4 indítás után tudtam csak elindulni vele, de ekkor már menet közben is annyira rángatott hogy azt hittem szétszakad az autó. Olykor a kipufogóban is durrant egyet

Következő reggel már nem tudtam vele elindulni, mert indítás után kb 5-8 másodperccel már le is áll. Leállás után hallani hogy dolgozik a szivattyú még kb. 5 másodpercig majd az is leáll.

Kivettem az új szivattyút de a szűrőjén nem láttam koszt, a benzinszűrő is cserélve lett a szivattyúval együtt. Mértem a szivattyú után üzemanyagnyomást, kicsivel több mint 3 bar volt, tehát a szivattyú jó (a régi szivattyú csak 1,2 bart tudott mielőtt cserélve lett, és ott is ugyanilyen jelenségeket tapasztaltam( rángatás, gyenge menetteljesítmény, kipufogóba visszadurrogás)

A benzinvezetéket a tanktól a motortérig kifúvattam levegővel, majd az injektorsoron lévő szelepet is ellenőriztem, ott is nyomta a benzint elég rendesen, sokkal jobban mint a lecserélt szivattyúval.

Sajnos az autóban nincs fedélzeti számítógép, és lehetőségem sincs a hibakódokat kiolvastatni.

A trafó is kb fél éve lett benne cserélve, fogalmam sincs mi okozhatja ezt a hibát.

 

 

karpiz Creative Commons License 2020.01.07 0 0 13477

Sziasztok!

 

Szeretnék érdeklődni, a most újabban hallható E10 benzinnel kapcsolatban, hogy 2110 16V 2003 évjáratú Ladát mennyire érintheti hátrányosan? 

208D Creative Commons License 2019.11.02 0 0 13476

Tuti, hogy nem!

Előzmény: sthomas (13475)
sthomas Creative Commons License 2019.10.26 0 0 13475

Sziasztok!

 

Lehet furcsa kérdés, de a Samara blokkhoz illeszkedik a 2103 váltója?( az illesztő perem miatt kérdezem ,mert nekem az a lényeg)

Nem autóba lenne a csere és a jelenlegi 2103 blokkom kuka.

 

Köszönöm

 

Utilsman Creative Commons License 2019.08.12 0 0 13474

Az nincsen sajnos...

Előzmény: karpiz (13473)
karpiz Creative Commons License 2019.08.06 0 0 13473

Szia, esetleg az egyenetlenút jeladó megvan még?

Előzmény: Utilsman (13472)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!