Keresés

Részletes keresés

shanyi68 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 10

köszi a tartalmas beszámolót ! ( 2 hét múlva lecsekkolom )

Előzmény: Petykooo7 (9)
Petykooo7 Creative Commons License 2022.04.09 -4 1 9

Március végén végre sikerült eljutnom a Európa észak keleti részére Lettországba. Európa nagy részét már sikerült bejárnom, de valahogy ez a régió még szürke folt volt a térképemen. Nem azért mert nincs ott mit csinálni, csak valahogy az összes többi déli és nyugati országra kíváncsibb voltam. Viszont idén végre a Baltikum is sorra került. Ráadásul egy elég különleges esemény keretén belül utaztunk ide – itt tartottuk a barátaimmal a legénybúcsúmat. Gyorsan meg is válaszolom mielőtt valaki megkérdezi, hogy miért pont erre a régióra esett a választásunk: Egyszerűen egy olyan élményre vágytam, amely a klasszikus elcsépelt legénybúcsúktól eltérő lesz és mindenki számára emlékezetes marad. Nem szerettem volna azt, hogy csak egy átbulizott éjszakáról szóljon egy ilyen fontos mérföldkő az életemben. Pár héttel az utazás után, úgy érzem, hogy ez a feladat sikerrel járt. Rengeteg szép helyen jártunk, megcsodáltuk a látnivalók többségét is Riga óvárosában, és egy fergeteges buli volt a cseresznye a tortán. A posztban elmesélem, hogyan lehet a lehető legjobban megszervezni egy utazást a Balti-tengerhez és azt is, hogy mitől olyan különleges ez a hely.

Bővebben: https://travelhacker.eu/latnivalok-riga-varosaban-mit-lehet-lettorszagban-csinalni/

Ratkóci Sándor Creative Commons License 2000.09.24 -3 0 7
Keresek a Baltikum iránt érdeklödőket. Nézzetek meg a honlapom URL címe:www.ingyennet.hu/~aleksis.
A Honlap témája Lettország minden jó és hasznos öltetet szivesen fogadok. Szerkesszük együtt a honlapot. Előre is köszönöm a segítségeteket.
vurpa Creative Commons License 2000.06.28 0 0 6
Sziasztok!

Buta E. lett topicjába írtam már, hogy ajánlom a budapestre érkező lett turistabuszokat, melyek soförjével meg lehet dumálni az olcsó utazást. De szerintem csak E-vel tudnál menni BB, mert lettül beszélni ajánlatos.
Néhány tanács:
- ha oroszul akarsz kommunikálni, mindig kérdezd meg, hogy beszélnek-e oroszul (habár a 10 éven aluliakat leszámítva mindenki beszél, eme kérdés nélkül még az oroszok sem válaszolnak.
- A rigai piacot felújították, de így is fantasztikus! Ne hagyd ki!
- Ajánlom a rigától északra eső tengerpartot, mert vadabb, mint Jurmala (ami kommerciális hosszú föveny) és kevesebben is vannak ott.
- A Gauja nemzeti park Cesis környékén mindenképpen megér néhány napot, de egyedűl kószálni a vadonban nem túl érdekes…
- Lettország keleti részén fantasztikus helyekre lehet bukkanni, de ugyancsak ajánlott a társaság
- Sátorozni szinte mindenhol lehet, de agusztus után ne menjetek, mert már igen hidegek tudnak lenni (habár három éve éppen 30fok volt, de a 30fok ritka, mint itt a 40.
- Riga környéki utazásokhoz a vonatot ajánlom, de 50-60 km-nél távolabbi úticélok esetében a buszt válaszd!

