Jó napot! Van egy 2010-ez dízel captivám, ki lett cserélve a generátor,de a szerelő elmondása szerint nem tudja párositani a vezérlőegységel. Mi lehet a probléma?
Urak, 2012 utáni benzines captivát szeretnék vásárolni. Megosztanátok velem a tapasztalataitokat? Mennyire dinamikus s benzines motor, fogyasztás, hibák, mire érdemes figyelni. Köszönöm a segítséget!
2009 2.0 Diesel Captivám van. Müszerfalon a műszerek többször bejeleznek és eltünnek. Gázadásnál nem mindig emelkedik meg a fordulatszám. Erre tudtok valami megoldást? Jó captiva szerelőt tudtok javasolni?
Üdv. Egy 2006-os Captiva 2.0 D 150 le 4x4 manuál 7 személyes,vonóhorgos autóm van. A hatsó tolatóradar van benne,az ikonja világít sárgán a műszerfalon.Nem működik.Ha beteszem tolatásba,akkor 5x3-at pittyen.A szenzorokat leellenőriztem,ha hozzáérintek egy csavarhúzót,akkor mindegyik sistergő-pattogó hangot ad.Elvileg ez azt jelenti,hogy jók.A jobb oldali fő csatlakozót,ami alul van, lehúztam,de se víz,korrózió nincs,áram van,mert nem sisteregne a szenzor. A szenzorok csatlakozóit még nem húztam le,mivel kommunikál,sisteregnek.A szenzorok tiszták,nem töröttek.Továbbá a légzskák lámpa is vilagít pirossan.Elvileg az utasülés huzogatásától.Mi lehet a probléma,találkozott e már valaki ilyennel? Válaszokat előre is köszönöm.
Daewoo-Chevrolet Autóalkatrész Kis- és Nagykereskedelmi ÜzletÚtvonalMentésHívás4,1Google értékelésAutóalkatrész-szaküzlet, BudapestSzolgáltatás beállításai: Helyben vásárlás ˇ Átvétel az üzletbenCím: Budapest, Csángó u. 6/A, 1134Nyitvatartás: Zárva ⋅ Nyitás: K, 8:30A(z) A munka ünnepe miatt a nyitvatartás változhatTelefonszám: (06 1) 350 6818
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne, vennék egy 2011es modell viszont a tulajdonos felhívás a figyelmemet hogy csak az első kerék hajtás működik ő szétszedte a kardánt (szerelő de inkább váltokkal foglalkozik) és valami olyasmit mondott hogy össze égtek a lamellák hogy ez javítható vagy engedtem el az autót?
Kérdésem az lenne, hogy captivám állandóan csak meleget fúj, ha kint mínuszvan és pl 2fokra állítom, akkor is... Mitől lehet ez? Tapasztalt már valaki ilyet?
Üdvözletem! Van egy captivám 2008-as 2.0 d 126le . Egy olyan probléma jelentkezik nála hogy indulás után kis idő elteltével bekapcsol a hütőventillátor és megemelkedik az alapjárati fordulatszám , holott a hőm visszajelző még szinte meg sem mozdul. Kis gáz adásra le áll a ventillátor vissza áll a fordulat , de rövid időn belül a tapasztalt jelenség ujra indul. Valakinek valami ötlete hogy mi lehet a hiba ?
Sziasztok, talált valaki már 100%-os megoldást a hibás érintőképernyő cserére. Autó vásárlás előtt vagyok, és tudni szeretném mennyit kell az árból lealkudnom. Köszi
Sziasztok! Egy 2007-es Captiva-m van 2.0 dízel 150LE 4WD, automata. Kijelez egy hibakódot (P0299), ami nem megfelelő turbónyomást jelent, de más kódot nem tesz mellé. A hiba akkor jelentkezik csak ha 100km/h és 130km/h között haladok vele azonos sebességet tartva akár tempomattal is és beadja a hibát,ajd az autó elkezd lassulni. Ha ujrainditom a motort, akkor újra rendesen működik. De ha újra a két sebesség között haladok azonos sebességet tartva, akkor újra beadja. Egyébként ha a két sebesség között úgy haladok, hogy folyamatosan gyorsítok majd lassítok, akkor nem adja be a hibát. Viszont ha 100km/h alatt vagy 130km/h felett haladok, akkor rendesen működik az autó. Azt figyeltem még meg rajta, hogy ha atteszem manuális váltásba és visszarakom 4-dik fokozatba, akkor nem adja be a hibát, akár ha azonos fordulaton haladok vagy azonos sebességen. Már 2 helyen megnézettem szervizbe. Az első azt mondta, hogy a turbo jól működik valószínű a nyomásszabályzó a gondja, amit kitisztitottak és ha még mindig visszajon a hiba akkor azt cserelni kell. Szerintem azt a szelepet nem is lehet tisztítani. A 2dik helyen megnézték az EGR szelep előtt lévő mágnesszelepet az működött, majd ledugózta az EGR szelepet is próbaképpen. Ekkor nem adta be a hibát az autó viszont a gázadásra lassan reagált és lomhább lett az autó és persze beadta a motorjelet mivel nem találta a vezérlés az EGR szelepet. És itt elakadt a dolog. Valaki járt már hasonló cipőben? Válaszokat előre is köszönöm.
Maga a generátor felújítással nem oldódott meg a probléma. Szerelő elmondása szerint tudnak erről a problémáról. A számítógép nem mindig ismeri meg a fesz szabályzót.
2009 captivám van. Be indítom a motort és néha nem tölt a generátor. Nem indulok még el ,kb 1 percen belül neki áll tölteni. Ha nem tölt és rögtön elindulok, akkor lehet, hogy egész úton nem tölt. Szerintem a számítógép.Ebben tudnál segíteni?Köszönöm a választ.Tibor
2009 captivám van. Be indítom a motort és néha nem tölt a generátor. Nem indulok még el ,kb 1 percen belül neki áll tölteni. Ha nem tölt és rögtön elindulok, akkor lehet, hogy egész úton nem tölt. Szerintem a számítógép.Valakinek tippje erre a hibára? Köszönöm a választ.Tibor