Keresés

Részletes keresés

123456789101112 Creative Commons License 2021.08.16 0 0 111

Ezt a kérdést az elmúlt 13 év megválaszolta :)

Előzmény: brs515 (80)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.06 -1 0 110

Agora: Irisbus gyártmány

Az Irisbus résztulajdonosa valamikor a Karosa volt, és ennek a cégnek voltak Ikarusos érdekeltségei, de a busznak semmi köze nincs a nagy múltú magyar buszgyárhoz. (már mid a három gyár bezárt)

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.06 -1 0 109

Egyértelmű: IKARUS.

a Volvók valamikor jók voltak, de amikor nyugaton leselejtezték őket, és idejöttek, egy hét után lengéscsillapítót kellett bennük cserélni. A Volvót nem magyar utakra találták ki. Az Ikarusok 25-30 évesek, de teljesen rendben vannak, ami a "jó" BKV-s/Volános bánásmódhoz képest szép dolog (megjegyzem a Volvókból is többet lehetne kihozni, ha vigyáznának rájuk). A BKV-s hibridekről ne is beszéljünk. Nyugaton megvették őket, rájöttek hogy minőségtelen szerencsétlenségek, és nem féltek kidobni őket. Utána idehozták őket, ahol javítják a statisztikát, mert csak 4-5 évesek, de 15 évesen már csak a műanyagégető statisztikáit fogják rontani.

Ikarus C80 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 107

IKARUS természetesen! Világhírű magyar autóbuszok és a csuklósbusz is magyar találmány! Elismerem a Volvo jobban húz a hegyen ki, mint például a C80, de minden más tekintetben számomra milliószor jobb és szebb a külleme is! Sajnos a Nógrád Volán csak 1 C80-nal rendelkezik, szerintem sokkal szebb az uj Classic homlok és hátfal mint a 280-asoké, az elődjüké. Éppen ma utaztam 266os sárga buszon, és ahhoz képest, hogy az meg 1987-ben jött le a gyártósorról, még mindig jól viszi! Bár nem ártana rá egy kis nagytakarítás, na meg sajnos a fűtés az már... De amúgy jó kis busz! :)

Fzolee Creative Commons License 2010.12.12 0 0 106

Ez relatív. Miből lehet választani?

Előzmény: KXM-020 (105)
KXM-020 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 105

Lehet, de ez tény!

Előzmény: Dante001 (104)
Dante001 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 104

Pff, ovitopik...

Előzmény: KXM-020 (103)
KXM-020 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 103

A Volvo a legjobb!

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.21 0 0 102
Ez jó hír!
Előzmény: I-shift (101)
I-shift Creative Commons License 2008.10.21 0 0 101
Ez az előírás csak a 2009.10.01-től üzembe helyezendő gyári új, vagy az EU-n kívülről importált használt buszokra vonatkozik.
Előzmény: Törölt nick (99)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.21 0 0 100
Korábban már össze lett hasonlítva csak olvass vissza!
Előzmény: I-shift (98)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.21 0 0 99

Hááát nem véletlen,hogy rontották a statisztikát...én csodálkozom,hogy 30 évesen még egyáltalán van.Dehát a Trabantnak is volt konkurenciája és ma is futnak.AMúgy nem feltétlenül a Porschét bámulják meg.Hiszen rengeteg van belőle és nagggyon drága.Ellentétben a Trabanttal ami ugye olcsó(és régen is olcsó volt ezért lett népautó)és ma is fut belől egy jópár db...törvények ide vagy oda még évekig lesznek is kétüteműek.Na de visszatérve a buszokhoz ezekszerint jövőre már Volvo se lesz.

Mert ugye EURO 5-ös motort nem fognak berakni egy 30 éves buszba.A másik,hogy oké a vállalatok kivonják mert azthiszik milyen jó lesz nekik az újdonság de amikor csődbe mennek vagy eladnak járatokat,elcsodálkoznak,hogy magánszemélyek,válalkozók milyen szép Ikarusokkal viszik az eddig általuk működtetett járatokat. 

Előzmény: I-shift (97)
I-shift Creative Commons License 2008.10.21 0 0 98

Így van, egyetértek!

 

Tiltakozni Brüsselben lehet........

Előzmény: IKARUS Egyedi (94)
I-shift Creative Commons License 2008.10.21 0 0 97

Csak hát a törvény EURO 4-et ír elő.

 

Jövő október 1-től EURO 5-öt....

 

Drágább lesz és többet fog fogyasztani!

 

EU-előírás, követni kell, ennyi...