Egyenlőre ennyit.
Jó utat és a pulóvert ne felejtsd itthon!

buta Elizabeth Creative Commons License 2000.06.27 0 0 5
Nem szoktam viccelodni ilyesmivel. Teljesen komolyan gondoltam a dolgot, 1993-ban tertem haza het ev utan es azota sem jartam kint . Rengeteg barat es ismeros mellett az is fuz az orszaghoz, hogy ott szuletett az elso gyermekem, es az edesapja most is ott el, mert utjaink sajnos elvaltak. De inkabb az orszag miatt mennek vissza.Ha komolyan gondolod, eloszor mindenekelott azt kerem, hogy talalkozzunk szemelyesen es beszeljuk at a dolgokat, hogy ne epitsek legvarakat.
Az alant emlitett topicban elerheto a telefonszamom, vagy kerlek hivj fel holnap reggel a mobilomon. Szerdan nem dolgozom, tehat ha gondolod, aznap talalkozhatunk is. Azaz meg se kerdeztem, te is a fovarosbol irsz vagy sem?

Modositas,immar kedd este folytatom: dolgozom szerdan szinte egesz nap, mert egy kis extra munka akadt. Jelentkezz!!
Udv,
Elizabeth

Előzmény: bluebadboy (4)
bluebadboy Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4
buta Elizabeth,
komolyan gondoltad? Mert akár arról is lehet szó, hogy együtt menjünk, mert egyelőre ott tartok, hogy a barátaim, ismerőseim még bizonytalankodnak. Egyébként valószínű, hogy augusztus második felében utaznék el.
Amikor a Baltikumban jártam Lettországot nem igazán láttam, csak a másik két országot. Riga azonban lenyűgözött, és éppen ezért szeretnék most Lettországban eltölteni hosszabb időt.
Ha tényleg van kedved velem utazni, akkor beszéljünk meg valamit, addig is valami olyasmire lennék kiváncsi, hogy vajon milyenek is lehetnek igazából ezek a lettek, hogyan élnek, mert ez igazán érdekelne, de ebből láttam a legkevesebbett.

vurpa,
még nem tudom mivel megyek, valószínű, hogy nem autóval. Egyelőre nem a technikai részletek érdekelnek, abba valamelyest belekóstoltam két éve, inkább arra lennék kíváncsi, hogy az ismertebb helyek mellett milyen eldugottabb látnivalókat ajánlanál.

Köszi mindent.
Bluebadboy

vurpa Creative Commons License 2000.06.26 0 0 3
Szia bluebadboy

Mivel mész? Mi is időnként megfordulunk arrafelé, mivl feleségem lett.
Ha pontosabban leírod, hogy mi érdekel (utak, vasutak, természat, szépleányok, stb.) akkor szívesen írok kicsit bővebben

lujza Creative Commons License 2000.06.26 0 0 2
Üdvözlöm Tallinn-t. (Remélem, oda is mész....)
Előzmény: bluebadboy (-)
buta Elizabeth Creative Commons License 2000.06.26 0 0 1
Vigyel magaddal!!!
Het evig eltem kint, tobb hyelven is beszelek es termeszetesen allom a koltsegeimet, mar eddig is visszamentem volna, de nem volt kivel, mert egyikunknek itthon kell maradnia a gyerekekkel. A terepet ismerem, lettul beszelek, a szomszedos ket koztarsasagban is jartam.
Ha megse, akkor gyere at a lettul beszelok topicjaba, vagy a Piackutatas... meg egy kis... topicban nyilvanosak a telefonszamaik, hivj fel, tudunk segiteni.
Előzmény: bluebadboy (-)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.25 0 0 0
A k0:z0.s határv0naluk egy nagy t0rzít0tt 0. Alkal0madtán magam is 0dalátogat0k.
bluebadboy Creative Commons License 2000.06.25 0 0 topiknyitó
Természetesen a topikcím ellenére ismerem egy picit a három balti országot, ugyanis voltam már ott egyszer, egy kéthetes utazás erejéig. Azonban megint oda készülök, és szeretném mások véleméynét is megismerni ezzel a szerintem elbűvölő régióval kapcsolatban. Szóval várom élményiteket, ötleteiteket, javaslataitokat, hasznos információkat, ésatöbbi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!