 

Különben a Jászkun Volánnál kb 30 éves, teljesen üzemképes Volvo csuklósokat selejteztek le, vagy 7 darabot...

 

Rontották a statisztikát!!!

 

30 éve a Trabant volt a sztár, most a Porschét bámulod...

Pedig a Trabi olcsóbb volt!

 

A csajok szerint a Porsche szebb-:)

Előzmény: Croissant GDI (96)
Croissant GDI Creative Commons License 2008.10.21 0 0 96
Nem hittem volna hogy ilyen is van :)
Máris hozzászólok.
Beszéltem garázsosokkal itt a Vértesnél és eléggé érdekeseket mondtak.
Például 1 darab ilyen roncs 60 MILLIÓBA kerül.
Na annak idelyén mennyi volt 1 Ikarus 280-as. De az Ikarust úgy megépítették hogy 30 év után is működik a Volvo 30-és múlva max a Tescoba lesz 1 konzervdoboz.
Az Euró 4-es motor szép és jó csak mi a francnak kell ha többet fogyaszt mint a sima Rába D10-es.
Öregasszonyokkal vagy diákokkal beszélek azt mondják h kényelmes és szép, meg hogy alacsony padlós.
összességében ronda, hátul hangos, sokat fogyaszt, kényelmetlen, drága.
brs515 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 95
Százszázalékos egyetértés.
Előzmény: Törölt nick (93)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.10.12 0 0 94
"A 280-asok javításí/karbantartási költségeket EZEKKEL hasonlítsátok össze,

ne a 7700-as típussal."

Ha itt tartunk akkor az árát is érdemes lenne összehasonlítani,a fogyasztását, a kapacitását stb...
Előzmény: I-shift (92)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.10 0 0 93
Mutathatsz akármilyen statisztikát Nekem akkor se tetszik és akkoris számomra MINDÖRÖKKÉ IKARUS!!!
Előzmény: I-shift (92)
I-shift Creative Commons License 2008.10.10 0 0 92

Hívd fel a Jászkun Volánt.

 

Ők tavaly selejtezték le az utolsó Volvo csuklósukat, volt vagy 25 éves...

 

És csak azért kerültek a bontóba, hogy ne rontsák az életkor-statisztikát.

 

A 280-asok javításí/karbantartási költségeket EZEKKEL hasonlítsátok össze,

 

ne a 7700-as típussal.

 

Meglepő és számodra negatív adatokat kaphatsz az említett Volántól.

 

Ja, Skandináviában és főleg a 3. világban nem ritka a 30 éves Volvo BUSZ...

Előzmény: Törölt nick (87)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.10.10 0 0 91
Köszönöm!
Előzmény: Törölt nick (90)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.10.09 0 0 89
Igen, végül is, megfelelő karbantartás és anyagi ráfordítás esetén a Trabi is alkalmas versenyautónak....

Azonos üzemeltetési költségek esetén nem nehéz kitalálni, melyik bírja tovább, de engem az is érdekelne, mennyi nagyságrendileg egy 280-as és egy Volvo 7700A üzemeltetési költsége?

Előzmény: Törölt nick (82)
brs515 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 88
Háááááááát...
Előzmény: Törölt nick (87)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 87

Ki tudja lehet,hogy valahonnan egyszer előkerül egy fénykép...

Előzmény: brs515 (86)
brs515 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 86
De valószínűleg nem fogjuk látni ....
Előzmény: svédasztal (85)
svédasztal Creative Commons License 2008.10.06 0 0 85
Én is
Előzmény: brs515 (83)
brs515 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 84

Még mindig a Volvo buszra gondolok... Amúgy azt megnézném..:o

Előzmény: Törölt nick (82)
brs515 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 83
Én Volvo BUSZokra gondoltam...
Előzmény: svédasztal (81)
svédasztal Creative Commons License 2008.10.05 0 0 81
Itt Svédországban nagyon sok 20 évnél öregebb Volvo fut még, (még Ikarus karosszériával is). A legtöbbjük lószállítónak, vagy zenekari turnébusznak átépítve, de futnak.
Előzmény: brs515 (80)
brs515 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 80

Ez nem is kérdés, hogy Ikarus vagy Volvo...A válasz egyértelmű:Ikarus!(L)

Mikor fog egy Volvo 20onvalahány évet élni????????!!!!!!!!!!!!!

(a válasz erre is egyértelmű XD)

danti12 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 79
Csak a címet néztem meg de a válasz egyértelműen IKARUS!!!!!!:D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!